Vitutusketju

  • 1 188 911
  • 6 628

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En tiedä kumpiko vituttaa enemmän. Muiden seurojen urpot jotka trollaa että tämä on jotenkin suljetusta liigasta johtuvaa vai omat kannattajat jotka nielee trollit ja alkaa samaa inisemään.

Jaahas, enpäs osaa tähän vastata, mutta minua ainakin huvittaa oman seuran kannattajat, jotka ottavan kaiken paskan kepeästi vastaan ja hymyssä suin väittää tämän viimeisen vaiheen syöpää sairastavan joukkueen kuuluvan Liigaan, eikä sitä saa kukaan kyseenalaistaa.

Minä en syytä KalPaa siitä, että Liigassa ei enää karsintoja pelata (vaikka, K. Kapanen taisi olla kovin sulkemista ajanut taho. Syytä siis olisi). Mutta en mahda mitään, että kannatan oikeasti avointa sarjaa, johon noustaan ja josta pudotaan ainoastaan jääkiekkotaitojen perusteella. Toivottavasti sarja saadaan avoimeksi taas piaan ja toivottavasti syöpähoidot tehoaa ja KalPa ei ole ensimmäisenä putoamassa.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Jaahas, enpäs osaa tähän vastata, mutta minua ainakin huvittaa oman seuran kannattajat, jotka ottavan kaiken paskan kepeästi vastaan ja hymyssä suin väittää tämän viimeisen vaiheen syöpää sairastavan joukkueen kuuluvan Liigaan, eikä sitä saa kukaan kyseenalaistaa.

Tätä ajattelua en käsitä. Yksi selvästi huono kausi niin ei kuuluta Liigaan. Ehkä jonkinlainen reaalimaailmaan palaaminen voisi olla paikallaan.
Sun ajattelussa ilmeisesti myöskään TPS ei kuulu Liigaan?
Persiilleen on männy tämä kausi ja kyllä tässä varmaan itse kutakin on vituttanut, mutta luovuttajat ei voita koskaan mitään.
 
Suosikkijoukkue
KalPa /naisjoukkue
Tätä ajattelua en käsitä. Yksi selvästi huono kausi niin ei kuuluta Liigaan. Ehkä jonkinlainen reaalimaailmaan palaaminen voisi olla paikallaan.
Sun ajattelussa ilmeisesti myöskään TPS ei kuulu Liigaan?
Persiilleen on männy tämä kausi ja kyllä tässä varmaan itse kutakin on vituttanut, mutta luovuttajat ei voita koskaan mitään.

Tähän vahva sama. Ensikausi on jo kiikarissa ja sinnehän tässä jo katseet on vahvasti käännetty ja oikeita muutoksia odotetaan. Tilanne on sikäli helppo että jokainen toimistoa myöten tajuaa että tällä menolla ei liigassa kauan porskutella eli suunta on yksinkertaisesti pakko saada muuttumaan ja toimenpiteet on pakko tehdä sen mukaisesti. Ei tuhlata kaikkia henkisiä voimia tämän kauden kauhisteluun sillä matseja on enää muutama, ne voi suunnilleen seista vaikka päällään.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tätä ajattelua en käsitä. Yksi selvästi huono kausi niin ei kuuluta Liigaan. Ehkä jonkinlainen reaalimaailmaan palaaminen voisi olla paikallaan.
Sun ajattelussa ilmeisesti myöskään TPS ei kuulu Liigaan?

Viimeiset viisitoista ottelua: yksi varsinaisella tullut voitto, 7 pistettä, viisi kertaa 0 tehtyä maalia (laji ei ole edes jalkapallo), yhteensä 17 tehtyä maalia (edelleenkään ei pelata jalkapalloa). Liigajoukkueen tilastoja:) Näin huonoja ei olla oltu edes liiganousun jälkeen tai ennen suomisarjaan tippumista.

Joku voitontahto ja siihen panostava meininki on ammattisarjassa säilytettävä, vaikka tippua ei voisikaan.

TPS joutaa myös hakemaan vauhtia sarjatasoa alempaa... Lehkosen TUTO tilalle. Toisaalta TPS voitti tänään, KalPa ei voita ikinä.

KalPa voisi muutenkin näyttää vähän elon merkkejä ja kenkiä sen valmentajaa esittämän hörhön. Uuden voi palkata sitten kun Laukkasen sopimus tulee loppuun ja sille ei enää tarvitse maksaa palkkaa. Ensikaudellahan voidaan mennä junnuilla ja ilman valmentajaa kun tämänkin kauden voi lyödä ihan läskiksi, mitä väliä? Katsotaan sitten 2017-2018 mistä kana pissii. Meidän KalPa, ihan lapanen.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, TML
En tiedä kumpiko vituttaa enemmän. Muiden seurojen urpot jotka trollaa että tämä on jotenkin suljetusta liigasta johtuvaa vai omat kannattajat jotka nielee trollit ja alkaa samaa inisemään.

Tähän on kyllä laitettava vielä kommentti.

Miten pystyt ylipäänsä näkemään että tämä ei olisi myös osittain suljetusta liigasta johtuvaa! Kauppaatte parhaat pelaajat muualle koska ei ole pelkoa putoamisesta. On aivan selvä asia että se vaikuttaa pelaajistoon.

Minua taas vituttaa kirjoittajat joiden oma agenda syrjäyttää täysin terveen järjen. Kalikankostolle iso hatunnosto rehellisyydestään, ei siinä ole kysymys mistään luovuttamisesta.
 

Kalikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tähän on kyllä laitettava vielä kommentti.

Miten pystyt ylipäänsä näkemään että tämä ei olisi myös osittain suljetusta liigasta johtuvaa! Kauppaatte parhaat pelaajat muualle koska ei ole pelkoa putoamisesta. On aivan selvä asia että se vaikuttaa pelaajistoon.

Minua taas vituttaa kirjoittajat joiden oma agenda syrjäyttää täysin terveen järjen. Kalikankostolle iso hatunnosto rehellisyydestään, ei siinä ole kysymys mistään luovuttamisesta.
Parhaat? Millä logiikalla parhaat? Et oo vissiin monessa KalPan pelissä käynyt? Tai sit mä oon käynyt jonkun toisen joukkueen matseissa mitä oon kuvitellu. Parhaat Kalpan pelaajat tällä kaudella ovat Lehkonen, K Kapanen ja Ilomäki. Ilomäki selvästi paras ja hänet on nimenomaan ostettu pudotuspelihaaveiden haihduttua. Ikonen on ollu 2 viime kautta ihan turha. Masuhrilla oli tänä vuonna eniten miinuksia KalPan pelaajista ja Voutilaisen suoritustaso on todella kaukana palkasta. Tuokkola nyt oli jälkeenpäin ajatellen huono vaihtokauppa, mutta viime vuoden otteiden perusteella Orea luuli varmemmaksi kuin Tuokkolaa.

Kallis ei oo kyl paras ainakaan jos KalPan pelaaja sopimuksia tarkastellaan. Se että kalliita sopimuksia on myyty ei johdu suljetusta liigasta vaan lipputuloista jotka taas johtuu huonosta suorittamisesta. Ja se suorittaminen ei Orea lukuunottamatta ole huonontunut yhtään loppukaudesta. Itseasiassa ennen eilistä peliä on ollu varmaan kauden kaks pelillisesti parhainta kotimatsia takana.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Eipä ole KalPa kiinnostanut yhtä vähän sitten Suomi-sarjavuosien.

Kiitos, kumarrus ja onnittelut koko Kapasen klaanille ja Laukkasen Jarille. Toivottavasti hävettää, edes saman verran kuin minua kiinnostaa.
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Kallis ei oo kyl paras ainakaan jos KalPan pelaaja sopimuksia tarkastellaan. Se että kalliita sopimuksia on myyty ei johdu suljetusta liigasta vaan lipputuloista jotka taas johtuu huonosta suorittamisesta.

Olen tästä kanssasi aivan samaa mieltä. Kirjoitin KalPan taloustilanteen realiteeteista jo ennen kauden alkua. Jo tuolloin oli nähtävissä, että pelaajia on myytävä kulujen paikkaamiseksi. Näin on toimittu jo parina aikaisempanakin kautena. Tuolloin suuntana tosin on ollut KHL. Nyt taas on jouduttu tyytymään vähän vaatimattomampiin kauppakumppaneihin johtuen siitä, ettei kauppatavara ole ollut riittävän laadukasta idän suunnasta katsottuna.

Se että KalPa käyttää tällä hetkellä härskisti hyväkseen vallitsevaa tilannetta ei johdu suljetusta Liigasta vaan siitä, että Jokerit päätti lähteä KHL:aan. Tämä aiheutti sen, että karsinnat ovat tällä kaudella tarpeettomat, koska Mestiksestä nostetaan ensi kaudeksi joukkue Jokereiden tilalle. Tämä fakta on myös tulikuuman Dynamon syytä muistaa.

Itse karsintojen kannalla olen minäkin. Niitä ei missään nimessä tule lopettaa, eikä Liigaa tulevaisuudessa sulkea. Olen edelleen vakuuttunut, että tuo Ruotsin karsintamalli voisi toimia myös Suomessa.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Tähän on kyllä laitettava vielä kommentti.

Miten pystyt ylipäänsä näkemään että tämä ei olisi myös osittain suljetusta liigasta johtuvaa! Kauppaatte parhaat pelaajat muualle koska ei ole pelkoa putoamisesta. On aivan selvä asia että se vaikuttaa pelaajistoon.

Minua taas vituttaa kirjoittajat joiden oma agenda syrjäyttää täysin terveen järjen. Kalikankostolle iso hatunnosto rehellisyydestään, ei siinä ole kysymys mistään luovuttamisesta.

KalPa on kaupannut kolme pelaajaa, joista Keränen ei ollut vahvistus. Tuokkola ei olisi jatkanut ensi kaudella ja Masuhrilla oli omaakin halua hakea uusia tuulia. Voden tapauksessa tilalle tuli hyvä pelaaja joka jatkaa myös ensi kaudella. Kuten myös Vode jatkaa.
Sun kirjoittelu on ihan samaa höttö propagandaa kuin jotkut lehdistön edustajat ovat suoltaneet.
TPS on myynyt kaksi parasta pistemiestään ja laatupakin. Ja ketään ei tilalle.
Minusta KalPa on tehnyt tässä tilanteessa hyviä ratkaisuja ja aivan sen mukaisesti miten siinä tiedotteessa kerrottiin.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, TML
Se että KalPa käyttää tällä hetkellä härskisti hyväkseen vallitsevaa tilannetta ei johdu suljetusta Liigasta vaan siitä, että Jokerit päätti lähteä KHL:aan. Tämä aiheutti sen, että karsinnat ovat tällä kaudella tarpeettomat, koska Mestiksestä nostetaan ensi kaudeksi joukkue Jokereiden tilalle. Tämä fakta on myös tulikuuman Dynamon syytä muistaa.

Itse karsintojen kannalla olen minäkin. Niitä ei missään nimessä tule lopettaa, eikä Liigaa tulevaisuudessa sulkea. Olen edelleen vakuuttunut, että tuo Ruotsin karsintamalli voisi toimia myös Suomessa.

Se että tällä kaudella Jokerien loikan vuoksi ei vielä voida puhua suljetusta liigasta, ei tarkoita sitä etteikö tilanne ole muuten täysin sama, ja vertailukelpoinen tuleviin kausiin.

Bobille sen verran että värikkäästikin kirjoitettu tosiasia on aina tosiasia, eikä provokaatioksi muutu. Hyvää jatkoa nyt sinne Kuopioon kuitenkin ja jos pelaajia vielä kuppaatte, Mako kelpaisi meille tällä viikolla.

Kalikankostolle poikkeuksellisen hyvää jatkoa! Leipä miehen tiellä pitää ja rehellisyys maan perii.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Se että tällä kaudella Jokerien loikan vuoksi ei vielä voida puhua suljetusta liigasta, ei tarkoita sitä etteikö tilanne ole muuten täysin sama, ja vertailukelpoinen tuleviin kausiin.
Ei sarja ole suljettu jos sinne voi nousta.
Yhä en vieläkään ymmärrä tätä, että miksi jonkun olisi tiputtava jos sarjaan on kuitenkin mahdollisuus nousta.

Bobille sen verran että värikkäästikin kirjoitettu tosiasia on aina tosiasia, eikä provokaatioksi muutu. Hyvää jatkoa nyt sinne Kuopioon kuitenkin ja jos pelaajia vielä kuppaatte, Mako kelpaisi meille tällä viikolla.
Ei taida Jukurit olla valmiita tiputtamaan pois kentällistä ukkoja jos Kauppisen palkkaa yrittävät maksaa.
Toisekseen Kauppiselle ei ole juuri haluja siirtyä Mestikseen.

Toivottavasti tuosta joku ostaisi Lammassaaren ja Saarisen olisivat Mestikseen varmaan hyviä vahvistuksia mutta ei millään Mestis-seuralla ole heihin rahaa.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Bobille sen verran että värikkäästikin kirjoitettu tosiasia on aina tosiasia, eikä provokaatioksi muutu. Hyvää jatkoa nyt sinne Kuopioon kuitenkin ja jos pelaajia vielä kuppaatte, Mako kelpaisi meille tällä viikolla.
.

Jos Jukureissa oltaisiin samassa tilanteessa ja yleistilanne Liigan ja Mestiksen välillä nykyisen kaltainen niin siellä Mikkelissä tehtäisiin ihan samanlaisia liikkeitä. Tämäkin tosiasia on tosiasia. Mielestäni Kalpa on hoitanut tilanteen kuitenkin avoimesti ja hyvillä siirroilla, jotka palvelevat ensi kautta.
Tietysti Jukurit ei tule Liigassa ihan lähivuosina pelaamaan. On sitten avoin liiga tai kapineteissa joten sitä ei siellä tarvitse miettiä. Sillä juniorityöllä pohja on aika huono. Pelkkä ostojoukkue tulee kalliiksi.
Pysy vaan siellä Jukureiden palstoilla jatkossa ja keskity vaan oman joukkuees juttuihin. Tai mene määkimään myös esim. Tps ketjuihin samaa jargonia.
 

kaksyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Artturi Lehkonen Facebookissa kirjoitti:
6-0. Onnittelut Laukkaselle, hyvin Sä vedät!!!
Jätän tämän vain ohimennessäni tähän...

Olisikohan lopun ajan merkit jo ilmassa?

Vituttaa tämä ja pari muuta Facebookin KalPa-henkistä "faniryhmää". Purkautukoon jokainen omalla nimellään vapaasti mutta todella mautonta vetää yksittäinen pelaaja tai ryhmä tuollaisiin mukaan. Kaikilla verkossa liikkujilla kun ei ole lähdekritiikkiä.
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Se että tällä kaudella Jokerien loikan vuoksi ei vielä voida puhua suljetusta liigasta, ei tarkoita sitä etteikö tilanne ole muuten täysin sama, ja vertailukelpoinen tuleviin kausiin.

Olet sinä kyllä aikamoinen veijari. Liiga on ollut jo useamman vuoden auki ja karsintapelejä on järjestetty Liigan viimeisen ja Mestiksen mestarin välillä. Ei valkoista saa muuttumaan puhumalla mustaksi, vaikka kuinka yrittäisi. Tulevaisuuden suhteen en vielä "alkaisi ottamaan kierroksia", kun mitään ei käsittääkseni ole vielä päätetty.

Ymmärrän täysin pahan olosi. Turhauttaahan se, kun ei omalla seuralla ole nyt eikä tulevaisuudessa mitään edellytyksiä pelata Liigassa. Toivoisin kuitenkin, että purat ne patoutumasi vaikkapa siellä Jukurien keskusteluosiossa. Muuten täällä vitutusketjussakin alkavat pian ihmiset vittuuntumaan.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Alkaa sylettämään jo vähän tämä KalPaan kohdistuva yksipuolinen nega. Täällä ketjuissa jotkin Mikkeliläiset, Vaasalaiset ja myös omat sekä sitten lehdistössä osa lätisee tyhjennysmyynneistä ja KalPa häpäisee Liigan tai ei kuulu Liigaan.
Kannattais oikeasti lukea se tiedote, katsoa mitä siirtoja on tehty ja lopettaa se idioottimainen moralisointi. Liigan ja Mestiksen välinen tilanne on tällä hetkellä mikä on ja KalPa toimii niissä vallitsevissa olosuhteissa ja niissä lainalaisuuksissa omaa tilannettaan niihin peilaten.
Tps on myynyt pelaajia, ässät myi Hagmanin ja jatkossa näin tulee tapahtumaan myös nykyisen tilanteen jatkuessa.
Jos olis tilanne jossa olis karsinnat niin sitten seurat toimisivat niissä olosuhteissa ja se on ihan eri kysymys sitten pitääkö karsinnat olla vai ei.
Mutta tämän syyttelevän huutelun KalPan tai muidenkaan suuntaa siitä, että on 1-3 pelaajaa myyty niin voisi lopettaa ja ymmärtää, että tässä bisneksessä on toimittava niissä olosuhteissa mitkä sillä hetkellä vallitsevat.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Alkaa sylettämään jo vähän tämä KalPaan kohdistuva yksipuolinen nega.

Aika vaikea tästä tilanteesta on juuri mitään positiivistakaan löytää. Kyllä minun mielestäni KalPa on suurimman osan tuosta negasta ansainnutkin parin viime kauden aikana tehtyjen perseilyiden ansiosta.

Ja se taas että KalPa on joutunut tässä tilanteessaan muun kiekkoilevan suomen silmätikuksi ei yllätä pätkääkään. Totta kai sieltä sun täältä sataa paskaa niskaan kun joukkue on tässä jamassa missä on, ja selkeästi pyrkii tasoittamaan tulevia tappioita luopumalla kalliimmista pelaajistaan. Ei mitään uutta auringon alla. Jos se ei olisi KalPa, niin sitten sen saman paskan ottaisi niskaansa joku toinen joukkue. Nyt vain tilanne ehkä korostuu johtuen tästä Jokerien KHL-hypystä ja sen kautta sarjan sulkemisesta.

En oikein jaksa ottaa millään tasolla henkilökohtaisesti tätä muiden joukkueiden kannattajien vittuilua, sillä pomminvarma asia on se, että jokainen joukkue pyrkisi tekemään saman kuin KalPa samassa jamassa ollessaan.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joukkue joka häviää kaikki pelit kuusnolla tai ylipäätään häviää, aina kun vastustaja laittaa takin alimman napin kiinni, ei vaan yksinkertaisesti kuulu tällä hetkellä Liigaan. Se on ihan sama ketä myydään tai ketä hommataan, jos ketään ei kuitenkaan voiteta.

Hyvä, että pelaajia on saatu ulostettua. Jotain yritystä on siis vielä olemassa. Toisessa ketjussa oli mainittu, että Laukkanen saattaa lähteä jo tällä kaudella. Nyt vituttaa, jos tuo ei olekaan totta.

Turha täällä on haukkua mestisjoukkueiden kannattajien kirjoittelua. Ymmärrän kyllä, että osa KalPan kannattajista täällä ei pysty ajattelemaan järkevästi, kun tyhjennysmyynti koskee omaa joukkuetta.

Toivotaan kaikki, että KalPa on parempi ensi kaudella nii ei tarvitse kenenkään pohtia oikeaa sarjatasoa.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Jos on hitustakaan ymmärrystä taloudellisista lainalaisuuksista tässä bisneksessä niin voi todeta, että KalPa on toiminut järkevästi vallitsevassa tilanteessa. Kyse ei ole tyhjennysmyynnistä. Koko joukkue ei ole myynnissä.
Suurin osa kokoonpanon vajauksesta tulee siitä loukkaantumiskasasta.
Varmasti negatiivinen palaute on ansaittua monelta osin, mutta että yhden oikeasti huonon kauden jälkeen ei seurana kuuluttaisi Liigaan niin aika vajaata ajattelua minun mielestä.

Ja jonkun mikkeliläisen tai muun horinat ei paljon maailmaani heilauta, mutta toivois, että palattaisiin reaalimaailmaan sieltä moralisointikuplasta. Helppoahan se toki on huudella ja potkia maassa makaavaa, mutta kovinkaan rakentavaa se ei ole.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Sitten vituttaa, että täällä joku saatanan Kalikankosto tulee arvostelemaan muita järjen puutteesta, kun itse ei osaa tehdä muuta, kuin itkeä itkemisen perään. Minä olen varmasti siitä samaa mieltä sinun kanssa, että tämä kausi on ollut farssi ja Laukkanen ja Kimmo ollut aivan perseestä ja molemmat joutaisi ulostaa välittömästi. Olen myös sarjan avoimuuden kannalla, mutta en todellakaan voi ymmärtää jatkuvaa pillittämistä, miten kaikki on päin pyllyä. Sehän se on todella rakentavaa ajattelua.

Tämä kausi oli paskaa ja johtui siitä, että edellisenä kausina tehtiin virheitä, jotka juontivat tähän kauteen, mutta tämä oli ainut pohjanoteeraus kausi muutamaan vuoteen ja siitä on aivan turha lähteä vielä spekuloimaan mitään Mestikseen joutamisesta, kun sinäkään et varmasti järkevänä ihmisenä tiedä mitään, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Pystyy toki ennakoimaan ja arvioimaan mitä se tuo tullessaan tietyistä tekijöistä riippuen, mutta muuttujia on sen verran olemassa vielä tässä vaiheessa, ettei siitä uskomuksesta mikään tee faktatietoa. Sen takia turha ennakoiva ja yltiönegatiivinen lätinä on aivan suolesta.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sitten vituttaa, että täällä joku saatanan Kalikankosto tulee arvostelemaan muita järjen puutteesta, kun itse ei osaa tehdä muuta, kuin itkeä itkemisen perään.

Joo, en ihan tarkoittanut järjenpuutteesta ketään syyttää, kirjoitin hölmösti ja pyydän anteeksi. Tarkoitin, että KalPasydän näyttää monella estävän kovan kritiikin vastaanottamisen. Korostan vielä, että tällä hetkellä KalPan pelillinen anti ei riitä Liigaan. Sama koskee talouspuolta. Tämä asia pitää korjata ensikauteen mennessä tai Mestis kutsuu halusimme sitä tai emme.

Foorumilla vitutusketjussa varsinkin on tarkoitus purkaa pahaa oloa ja kertoa mikä vituttaa. KalPan viimeaikaiset teot ei hurraahuutoja herätä, joten itkua on väännetty välillä muissakin ketjuissa. Oikeassa elämässä olen taas seuraavassa kotipelissä yksi parista tuhannesta, jotka vieläkin marssivat hallille, nykytilasta välittämättä. Suomisarjan aikoina meitä ei ollut kun pari sataa, minä pysyin silti mukana ja pysyn jatkossakin, sarjatasosta riippumatta.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sitten vituttaa, että täällä joku saatanan Kalikankosto tulee arvostelemaan muita järjen puutteesta, kun itse ei osaa tehdä muuta, kuin itkeä itkemisen perään.

Joo, en ihan tarkoittanut järjenpuutteesta ketään syyttää, kirjoitin hölmösti ja pyydän anteeksi. Tarkoitin, että KalPasydän näyttää monella estävän kovan kritiikin vastaanottamisen. Korostan vielä, että tällä hetkellä KalPan pelillinen anti ei riitä Liigaan. Sama koskee talouspuolta. Tämä asia pitää korjata ensikauteen mennessä tai Mestis kutsuu halusimme sitä tai emme.

Foorumilla vitutusketjussa varsinkin on tarkoitus purkaa pahaa oloa ja kertoa mikä vituttaa. KalPan viimeaikaiset teot ei hurraahuutoja herätä, joten itkua on väännetty välillä muissakin ketjuissa. Oikeassa elämässä olen taas seuraavassa kotipelissä yksi parista tuhannesta, jotka vieläkin marssivat hallille, nykytilasta välittämättä. Suomisarjan aikoina meitä ei ollut kun pari sataa, minä pysyin silti mukana ja pysyn jatkossakin, sarjatasosta riippumatta.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Siitä ei tarvitse keskustella etteikö tämä kausi olisi mennyt päin seinää. On helppo huudella, jos unohtaa kaikki taloudelliset lainalaisuudet, loukkaantumiset, nykytilanne Liiga-Mestis ym. Lööppejä ja otsikoita on helppo laatia, mutta niiden taakse taustojen ja sisällön tuottaminen on sitten eri asia. Nämä "KalPan tyhjennysmyynti", "KalPa häpäisee Liigan" tyyppiset jutut on Seiskan lööppien tasoista.
Se joukkue jolla kauteen lähdettiin oli Liiga joukkue ja 10:n sakkiin sillä olis pitänyt mennä, mutta sitten valmennuksen/pelin epämääräisyys, loukkaantumislista ym. johti lopputuloksena siihen missä ollaan.
Nämä karsintojen vaatimusjutut eivät liity KalPan tällä kaudella tehtyihin pelaajamyynteihin. On toimittu nykytilanteessa ja sillä on merkitystä.
Jos tilanne olis karsintojen/putoamisen kannalta eri niin toimintakin olis erilaista.
Olen ollut aika hämmästynyt joidenkin lehtien juttujen tasosta. Ihmiset joille maksetaan urheilutoimittajan työstä eivät näe taustoja tai osaa peilata tehtyjä ratkaisuja vallitsevaan Liiga-Mestis tilanteeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös