Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 908 591
  • 13 923

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Jumalauta, että pitkästä aikaa vituttaa tappio paljon.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Maalintekijöitä huutaa, tänään parhailla paikoilla Haapanen ja Talvitie väläyttelivät yhdessä varmaan 10 kertaa, miten maalia ei ainakaan tehdä. Haapanen vetää ainoastaan ohi maalista, Talvitie logoon. Paikoista ei jää kiinni, mutta mitä vittua me niillä tehdään jos viimeistely on tätä luokkaa?

Sitten nuo Lukon maalit, ylivoimakassille ei itsessään voinut mitään, mutta siihen johtanut Nurmen suunsoitto, haloo?!! Kaksi ensimmäistä pakeilta ihan saatanan typerää ja löysää pelaamista. Näitä ei saisi tulla, mutta jos tulee, niin sitten tarvitsee tehdä maaleja itse tai peliä ei voi voittaa.

Ei tämä viikko lämmitä millään tasolla, vaikka siellä näennäistä hallintaa olisikin ollut. Maalit kun nämä pelit ratkoo, niin ei jää kuin paska maku suuhun näistä peleistä.

Ensi viikolla toivottavasti löydettäisiin sitten jotain keinoja näihin ja sitä kärkilaituria joka osaa tehdä maaleja nyt huutaa toki myös mutta turha toivo taitaa olla. Sitä on sinänsä turha surkutella, jos näillä mennään, niin sitten sieltä pitää ratkaisijat nousta.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Olen todella pettynyt Lauridseniin. Aivan sama oliko taklaukset puhtaita vai ei, jos meiltä kolataan kaksi meidän junnupakkia pystyyn saman kaverin toimesta.

Et sä vittu voi antaa asian olla ilman mitään muikkaria, jos olet tuolla dna:lla varustettu jätkä.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
2/9 pistettä tältä viikolta, vaikka vastassa oli Liigan kriisiseurat HPK ja Pelicans (nämä vieläpä kotona) sekä Lukko. Pahasti alakanttiin meni.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Olen todella pettynyt Lauridseniin. Aivan sama oliko taklaukset puhtaita vai ei, jos meiltä kolataan kaksi meidän junnupakkia pystyyn saman kaverin toimesta.

Et sä vittu voi antaa asian olla ilman mitään muikkaria, jos olet tuolla dna:lla varustettu jätkä.
Kävi se mun mielestä sen yhden tilanteen jälkeen repolle jotain sanomassa
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Viikko oli tuloksellisesti pettymys, vaikkakin vain jonkun 5p olin budjetoinut tälle viikolle.. Kerho yllätti housut kintussa ja kieltämättä mäkin asennevammaisesti suhtauduin heitä vastaan jo valmiiksi 3 pisteeseen.

Viikon floppi oli Palmu. En kuitenkaan epäile hetkeäkään, etteikö jo ensi viikolla ole taas ihan eri meininki kaukalossa. Jos joskus pitää pelata päin vittua, niin kauden alussa mielellään tällaiset vaiheet.

Puolustus oli kehno koko viikon ja tänään tykytteli moneen kertaan epäonnistuneet vaihdot, josta Lukko pääsi painamaan läpi. Myöskään Lindberg ei ollut tällä viikolla parhaimmillaan ja kieltämättä huutaa tuuraajaa osaan peleistä.

Viivan ylitykset huutaa toistoja ja selkeyttä. Tänäänkin moneen kertaan pelaaja selkeästi arpoi rännikiekon ja kuljetuksen välillä, jolloin kaveri kerkesi selkeästi paitsion puolelle. Turhautti niin perkeleesti tänään, mutta vaiheessahan tässä vielä luonnollisesti ollaan.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
VItutti Kalton (ja osin jopa Jasun) kommentit pelistä radiossa. Ikään kuin olisi ollut kyse huonosta tuurista että hävittiin. Harvoin olen niin samaa mieltä kuin tänään Silvennoisen kanssa. Harveyta ei tosissaan haastettu, ylivoimalla oltiin (taas) hitaita ja pyörittiin alueilla joilta ei maaleja tehdä. Maalinteko-ongelma uhkaa olla todellinen ja sen vaikutusta tietenkin pahentavat viime peleissä nähdyt puolustuspelin isot virheet.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vähän kyllä yleistän, jos taas katsojia on 3500.
Milloin sinäkin heräät näihin lukuihin?
Kyllä täällä hereillä ollaan. Olin jo silloin kun sinne ei ollut pitkä matka. Silloinkin ihmiset kulki omilla autoillaan ja hyvin pääsi perille ja kotiin.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Kyllä täällä hereillä ollaan. Olin jo silloin kun sinne ei ollut pitkä matka. Silloinkin ihmiset kulki omilla autoillaan ja hyvin pääsi perille ja kotiin.

Näköjään ei olla, kun edelleen taputellaan selkään tällaisien lukujen jälkeen.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Näköjään ei olla, kun edelleen taputellaan selkään tällaisien lukujen jälkeen.
Luvut on sysipaskoja ja suorastaan hävettäviä. Se että paljonko kyse on sijainnilla et sinä, enkä minä siihen vastausta tiedä. Mutta sen mä tiedän että ainakin mun on helvetisti helpompi mennä nykyiseen kohteeseen kuin Ratapihalle vaikka matka on pidempi aika paljonkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös