Wheel – progea Suomesta ja vähän Britanniastakin

  • 653
  • 4

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Avataas ketju tälle uudelle nousukkaalle, jonka itse kuulin ekan kerran tänään kaverin neuvomana ja rakastuin välittömästi musiikkiin. Musiikkivideolliset biisit nyt itselleni on sitä "radiopoppia", mutta sitten videottomat on aivan loistavaa musiikkia, joista itse löydän mm Toolia, Opethia ja Pink Floydia. Olenko ainoa fani?

Linkkejä:

 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Avataas ketju tälle uudelle nousukkaalle, jonka itse kuulin ekan kerran tänään kaverin neuvomana ja rakastuin välittömästi musiikkiin. Musiikkivideolliset biisit nyt itselleni on sitä "radiopoppia", mutta sitten videottomat on aivan loistavaa musiikkia, joista itse löydän mm Toolia, Opethia ja Pink Floydia. Olenko ainoa fani?

Linkkejä:

Wheelin debyytti kuulosti hämmentävän paljon Toolilta ja se jäi mieleen Tool tribuuttina. Uudella levyllä on vähän parempaa kulmaa ja omaa näkymää mukana. Hyviä levyjä nuo molemmat kyllä ja voisi mennä katsomaan livenäkin kunhan lopunajat loppuvat.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Avataas ketju tälle uudelle nousukkaalle, jonka itse kuulin ekan kerran tänään kaverin neuvomana ja rakastuin välittömästi musiikkiin. Musiikkivideolliset biisit nyt itselleni on sitä "radiopoppia", mutta sitten videottomat on aivan loistavaa musiikkia, joista itse löydän mm Toolia, Opethia ja Pink Floydia. Olenko ainoa fani?

Linkkejä:

Et ole ainoa fani. Tai en tiedä pidänkö itseäni todellisena fanina, mutta kyllä Wheeliltä on omalle soittolistalleni päätynyt pari biisiä. Hyvää soundia soittavat ja todella mukavaahan se on kuulla, että Suomessakin osataan näin hyvää musiikkia tehdä.

Edit. Selvästi tosiaan tulee vähän Tool ja Karnivool vibat näiden musasta.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kävin tätä muistaakseni 2019 Tuskassa katsomassa ja silloin tulin tulokseen, että mitään omaa tässä ei ole, pelkkää Toolin kanavointia.

Sen jälkeen en ole kuunnellut. Ehkä voisi taas kokeilla
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kuuntelin tänään tämän ketjun innoittamana Wheelin molemmat albumit. On kyllä niin Toolia myös se uudempi, että se melkein häiritsee. Hiukan kuin Greta Van Fleet (uusi levy muuten ilmestyy viikon päästä) ja Led Zeppelin. Mutta nostan kyllä hattua, koska ei kuulosta silti pahalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös