"Voittaako" Suomi pronssia ja kiinnostaako pätkääkään?

  • 4 303
  • 51

Tuleeko pronssia ja kiinnostaako pronssiottelu?


  • Äänestäjiä
    179

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lennettiin tylysti pronssiotteluun, vastassa on huomenna mitä ilmeisimmin Tre Kronor.

Kysynkin, tuleeko pronssia ja kiinnostaako koko ottelun lopputulos.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Sveduja vastaan kiinnostaa aina. Niinkö vitutus-ketjussa mainitsin, jos huomenna otetaan sveduilta turpaan...No antaa olla, mutta kyllä kiinnostaa, vain ja ainoastaan svedun takia.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei voita pronssia mutta mua kyllä kiinnostaa. Toivottavasti pelaajiakin kiinnostaa.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Kurrin lausunnoista voi päätellä sen, että päätavoite on vaan hävitä pronssipeli ja saada Kummolan persenaru-Dougille iso tilipussi.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Erittäin vaikea tässä vaiheessa sanoa, kun ei tiedä kumpi kaksikosta Ruotsi - Kanada siihen peliin tulee vastaan.
 

HyperX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kanada sieltä tulee Pronssipeliin kuiteski. Ruottalaiset pelaa taas sitä kuuluisaa "onni" kiekkoa. Ja ei muutenkaan paskan vertaa kiinnosta joku alisuorittaijen säälimitali peli. Eipä Selänne saanu taaskaan Kultaa. Lopettais sekin jo ajoissa ennenkuin nolaa ittensä tämän enempää.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Veikkaan kuitenkin Ruotsia vastustajaksi pronssipeliin, ja Suomi sen vie. Muuten ei ole töihin asiaa, pari aikoinaan Ruotsissa pitkään asunutta työkaveria todennäköisesti vittuilevat niin raskaalla kädellä, ettei mitään rajaa.

Ja kysymykseen vielä sen verran, että kyllä kiinnostaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Luulen että yhdistelmä Ruotsi ja mahdollisesti Selänteen uran vika peli sytyttää Leijonat niin että pronssi tulee.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Vitun hienoo, jeeee. Toukki jo yhden pronssin tällä kaudella hävinnyt ja huomenna tulee se toinen neljäs sija. Eli hannut niistää pronssin lukemin 3-0 ja Sheddari lähtee helvettiin mj-kuvioista.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu minä olen nähnyt kaikki 80-luvun mm-kisat ja kyllä se pronssi olisi silloinkin kelvannut vaan ei ikinä tullut. Kyllä tuo kiinnostaa ja Tre Kronor vastaan, kiitos. Ja jos tuo peli hävitään, niin sen on oltava edes jotain muuta kuin tämän päiväinen lajin irvikuva pahimmillaan.
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Tottahan MM-kisojen pronssiottelu kiinnostaa koska Suomi on mukana ja ulkona USA ja Tsekki. Lisäarvoa antaa vielä se että todennäköinen vastustaja on Ruotsi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kiinnosta pronssipeli yhtään sen enempää kuin aiemmatkaan pelit tässä turnauksessa.

Ymmärrän toki, että monet fanittavat Leijonia. Minä en jaksa innostua enää tässä iässä joukkueesta, johon ainoa yhteys on sama kansalaisuus pelaajien kanssa.

Itse ostaisin pakastimen täyteen nakkeja, jos minulle ilmoitettaisiin, että toinen seuraavista skenaarioista toteutuu ensi keväänä, ja minä saan valita kumpi.

- Suomi voittaa maailmanmestaruuden, ja HIFK on SM-liigan finaalissa.
- Suomi putoaa MM-kisojen B-sarjaan, ja HIFK voittaa SM-liigan.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
No ei voisi vähempää kiinnostaa. Oikeastaan koko kisat ovat menneet enemmän vähemmän ohi jo ottelulähetystenkin takia. Eli vaikka Leijonat olisivatkin olleet finaalissa ei se kummemmin olisi tunteita herättänyt. Finaali- ja pronssipelin voi katsella, jos niihin löytyy jotain hyviä pitkävetokertoimia. Vitun turhaa pelata kisat joka vuosi kunnei kaikkia parhaita pelaajiakaan enää kiinnosta tulla edustamaan maataan esim. SWE, USA, SVK.
 

MacLean10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terveet pelaajat, Espoo Blues
No ei voisi vähempää kiinnostaa. Oikeastaan koko kisat ovat menneet enemmän vähemmän ohi jo ottelulähetystenkin takia. Eli vaikka Leijonat olisivatkin olleet finaalissa ei se kummemmin olisi tunteita herättänyt. Finaali- ja pronssipelin voi katsella, jos niihin löytyy jotain hyviä pitkävetokertoimia. Vitun turhaa pelata kisat joka vuosi kunnei kaikkia parhaita pelaajiakaan enää kiinnosta tulla edustamaan maataan esim. SWE, USA, SVK.
Sama.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Kaipa tuo katsottua tulee. Tällä hetkellä ei kyllä sytytä, mutta Suomi-Ruotsi(mikäli kanada ruotsin voittaa) kiinnostaa aina. Turnausmuotoisessa jääkiekossa ymmärrän pronssipelin hyvin, mutta sarjakiekkoilussa ne ovat turhia.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Pronssipeli on sama, kun mies ei saisi mukaansa baarista, kuin toisen miehen. Reikä se on veijollakin.

Vituttaa.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Olen aika vähän vaativa fani, en pyydä joukkueiltani muuta kuin että ovat, no, se joukkue. Jopa harjoituspelit kiinnostavat, mutta ei ehkä kuitenkaan kauden juuri loputtua, vaan mieluummin vasta sen alkaessa.

Katson jokaisen EHT-pelin minkä pystyn, ja kaikki MM-pelit kellonajasta riippumatta. Paitsi pronssipelin.

Kausi on ohi. Pitkä kuuma kesä...
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Ei kiinnosta pronssipeli yhtään sen enempää kuin aiemmatkaan pelit tässä turnauksessa.

Ymmärrän toki, että monet fanittavat Leijonia. Minä en jaksa innostua enää tässä iässä joukkueesta, johon ainoa yhteys on sama kansalaisuus pelaajien kanssa.

Itse ostaisin pakastimen täyteen nakkeja, jos minulle ilmoitettaisiin, että toinen seuraavista skenaarioista toteutuu ensi keväänä, ja minä saan valita kumpi.

- Suomi voittaa maailmanmestaruuden, ja HIFK on SM-liigan finaalissa.
- Suomi putoaa MM-kisojen B-sarjaan, ja HIFK voittaa SM-liigan.

Todella mielenkiintoinen ja uskomaton skenaario, etenkin tuo nakkien ostaminen.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Sijoituksella ei niin mitään väliä mestaruuden valuttua käsistä. Luultavasti peli kuitenkin tulee katsottua, onhan ajankohtakin inhimillinen ja vastassa sentään Ruotsi.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Fiasko Shedden

Eiköhän sitä tule ajeltua puolivaloilla tai jopa lyhdyt sammuneina. Sunnuntai-kiekkoa, johon ei ennakkoon latausta löydy, mutta kai ne pronssiset lätyt ja pelaajien posi "kivempi päättää kausi voittoon ja saada jotain kotiintuotavaa" ennen korkin aukaisua on katsomisen arvosta. Ruotsi on aina Ruotsi.

Ledin, Murray, Nilson vs. Salmela, OJ, Ruutu
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllähän tuo tulee katsottua vaikka pettymys on valtava. Mieluummin pronssit Suomeen kuin Ruotsiin.

Onko? Ei mulla vaan. Noilla otteilla ei odotukset kovin korkeilla ollut, eikä pettymys ollut lähes minkäänlainen. Tiedä sitten mitkä asiat siihen vaikuttivat, mutta kovin realistisina en Suomen mahdollisuuksia pitänyt, enkä voittoon uskonut - häpeä ehkä myöntää - alusta alkaenkaan. Shedden vielä ohjaksissa, niin.. Joo joo, kohta joku tulee kiekumaan miten turha on kun jengi jaksaa vieläkin vikistä päävalmentajasta, mutta totuushan on se, että paska mikä paska. Itse en arvosta ko. herraa valmentajana lähes yhtään, ja se siitä.

Mutta kyllä toivoisi Selänteen maajoukkueuran loppuvan siihen voittoon ja mitaliin, oli se sitten vaikka pronssinen. Ja ehdottomasti killuttimet Suomeen mielummin kuin Ruotsiin! Tosin ottaisin ne tänne kenen tahansa maan puolesta, mutta kyllähän fakta on se, että Ruotsilta ryöstetty medaljonki on aina "Ruotsilta ryöstetty medaljonki".

Ei kyllä ronssipeli jaksa kiinnostaa kovinkaan paljoa, mutta kyllä se tulee varmasti katsottua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös