Vitutusketju

  • 363 091
  • 1 477

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pitäisikö ensi kaudeksi hommata pelaajia jotka eivät jäädy täysin jos hallissa on kyllä nemmän kuin tuhat katsojaa?

Ja tietty valmentaja joka ei jäädy pudotuspeleissä.
Ne on Liigassa kaikki.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
En tiedä edes vituttaako. On vaan niin tyhjä olo, ettei koskaan ole lätkämatsin jälkeen tällaista ollut. Ei koskaan.
Mulla on 2003, kun Lasse Jämsen silmien edessä seiskapelin ratkaisi...yhtä tyhjä olo.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Mulla on 2003, kun Lasse Jämsen silmien edessä seiskapelin ratkaisi...yhtä tyhjä olo.

Silloin sai edes syyttää kurinpitoa ja Ylösen naurettavaa pelikieltoa. Tänään tämä tehtiin ihan itse.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Oli muuten ihan helvetin pitkät kaljajonot hallin viereisessä Alepassa ennen yhdeksää. Se että matsi päättyi ennen yhdeksää, taisikin olla ainoa asia joka espoolaisia faneja ei tänään vituta.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En tiedä edes vituttaako. On vaan niin tyhjä olo, ettei koskaan ole lätkämatsin jälkeen tällaista ollut. Ei koskaan.
Olen tätä samaa tässä pohtinut. Ensireaktio (ja selvästi myös monilla muilla lähellä istuvilla) oli jotain nauruun repeämisen ja shokin välillä. Käsittämätön tapa nousta paskan pelin viime hetkillä tasoihin ja vielä käsittämättömämpi tapa hävitä peli juuri sillä samalla hetkellä kun jollain ihmeellä oltiin saatu momentum ratkaista voitto itselle ylivoimalla.
 

Blue1203

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itselle tuli mieleen, että kun yritetään 5Vs6 tilanteessa vastaavaa, ei onnistu koskaan. Nyt selän takaa tällainen aivopieru. Ei saatana. No, Imatralta voitto ylihuomenna. Toivottavasti Koivusaari ei loukkaantunut pahasti.
 

haamujänis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vituttaa kun olen perjantaina ja lauantaina reissussa ja jää peli(t) väliin.

Siirtäisiköhän Aron Olli pelejä vapun jälkeiselle viikolle, jos kiltisti kysyisi?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Vituttaa kun olen perjantaina ja lauantaina reissussa ja jää peli(t) väliin.

Siirtäisiköhän Aron Olli pelejä vapun jälkeiselle viikolle, jos kiltisti kysyisi?
Mä missasin lauantain ja tän päivän pelit kokonaa että telkkaristakaan en nähnyt, niin nyt perkele ei siirrellä kun viimeset 2 tai 3 sopii erinomaisesti omaan kalenteriin. Siistiä kyllä mennä keskiviikkona hallille!
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Ei löydy sanoja tällä hetkellä, ei vittu löydy. Miten aina niissä peleissä joissa satun olemaan paikalla, tulee nämä "vuosisadan oudoimmat ratkaisut" juuri silloin ja vastustajalle tietenkin. Lukon propellikiekko 2014 ja nyt tämä.
Ite olen iloinen siitä, että sua vituttaa. Kertoo seuran merkityksestä.
 

RAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tulee vähän myöhässä mutta vieläkin vituttaa lauantain pelin loppu eli meni huolella tunteisiin. Piti lähteä pelin jälkeen frendien kanssa ulos mutta päätin lähteä himaan ku vitutti niin paljon että en olisi ollut kenellekään hyvää seuraa. No ilmoitin kotiin että olen tulossa kun ei huvita lähteä ulos.
No vaimo oli sitten hakenut minulle iltapalaa mistä normaalisti tietää minun tykkäävän. No kun pääsin kotiin niin pöydällä odotti pussi Fazerin karjalanpiirakoita ja eikös ne ollu Imatran riisipiirakoita.... vittu että vitutti!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ite olen iloinen siitä, että sua vituttaa. Kertoo seuran merkityksestä.
Sehän se varmaan on. Eilinen voittokin maistui jotenkin makeammalta kuin aikaisemmin. Ehkä se Bluesin aikojen tunne on palaamassa vähitellen kohti entistä. Hallilla käyminen lauantaina jotenkin laukaisi ja palautti vanhoja fiiliksiä. Ihan jo pelkkä hallin tuoksu, Liigaan verrattavissa oleva tunnelma, Aki Eurolan ääni ym. pikkujutut avasi niitä mielen nostalgisia, alitajuisia sopukoita.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei suoraan liity Kiekko-Espooseen, mutta vituttaa kaikki IFK katumainokset mitä tänään näin autolla ajaessa Espoonlahdessa. Jos olisin eurojaskamiljonääri niin maksaisin henkilökohtaisesti siitä, että IFK tai muiden jengien mainoksia ei kuntarajojen tälle puolelle laitettaisi ainakaan seuraavaan 10 vuoteen ja ne korvattaisiin Kiekko-Espoo mainoksilla. Ei muuta.
 
Viimeksi muokattu:

J3kzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei suoraan liity Kiekko-Espooseen, mutta vituttaa kaikki IFK katumainokset mitä tänään näin autolla ajaessa Espoonlahdessa. Jos olisin eurojaska miljonääri niin maksaisin henkilökohtaisesti siitä, että IFK tai muiden jengien mainoksia ei kuntarajojen tälle puolelle laitettaisi ainakaan seuraavaan 10 vuoteen ja ne korvattaisiin Kiekko-Espoo mainoksilla. Ei muuta.
Samaistun. Myös ollut kuitinmäentien ja merituulentien bussipysäkeillä ja lyhtypylväissä prkl..
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joka sekunti kun toimistolta ei kuulu mitään, niin vituttaa vaan entistä enemmän.

Miten vitussa voi tunaroida koko toiminnan näin pahasti? Eikö mitään olla opittu historiasta? Make it make sense
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Vituttaa että Iso-Kuortti mättää maaleja KiVassa samaan aikaan kun meillä vain puhallellaan muniin.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Vituttaa että Iso-Kuortti mättää maaleja KiVassa samaan aikaan kun meillä vain puhallellaan muniin.
No IPK:n veskari seisoi tänään päällään. Ei hätää.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Sori, ei mee läpi. Kuka meillä tällä kaudella tekee rumat maalit?
Aika näyttää. Mutta kyllä siellä on potentiaalia.

Noista jätkistä osa kasvaa kauden edetessä ja jokainen antaa näyttöjä kohti Liigaa. Joku lokakuun Iisalmi on isossa kuvassa ihan mitätön kauden lopussa.

Haluaisin itse mieluummin nostaa esiin posina Niemeläisen. Pelaa rohkeasti ja hyvin - ja kehittyy koko ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös