World Cup 2016 – harjoitusotteluiden liveseuranta

  • 173 517
  • 1 877
Tila
Viestiketju on suljettu.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Hassua, että jengi peruu tilauksiaan, kun harkkamatsin tekniikka ei toimi. Joo, rasittavaa, mutta mun aikanani eka kerta.

Kukahan haluaa tälläistä kuraa ostaa ensi viikolla jos harkkamatsien työnäyte on tällainen? Ei kukaan. Ja kyllä, peruin oman tilaukseni torstaina. Tilaus oli voimassa n. 5 minuuttia. Sanoiko joku UrhoTV?
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki tulee jotain muuta mutta tuskin ihan noin hyvää paikkaa.
Edit: Ei ilmeisesti edes kannata sitten yrittää pelata tuota pois. Tekevät kuitenkin maalin.

Kyllähän sitä tuossakin yritetään pelata pois. Virheitä tuossa toki tapahtuu, kun pelaajat on myöhässä
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voisin ottaa streamin yv:llä, jos jollakulla on laittaa.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vatanen onneksi paransi selkeästi edellisestä pelistä, hyvä pakkipari Jokipakan kanssa. Suattavat nousta kisoissa isoon rooliin.

Pojathan pelasivat aikoinaan yhdessä myös nuorten MM-kisoissa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kukahan haluaa tälläistä kuraa ostaa ensi viikolla jos harkkamatsien työnäyte on tällainen? Ei kukaan. Ja kyllä, peruin oman tilaukseni torstaina. Tilaus oli voimassa n. 5 minuuttia. Sanoiko joku UrhoTV?
En tiedä, kuka haluaa ostaa. Itse olen katsonut urheilua Viaplaylta n. kuukauden verran ja tämä on eka kerta. Siksi uskon, ettei tästä tapa tule. Lopetatko verojenmaksun, kun Ylellä on signaaliongelmia?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei saa ottaa jäähyjä sanoo selostajat.

Hyvin käy jos lakataan taklaamasta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nytkö ne äänet on jäljessä??? Parempi toki näin
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vittu tuolta Jannelta tulee tekstiä. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös