Wanha!

  • 1 214
  • 10

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vaikka en ole "Wanha", niin voin pistäytyä tänään siellä päin jossain välissä :).
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Hih

Katotaan iltasella(n.22.00)Wanhat Juopot kokoon ja Rööri,jos/kun luet tämän,niin tänään sitten.Toivottavasti pääset vanha kuoma edes vähän juoruamaan.Mike toivottavasti sinäkin pääsisit hiukan läppää heittämään.

Hörpsssss,nyt se dokaaminen alkoi,toivottavasti saatte illalla jotain selvää mun räpellyksistä.:D :D
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Hih

Viestin lähetti reds1897
Katotaan iltasella(n.22.00)Wanhat Juopot kokoon ja Rööri,jos/kun luet tämän,niin tänään sitten.Toivottavasti pääset vanha kuoma edes vähän juoruamaan.Mike toivottavasti sinäkin pääsisit hiukan läppää heittämään.

Hörpsssss,nyt se dokaaminen alkoi,toivottavasti saatte illalla jotain selvää mun räpellyksistä.:D :D

Meikäläinen ei taida valitettavasti keretä hulvattomiin uuden vuoden bileisiin.
Mulla on näillä näkymin täällä himassa livechatti ja kämppä tullee olemaan täyteen lastattu juoppohulluilla hulttioretkukavereilla siihen asti kun Helsingin yö kutsuu.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ylös

Mitens iltasella vanhat,vanhaan??Sama aika,sama paikka.Ilman juomia,tottakai!!!!;)

Ps:En vielä saanut poikapuolta kiinni(Sen kone),mutta toivon sinne pääseväni.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tänään taas, eks je?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös