Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 897 187
  • 13 896

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Tein Liigan sivuilla olevan sarjataulukkolaskurin. Tuloksena runkkarin viides sija ja neljäs HIFK. Nämä siis kohtaavat puolivälierissä taas. Tätäkö TPS haluaa fleguilulla? Jos esitys on tällaista, IFK:ta vastaan max. 1-4 tulos.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Rehellinen ollakseni mun toive tälle kaudelle olisi 4 parhaan joukkoon eli puolivälieristä jatkoon mutta tolla pelillä.. ei ikinä. Mä en tajua miten niin peli voi muuttua noin paljon 3 kuukaudessa... syksyllä se näytti loistavalta. Mutta nyt ei voi antaa joukkueelle edes tyydyttävää arvosanaa
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rehellinen ollakseni mun toive tälle kaudelle olisi 4 parhaan joukkoon eli puolivälieristä jatkoon mutta tolla pelillä.. ei ikinä. Mä en tajua miten niin peli voi muuttua noin paljon 3 kuukaudessa... syksyllä se näytti loistavalta. Mutta nyt ei voi antaa joukkueelle edes tyydyttävää arvosanaa
Joku tuossa jo mainitsikin saman mitä minä epäilen. Alkukausi, mentiinkö vielä Selinin opeilla? Nyt sitten mennään Kaskisen pelillä ja tulos on nähtävissä.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Joku tuossa jo mainitsikin saman mitä minä epäilen. Alkukausi, mentiinkö vielä Selinin opeilla? Nyt sitten mennään Kaskisen pelillä ja tulos on nähtävissä.
Tuskin koska peli ei preseasonilla juuri silmiä hivellyt, eikä itseasiassa sarjan alussakaan. Sen sijaan tulosta tuli. Peli oli parhaimmillaan joskus loppusyksystä.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Taitaa olla joka toinen matsi suunnilleen ihan hyvä. Jos saadaan kotietu ni se riittää finaaliin.
Eli Tappara hoidetaan perjantaina ni lukolta otetaan lauantaina pataan. Sitten tauko, täysrosteri kehiin ja viimisistä peleistä 12-15p.

Korjaus, Tappara peli perjantaina ei torstaina.
 
Viimeksi muokattu:

JohnVeiNe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TURKU - ÅBO
1. Pappojen älytön peluuttaminen.
2. Nurmen filmailu
3. Pelitapa = kiekko päätyyn (ja pyöritystä kulmissa, jos saadaan kiekko)
4. Tallinder sysipaska
5. Juolevi löysä ja haluton
Taitaa vaan Kaskisen todellinen taso alkaa näkyä.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Mahtaako vene kääntyä millään? Vaikka nykyrosteri terveenä+Korpikoski. Oliko Saipaa vastaan mitään pelitapaa tai ideaa? Tuntui, kuin olisi ollut pelkkää kuskausta ja roiskimista.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Tällaisen perseilyn jälkeen on aina niin ilahduttavaa lukea mm. kuinka kärpät teki pelin lopussa 20 sekuntiin kaksi maalia
Kärpät teki ajassa 37.02-37.25 nämä maalit ja johti 3-1. Hävis kuitenki rankkareilla joten..
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Herätys Kalle! Erota ne papat toisistaan. Ei voi olla niin, että pelaajat päättävät itse ketjukaverinsa. Olivat sitten kuinka kokeneita tahansa.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Joukkue ei kyllä ansaitse tänne mitään Tappara pelin jälkeen, mutta pakko pistää..
Miltäs Saipa tappio tuntuu väelle tällasen esityksen jälkeen? Joku Pappakin teki vaan hatullisen maaleja.. Ei se ihan paska sittenkään ole?
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Joukkue ei kyllä ansaitse tänne mitään Tappara pelin jälkeen, mutta pakko pistää..
Miltäs Saipa tappio tuntuu väelle tällasen esityksen jälkeen? Joku Pappakin teki vaan hatullisen maaleja.. Ei se ihan paska sittenkään ole?
Pakko myönää että en olisi Saipa pelin jälkeen uskonut että Perrin tekee hattutempun ja että papat ovat joukkueen paras ja tehokkain ketju.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Se että oli tänään hyvä ei kai poista sitä tosiasiaa, jotta on ollut pitkän jakson aika sukka?
Ei poistakaan, lähinnä tarkotin sitä, että ei se taito ole myöskään mihinkään hävinnyt.
Pakko myönää että en olisi Saipa pelin jälkeen uskonut että Perrin tekee hattutempun ja että papat ovat joukkueen paras ja tehokkain ketju.
Rehellisesti sanottuna en mäkään, mutta näin kävi.
Toivotaan et Papoilla oli heikko jakso ja loppu kausi menis vähän paremmin.

Tai on siin sekin et mum ennustus käy toteen ja huomenna otetaan turpaan ja sama rumba täällä häviö pelin jälkeen toistuu.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Kyllä tuo ihan aiheellinen korjaus oli, että lepo vaan.
Mitä tosta pelikielto-kohdasta kattoo niin nämä muutamat "järkevät" kommentit aiheutti kirjoitusoikeuksien poistamisen ko. henkilöltä. Hyvä Modet. Peukku.

Mutta aiheesta, toivottavasti tähän ketjuun ei tänään tule tekstiä.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi vitussa pitää pelleillä omien fanien kustannuksella?
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No eihän tää nyt millään tavalla ole vitutusketjun kamaa. Huutonauruahan tämä aiheuttaa eli sopivampi ketju olisi tyyliin mille naurat juuri nyt-ketju.
Mua ei naurata, mutta olenkin negapetteri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös