World of Tanks

  • 261 019
  • 2 155

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Esitetäänpä kysymys teille kokeneille pelaajille.
Tänään taistelussa huomasin joutuneeni pahaan paikkaan ja 4 tankin piirittämäksi, kun selustasta kaverit päätti juosta piiloon ja jättivät yksin. No siinä sitten miteltiin voimia ja sain tuhottua caernarvonin, IS:n ja Tiger(P):n, mutta ARL V39 oli liikaa tällä kertaa. En kyllä tiennyt siinä kiireessä yhtään minne pitää sitä vehjettä ampua, joten ekana ammuin siitä telat, että sain lisää aikaa hoidella IS:n ja Tigerin pois pelistä, mutta sen jälkeen oltiinkin vastakkain ja henki lähti. Minne helvettiin tota kuuluu ampua? Itseasiassa kaikki TD:t tuntuu olevan myrkkyä jos sattuvat keulan eteen.
 

Pasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Esitetäänpä kysymys teille kokeneille pelaajille.
Tänään taistelussa huomasin joutuneeni pahaan paikkaan ja 4 tankin piirittämäksi, kun selustasta kaverit päätti juosta piiloon ja jättivät yksin. No siinä sitten miteltiin voimia ja sain tuhottua caernarvonin, IS:n ja Tiger(P):n, mutta ARL V39 oli liikaa tällä kertaa. En kyllä tiennyt siinä kiireessä yhtään minne pitää sitä vehjettä ampua, joten ekana ammuin siitä telat, että sain lisää aikaa hoidella IS:n ja Tigerin pois pelistä, mutta sen jälkeen oltiinkin vastakkain ja henki lähti. Minne helvettiin tota kuuluu ampua? Itseasiassa kaikki TD:t tuntuu olevan myrkkyä jos sattuvat keulan eteen.

V39:ä voi ampua ihan mihin huvittaa, tuo on kauttaaltaan ihan alumiinifoliolla panssaroitu. Tykin manttelissa on pieni ja kohtuullisen kova spaced armour, mutta muuten saa kyllä V39-kuskilla käydä satumainen tuuri jos jotain onnistuu kimmottamaan.

Huonoista pelleistä huolimatta itse pidin tuosta vaunusta, tykki tekee kovaa jälkeä kunhan vaan malttaa pysyä taka-alalla jossain pusikossa.
 

RomuLumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hommasin premikkavehkeista TOG II:sen alennuksesta hetken mielijohteesta. Tätä laitetta en suosittele kenellekkään, mutta melkoisen hauska ja hyvä rahanteko kone on kyseessä. Käytännässössä TOG on tornillinen hidas TD vaunu. Black Princen tykki kutostason vaunussa tekee pahaa jälkeä ja tappoja siunaantuu korkealla tasolla.

TOGilla pelailun lomassa on tullut tehtyä havainto, että hevit ovat loistavia vehkeitä tekemää damgea TD moodilla. Tosin tälläinen camppiminen on melkoisen gaytä ja vaikuttaa koko joukkueen voittomahdollisuuksiin negatiivisesti. Muutaman kerran on tullut todistettua, kun TD moodissa ollut E-100 on tehnyt armottomat damaget ja muut ovat joutuneet vetään TD ja medikka vehkeillä hevin roolia.

TOG on loistava, mutta tehokkaasti pelatessa pitää myös uskaltaa puskea, sillä vaunussa on järjetön HP määrä. Se pitää vaan tehdä harkiten, ettei joudu ristituleen, sillä karkuun ei pääse. On ryhmän mukana hyökätessä todellinen tappokone tai sillä pystyy myös tukkimaan ahtaita hyökkäyslinjoja. En paljon hitaista vaunuista välitä, mutta tuo on poikkeus. Ja hämmästyttävästi sillä pystyy jopa tekemään hopeaa melko hyvin.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tänään tuli mielenkiintoinen peli, ammuin 4 osumaa IS-6:seen,2 osumaa AMC AC 48 ja yhden VK36.01. Tykkinä oli IS:n top tykki. Tuloksena oli seitsemän dingiä. Toisessa matsissa ajoin 300 hp omanneen KV-1S:n päälle VK36:lla, ja ammuin osuman. Vastalahjaksi KV-1S ammoräkkäsi minut täysistä hilpoista, 950 pointsia kerralla.

Toisaalta, samalla VK36:lla ollessani liikenteessä dingasin kymmenestä metristä Hetzerin perseeseen ampuman kudin. Ei ollut derppitykki, vaan yli satasen penaava tykki ja takalaita on 60mm.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Tänään tuli mielenkiintoinen peli, ammuin 4 osumaa IS-6:seen,2 osumaa AMC AC 48 ja yhden VK36.01. Tykkinä oli IS:n top tykki. Tuloksena oli seitsemän dingiä. Toisessa matsissa ajoin 300 hp omanneen KV-1S:n päälle VK36:lla, ja ammuin osuman. Vastalahjaksi KV-1S ammoräkkäsi minut täysistä hilpoista, 950 pointsia kerralla.

Toisaalta, samalla VK36:lla ollessani liikenteessä dingasin kymmenestä metristä Hetzerin perseeseen ampuman kudin. Ei ollut derppitykki, vaan yli satasen penaava tykki ja takalaita on 60mm.

Odota kun pääset pelaamaan IS-3:lla niin dingaa ihan kaikista 9-10 tier tankeista ja pitää oikeasti miettiä kannattaako ampua vai odottaa parempaa paikkaa. Itse olen ampunut teloja tällä nallipyssyllä, että muut saa ampua paikallaan olevaan kohteeseen.
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Esitetäänpä kysymys teille kokeneille pelaajille.
Tänään taistelussa huomasin joutuneeni pahaan paikkaan ja 4 tankin piirittämäksi, kun selustasta kaverit päätti juosta piiloon ja jättivät yksin. No siinä sitten miteltiin voimia ja sain tuhottua caernarvonin, IS:n ja Tiger(P):n, mutta ARL V39 oli liikaa tällä kertaa. En kyllä tiennyt siinä kiireessä yhtään minne pitää sitä vehjettä ampua, joten ekana ammuin siitä telat, että sain lisää aikaa hoidella IS:n ja Tigerin pois pelistä, mutta sen jälkeen oltiinkin vastakkain ja henki lähti. Minne helvettiin tota kuuluu ampua? Itseasiassa kaikki TD:t tuntuu olevan myrkkyä jos sattuvat keulan eteen.

Oon nyt puolen tuntia yrittänyt pähkäillä että miten ihmeessä tuo lainattu tilanne on ollut edes mahdollista toteutua mutta kaikenlaisia sankareita pelistä löytyy (nuo tilanteen vihut siis kun eivät nelistään saa sinua hengiltä). Ajelitko itse tuolla myöhemmin mainitsemallasi IS-3:lla? Stockkitykki siinä on kyllä karmea isompia vastaan mutta BL-9 pääsee kyllä läpi ihan kympeistäkin kun hiukan katsoo mihin ampuu. Pelityyli muuttuu muutenkin rajusti riippuen onko vastassa kymppejä ja vai kutosia, niinkuin tottakai kaikilla kaseilla. IS-3 on kuitenkin sen verran nopea että toimii ainakin omasta mielestäni hyvin medinä/supporttina noissa isojen poikien peleissä.

Hyvä huomio tuo kannattaako ampua vai odottaa parempaa paikkaa, omasta mielestäni ei todellakaan kannata ampua jos tietää että dingiä tulee. Paikasta riippuen ampumalla joko spottaantuu tai vihu pääsee ampumaan tai liikkumaan parempaan paikkaan kun lataat. Samaa toivotaan sitten tietenkin vihun tekevän jolloin saat itse edun. "stunt cock" tuossa edellä avasikin hyvin hevien kanssa pelaamista mihin voisin vielä lisätä tuossa "peek a boomista" mitä varsinkin nämä hiukan heikommat pelaajat harrastavat surutta. Eli tässä tärkeintä on ampua vastustajaa etutelan pyörään jollon sekä telat menevät rikki että vaunu ottaa täyden damagen. Hiukan tuuria mukaan niin näin pystyt tuhoamaan nopeasti lataavalla tankilla esim Tigerillä minkä tahansa vastustajan tieristä riippumatta koska armoriahan tuossa ei ole ollenkaan.

TD:t kasitieriin saakka muutamaa jenkkiä ja brittien AT-sarjaa lukuunottamatta ovat edestäkin kohtuu helposti läpäistäviä kun nyt ei tuurilla satu osumaan juuri siihen kaikkein kaltevinpaan pelliin. AT:ssa ongelmat tulevat pitkällä matkalla jos itsellä epätarkka tykki eikä komentajan kupolaan tahdo osua.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Oon nyt puolen tuntia yrittänyt pähkäillä että miten ihmeessä tuo lainattu tilanne on ollut edes mahdollista toteutua mutta kaikenlaisia sankareita pelistä löytyy (nuo tilanteen vihut siis kun eivät nelistään saa sinua hengiltä). Ajelitko itse tuolla myöhemmin mainitsemallasi IS-3:lla? Stockkitykki siinä on kyllä karmea isompia vastaan mutta BL-9 pääsee kyllä läpi ihan kympeistäkin kun hiukan katsoo mihin ampuu. Pelityyli muuttuu muutenkin rajusti riippuen onko vastassa kymppejä ja vai kutosia, niinkuin tottakai kaikilla kaseilla. IS-3 on kuitenkin sen verran nopea että toimii ainakin omasta mielestäni hyvin medinä/supporttina noissa isojen poikien peleissä.

Joo eli IS-3:lla olin liikkeellä ja tilanne oli sellainen ,että olin kivien takana piilossa jonne nuo 4 tulivat kärkkymään läpi pääsyn toivossa. Ekan tankin ammorackasin siihen kulmalle sopivasti ,että pääsin siitä välistä antamaan pari osumaa molemmille heveille. Sitten toinen sankareista lähti kiertämään(onneksi siinä kesti hetken ja samalla TD lähti tuolta kulmalta liikkeelle(toinen heveistä jäi kuitenkin paikoilleen??). No ammuin TD:stä telat aloin kääntymään ja juuri kun olin ladannut niin IS pamahti tykin eteen ja sen hoidin yhdellä osumalla pois. Käännyin takaisin kulmalle ja siellä tuo hevi ja td kökötti tekemättä mitään. Tietenkin tekivät syöksyn kun olin valmis ja hevi tippui seuraavaksi, mutta kaiken tämän sekasotkun keskellä mulla oli n.15% hp:tä jäljellä ja lataus kesken. TD kämmäsi ja ampui mua teloihin, jota en kyllä käsitä ollenkaan kun nokikkain oltiin, joten latauksen jälkeen oli hyvä paikka rankaista mutta kämmäsin ja ammuin dingin, joten td pudotti mut seuraavalla.

Jos olisivat tulleet yhtä aikaa siinä IS:n kiertämisen aikaan niin olisin saannut korkeintaan yhden pois pelistä, nyt toinen hevi jäi vaan ihmettelemään ja td ei pystynyt liikkumaan, joten IS tuli yksin. Eivät olleet ihan ajan tasalla tuossa tilanteessa.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Oon nyt puolen tuntia yrittänyt pähkäillä että miten ihmeessä tuo lainattu tilanne on ollut edes mahdollista toteutua mutta kaikenlaisia sankareita pelistä löytyy (nuo tilanteen vihut siis kun eivät nelistään saa sinua hengiltä).

Niitä kyllä tosiaan löytyy, ja välistä on melkoinen WTF-tunne kun huomaa että ympärillä savuaa 3-4 vihun tankkia ja oma peli jatkuu. Sacred Valleyn mäellä olin kerran IS:lla viiden tankin saartama ja SU-85 ampuu teloja, joku vitosen japsi dingaa tornista ja Tigerilla taisi olla tykki ja ammoräkki molemmat rikki. Kun sitten satuin (hirveellä pullalla) tuhoamaan ainoaina fiksusti pelanneet (mutta vähissä hilpoissa olleet) ARL44:n ja PzIV:n pois niin loput oli helppo hoitaa. Toki tuo vastus oli paljon helpompi kuin mihin Boulerice törmäsi, koska kaikki olivat one-shottavia.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Niitä kyllä tosiaan löytyy, ja välistä on melkoinen WTF-tunne kun huomaa että ympärillä savuaa 3-4 vihun tankkia ja oma peli jatkuu. Sacred Valleyn mäellä olin kerran IS:lla viiden tankin saartama ja SU-85 ampuu teloja, joku vitosen japsi dingaa tornista ja Tigerilla taisi olla tykki ja ammoräkki molemmat rikki. Kun sitten satuin (hirveellä pullalla) tuhoamaan ainoaina fiksusti pelanneet (mutta vähissä hilpoissa olleet) ARL44:n ja PzIV:n pois niin loput oli helppo hoitaa. Toki tuo vastus oli paljon helpompi kuin mihin Boulerice törmäsi, koska kaikki olivat one-shottavia.

No joo, mulla oli pirusti tuuria mukana tuossa, koska paremmat pelaajat olisivat jyrännyt tosta läpi. Tuossakin olisin voinnut jäädä eloon jos selusta olisi turvattu, mutta en tiedä mitä ne pelästy kun lähti juoksemaan pois päin ja siinä samalla sitten kuolivat kun avomaastoon menivät.
Sä olet musta hitosti parempi pelaaja ja olisit varmaan tuostakin tilanteesta selvinnyt voittajana pois, koska sen verran noi koomaili ja ihmetteli.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
On kyllä erikoisia pelejä ja vastustajia ollut paljon viime päivinä. Päätin kokeilla muutamaa hassuttelumatsia tier I -tankeilla. Eka yllätys oli, kun jouduin matsiin, jossa olin koko pelin ainoa ykköstierin peli. Kaikki muut tankit molemmilla puolilla olivat tier 2:n vehkeitä. Toinen yllätys oli se, että kaikki oman puolen pelaajat olivat ihan täysin kädettömiä. Olin T1:llani ainoa meidän pelaaja, joka sai mitään aikaan. Tilastot pelin jälkeen eivät kauheasti mairittele noita oman puolen pelaajia:
http://oi40.tinypic.com/15ydv9i.jpg (linkissä matsin tilastot)
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
VIII tier tuntuu olevan se kohta missä erotellaan ilmaispelaajat maksupelaajista. Voitetun matsin jälkeen Panther II:lla ilman premiumia 732 hopeaa - premiumilla 10 kertaa enemmän (joka ei sekään ole vielä paljoa). Kymppien kanssa painiessa sain kaksi tappoakin mutta damagea aika vähän suhteessa kimmonneisiin kuteihin - henki sentään säästyi. Brittien Td linjalla saattaa hyvin tulla miinustakin, jos ampuu noita kauhean kalliita kuteja kovin monta ohi tai dingaa. Eli paine on kova saada rahaa pelintekijöille. Bisnestähän tämä tottakai on, ei siinä mitään.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Eli paine on kova saada rahaa pelintekijöille. Bisnestähän tämä tottakai on, ei siinä mitään.

Jep. Kasilinjalle vielä pääsee "suht" kivuttomasti ilman premiä, mutta sitten alkaa ilman premiä tulla jo kustannuksia ohi ammutuista laukauksista ja varsinkin jos tankki tuhoutuu. Saisi tuo premitili olla hiukka halvempi ja ottaa se kustannus sitten, vaikka kultakudeissa ja premitankeissa, joista jälkimmäiset ei toki halpoja ole nytkään.
 

Terry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jep. Kasilinjalle vielä pääsee "suht" kivuttomasti ilman premiä, mutta sitten alkaa ilman premiä tulla jo kustannuksia ohi ammutuista laukauksista ja varsinkin jos tankki tuhoutuu. Saisi tuo premitili olla hiukka halvempi ja ottaa se kustannus sitten, vaikka kultakudeissa ja premitankeissa, joista jälkimmäiset ei toki halpoja ole nytkään.

Itse ostan kerran kuussa sen 5500 kultaa, josta kuukauden premin jälkeen jää yli puolet vielä miehistöjen kehittämisiin ja muuhun. Ei mielestäni kuitenkaan ihan paha hinta tuosta huvista. Premiumtilin kun kerran ostin en ole siitä tainnut luopua.

Kasitierissä tuntuu tosiaan menevän raja tuon premitilin isoimman hyödyn kanssa. Itse hakkasin saksalaisilla Tiikeriin asti, kunnes alkoi seinä tulla vastaan. Type59 tuli sitten hankittua premitilin kanssa ja homma lähtikin luistamaan ihan eri tavalla. Löwen olin tosin jo pelikaverilta saanut synttärilahjaksi. Löwen taso vaan on pudonnut viime päivityksissä niin paljon, että pelit ovat jääneet sillä aika vähiin.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Itse ostan kerran kuussa sen 5500 kultaa, josta kuukauden premin jälkeen jää yli puolet vielä miehistöjen kehittämisiin ja muuhun. Ei mielestäni kuitenkaan ihan paha hinta tuosta huvista. Premiumtilin kun kerran ostin en ole siitä tainnut luopua.

Kasitierissä tuntuu tosiaan menevän raja tuon premitilin isoimman hyödyn kanssa. Itse hakkasin saksalaisilla Tiikeriin asti, kunnes alkoi seinä tulla vastaan. Type59 tuli sitten hankittua premitilin kanssa ja homma lähtikin luistamaan ihan eri tavalla. Löwen olin tosin jo pelikaverilta saanut synttärilahjaksi. Löwen taso vaan on pudonnut viime päivityksissä niin paljon, että pelit ovat jääneet sillä aika vähiin.

Samaa mieltä, tuo 5,5k kultaahan ei ihan hirveä sijoitus ole, varsinkin kun on tullut pelailtua aiemmin World Of Warcraftia jossa myös oli kuukausimaksu (~14e). Kiva lisä expoissa ja tienesteissä sekä saa irroiteltua tarvittaessa hankalatkin välineet ja kehityltyä nopeasti miehistöä. Nyt tällä viikolla ostin myös ensimmäisen premikka tankin kun tuli hankittua T26E4 joka on hauska peli ja tekee mielestäni ihan mainiosti rahaa.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
WOT:in kustannuksissa suurin erä tuntuu olevan vapaan kokemuksen siirtäminen. Tämä on toisaalta hyvä ja reilu rahastuskeino. Jos ei kiinnosta pelata stockki vaunuilla ollenkaan, pitää siitä maksaa ja osa porukkaa saa pelata ilmaiseksi.

Positiivisena asiana tier 10:n TD:t ilmeisesti kokevat lähiaikoina nerfiä. Ainakin 850 dmg pienennetään 750 dmg:hen. Lisäksi myös tähtäysajat taitavat saada nerffiä. Tämä on ihan tervetullutta kymppitierin ollessa nykyisellään melkoisen TD painotteista. Oikeastaan TD vehkeiden hp:n suhde raskaisiin tankkeihin verrattuna muuttuu aika dramaattisesti kasi tierin jälkeen. Myös perus camoarvot ovat mielestäni liian suotuisat TD vehkeille. Ihmettelen myös miten camonetti vaikuttaa TD vehkeillä 15% ja raskailla tankeilla vain 5%.

For the record plogi, lähteenä td nerffiin
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kertyykö noissa eliittivaunuissa vaan kokemuspisteet eikä niitä saa mitenkään käytettyä/siirrettyä muualle?
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Kullalla voit siirtää vaunun kokemusta vapaaksi kokemukseksi, jota taas voit käyttää missä tahansa haluamassasi vaunussa. Kokemuksen muuntaminen kuitenkin vaatii, että vaunu on eliittivaunu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kullalla voit siirtää vaunun kokemusta vapaaksi kokemukseksi, jota taas voit käyttää missä tahansa haluamassasi vaunussa. Kokemuksen muuntaminen kuitenkin vaatii, että vaunu on eliittivaunu.

No niinpä tietenkin. Kiitos avusta.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tullu vedeltyä tuota IS-6 tehtävän Saksa-osiota 3 päivän premin perässä, vaunuina VK36 ja Nashorn. On kyllä useasti taas muistunut mieleen miksi myin kolmekutosen pois enkä grindaillu Tigeriin saakka. Toinen top-tykki penaa muttei tee damaa, ja toinen on taas toisinpäin. Vaunu olisi erinomainen snaippaamiseen, mutta on törkeän isokokoinen eikä sitä saa kunnolla piiloon. Vaikka nopeutta paperilla on, niin käytännössä hyvin kankea tankki. Oikeastaan kaikki on vähän sinnepäin muttei kuitenkaan.

Nashorn taas on mukava vehje, tykki on yksi parhaista suhteessa tieriin. Tosin Nashornin haasteena randomeissa on joukkuetoverit, koska tällä vehkeellä pitää spottauksen toimia ja linjan pitää.

JP II on tallissa ja IS-3 on muutaman tonnin expaa vajaa, elikkä 7vs7-matseihin alkaa löytyä kalustoa.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Tuli urheiltua tuo kutostierin T-150 talliin ja nyt kun on saatu jo kaikki romppeetkin parhaalle tasolle niin tuo on kyllä mukava vaunu pelata. Kasien kanssakin saa tuolla seiskatierin tykillä aiheutettua damaa, niin eivät nuokaan uskalla ihan sutena ryntäillä ja top tieriksi päästessä pelaaminen on melko juhlaa. Ajoittain tuo suhteellinen hitaus vähän rassaa, kun ei tahdo edes ehtiä pelipaikoille medien jo putsattua vihut pois, mutta samaahan se on muillakin heveillä. Eiköhän tuo seiskatierin KV-3 saada viikonloppuna talliin, voi tosin olla että ensin hommataan tuo vitostierin TD (SU-85), joten credittien keräämiseen ei ehkä ihan loppu viikko riitä.

Mitäs noita lisävarusteita heveihin kannattaa ottaa? Nuo latauksen ja tähtäyksen nopeutin löytyy (nämä lienee must), niin ilmastointi kolmanneksi vai onko joku parempi vaihtoehto (kiikarit?)?

Edit. Noita saa kullalla irroitettua ja siirrettyä vaunusta toiseen, eiks je?
 
Viimeksi muokattu:

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Tuli urheiltua tuo kutostierin T-150 talliin ja nyt kun on saatu jo kaikki romppeetkin parhaalle tasolle niin tuo on kyllä mukava vaunu pelata. Kasien kanssakin saa tuolla seiskatierin tykillä aiheutettua damaa, niin eivät nuokaan uskalla ihan sutena ryntäillä ja top tieriksi päästessä pelaaminen on melko juhlaa. Ajoittain tuo suhteellinen hitaus vähän rassaa, kun ei tahdo edes ehtiä pelipaikoille medien jo putsattua vihut pois, mutta samaahan se on muillakin heveillä. Eiköhän tuo seiskatierin KV-3 saada viikonloppuna talliin, voi tosin olla että ensin hommataan tuo vitostierin TD (SU-85), joten credittien keräämiseen ei ehkä ihan loppu viikko riitä.

Mitäs noita lisävarusteita heveihin kannattaa ottaa? Nuo latauksen ja tähtäyksen nopeutin löytyy (nämä lienee must), niin ilmastointi kolmanneksi vai onko joku parempi vaihtoehto (kiikarit?)?

Edit. Noita saa kullalla irroitettua ja siirrettyä vaunusta toiseen, eiks je?

Itse olen pyrkinyt tuolla ilmanvaihdolla menemään, tiedä sitten onko loppuviimein täpöillä skilleillä miehistöllä ihan must verratuna muihin mahdollisuuksiin.

Kyllä, kullalla irtoo (10 kultaa tsipale) jonka jälkee löytyy kasarmilta/ varastosta. Toki tykin koko vaikuttaa siihen, voiko käyttää muissa - suurikaliiperisen tykin lataaja vs. pienikaliiperisen tykin lataaja tjsp.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
MajorJulli: Tuo VK3601 pilattiin täydellisesti muuttamalla se heviksi. Tykkivalikoimaa on mutta toinen toistaan paskempia aseita ja toppitykit ovat juuri tuota mitä mainitsit. Lisänä tulleet +100 hiparia eivät kompensoi mitenkään liikkeen hidastumista ja tankin ankeutta. Olen edelleen katkera tästä nerffistä koska pidin medinä vaunusta todella paljon ja taitaapa olla edelleenkin niin, että minulla on eniten matseja VK:lla eniten kaikista vaunuista.

Itselläni ikäänkuin arki alkoi nyt kun pyhät ja reissut on takana päin ja nyt päästään taas asiaan. T110E4 tier 10 on tullut viimeisenä kymppinä talliin ja muutama matsi testattua. Hyvä keulapanssari, kelpo tykki ja kohtuullinen liike. Panssarointi keulaa lukuunottamatta kuraa. Ei mikään ihmeellisempiä tuntemuksia siis herättänyt tämä kärry. TD-osastolla ei mielestäni pärjää muille tallissa jo olleille eli Foch155,JgPzE100,Obj268 porukalle. WT E-100 on tuloillaan kohtapuolin mutta tähän asti menee 10 tier td:ssä häntäpäähän tämä jenkki.
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä omasta mielestä ilmastointi ja latauksen nopeutin ovat ne must-valinnat. Kolmantena sitten Vertical Stabilizer tai GLD eli tuo tähtäyksen nopeutin. Tosin esim IS-3:lla tai vastaavalla tankilla josta menee ammorack joka toisessa pelissä on sen kestävyyttä parantava varuste ihan hyvä valinta.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tosin esim IS-3:lla tai vastaavalla tankilla josta menee ammorack joka toisessa pelissä on sen kestävyyttä parantava varuste ihan hyvä valinta.

IS-3:lla tuo Ammorackin hajoaminen on mielestäni kyllä suht vähäistä(ainakin paremmalla tornilla), eli en sen takia kyllä uhraisi rahaa wet ammo rackiin vaan otan sen pikku repair kitin tuota varten. Saksan Panther-medilinja onkin sitten asia erikseen, noissa menee käytännössä aina ekasta sivustaosumasta ammorack vituiksi.
 

The 24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Philadelphia Flyers
Pakko tulla hehkuttamaan. Ehkä hienoin taistelu koskaan omalta osalta.
E 25 tankkina, mappina Karelia, muotona puolustus. 7 tierin matsi. Matsi starttasi siten, että lähdin vasemman, kautta rauhakseltaan liikkeelle. Hevit tottakai lähti kohti sitä pientä "mäkeä", kävin pari kylkiosumaa napsasemassa siitä myös. Toisella puolella tdt hävisivät oman vääntönsä, matsi taisi olla 10-7 vihuille, ajattelin että kokeillaanpa kiertää selkään sen vuoren takaa. Tiger 2 oli siinä mäen alla heti, olin varma että lähtö tulee, mutta ei ampunut laukaustakaan meikäläistä kohti. Pääsin kiertämään, ja se jyrkänne siellä vuorella oli tyhjä. Siitä omaa basea kohti meiltä katsottuna oikean kautta. Siellä 5-6 vihua, yli puolet alle 50% hp. Pääsin rauhassa napsimaan kaksi ekaa pois, ennenkuin kukaan huomasi mitään. Tais olla SU-152 kenen kanssa kävinkin sitten kunnon battlen, mutta sain pois, kun ampui ensiksi ohi ja sitten dingasin. Matsi tasan 10-10 ja ilmeisesti kaverilta sekosi pasmat täysin, rupesi chatissa satamaan noobia ja ties mitä. Käännettiin matsi voitoksi, ja että tuntuu hyvältä.

Kysymys, että pystyykö näitä tallentamaan mitenkään jälkeenpäin? Olis mukava katsella uudestaan.

KV-1S on lampun kanssa mainio vehje. Nyt rupeaa olemaan sinut tuon kanssa, niin hyvää jälkeä. Aivan hirveästi oppinut kompissa konkareilta, seuraamalla vain niitten peliä. Samoin E 25 ja muihinkin td-peleihin saanut lisää variaatioita kun tietää jo vähän paikkoja, siitäkin kiitos jatkiksen porukan suuntaan.

Kunhan tulis liitin verkkokauppacomista, niin sais ton mikin wörkkimään, pääsen sitten juttelemaan mukavia mumbleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös