World of Tanks

  • 261 954
  • 2 155

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Onko tuo Hummel myös hidas ampumaan eli onko luvassa yhtä tuskaista menoa kuin neukkujen SU-8:lla jolla joutuu lataamaan ikuisuuden, tähtäämään ikuisuuden ja sitten kun 4 kertaa taistelussa saat ammuttua niin et osu kuitenkaan?

Oho, kuullostaa ikävälle, kun itse olen menossa tuossa SU-122A:ssa, jolla ei myöskään tunnu osuvan yhtään mihinkään. Paitsi vahingossa kerran sain ammuttua Pz Kpfw IV:n täysistä (?) hipareista alas. Viisi matsia takana, ja tuo taitaa olla vieläkin ainoa suora osuma ko. laitteella. SU-5:lla sentään osui melko hyvin ja sain sillä pari kertaa high caliber mitalinkin, mutta tää ei osu kyllä mihinkään ja seuraava laite on siis sitten samaa luokkaa?

Eilen oli taas järkyttävä päivä (voittoprosentti huima 38%), MM vittuili tuelta ja lisäksi vielä pelasin huonosti monta tilannetta + muutama kunnon potato kuolema päälle. Iloa synkkyyteen toi ainostaan pari KV-3 matsia, jotka sujuivat kyllä mainiosti, ja tilille kilahtaneet 250 000 tuon viikkotehtävän (75 matsia top 10:ssä) suorittamisesta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eilen sain sitten IS-3:n. Peruspalikoilla vielä mennään mutta kunhan saan pultattua torniin 122 millisen BL-9:n jakamaan pahaa mieltä niin sitten voikin ainoastaan nauttia kun kassaan kilahtaa krediittejä ja expaa tonni kaupalla:)

Noin 1400 peliä takana ja nyt alkaa hieman kulkemaan. Äärimmäisen tärkeää on oppia tuntemaan kartat. On tuo vaan niin saakelin kivaa touhua. Näen jo unia tuosta pelistä. Saakeli kun olisi oma tankki pihalla.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oho, kuullostaa ikävälle, kun itse olen menossa tuossa SU-122A:ssa, jolla ei myöskään tunnu osuvan yhtään mihinkään. Paitsi vahingossa kerran sain ammuttua Pz Kpfw IV:n täysistä (?) hipareista alas. Viisi matsia takana, ja tuo taitaa olla vieläkin ainoa suora osuma ko. laitteella. SU-5:lla sentään osui melko hyvin ja sain sillä pari kertaa high caliber mitalinkin, mutta tää ei osu kyllä mihinkään ja seuraava laite on siis sitten samaa luokkaa?

Noissa SPG:issä tuntuu korostuvan vielä tuo miehistön koulutus. 75% miehistöllä ei tunnu saavan missään vaunussa oikein mitään aikaan. Lisäksi olen noihin Tier V -> SPG:ihin laittanut vielä lisävarusteet parantamaan latausaikaa ja tähtäysnopeutta.

SU-122A js SU-8 on muistaakseni aika saman tyyppisiä vaunuja. Eli nyt jos saat SU-122A:n haltuun ja jaksat opetella pelitavan niin samalla tyylillä pärjää SU-8:n kanssa.

Noobmeterin mukaan minulla on molemmilta vaunuilta ihan ok voittoprosentitkin. Tosin tuo Noobmeterin tilasto ei taida olla ihan ajan tasalla(?)

SU-122A, Battles: 94 win: 53.19%
SU-8:, Battles: 75 win: 56.00%

Eli nuo vaunut vaatii pelaajalta lehmän hermoja, mutta voi noillakin pärjätä ja pitää hauskaa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Eilen sain sitten IS-3:n. Peruspalikoilla vielä mennään mutta kunhan saan pultattua torniin 122 millisen BL-9:n jakamaan pahaa mieltä niin sitten voikin ainoastaan nauttia kun kassaan kilahtaa krediittejä ja expaa tonni kaupalla:)

IS-3:n oli aikaisemmin top tierinä parhaalla tykillä kova juttu, mutta viime päivityksessä sille on tapahtunut jotain, koska ammo rack tulee todella helposti ja muutenkin kudit uppoavat paremmin läpi etupuolelta. On kuitenkin hauska pelattava edelleen, mutta vaatii huomattavasti enemmä tarkkuutta, ettei joudu täysin suolatuksi. Peruspalikoilla aika hikinen laatikko.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
IS-3:n oli aikaisemmin top tierinä parhaalla tykillä kova juttu, mutta viime päivityksessä sille on tapahtunut jotain, koska ammo rack tulee todella helposti ja muutenkin kudit uppoavat paremmin läpi etupuolelta. On kuitenkin hauska pelattava edelleen, mutta vaatii huomattavasti enemmä tarkkuutta, ettei joudu täysin suolatuksi. Peruspalikoilla aika hikinen laatikko.

Jännää, koska oma kokemus on päinvastainen, parhaassa pelissä päivityksen jälkeen otin 26 osumaa ja niistä 12 tuli läpi, mutta damaa teki 4, loput oli criticaleja. Potential damage taken oli yli 7000 hilpaa.

Itellä on artyista menossa Bishop ja sillä on kiva pelata nopean lataus- ja tähtäysajan takia.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itellä on artyista menossa Bishop ja sillä on kiva pelata nopean lataus- ja tähtäysajan takia.

Bishop on hauska vaunu palata. Todella erilainen pelityyliltään vaikka SU-8:n verrattuna. Tuossa vaunussa oikeastaan ainut huono puoli on range eli isommissa kartoissa joutuu hakemaan paikkaa aika läheltä taistelulinjoja. Eihän tuolla paljoa damagea aiheuta per laukaus, mutta ehtii ampua paljon ja osuu aika hyvällä prosentilla.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Eilen tuli pelattua IS-8:lla useampi taistelu ja mitä enemmän sillä pelasi, sitä mukavammalta pelattavalta tankki tuntui. Aika varovainen pitää tietysti olla, koska omassa tierissään panssarointi ei ole mitään parasta a-luokkaa, minun mielestäni. Kuitenkin, taisi tulla parhaimmillaan kuuden taistelun voittoputki ja tankin voitto% + kokemuskeskiarvot saivat mukavasti nostetta. Aluksi en osannut pelata tällä ollenkaan, mutta nyt olen päässyt sinuiksi ja hyvän liikkeen avulla aika helppo pelattava. Myös X-tykki tekee damaa mukavasti sekä IX, että X tierin tankkeihin. Tankissa kaikki kilkkeet ostettu. Pe-su pelattu 15 taistelua ja voitto% 66,67%.

e. jos kiinnostaa vertailla omia tilastoja muihin, niin täällä onnistuu: World of Tanks statistics
 
Viimeksi muokattu:

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Itse en jaksanut IS-8:lla vääntää, kuin about 20-30 matsia ennenkuin hyppäsin suoraan IS-7:aan. Itseäni häiritsi suunnattomasti poikkeuksellisen huono gundepe. Missään vaiheessa peli ei alkanut oikeen kulkemaan tuolla laitteella. Positiivisiin yllätyksiin liittyen tähän mennessä E-100 on ollut todella omiin hanskoihini sopiva laite. Monsteritykki yhdessä erittäin kulmattavissa olevaan panssariin on lyömatön yhdistelmä.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Eilen uudella läppärillä ensitestit ja heti alkoi toimia. 25 peliä joissa voitto% siellä 75 paremmalla puolella ja wn/effi molemmat 1700. Kyllä sen vaan huomasi kuinka paljon on tullut tasotusta annettua huonolla koneella(seli seli). Nyt vaan työt alta poies ja vloppuna kunnolla murkulaa tonttiin, oli tuo sen verran nautinto pelata pitkästä aikaa.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Että risoo kun koko ajan on ihan paskassa tiimissä! En mäkään mikään hyvä pelaaja ole, mutta jos kolmen minuutin jälkeen tilanne on 1-9 niin ei paljon nappaa enää pelata!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Että risoo kun koko ajan on ihan paskassa tiimissä! En mäkään mikään hyvä pelaaja ole, mutta jos kolmen minuutin jälkeen tilanne on 1-9 niin ei paljon nappaa enää pelata!

Äläs nyt, siinä tulee helvetin hyvä fiilis, kun tietyillä kartoilla menee lemmings- muodostelma eteenpäin ja hetken päästä kartalta alkaa häviämään tasaisesti vihreitä symboleita. Tällaisessa tilanteessa kannattaa melkeinpä lähteä taistelusta litomaan, mitä sitä turhaan jää itsekään kärvistelemään tilannetta, kun kimppuusi hyökkää myöhemmin useampi vihollinen yhtä aikaa.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Että risoo kun koko ajan on ihan paskassa tiimissä! En mäkään mikään hyvä pelaaja ole, mutta jos kolmen minuutin jälkeen tilanne on 1-9 niin ei paljon nappaa enää pelata!

Toi on ihan asennekysymys. Tossa vaiheessa itse ottaa sen asenteen että tekee mahdollisimman paljon damaa jotta saa crediittejä. Yllättäen tilanne saattaa suht pikaseen muuttua tasoihin joten mahdollisimman pitkä hengissä kitkuttelu yleensä kannattaa. Platoonassa pari kertaa ollut 0-12 tilanteessa (tosin alemmilla tiereillä) ja ihan hyviä matseja noista lähtökohdista tullut pelattua.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Että risoo kun koko ajan on ihan paskassa tiimissä! En mäkään mikään hyvä pelaaja ole, mutta jos kolmen minuutin jälkeen tilanne on 1-9 niin ei paljon nappaa enää pelata!
Jos statsien huoraaminen kiinnostaa, niin nämä ovat parhaita mahdollisia tilanteita. Oman tiimin tyhmän sulamisen jälkeen ja varman tappion sarastaessa, vastustajat tuppaavat ryhtyä myös varomattomiksi. Tällöin on hyvä paukuttaa kohtuullisen kovia damagelukemia. Oma kokemusennätyksenikin oli pitkään tälläisestä tappiomatsista, missä pääsin paukuttamaan damagea huolella ennen omaa kuolemaa.

Itseäni on alkanut vituttamaan runsaasti Jpz E-100 pelaajat omalla puolella. Tämä tankki on taysi turhake muiden, kuin reilusti vihreiden pelaajien käsissä. Oranssi toptier Jpz E-100:lla teitää todella suurta heikennystä voittomahdollisuuksiin. Näillä sankareilla on yleensä kaksi mahdollista pelitaktiikkaa. Ensimmäinen on LFP esillä tehty itsemurhahyökkäys ja toinen on jossain "hyvässä" td mestassa kyykkiminen koko matsin ajan.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itseäni on alkanut vituttamaan runsaasti Jpz E-100 pelaajat omalla puolella. Tämä tankki on taysi turhake muiden, kuin reilusti vihreiden pelaajien käsissä. Oranssi toptier Jpz E-100:lla teitää todella suurta heikennystä voittomahdollisuuksiin. Näillä sankareilla on yleensä kaksi mahdollista pelitaktiikkaa. Ensimmäinen on LFP esillä tehty itsemurhahyökkäys ja toinen on jossain "hyvässä" td mestassa kyykkiminen koko matsin ajan.

Tämä on totta. Nykyään on isoissa, jopa kymppitierin matseissa todella huonoja pelaajia. On tässä käynyt päivänä eräänä niinkin, että kymppimatsissa olin ainoa vihreä pelaaja tiimissä, 4-5 punaista ja sitten oranssia loput. Jälki on välillä todella rumaa ja olen vähemmän pelannut jo ihan tästä syystä kymppejä kun matsit tuppaavat tulla kalliiksi. Jotenkin en vain pysty käsittämään sitä, että kympin peleissä kympin vaunuilla pystytään kuolemaan td:llä jo minuutissa, siihen tarvitaan jo erityistä lahjakkuutta.

Ostin alennuksesta viime viikolla E-50:n ja kai tuota voisi sanoa olleen riemastuttavin kokemus pitkään aikaan. Todella hieno vaunu. Ainoa heikkous herkkyys syttyä etualapellistä tuleen. Vaunussa on pelin tarkin ase yhdessä ison veljen E-50M:n kanssa ja potkuakin löytyy. Eilen Redshiren normimatsissa olin ylälähdössä siellä ykköslinjalla sniputtamassa kymppitierin matsissa. Oma Type59 kuoli ja alkoi kuolleena jäkättämään mulle campperijuttua ja lopuksi ilmoitti raportoivansa minut. Lopputulema oli pelistä voitto, mulla +6k damagea tehty ja matsista ykkösdamat ja ykkösexpat, tosin tappoja ei tullut yhtään. Matsin jälkeen laitoin privaviestiä Typekuskille pitäisikö hänet raportoida botiksi ~230 tehdyn daman takia. Juujuu, lapsellista mutta ärsyttää nämä helvetin besserwisserit.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Typerä kysymys, mutta millä te näette, onko täysin tomaatti pelissä? Ja millä nuo värit määräytyvät? Menevätko tankkikohtaisesti vai kokonais statsien mukaan? Kukaan ei ole vielä minua haukkunut tomaatiksi :D

e. jep, tuon noobmeterin itsekin linkkasin tänne, kun sieltä tuli väijyttyä omia viime aikaisia statseja. Alkaako pelaaminen mennä liikaa suorittamiseksi, kun kyttää omia tilastoja? :D

Eilen tuli pelattua paras matsi IS-8:lla, damaa reilu 5000 ja kokemusta tuli premillä hiukan päälle 2000, siihen vielä viisi tappoa. Malinovka oli kenttä ja kyseessä normaali taistelu. Mentiin kolmen vaunun voimin mäen päälle (kirkon puolelta noustiin), minä + kaksi mediä. Vihu tuli vastaan vain yhdellä kevyellä ja kahdella medillä -> helppoja suolata. Sieltä pääsi sitten hyvin ruilimaan alhaalla metsässä olevia vihuja (campereita), kun kylässä oli omista pari mediä spottaamassa. Kummallakaan joukkueella ei ollut artya, niin pelaaminen helpottui kummasti. Vihulla ei kyllä ollut mitään ässäpelaajia puikoissa, koska eivät noteeranneet minua millään tavalla, sain paukuttaa rauhassa kuteja kyljestä sisään.
 
Viimeksi muokattu:

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Typerä kysymys, mutta millä te näette, onko täysin tomaatti pelissä? Ja millä nuo värit määräytyvät? Menevätko tankkikohtaisesti vai kokonais statsien mukaan? Kukaan ei ole vielä minua haukkunut tomaatiksi :D

XVM on se modi joka näyttää pelaajan värin tason mukaan. Lisäksi tuo näyttää pelaajan vaunulla pelatut matsit ja värillä senkin tason miten on ko vaunulla suoriutunut. Mitä nopeasti katsoin niin et sä tomaatti olekaan ja viime aikaiset matsit menneet jo ihan hienosti. Noobmeter on hyvä työkalu tuohon seurantaan:
http://www.noobmeter.com/
Linkki vie seurantatyökaluun.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Toinen paikka mistä voi tilastoja seurata on:
Wotlabs, joka käyttää pelkkää WN8:a, joka taitaa olla kaikissa XVM-modeissa käytössä. Noobmeter on siinä mielessä parempi, että näkee halutessaan nuo muutkin.

Eilen tuli oltua randomissa tank companyssa veljeskansan (unkarilaisten) kanssa ja ihan mukavasti tuo meni, kun kolmesta matsista kahdessa olin oman joukkueen paras sekä damassa että expassa. Nuo kaksi myös voitettiin, yksi hävittiin ja siinä onnistuin vetämään kunnon potaattikuoleman, sain tosin vihun ARL:n ensin ammuttua. Muistelin että noissa Tank Companyissa oli joku missioni päällä myös, mutta eipä tuolta mitään palkintoja tippunut, niin menin sitten takaisin randomeihin.

Edit. Unohtui muuten mainita, että eilen oli omalla puolella yksi pelaaja, jolla oli vaatimattomat 114k matseja takana, ja statsit tietty punaisella. Ei varmaan ollut botti...
 
Viimeksi muokattu:

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On ollut masentavia päiviä viime aikoja WOTin parissa. Eilen tiimeistä paras XVM:n mukaan oli 42% mahdollisuudella voittaa. Huonoin oli seiskamatsi jossa Tiger P:llä olin, mahkut 12% ja kahdessa minuutissa tilanne oli 0-9. Olin itse viimeisenä hengissä ja Swamp mappina. Oma Tiger paljasti minun paikkani vihuille ja sinne tuli sitten vaunua joka suunnasta. Damagea tein ~4600 tosin ilman tappoja ja raporttia apinasta. Haukkui botiksi, camperiksi jne itse tehden Tigerilla ~240 damaa seiskamatsissa. Laitoin privaviestiä että raportoin hänen tuosta syystä ja ettei tuolla asenteella pitäisi kenenkään pelata. Sanoi olevansa 47-vuotias ja hävinneensä 99% peleistään tänään ja turhautunut. No, mitäpä tuohon, suosittelin vaihtamaan lajia.

Periaatteessa näissä huonoissa tiimeissä pääsee suorittamaan ihan hyvin mutta nyt kun itselläni on artyjä grindauksessa, on noutaja tullut välillä nopeasti. Eilen FV207:lla Komarinissa koko tiimi ajoi alalähdössä vasemmalle, ei ketään keskisaarekkeelle, ei ketään oikeaan laitaan ja kymppitierin matsi! Vihun Bc25 ajoi laidasta ekana silmille ja medikoita muitakin perässä ja jälki oli sitten melko rumaa. Mielessä kävi jo, että onkohan näillä edes minimappi käytössä kun homma on tämmöistä.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Itselläni tuntuu pelissä tulevan jaksoja, jolloin voittopinnat on päälle 60%. Tämän jälkeen jakso, jolloin pinnat tasataan joillain 40% voittoprosentilla vähän päälle 50 prosentin. Fooliohattumiehenä jotenkin on tullut ajatus, että MM kokoaa tiimit välillä (kaluston ei pelkän taidon) perusteella sellaisiksi, että pataan tulee puoli väkisin. Kaluston ohella myös karttojen aloituspuolella saa pelattua hyvin voittotodennäköisyyksiä alas. Loppupeleissä Tälläinen MM on aivan loistava juttu pelin kyvylle ylläpitää pelaajien kiinnostusta. Tosin välillä jatkuvat läpihuutomatsit puoleen sun toiseen vituttavat kohtuullisen rankasti.

Itse tankkeihin liittyen, mihin ovat kaikki Foch 155:t kadonneet? Näitä ei näy matseissa enää ollenkaan. Sen sijaan WT E-100 jaksavat vituttaa edelleen paljon. WT härvelit olisivat saaneet jäädä luomatta. Pahin ominaisuus tässä E-100 WT:ssä on se, että laite vaatii aivan liikaa käyttäjältään, mutta on todella OP huippu pelaajan käsissä. Vähän aikaa sitten malinovkassa vastustajilla oli kolmen E-100 WT:n platoona. Saattoi kundeja vähän alkaa vituttamaan, kun en ollut ainoa E-100 spämmäämässä HE kuteja. Spottejakaan ei aina ollut, mutta mäen kohdalla talojen ja kivien takana WT:t olivat todella helppoja maaleja.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Itse tankkeihin liittyen, mihin ovat kaikki Foch 155:t kadonneet?

Kai se viimeisin päivitys aiheutti kadon, kun tankki muuttui tavalliseksi kuolevaiseksi? On kyllä hävinnyt kyseinen malli kuin pieru saharaan. Noita mainitsemiasi saksalaisia onkin sitten taisteluissa senkin edestä.

On ollut todella jännä pelata viime aikoina IS-8:lla, kun taisteluissa on ollut järjestäen n. 10 X-tierin tankkia. Kyyti on ollut ns. kylmää.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kai se viimeisin päivitys aiheutti kadon, kun tankki muuttui tavalliseksi kuolevaiseksi? On kyllä hävinnyt kyseinen malli kuin pieru saharaan. Noita mainitsemiasi saksalaisia onkin sitten taisteluissa senkin edestä.

On ollut todella jännä pelata viime aikoina IS-8:lla, kun taisteluissa on ollut järjestäen n. 10 X-tierin tankkia. Kyyti on ollut ns. kylmää.

Tuossa on varmaan perää. Itse olen muutaman matsin pelannut viime patchin jälkeenkin Foch155:llä mutta kyllähän fakta on se, että Fochilla ei enää ole niin kiva pelata kuin ennen. Dpm on tippunut jonkin verran ja jos verrataan sitten vaikka WT auf E100:n, on ero huima. Foch lataa tällä hetkellä sen ~50 sekuntia ja ampuu kolme kutia 750 keskiarvolla kun WT minuutin latauksella kuusi kutia 560 keskiarvolla. Tuossa on dpm:ssä huima ero. Fochissa on keulassa panssarointia mutta muualla käytännössä ei. WT saattaa rungosta kimmottaa joskus mutta pääsääntöisesti kaikki tulee sisään. Artylle molemmat ovat allergisia.

Tuo on oikeastaan sitten mapista kiinni kummasta tykkään. Foch ei ole enää niin vikkelä kuin ennen ja jos kaupunkikarttaa pelataan, on Foch käyttökelpoisempi. WT on esim Himmelsdorfissa vähän kiusallinen pelata. Lähinnä D3 ja G3 nurkat ovat sellaisia joihin olen WT:llä mennyt ampumaan mäelle. Fochilla pärjää esim "Kuoleman kujalla" jollain tavalla, WT:llä vähän niin ja näin.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä mikä noita wte100 pelaajia vaivaa. Aina omaan jengiin sattuu se yksi joka kerran tyhjentää lippaan ja kuolee heti sen perään. Ei osata hengissä sitä toista lippaallista edes odottaa, vaan ajetaan paikkaan josta ei piiloon päästä.

Sain vihdoin E3:sen kanssa hommattua ja on oikesti tosi kova peli. Alapellin kun pistää piiloon ni läpi ei mikään tule. Kaikki ampuu tötteröön josta ei läpi mene helpolla. Kunnon noobin tappaja verme kokonaisuudessaan.

Pienessä huikassa sain myös idean että Tigeri on saatava talliin. Free-expasin Vk36.01asti, ja siinä on kiva peli. Meinasi tulla hattutemppu "ace" suoritusten kanssa. Sain kaksi putkeen voitolla ja häviöllä, mutta kolmannessa oma jengi kuoli pystyyn joten jäi saamatta vaikka viimeisenä hengissä olinkin. Tuli vain 1.luokan laatta tosta pelistä. Tällä viikolla pitäisi lisää treenata josko sen Tigerin saisi ens viikolla talliin.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Pian on IS-8 tallissa. Tai pian ja pian, krediittejä tarttee ainakin millin grindata lisää. Yleensä varma merkki siitä että tierinnousu on edessä on se että vanhalla tankilla alkaa sujumaan hyvin, viimeajat on IS-3:n voittoprossa pyörinyt yli kuudenkympin ja kokonaisuutena on sillä tultu WR 48% -> 52%. Tosin IS-3 ei mene myyntiin kasitierin tankkina, vaikka eilisen jatkisteamin aikana kieltämättä se ajatus hiipi muutaman kerran mieleen ... no, noin yleisesti ottaen oli kyllä todella kivaa pienen tauon jälkeen vääntää jatkiksen tiimissä.

Nyt huomaa pelissä sen että jatkokehityksen kannalta olisi melkein ostettava joku premitankki keräämään rahaa (esim. E-25) tahi siirryttyvä premipelaajaksi. Pari kasin tankkia vielä menee, kunhan jaksaa hakea vähintään tuplat vitosen ja kutosen tankeilla, mutta puhdas kasin grindailu on hikisesti break-even touhua. Ysiin kun nousen niin sitten pitää jo alkaa credit-huoraamaan kutosen matseja. Nuo lisäkrediittipromotkin tahtoo olla sellaisia että päivässä pitää tuntitolkulla niiden eteen vääntää.
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tullut kanssa palattua pelin pariin loman jälkeen ja hyvältähän tuo taas maistuu... Saa tosin nähdä kumpaan tulee keskityttyä, tähän vai Diablon lisäriin kun sekin kohta ilmestyy.

Krediittejä tulee tällä hetkellä suorastaan jäätävästi kun on nuo pari mukavaa tehtävää päällä eli 2 tappoa ja kolmen parhaan joukkoon expassa tuo 50k ja toisessa 4 tappoa ja myös top3 saadussa expassa tuo 75k eli hyvä erä tuo sen 125k ylimääräistä. Omasta mielestäni parhaat kreditbonukset mitä omalla lyhyllä WoT uralla tullut vastaan. Varsinkin kun suoritusmäärässä ei ole rajoitusta.

No kyllä niitä sitten meneekin, juuri ostin T32:n minkä kanssa en kyllä ole vielä päässyt ihan yhtä hyviin tuloksiin kuin T29:llä joka oli kyllä täysin ylivoimainen vehje tietyissä kartoissa todella hyvän alakoron ja jäätävän tornin ansiosta. T32:ssa alakoro vissiin hiukan huonompi mutta kyllä tuollakin melkoista tuhoa tekee 105mm tykin ja kultakutien kanssa ihan kymppejäkin vastaan tietyissä paikoissa. Borsikin kanssa puolestaan olen vihdoinkin saanut pelin kulkemaan ja kyseessä on kyllä aivan jäätävä vaunu jolla juuri noista yllämainituista tehtävistä varsinkin ensimmäinen napsahtaa käytännössä joka matsiin.

Itselle iski sama ajatus kuin skodelle tuossa alempana että tiikeri ja E75 on saatava kokeiluun. Tällä hetkellä menossa vk.36.01 johon juuri sain tuon parhaan tykin kiinni. Kiva grindata T6 heavyllä sniputtaen tykillä jonka alpha on 135 mutta tulipa harjoiteltua Tigerin pelityyliä samalla.

Jullille: Itseltä tuo E25 löytyy tallista ja pirun hauska pikku paskiainen se on pelata mutta rahan tekoon ei kyllä mikään ihan paras koska tehty damage vaikuttaa suoraan saatuihin krediitteihin ja tällä sitä nyt ei mitään älyttömästi saa aikaan ihan jo kutien vähyydestä johtuen (oma damage-ennätys taitaa olla reilu 4k mikä mutulla on ihan normidama T34:llä). Toki riippuu siitä paljonko olet valmis sijoittamaan premivaunuun mutta tuo T34 taitaa olla edelleen selvästi paras rahantekoon mutta maksaa tietty ihan eri summan kuin tuo E25.

Melkein silti suosittelisin premitiliä koska se ei sido sinua mihinkään tiettyyn tankkiin ja tuo lisäksi bonusexpan kaikista peleistä. T34 hinnalla saa kuitenkin jo aika monta kuukautta premitiliä...
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Tosin IS-3 ei mene myyntiin kasitierin tankkina, vaikka eilisen jatkisteamin aikana kieltämättä se ajatus hiipi muutaman kerran mieleen ...

Se Lakevillen T28 Proto... onneksi olin tuossa pelissä Cunninghamilla, niin ei tunnu ihan niin pahalle.

Eilinen oli melko karmaiseva päivä, taas vaihteeksi, johan tässä muutama päivä menikin ihan kohtuullisesti. Tuo tankkien grindaaminen syö kyllä omaa tehokkuutta, pitäisi varmaan vaan keskittyä pariin tankkiin päivässä, niin menisi paremmin. No, tuplat houkuttaa sen verran, että niitä yrittää kuitenkin kerätä. Rahaa onneksi tulee nyt ovista ja ikkunoista kun on nuo missionit päällä. Se 50k ylimääräistä tuli eilenkin useampaan otteeseen, käytännössä varmaan joka toisesta voitetusta random pelistä, olisi niitä voittoja vaan saanut tulla vähän enemmän. Josko sitä tänään jaksaisi väntää pari uutta tier vitosta ja mahdollisesti M6 Jumbo talliin, toisaalta se IS, joka on tutkittuna, pitäisi ostaa myös, mutta kun krediittejä on alle kolme miljoonaa, niin kaikkeen ne ei riitä millään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös