Vitutusketju

  • 1 195 805
  • 6 633

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitähän noilla bussimatkoilla oikein tapahtuu? Näytetäänkö siellä jotain siveettömiä videoita vai mikä on homman nimi, kun nuo on kuin rippikoululaisia tuolla askissa. Nekin hetket kun peli pyörii vastustajan päässä ja on mainostettu vahva vaihe meneillään, niin ei siinä xG:t paljoa rullaa niissäkään hetkissä.
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Jatkoajalla 2-1 yv.hyökkäyksessä Mattila olisi voinut kapteenina antaa 500:taa juhlaottelua pelaavalle Rissaselle syötön, Rissasella olisi ollut mielestäni aika selvä maalipaikka vs Mattilan suora veto.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
OK, heh... Laitatko vielä Pitkäsen ja Rissasenkin onnistumisprosentit samaan? Ja miksei, laita toki vielä ekana vetäneen Räsäsenkin (kun tykkäät onnistuneista rankkareista puhua)?
Ilmeisesti kerkesi jo päivittyä tämän päivän rankkari eli 3/5 ennen tuota yritystä Kapasella.

Räsänen 2/4.
Rissanen 2/7.
Pitkänen 1/1.
Lappalainen 1/3.

Pelitilannerankeista en tilastoa tiedä. Pitkänen ainakin epäonnistui silloin Jukureita vastaan. Otanta on tottakai pieni jos pelkkää tätä kautta katsoo.

Edit. Turhan kapealla porukalla KalPa mielestäni yrittää rankkikisoissa. Viisi yrittäjää tällä kaudella. Viime kaudella kuusi eri yrittäjää.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
En oikein ymmärrä tuota Rissasen jatkuvaa rankkarien ampumista. Joka kerta yrittää sitä samaa rystyä ja onnistuu ehkä kerran viidestä. Maksetaanko tässä jotain osinkoja vielä Spengler Cup-mestaruudesta vai miksi Rissanen laitetaan kokoajan laukomaan.

Lappalainen on toinen mitä en ymmärrä. Näitä nuoria voisi kokeilla laittaa ampumaan, Okany jne
 

Homie

Jäsen
En oikein ymmärrä tuota Rissasen jatkuvaa rankkarien ampumista. Joka kerta yrittää sitä samaa rystyä ja onnistuu ehkä kerran viidestä. Maksetaanko tässä jotain osinkoja vielä Spengler Cup-mestaruudesta vai miksi Rissanen laitetaan kokoajan laukomaan.

Lappalainen on toinen mitä en ymmärrä. Näitä nuoria voisi kokeilla laittaa ampumaan, Okany jne
Ai että minä olen väsynyt näihin samoihin negatiivisiin viesteihin. Sanot hyvin, että "en oikein ymmärrä ja mitä en ymmärrä". Juuri tämän vuosi siellä tietyt henkilöt ampuvat rankkareita, kun valmennusjohto todellakin ymmärtää paremmin jääkiekkoa ja etenkin pelaajien tilannetta kullakin hetkellä paremmin, kuin kukaan meistä täällä keskustelussa. Tietysti tervetullutta olisi nähdä myös muita laukomassa, mutta ainakin itse luotan, että valmennusjohto tekee kyllä parhaansa.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Ai että minä olen väsynyt näihin samoihin negatiivisiin viesteihin. Sanot hyvin, että "en oikein ymmärrä ja mitä en ymmärrä". Juuri tämän vuosi siellä tietyt henkilöt ampuvat rankkareita, kun valmennusjohto todellakin ymmärtää paremmin jääkiekkoa ja etenkin pelaajien tilannetta kullakin hetkellä paremmin, kuin kukaan meistä täällä keskustelussa. Tietysti tervetullutta olisi nähdä myös muita laukomassa, mutta ainakin itse luotan, että valmennusjohto tekee kyllä parhaansa.
En kiistä valmennuksen osaamista ja varmasti tälle löytyy jonkinlainen syy, mutta kyllä tosiaan näkisin siellä muitakin vetäjiä ihan hyvinä kokeiluina. Voi toki olla, että harjoituksissa kukaan muu ei saa koskaan mistään sisään, mutta epäilen vahvasti. Tuskin täältä kukaan ymmärtää valmennusta paremmin näitä asioita mutta siksi täällä keskustellaankin muiden "sohva-asiantuntijoiden" kanssa. Näkisin mielelläni juuri esimerkiksi rankkareissa jotain uusia twistejä, mutta kyllä kokonaisuutena Karjalaisen johtama valmennusryhmä on saanut luottamukseni.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En kiistä valmennuksen osaamista ja varmasti tälle löytyy jonkinlainen syy, mutta kyllä tosiaan näkisin siellä muitakin vetäjiä ihan hyvinä kokeiluina. Voi toki olla, että harjoituksissa kukaan muu ei saa koskaan mistään sisään, mutta epäilen vahvasti. Tuskin täältä kukaan ymmärtää valmennusta paremmin näitä asioita mutta siksi täällä keskustellaankin muiden "sohva-asiantuntijoiden" kanssa. Näkisin mielelläni juuri esimerkiksi rankkareissa jotain uusia twistejä, mutta kyllä kokonaisuutena Karjalaisen johtama valmennusryhmä on saanut luottamukseni.
KOMPPAAN TÄYSIN! JUURIKIN NÄIN! :)
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Suoralla voitolla pinnan päässä kolmossijasta.
Ja tasoissa Lukon kanssa samalla pelimäärällä nelossijalla kolmen pisteen voitolla.

SaiPa on vain pakko huomenna voittaa. Yleensä ikävä kyllä hävitä pisteitä aika usein näille heikommille joukkueille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös