Vituttaa niin kympillä!

  • 1 039 994
  • 5 425

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Minua taas ei vituta se, että Suomessa osataan pelata jääkiekkoa ja että Tampereelta löytyy huippumoderni monitoimiareena tai vaikka se, että IFK:n markkinointi- ja vastuullisuusjohtajana toimii henkilö, jolla on tervettä kunnianhimoa ja tulevaisuuden visioita ja jolla tuntuu em. aihepiirit ja sana ylipäätään olevan hallussa. Sen sijaan minua vituttaa se, kuinka paljon Kärpät seurana ja kuinka paljon olosuhteet Oulussa laahaavat perässä.
Kärpät on jo vuosia ollut Liiga joukkueista se, jossa puuhastellaan ja keitellään kahvia. Organisaatioon ei olla edes yritetty hankkia kärkiosaamista, jotta asiansa osaavat ihmiset oikeasti hoitaisivat kykyänsä vastaavia positioita.

Tasoitusta on annettu paljon ja pitkään. Paljon nykymenosta kertoo se, että UTJ:ksi ihan oikeasti harkittiin Ari Wallinia. Enkä oikein ole varma Kukkosenkaan panoksesta Kärppien hyväksi. Lassesta on hyvin äkkiä kuoriutunut samanlainen haastateltava kuin Virkkusesta ja Kontsaksesta.

Kunhan bisnes käy ja rahaa tulee, urheilullinen menestys on toisisijaista.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Antonen.

Onko toipumisessa häikkää vai mikä vittu vaivaa? Aivan helvetin hidas ja saamaton tällä hetkellä. Jotain on vialla.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Vituttaa, että saadaan kahden maalin johtoasema lahjaksi ja silti ei olla lähelläkään voittoa, saati ansaittua sellaista. Vituttaa, että ei kyetä kamppailemaan tasaisesti kuin mestijengejä vastaan. Vituttaa kun tietää että tämä hulluus jatkuu, kunhan pohjaporukoilta saadaan pinnoja. 1/15 hei!
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
No laitetaan tämä tänne. Vituttaa, kun fanituotteiden toteutus on tätä luokkaa. Mielestäni huonoa suunnittelua värien ja kaiken muunkin suhteen.

 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huppari pelkällä isolla kärppä-logolla vaatii liikaa suunnittelua

49€. On tyylikäs.

No laitetaan tämä tänne. Vituttaa, kun fanituotteiden toteutus on tätä luokkaa. Mielestäni huonoa suunnittelua värien ja kaiken muunkin suhteen.
Minä tykkään. Tuossa hupparissa on ripaus retroa ajalta ennen kusirinkulaa. Taidan jopa ostaa tuon.
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

49€. On tyylikäs.


Minä tykkään. Tuossa hupparissa on ripaus retroa ajalta ennen kusirinkulaa. Taidan jopa ostaa tuon.
Älä nyt, kaikkien pitää olla paskaa, miks ei myös huppareiden!
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Älä nyt, kaikkien pitää olla paskaa, miks ei myös huppareiden!
Hupparin laadusta en osaa sanoa, mutta toteutus/design vaikuttaa siltä, että ensimmäinen vastaantulija on sen tehnyt. Näyttää halvalta ja hutiloidulta.

Mitä mieltä sinä olet fanituotteista? Ovatko ne paskaa?
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Ei nuo ovaalittomat tuotteet mielestäni niin huonolta näytä, mutta tottakai retroa ne on. Ehkäpä sitä siinä on juuri haettu.
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hupparin laadusta en osaa sanoa, mutta toteutus/design vaikuttaa siltä, että ensimmäinen vastaantulija on sen tehnyt. Näyttää halvalta ja hutiloidulta.

Mitä mieltä sinä olet fanituotteista? Ovatko ne paskaa?
Mitäkö mieltä, en tiedä, en ole tutustunut fanituotteisiin.

Se mihin olen tutustunut/törmännyt, on se, että kaikki on paskaa! Hupparit, Marjamäki, Virkkunen, Mikkola (molemmat), fanikatsomon sijainti, katkaruvunsyöjät (myönnän, osui minuun), jäähalli, jää...

Osalla teistä kaikki on paskaa paitsi fanikatsomon ainoa oikea tapa kannattaa kärppiä. Itse en tosin ymmärrä sitä epämääräistä hoilaamista mistä ei saa edes selvää.

Eli, otsikon mukaisesti, vituttaa ihan kympillä!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Osalla teistä kaikki on paskaa paitsi fanikatsomon ainoa oikea tapa kannattaa kärppiä. Itse en tosin ymmärrä sitä epämääräistä hoilaamista mistä ei saa edes selvää.
Sun naista on tainnut käydä köyrimässä joku E-F kulmasta näistä kommenteista päätellen.

Itse en taas ymmärrä miksi vitussa tulla urheilukatsomoon kädet puuskassa osallistumatta mitenkään kollektiiviseen tunnelman luontiin. Ainut tapa aktivoida keskikatsomoita on juntit läpsyttimet.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Osalla teistä kaikki on paskaa paitsi fanikatsomon ainoa oikea tapa kannattaa kärppiä. Itse en tosin ymmärrä sitä epämääräistä hoilaamista mistä ei saa edes selvää.

Suosittelen lopettamaan sen katkaruvun mässyttämisen edes hetkeksi, josko sitten saisit selvää tuosta epämääräisestä hoilaamisesta. Ainakaan minulla ei ole mitään ongelmaa saada selvää sanoista, vaikka melkein toisella puolella hallia katson peliä.
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sun naista on tainnut käydä köyrimässä joku E-F kulmasta näistä kommenteista päätellen.

Itse en taas ymmärrä miksi vitussa tulla urheilukatsomoon kädet puuskassa osallistumatta mitenkään kollektiiviseen tunnelman luontiin. Ainut tapa aktivoida keskikatsomoita on juntit läpsyttimet.
Onko tämä parasta mihin pystyt? Varsinkin ensimäinen lause?

Mistä olettamus, että joku on käynyt köyrimässä naistani, jos se on ollutkin mies ketä E-F on käynyt köyrimässä?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
@Jippikaijee Minusta on kovin merkillistä tehdä hyökkäys katsoja/kannattajaryhmää kohtaan, joka luo puolet koko ottelutapahtuman kiinnostavuudesta. 30+ ottelua kaudessa, ympäri Suomen. Ja kirjoitit sen vielä kontekstiin, joka ei alunperin liittynyt mitenkään kannattajatoimintaan. Kyllä vähintään kahdesti on joku käynyt köyrimässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: T.K

Micol

Jäsen
Se mihin olen tutustunut/törmännyt, on se, että kaikki on paskaa! Hupparit, Marjamäki, Virkkunen, Mikkola (molemmat), fanikatsomon sijainti, katkaruvunsyöjät (myönnän, osui minuun), jäähalli, jää...

Eli, otsikon mukaisesti, vituttaa ihan kympillä!
Jostain vitun mitättömästä huppariasiasta ja jonkin kirjoittajan kritiikistä menee yhtäkkiä keskellä perjantai-iltaa orava muuntajaan, niin ei voi kuin ihmetellä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös