Vitutusketju

  • 1 140 149
  • 8 636

chubster

Jäsen
Vituttaa kattoa tota, että 5vs5 pelatessa ei ole mitään syöttösuuntia, mutta kun niitä ei ole 5vs4 pelatessakaan! Ihan järkyttävää paskaa. Kukaan ei auta ketään, eikä tarjoa syöttöpaikkaa.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Tiedät luultavasti mitä tarkoitan. Selviää otteluketjun viestejä lukemalla, jos ei muuten. Sori ei jaksa enää toistaa.
En tiedä, Kun en itse huomannut tuomarivirheitä tapahtuneen, ainakaan mitää isoja, Se että Salonen lähti isoista ovista ei ollut tuomari virhe, vaan kova tuomio, mikä oli täysin sääntöjen puitteissa annettu rangaistus, ehkä joku olisi antanut vain kakkosen, mutta 5+20 ei ollut virhe. Toista tilannetta en itse ole havainnut ollenkaan
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä, Kun en itse huomannut tuomarivirheitä tapahtuneen, ainakaan mitää isoja, Se että Salonen lähti isoista ovista ei ollut tuomari virhe, vaan kova tuomio, mikä oli täysin sääntöjen puitteissa annettu rangaistus, ehkä joku olisi antanut vain kakkosen, mutta 5+20 ei ollut virhe. Toista tilannetta en itse ole havainnut ollenkaan

Minä huomasin. Keränen keihästi OB:n eikä lentänyt pihalle. Siinäpä ne. Voidaan olla eri mieltä, ei haittaa.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Minä huomasin. Keränen keihästi OB:n eikä lentänyt pihalle. Siinäpä ne. Voidaan olla eri mieltä, ei haittaa.
Ei todellakaan ollut mikään keihästys, ja minä tulkitsin että sai tästä tilanteesta huitomisesta rangaistuksen. ja sitten 2min väkivaltaisuudesta kun nahistelivat OBn kanssa
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis mikä ihme näissä toisen erän pitkissä pyörityksessä omissa on pelistä toiseen. Kun kiekko saadaan, niin kunnon purku ei lähde koskaan ja tuloksena kohta joko jäähy tai maali. Nytkin OB:lta munaton purku ja kohta Christofferille jäähy.
 
Viimeksi muokattu:

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
On tää aika raskasta katsottavaa. Huolimatonta säheltämistä.
 

moelsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Konstantin tarjonnut näihin pariin peliin näitä "heikompia" vastaan tilaisuuden ottaa pisteitä, mutta ei kelpaa. Sitten tuleekin todellinen tason testaus seuraavan kuukauden ajaksi (jos KalPa peli unohdetaan), pelkästään kärkijengejä vastaan pelejä ja sitten todennäköisesti tuo kuukausi päättyy jumbo finaaliin Ässiä vastaan.

Sport kyllä pelaa Dufvamaisen tehokas vieraspeliä, puolustus timanttista ja maalivahdin helppo pelata. Ainoa JYP:n maali tuli pienoisesta puolutuspään virheestä ja taisi olla ainoa pahempi virhe Sportin osalta. Samalla Konstantin saa venyä vähän väliä kun pelaajia unohtuu ja vapaana omassa päässä ja pari kertaa tolpatkin auttaneet. Ja muutamaan kertaan päässyt turhan helposti Sport pelaajat hyviin laukaisupaikkoihin.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPille on tehty 99 maalia, 27 peliin.

Se on ihan helvetin paljon. Varsinkin, kun itse tekee 64 maalia.
 
Viimeksi muokattu:

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
- Vain yksi tehty maalia per peli tällä viikolla
- YV
- Sääliviiva karkaa jatkuvasti ja taitaa olla mahdoton homma sinne enää päästä
- Taas katkaistiin vastustajan putki (Sportin vieraspelien tappioputki)
- Seuraava peli on Pelicansia vastaan ja siitä ei voi kyllä pisteen pistettä odottaa
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
- Vain yksi tehty maalia per peli tällä viikolla
- YV
- Sääliviiva karkaa jatkuvasti ja taitaa olla mahdoton homma sinne enää päästä
- Taas katkaistiin vastustajan putki (Sportin vieraspelien tappioputki)
- Seuraava peli on Pelicansia vastaan ja siitä ei voi kyllä pisteen pistettä odottaa
Ai niin, Hovinen jatkaa Sportissa myös ensi kaudella.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
JYPille on tehty 99 maalia, 27 peliin.

Se on ihan helvetin paljon. Varsinkin, kun itse tekee 64 maalia.

Tähän ihan kuriositeettina se että kaudella 10-11 JYP päästi 97 maalia 60 otteluun. Ja nyt ollaan tosiaan matkalla tuohon 200 päästetyn maalin haamurajaan joka on ylittynyt JYPin kohdalla ainoastaan kerran kaudella 00-01. Aika rujoa.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Tuo 200 päästettyä maalia ei tule toteutumaan nykyisellä maalivahdilla.
 

inkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotka Rankki ohutta yläpilveä
Kun näin paljon menee pieleen, vuosi toisensa jälkeen, voisi ennustaa että tämän porukan kupletit on finaalissa. Pätäkkä ja panostukset vähenee, maksava yleisö katoaa eikä joukkueeseen saada paremman luokan pelaajia... se on pillit pussiin ja Mestikseen?
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tämä peli… Vittu mistään ei saada kiekkoa sisään ja totta kai Pelicans alkaa saamaan jokaisesta paikasta.
 

Coutinho

Jäsen
-Antti Kalapudas
-Turkulainen
-Scotka

”ykkös ukot” on kyllä niin yössä kun olla ja voi. Aivan järkyttävän näköistä toimintaa pelistä toiseen.
 

JyyPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Peli oli yllättävän hyvin hallussa ja jäähysumastakin selvittiin kunnialla, mutta sitten kun kaveri teki yhden maalin niin paketti hajosi aivan täysin.. aika helvetin vaikea voittaa pelejä kun ei mistään saada maalia..
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän illan Pelicans peli oli yksi historian huonoimmista peleistä mitä olen ikinä nähnyt. JYP oli käsittämättömän huono ja jos ei paremmin tietäisi, Pelicanssia olisi voinut luulla 3. viimeiseksi joukkueeksi
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Scotkan 0+1 jaksaa kyllä hämmästyttää runkosarjan puolivälin lähestyessä. Viime kaudella meni kuitenkin lähes 0.5 ppg tahdissa.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Scotka on kyllä pettymys. Nyt alkaa pelejä olla niin paljon takana, että ei vaan ymmärrä miten voi olla näin vaikeaa.

On muitakin pettymyksiä, valitettavan monta nimeä.

Pelicansin 0-3 maalissa jälleen OB:lta vastaantulo joka ei toiminut ja sitten kevyen näköinen luistelu omaan päähän ja lopputuloksena Pelicansin 3 maali. En ymmärrä. Kun JYPin maalintekeminen on näin helvetin vaikeaa, niin ei pitäisi auttaa vastustajaa maalinteossa näin paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös