Vitutusketju

  • 1 349 949
  • 7 504

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Etelä-Karjalainen kusipääkiekko kuoli talvella 2008, kun Hessu Mälli puhalsi ratsiassa yli sallitun. Tämän jälkeen siirryttiin Selinin aikaan, jolloin pelaajia ei enää penkitetty, jos yritti maalintekoa rystyllä. Muutama vuosi on toki suhteellinen käsite, mutta kyllä lähes 12 vuotta on enemmän kuin muutama vuosi.

Aika rientää. Pikku-Mällihän vois tulla koittaa. Lehterä vaikuttaa tyytyväiseltä jos vaikka sais aikaisemmin monoa että pääsis Espooseen ja palkka juoksis
 

Aatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kisakenttä Oy
Aika rientää. Pikku-Mällihän vois tulla koittaa. Lehterä vaikuttaa tyytyväiseltä jos vaikka sais aikaisemmin monoa että pääsis Espooseen ja palkka juoksis
Oot siis sitä mieltä, että Simppa Mällin näytöt Sumulaaksossa oli sen verran vakuuttavia, että koutsaisi paremmin kuin Espoolainen käärmeöljykauppias?
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aika hyvin on tapettu Etelä-Karjalainen kusipääkiekko muutamassa vuodessa.
Miksi tulet SaiPan palstalle vinoilemaan? Kaikki kunnia KooKoolle, Siellä on tehty hyvää työtä. KooKoo on tällä hetkellä parempi kuin SaiPa. Oletan että se riittää sinulle ja pysyt omalla palstallasi. Minun puolestani et ole tervetullut. Paitsi jos on jotain rakentavaa sanottavaa. Myönnän että minua ottaa koville SaiPan alakulo ja alho. Kunnioitan KooKoota mutta en kunnioita sinun länkytystäsi.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miksi tulet SaiPan palstalle vinoilemaan? Kaikki kunnia KooKoolle, Siellä on tehty hyvää työtä. KooKoo on tällä hetkellä parempi kuin SaiPa. Oletan että se riittää sinulle ja pysyt omalla palstallasi. Minun puolestani et ole tervetullut. Paitsi jos on jotain rakentavaa sanottavaa. Myönnän että minua ottaa koville SaiPan alakulo ja alho. Kunnioitan KooKoota mutta en kunnioita sinun länkytystäsi.

En tullut vinoilemaan. Suku on Etelä-Karjalasta. Äiti ja isä on sieltä, tosin itse kasvoin Kouvolassa. Siellä en ole asunut tällä vuosituhannella. SaiPa oli sydämessä aikoinaan paljon. Silloin kun oli Mälli ja EKKK. Vituttaa jos ei kohdata pudotuspeleissä, riittääkö tuo?
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tullut vinoilemaan. Suku on Etelä-Karjalasta. Äiti ja isä on sieltä, tosin itse kasvoin Kouvolassa. Siellä en ole asunut tällä vuosituhannella. SaiPa oli sydämessä aikoinaan paljon. Silloin kun oli Mälli ja EKKK. Vituttaa jos ei kohdata pudotuspeleissä, riittääkö tuo?
SaiPan osalta ei hyvältä näytä. KooKoon tilanne on mahdollisesti parempi. Aika näyttää mitä tapahtuu. Toivotaan terveyttä molemmille joukkueille. Toivotan hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tammi varmaan jatkaa tämänkin illan jälkeen kasvuaan. Se mikä vituttaa on se että nyt ei jaksa enää edes harmittaa ja se taas kertoo tunteen puuttumisesta jota ei 25 kannattajavuoden aikana tullut koettua.

Mahtaa tota Zaborskyakin ketuttaa kun saa vielä ensi kauden keräillä tammenterhoja "valmentajan" ja puolustuksen jäljiltä...
 

aintg

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiat: Jukurit & KalPa
On tämä aikoihin eletty, kun KooKoon kannattajatkin vittuilevat. "LAPPEENRANTA MIKSETTE LAULA", edellisessä laulussa sentään opeteltiin pronomineja "minä sinä hän...". Paskempia lauluja saa hakea. Pikkuveli taapertaa ohi, hävettää.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
On tämä aikoihin eletty, kun KooKoon kannattajatkin vittuilevat. "LAPPEENRANTA MIKSETTE LAULA", edellisessä laulussa sentään opeteltiin pronomineja "minä sinä hän...". Paskempia lauluja saa hakea. Pikkuveli taapertaa ohi, hävettää.

Osui niin naulan kantaan kun vaan voi osua. SaiPankin pelaajat kattoivat sinne suuntaan. Luulen että kopissa vituttaa ihan yhtä paljon kuin katsomossa. Jospa siitä vähän virtaa 3. erään..
 
Onneksi SaiPalla on Kaksosen, Kojon, Riikolan ja Piipposen kanssa sopimukset jo ensi kaudesta, näiden palasten päälle on Lehterän hyvä kasvatella dynastia-tammea.

KooKoo oli tänäänkin erittäin hyvä vaikka SaiPa ei kyllä tällä hetkellä minkäänlaisena mittarina toimi kenellekkä.
 

Since1948

Jäsen
Suosikkijoukkue
Schaiba Etelä-Kurjalasta
Olipahan kunnon perseennäyttö ennätysyleisölle. Hävetti olla jopa katsomossa. Jumalauta jos kotipelissä tarvii jo alkaa häpeämään, niin on kyllä joku totaalisen perseellään.
 

ahal

Jäsen
Nyt ottaa pattiin niin pirusti, että on pakko pitää kirjoitustauko. Kirosanat eivät riitä kuvaamaan tunteita. Kirjuuttelen sitten kun jotain oikeita muutoksia suuntaan tai toiseen tapahtuu. Tää maistuu ihan härskille kusetukselle.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Ekaa kertaa elämässäni toivon ihan aidosti SaiPalle epäonnea loppukaudeksi, toivon että Sportit ja Tepsit tulee ohi ja jäädään joukon hännille jotta Markkanen voi katsoa itseään peilistä ja pohtia että mitä tuli tehtyä kun teki Lehterälle jatkon. Tulkoot superfanit itkemään väärin kannattamisesta, ei kiinnosta enää yhtään. Jos joka vuosi päästään sijalle 10. niin Lehterähän saa SaiPan tuntien jatkaa ikuisesti. Santanenkin potkittiin kun tarpeeksi huonosti meni mutta sitten otettiinkin vielä suurempi pelle tilalle, mahdollista vain SaiPassa. Sitten vielä ihan oikeasti mietitään jotain Kari Martikaista päävalmentajaksi kun ei edes pärjää junnujen valmentajana, ei jumalauta voi olla totta.

Itse pelistä, hävettävin ja oksettavin esitys lähivuosina. Ehkä se 1-7 tappio KooKoolle menee vielä edelle.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ei harmita, vituttaa! Taas on jotain paskaa tilalla, jossa kymppisakkiin taistellaan viime kierroksille asti ja sinne päästään jos päästään. Kuitenkin viimeistään puolivälierissä tulee noutaja. Tosin nyt ei tartte haaveilla edes siitä. Ja mikään, siis mikään ei viittaa siihen, että ei oltaisi sarjan mestistasoa jatkossakin. Toimisto vaikenee, mitä nyt muistaa pahoitella somessa, että ei taas oikein lähtenyt.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei harmita, vituttaa! Taas on jotain paskaa tilalla, jossa kymppisakkiin taistellaan viime kierroksille asti ja sinne päästään jos päästään. Kuitenkin viimeistään puolivälierissä tulee noutaja. Tosin nyt ei tartte haaveilla edes siitä. Ja mikään, siis mikään ei viittaa siihen, että ei oltaisi sarjan mestistasoa jatkossakin. Toimisto vaikenee, mitä nyt muistaa pahoitella somessa, että ei taas oikein lähtenyt.
Mikäli jostain kumman syystä tuo joukkueen irvikuva sattuisi voittamaan parikin peliä putkeen, niin eiköhän voisalmenpoika ilmesty ruoskimaan väärinkannattajia, jotka eivät uskoneet.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikäli jostain kumman syystä tuo joukkueen irvikuva sattuisi voittamaan parikin peliä putkeen, niin eiköhän voisalmenpoika ilmesty ruoskimaan väärinkannattajia, jotka eivät uskoneet.
Toisaalta pitää ymmärtää, että hän työskentelee SaiPalle. Hän ei voi olla negatiivinen työnantajaansa kohtaan ainakaan avoimesti. Enkä usko että hän on muutenkaan negatiivinen SaiPaa kohtaan. Toki tappiot häntäkin vituttavat.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Toisaalta pitää ymmärtää, että hän työskentelee SaiPalle. Hän ei voi olla negatiivinen työnantajaansa kohtaan ainakaan avoimesti. Enkä usko että hän on muutenkaan negatiivinen SaiPaa kohtaan. Toki tappiot häntäkin vituttavat.
Sehän on selvä, ettei työnantajaa voi haukkua somessa. Siltikin on irvokasta, että tullaan vittuilemaan maksaville asiakkaille muutaman voitetun ottelun jälkeen, vaikka tuote on ollut paskaa jo parisen vuotta.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kyllähän tää touhu on viime viikkoina aiheuttanut kerta kerran jälkeen vain lisää vitutusta. Eikä muutosta taida olla näköpiirissä. 15.sija täältä me tullaan (taas).
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Alkaa positiivisellakin kannattajalla olla aika vaikea löytää hyviä asioita. Peli ollu aivan hukassa nyt ainakin 3 (vai 4) peliä putkeen. Pitikin mennä hallille tuota kattomaan. Nyt tarvis saada kurssi käännettyä jollain keinolla.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

aintg

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiat: Jukurit & KalPa
Lisättäköön, että olin tyttöystäväni kanssa pelissä. Hän sanoi, että oli ehkä hänen elämänsä huonoin vastine 16€ lipulle. Se on paljon se. Kertokoon täyden Kisapuiston merkityksestä joukkueelle, että lähes täydessä hallissa ei saada kunnon maalipaikkaa KooKoon (:D) maalille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös