World of Tanks

  • 261 811
  • 2 155

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Hyökkäys ja puolustustaistelu puolestaan suosii TD vehkeitä medi ja heavy tankkien kustannuksella

Lainaamastani kohdasta olen hitusen eri mieltä. Hyökkäystaistelussa riippuu pitkälti TD:stä suosiiko se sitä vai ei. Esim. T95 jos ei ole platoonassa jää usein hyökkäystehtävässä yksin hitautensa ansiosta ja oman kokemuksen mukaan tämä muuten ärsyttävän vaikea vastustaja on näissä helpoimmillaan.

Itselläni meni henk.koht. nuo hyökkäys- ja puolustusmatsit hyvin heavy vehkeillä, joten en näkisi, että ne joutuvat kärsimään TD:ten kustannuksella noissa.

Tosin, klikkasin joku aika sitten myös nämä encounter- ja assault -moodit pois mainitsemastasi syystä ja tyytyväinen olen ollut. Voittoprosentti ei ehkä paljoa ole noussut, mutta matsien viihdyttävyys on kylläkin noussut paljonkin!
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Tulipa liityttä tähän. Katsotaan kuinka kauan jaksaa olla raiskattavana tuolla :)
 

The 24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Philadelphia Flyers
Mites noitten miehistön lisätaitojen kanssa kannattaa toimia? KV1S nyt kaikilla perustaito 100%, mitä kannattaa alkaa kehittää? Komentajalle lamppu, sen tiedän mutta mitä noille muille?
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Jos tälläinen rookie johonkin klaaniin pääsisi niin olisin kiitollinen......
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mites noitten miehistön lisätaitojen kanssa kannattaa toimia? KV1S nyt kaikilla perustaito 100%, mitä kannattaa alkaa kehittää? Komentajalle lamppu, sen tiedän mutta mitä noille muille?

ampuja: Deadeye/Snap Shot
kuski: Smooth Ride tai Off-road driving/Repair
radisti: Situational Awareness/Repair
lataaja: Safe Stowage/Repair tai Firefighting

Tuo on oma suunnitelmani, miten alan kehittämään KV1S:n miehistöä.
Komentajalle lampun lisäksi vielä repair tai firefighting.

Boulerice: Klaanisivustot ovat erikseen. Täällä pelataan komppanioita ja osastoja kimpassa ja täällä jatkis -porukassa on useiden eri klaanien jäseniä. Googlella löytyy noita klaanisivustoja, sekä myös WoTin omien sivujen kautta. Suosittelen kuitenkin ensin tutustumaan peliin itseensä, miten sitä pelataan ja etsimään se itselle sopivin pelityyli ennen, kuin liityt klaaniin. Tervetuloa toki osastoihin ja komppanioihin mukaan! :) Niissä opit paljonkin.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Tulipa liityttä tähän. Katsotaan kuinka kauan jaksaa olla raiskattavana tuolla :)

Tervetuloa mukaan! Jos tulee jotain kysyttävää tai peliseuraa kaipailet, niin lisää ystäväksi jatkiksen porukkaa (lista taisi löytyä ensimmäiseltä sivulta tai ainakin pari sivua taaksepäin mentäessä) tai tule huutelemaan jatkis65 kanavalle. Siellä voimme neuvoa parhaamme mukaan kysymyksiin. Voit toki täälläkin kysellä ja luultavasti vastauksen saatkin kysymyksiisi.

Ja kuten Nebula mainitsikin, niin klaaneja kannattanee alkaa katselemaan vasta myöhemmässä vaiheessa, koska parhaiten saa klaanista melkeinpä irti, kun omistat tier X -tankin. Osastossa ja kompassa on myös erittäin mukava pelata ja siihen tulee rutkasti enemmän ideaa, kun ei ole pelkkää aivotonta ammuskelua.

Ja noista eri tankkilinjoista ja -maista valitse aluksi sellainen, mikä tuntee miellyttävimmältä ja kiinnostavimmalta vaihtoehdolta. Näin itse ehdotan ja näin itsekin tein, kun aloitin sakujen toisella (eli vanhemmalla) td-polulla ja sillä oli erittäin mukava aloittaa.

Tervetuloa vielä tosiaan mukaan ja rohkeasti vaan kysymyksiä tulemaan, jos sellaisia löytyy.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
ampuja: Deadeye/Snap Shot
kuski: Smooth Ride tai Off-road driving/Repair
radisti: Situational Awareness/Repair
lataaja: Safe Stowage/Repair tai Firefighting

Tuo on oma suunnitelmani, miten alan kehittämään KV1S:n miehistöä.
Komentajalle lampun lisäksi vielä repair tai firefighting.

Nääkin on vähän mielipidejuttuja, mutta itse olen tavannut ottaa kaikille repair, jonka jälkeen brothers in arms. Lamppu toki kannattaa ottaa komentajalle ensimmäisenä, vaikken sitä itse ennen tajunnutkaan. Eli lamppu/repair ensimmäisenä ja BIA toisena.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Tervetuloa mukaan! Jos tulee jotain kysyttävää tai peliseuraa kaipailet, niin lisää ystäväksi jatkiksen porukkaa (lista taisi löytyä ensimmäiseltä sivulta tai ainakin pari sivua taaksepäin mentäessä) tai tule huutelemaan jatkis65 kanavalle. Siellä voimme neuvoa parhaamme mukaan kysymyksiin. Voit toki täälläkin kysellä ja luultavasti vastauksen saatkin kysymyksiisi.

Ja kuten Nebula mainitsikin, niin klaaneja kannattanee alkaa katselemaan vasta myöhemmässä vaiheessa, koska parhaiten saa klaanista melkeinpä irti, kun omistat tier X -tankin. Osastossa ja kompassa on myös erittäin mukava pelata ja siihen tulee rutkasti enemmän ideaa, kun ei ole pelkkää aivotonta ammuskelua.

Ja noista eri tankkilinjoista ja -maista valitse aluksi sellainen, mikä tuntee miellyttävimmältä ja kiinnostavimmalta vaihtoehdolta. Näin itse ehdotan ja näin itsekin tein, kun aloitin sakujen toisella (eli vanhemmalla) td-polulla ja sillä oli erittäin mukava aloittaa.

Tervetuloa vielä tosiaan mukaan ja rohkeasti vaan kysymyksiä tulemaan, jos sellaisia löytyy.


Kiitos, kiitos

Joo mä ajattelin aloittaa juurikin tuolla saksalaisten kalustolla. Varmasti tulen piipahtamaan kanavalla jossain vaiheessa ja pistän kaveri listalle noita jatkiksen tyyppejä. Kysymyksiä tulee varmasti tässä vähän ajan päästä kun pääsen vähän enemmän pelaamaan tätä peliä.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Nääkin on vähän mielipidejuttuja, mutta itse olen tavannut ottaa kaikille repair, jonka jälkeen brothers in arms. Lamppu toki kannattaa ottaa komentajalle ensimmäisenä, vaikken sitä itse ennen tajunnutkaan. Eli lamppu/repair ensimmäisenä ja BIA toisena.

Komentajalle kannattaa myös harkita kouluttajaa, sillä se antaa kaikille muille miehistön jäsenille 10% lisää taitoa (parhaillaan siis 110%). Sitten jos pelaa linjaa, jossa vaunuissa on huonohko maksimi näköetäisyys kuten vanjan hevi-linja, niin voi harkita tarkkailijaa, joka nostaa tuota etäisyyttä. Mutta ihan ekana suosittelen minäkin joko kuudetta aistia tai kouluttajaa. Jos on kultaa, niin voi nostaa ekana skillin kouluttajana sataan prosenttiin (jolloin muu miehistö saa 10 pinnaa lisää koko ajan), ja kun saa aloittaa toisen lisätaidon, niin resetoikin 100% taidoksi kuudennen aistin (maksaa 200 kultaa). Tuli itse tehtyä näin jonkun vaunun kohdalla, kun en ollut tajunnut lamppua eli kuudetta aistia ensimmäisenä valita.

Muista miehistön jäsenistä joillekin kannattaa laittaa myös naamionti ja korjaukset. Helposti syttyville linjoille, kuten Vanjan medikka-linja voi miettiä jollekin tuota tulenturjuntaa.

Vaikeaa on. Itse sain juuri ekalle vaunulle komentajalle auki kolmannen lisätaidon, mutta vaikeaa oli valita. Kyseessä siis Kiinan hevilinjan 110-vaunun komentaja, jolla oli ennestään kuudes aisti, kouluttaja ja päätin sitten ottaa tarkkailijan kolmanneksi. Mutta ehkä näissä ei ainoita oikeita ratkaisuja olekkaan.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Päivitellääs listaa. Edelleenkin ilmoitusta vaan jos nimimerkki puuttuu.

JA-nimimerkki / WOT-nimi
Syöttöpiste / LJA25
Germanicus / Hortensius
Hauptmann / VonHaeften
Hereworth / marskinnyrkki
Jusu7 / JulleII
skode / skoideri (?)
Major Julli / Major Julli
mirasane / mirasane
Monipuolisenhuono / SchnelleJohan
MrMacmanaman / MrMacmanaman
Nebula / Hauptmann_Schwein
Stonewall / Vanjan_Surma
stunt cock / reems3000
Tiityy / RadarRat
Tinke-80 / tinke80
Wilderness / 1joju
fezr0 / Olpenator
Axbor Nocturne / Bosse2010
Jarvis / HellReiseri
Yakuza / Fofanov
VTVH / W_Beelsebub
Kaani / SnTnCd
Tadu / Taduuu
Pasuri / Agrocybe
The 24 / ?
Esoppi / Esoppi

Oliko muuten Major Julli vai kuka, joka aiemmin kirjoitti noiden matsien taltioimisesta myöhempää katselua varten? Mitenkä tämä on edistynyt?
 

The 24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Philadelphia Flyers
Joo, nickki on mielikuvituksellisesti VaTa24.

Meikäläinen on tänäänkin peleillä, jos joku peliseuraa on vailla.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Lisäsin oman ja the 24 nimet listaan:

JA-nimimerkki / WOT-nimi
Syöttöpiste / LJA25
Germanicus / Hortensius
Hauptmann / VonHaeften
Hereworth / marskinnyrkki
Jusu7 / JulleII
skode / skoideri (?)
Major Julli / Major Julli
mirasane / mirasane
Monipuolisenhuono / SchnelleJohan
MrMacmanaman / MrMacmanaman
Nebula / Hauptmann_Schwein
Stonewall / Vanjan_Surma
stunt cock / reems3000
Tiityy / RadarRat
Tinke-80 / tinke80
Wilderness / 1joju
fezr0 / Olpenator
Axbor Nocturne / Bosse2010
Jarvis / HellReiseri
Yakuza / Fofanov
VTVH / W_Beelsebub
Kaani / SnTnCd
Tadu / Taduuu
Pasuri / Agrocybe
The 24 / VaTa24
Esoppi / Esoppi
Boulerice / Tomppa1980
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Oliko muuten Major Julli vai kuka, joka aiemmin kirjoitti noiden matsien taltioimisesta myöhempää katselua varten? Mitenkä tämä on edistynyt?

En ollu minä, vaan joku muu. Kuka?

Noista skillseistä sen verran että kyllä lamppu on yli kaiken aina. Sen jälkeen BIA on hyvä, koska se auttaa kaikkeen. Camo-skilli on hyvä scouteille ja TD-miehille, repairs taas heveille. Muista skillseistä pari omaa näkemystä, mitkä eivät välttämättä ole oikein:

Deadeye ja eagle-eye tuovat pikkulisän critical hitteihin. Komentajan eagle-eye on varmaankin parempi, mutta kun komentajalle melkein väkisin menee skillit lampulle ja BIA/Camo/Repairs niin tämä jäänee ainakin itsellä ottamatta. Deadeye lisää flattina criticalin mahdollisuutta 3%. Omilla kutimäärillä joka 5. peli saa extra criticalin tällä.

Komentajan recon lisää view rangea 2% ja radistin situational awarness 3%. Komentajan skilli lisäksi poistaa penaltyn joka tulee hajonneesta observation deckista. Komentajan osalta en tätä ottaisi, sen sijaan radisteilla olen tätä käyttänyt.

Lataajilla olen käyttänyt sitä adrelinane rushia, kun niiden muut skillsit tuntuu aika turhilta. Kuskeilla on yleensä smooth ride. Luulen että vaihdan BIA:n aika monelle kakkosskilliksi.

Muistelisin myös että tuo Mentor komentajalla ei tuo skillsejä lisää miehistölle suoraan vaan tuo 10% enemmän crew expaa taisteluista.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Major Julli puhuu asiaa taidoista. Tuo mentor taito komentajalla tuo nimenomaan lisäkokemusta muulle miehistölle taistelusta, ei komentajalle. Varsin hyvä taito siis tuokin. Adrenaline rushia en pidä niinkään tärkeänä koska hyödyntää vasta kun alle 10% hipareista on jäljellä ja pääsääntöisesti tuossa tilanteessa ollaan jo matkalla takaisin talliin.

Oma näkemykseni näistä lisätaidoista on se, että kuudes aisti on komentajalla AINA se ensimmäinen ja sen pyrin viemään ensin komentajalle. Tämä on pelaamisen ja hengissä selviämisen kannalta ylivoimaisesti kriittisin taito. Itse olen siinä mielessä kiitollisessa tilanteessa, että saan uusiin vaunuihin jo siirrettyä vanhoja miehistöjä koska noita vaunuja on sen verran paljon, että valmiita miehistöjä löytyy vähän joka lähtöön.

Muista lisätaidoista: TD:llä pelatessa näkisin naamioinnin ja korjaukset tärkeiksi. Tornittomilla td:llä pelatessa ketjut lähtevät kohtuu usein ja esim T95 on jatkuvasti ketjut poikki ja mitä nopeammin korjataan sitä nopeammin olet artytulelta suojassa. Naamiointi tuo myös lisää turvaa puskissa väijymiseen.

Kevyillä scouteilla passiivinen scouttaus tahtoo sanoa sitä, että naamiointi ja näkökyky mahdollisimman pitkälle, siinä ne avaintekijät.

Medit ja hevit sitten oman mielen mukaan. BIA on aina tarpeen ja edelleen korjaukset ja ampujan dead eye(jos tämä oli se mikä lisää mahdollisuutta tuhota moduuleja).

Viikonloppuna talliin tuli myös joitain muutoksia. Kiinan linjasta 110 hevi ja T-34-1 löysivät tiensä talliin. Erinomaisia vaunuja molemmat. Lisäksi ostin Foch 155:n kymppitieristä. Rahaa näihin paloi mutta tämmöistähän se on. Foch tuo valtavasti tulivoimaa mutta tuo latausaika on +50 sekunnillaan tappavan pitkä. Tosin 850 damagea/kuti kolmen rullasta pitää vihut aina varuillaan.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oliko muuten Major Julli vai kuka, joka aiemmin kirjoitti noiden matsien taltioimisesta myöhempää katselua varten? Mitenkä tämä on edistynyt?

Tämä oli meikäläisen ajatuksia. Olen saanut tallennettua kaikki käymäni taistelut tässä viimeisten viikkojen aikana. Osa niistä on tietysti näitä meidän komppa- tai minikomppataisteluita. Näistä osa sellaisia, joissa olisi varmasti jotain analysoitavaa. Ongelmaksi muodostuu kuitenkin kaksi asiaa. Toinen on se, kuinka saan muutettua ne youtubessa nähtävään muotoon. Nyt niitä uusintoja pystyy katsomaan vain pelin avulla ja ne pitää ladata wotreplays-palveluun muille nähtäväksi. Toinen on se, että kyseisen uusinnan avulla taktisen kuvan hahmottaminen yksittäistä vaunua seuraamalla on haastavaa. Tallenne pitäisi olla mieluiten artylla pelaavan näkökulmasta, jolloin pystyisi seuraamaan lintuperspektiivistä tapahtumia eri osista taistelukenttää. Plussaa toisi ehdottomasti myös mahdollisen puheviestiliikenteen tallentuminen tähän samaan tiedostoon. Kuulisi mitä taistelun johtaja on missäkin vaiheessa käskenyt ja miten siihen on reagoitu. Kaikki nämä on kyllä tehtävissä, mutta vaativat aikaa jonkun verran, sekä sopivan ohjelman eri tiedostojen yhdistämiseksi ja muuttamiseksi. Itseltä tuo saattaisi onnistua, kunhan lomat alkavat ja löydän sopivan (ilmaisen) ohjelman. Tarkastelen asiaa tämän viikon jälkeen, kunhan lomat siis alkavat.

Eilen illalla saimme hyvät väännöt aikaiseksi. Tosin tulos komppataisteluista kehno. Voittoja oli tilillä illan taistelujen jälkeen kuin mestaruusviirejä Niiralan montun katossa. Tasoero viholliseen oli keskimäärin valtava. Minikompissa taisimme tosin jäädä voitolle. Minun pelaamistani matseista taisi voittoja tulla kaksi kolmesta käydystä taistelusta. Näistä ainakin Himmelsdorfin tappiosta pystyisi tekemään hyvän analyysin, koska sekin olisi ollut mielestäni voitettavissa. Hauskaa kuitenkin oli ja hienoa oli nähdä uusia naamoja taisteluissa mukana. Eritoten Boulerice/Tomppa1980 herätti kauhua vihollisissa traktorillaan.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Nyt on Ryby TD:stä grindauksessa SU-152, kannattaako vapauttaa kaikki tykki- vaihtoehdot käyttöön vai alkaa kerätä kokemusta ISU:a varten? Nyt on vapautettu tuo VII tykki. Näissä ISU:n "perus"tykeissähän (jotka saatavilla SU-152) ei taida olla muuta eroa kuin latausnopeus? Pene ja damage samoilla arvoilla. Latausnopeudessa suurin ero.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitäs miehistön taitoja medikan miehistöllä kannattaisi olla? Tähän mennessä menty aika pitkälti Lamppu + camo/repair. Kakkosskilliksi Pershingiin (ja myöhemmin Pattoneihin) tullee BiA kun joskus 2. skilli 100 % nousee (tällä hetkellä 80 % ja eteneminen hidasta).
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Nyt on Ryby TD:stä grindauksessa SU-152, kannattaako vapauttaa kaikki tykki- vaihtoehdot käyttöön vai alkaa kerätä kokemusta ISU:a varten? Nyt on vapautettu tuo VII tykki. Näissä ISU:n "perus"tykeissähän (jotka saatavilla SU-152) ei taida olla muuta eroa kuin latausnopeus? Pene ja damage samoilla arvoilla. Latausnopeudessa suurin ero.

Lonkalta heittäisin, että kannattaa varmaan availla noita muita tykkejä. Ne kun on kuitenkin avattava sitten, kun ISU-152:n saat, koska vasta niiden takana siintää BL-10. Ja kasitierin taisteluissa niitä on ikävämpi grindata auki, koska vastapuolella on enemmän paksua peltiä.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Nyt on Ryby TD:stä grindauksessa SU-152, kannattaako vapauttaa kaikki tykki- vaihtoehdot käyttöön vai alkaa kerätä kokemusta ISU:a varten? Nyt on vapautettu tuo VII tykki. Näissä ISU:n "perus"tykeissähän (jotka saatavilla SU-152) ei taida olla muuta eroa kuin latausnopeus? Pene ja damage samoilla arvoilla. Latausnopeudessa suurin ero.

Kannattaa vapauttaa myös se viimeisin SU-152:n tykki, helpottaa kuulemma huomattavasti grindaamista ISU:lla. DPM nousee ja mahdollisuus kovempiin ekspoihin per matsi nousee. Itse grindaan tällä hetkellä myös SU:lla kohti ISU:a, vaikka pääprioriteetti onkin Sakujen uudella TD-linjalla.

Sain myös eilen hankittua KV-1S:ään tuon parhaan kanuunan, käytin oikotietä eli kullalla muunnettua expaa. Ja kyllä kannatti, muuttui nimittäin koko vaunun olemus kertaheitolla. Nyt toptierinä olen oikeasti pelätty, tämän huomasi välittömästi vihujen reagoinnista pelitilanteissa. Stug III:n pamauttaminen romukasaksi yhdellä laukauksella aiheutti nostatti kyllä pienen hymyn kasvoille, vaikkeivat nuo pari testipeliä tykin hankkimisen jälkeen ihan putkeen menneetkään.

Syitä noihin perseelleen menneisiin peleihin löytyi yleensä toistakymmentä omasta tiimistä, mutta kyllä omakin pelini varmaan tällä vehkeellä vaatii vielä helvetisti hiomista. Perinteinen hevi kun tuo ei ole, johtuen olemattomasta panssarista. KV:lla tottui siihen ratkiriemukkaaseen dingailuun, mutta tällä vehkeellä sitä ei voikaan enää tehdä lainkaan kun jopa alemmat tierit paukuttavat levyistä läpi. Liian usein jäin nököttämään latauksen ajaksi maalitauluksi, palkintona usein tulipalo ja vitutuskäyrän nousu. Hidas latausaika on vain jotain sellaista, mihin en ole tottunut. Sitten kun kokeilin enemmän TD-tyylistä, minulle sopivaa kyttäys/camping-strategiaa, niin johan täyttyi chat "camping heavy noob idiot reported"-huutelusta. Eikä sitä saaneet loppumaan edes tehdyt 3000 dmg-pointia.

Mutta jatkamme harjoituksia...
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs miehistön taitoja medikan miehistöllä kannattaisi olla? Tähän mennessä menty aika pitkälti Lamppu + camo/repair. Kakkosskilliksi Pershingiin (ja myöhemmin Pattoneihin) tullee BiA kun joskus 2. skilli 100 % nousee (tällä hetkellä 80 % ja eteneminen hidasta).

Itse olen mennyt medikoilla melko pitkälti samoilla eli lamppu, repairit,BIA,camot. Varma säilö on myös ihan käyttökelpoinen ammo rackin kestävyyttä ajatellen. Enemmän tai vähemmän hyödyllisiä mutta noista itse lasken medeihin tärkeimmät, makuasioita mutta nuo näkisin ykkösiksi. Mitä pidemmälle noissa pääsee, sen hitaammaksi kehitys tulee.
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SU-152:lla tosiaankin kaikki tykit auki. Sen reilun 40k:n (jos yhtään oikein muistan) lisäexpan grindaus ISU:lla on kohtuu tuskaa. Sitten onkin täysin makuasia käyttääkö BL-10 grindiin tuota SU:n derppimörssäriä vai nopeaa 122mm:stä. Itse vedin derpillä kultakuulilla ja HE:llä kun tuo 122 millisen 175mm pene ei oikein riitä t8+ vihuihin ja kultakuulilla rahaa palaisi aivan helvetisti kun latausaika on reilkusti alle 10sek ja kuula maksaa 4k krediittiä. Lisäksi HE:llä tekee ihan kohtalaista damagea kympinkin vehkeisiin.

SU-152 derpillä on kyllä vaunu jota kannattaa pelätä. IS-3:sen räjäyttäminen yhdellä laakilla t7 vaunulla aiheuttaa kohtuu priceless ilmeen. Top tierinä räjäytyksiä tulee jatkuvasti. Näkökykyähän vaunussa ei ole about ollenkaan ja vauhtikaan ei päätä huimaa mutta tuo 750 alphan kuula korvasi kyllä nämä. Tosin kun RNG kusee niin pulssi nousee mutta tähän mennessä pelin parhaat naurut olen saanut juuri tällä vaunulla.

Lisävinkkinä ISU-152:seen vielä, että BL-10 vaatii paremmat telat mutta tämän grindin voi ohittaa ostamalla equipmentiksi jouset siksi aikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Sainpa tuossa vihdoin viimein toissapäivänä tuon KV-1:n hankittua ensimmäiseksi raskaaksi tankikseni ja kyllähän sillä pelaaminen oli pääsääntöisesti ihan tuskaa. Armottoman hidas vehje ja kun ei vielä ole saatu noita parhaita tykkejä yms. auki, niin eipä tuolla damaakaan ihmeellisesti tule. Purraan hampaita ja jatketaan grindausta. No yksi teräsmuuri merkki tuolla sentään tuli, kun sain vaunun sopivaan kulmaan vihun mediä vastaan ja lisäksi vielä joku onneton rumpulippaallinen lahjoitti dingejä urakalla :). Voittoprosentti on ollut huolestuttavasti laskussa viime aikoina, syytän siitä onnettomia joukkuetovereita, vaikka on kyllä muutamaan otteeseen tullut tehtyä karuja mokia itsekin.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Stock-hevillä pelaaminen laskee väkisinkin voittoprosenttia, top tierinä ollessa oma joukkue antaa kalustossa ison tasoituksen vastustajalle ja mid/bottom-tierinä olet kohtuu käyttökelvoton.

Itellä on menossa tosi paha notkahdus voittoprosentissa. Osin se tulee seiskan vehkeiden grindauksesta, osin MM:sta mutta isolta osin tulee oman pelin tason romahtamisesta. Wn7 oli pitkään tasolla 1000-1200, nyt painetaan tasoa 800-900. Jostain syystä ei vaan pelitä hommat, tulee virhearvioita, huteja ja tyhmää pelaamista. Todennäköisesti pieni tauko on paikoillaan randomeista.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Stock hevien kanssa pelaaminen on korostetusti muista poikkeavaa. Heveillä pelityylihän on pääsääntöisesti etulinjan pelaamista. Se, että olet alimittaisella putkella ja esim KV-1S:n heikommalla tornilla alemmilla hipareilla, antaa suotta tasoitusta vihuille. Tähän parasta lääkettä on se, että keräät vapaata expaa sen verran, että saat parhaat kilkkeet kerralla. Itse en stockeilla varsinkaan ylemmissä tiereissä edes pelaa koska tulos on pääsääntöisesti heikkoa.

Omat tilastot ovat nyt voitto% osalta parantuneet ja plen päässyt yli 54%. Viimeisten matsien tasokin nousi kummasti, effi 1486,Wn8 1933 ja voitto% 61,64. Kills to death suhdekin nousi näissä matseissa 2,31 eli kaiken kaikkiaan hyviä matseja siis tuli alle. Viikonloppuna oli päivä jolloin voitto% päättyi vähän yli 73 tasolle. Nämä eivät todellakaan tulleet yksin randomeissa vaan klaanin osastossa. Eilen tein btw T34:llä ennätystilin jos en väärin muista kun rahaa tuli +149k ja expoja vajaat 7k. Tier ysin matsi yhdellä tapolla, tiedustelijamitalilla ja teräsmuurilla Malinovkassa.

Major Julli, enemmän vaan osastoa niin tilastot nousevat kummasti. LJA25 ja mirasane, teillä näyttää olevan jo oikeudet meidän foorumille, käykäähän tutustumassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös