Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 844 983
  • 11 303

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mitä yhteistä on impotenssilla ja noroviruksella?

Kummankin kanssa saa tottua kulkemaan löysät housuissa

Millainen tunnelma Michael Penttilän seurassa on?

Henkeä salpaava

Mistä tunnistaa estetiikkaa arvostavan kissan?

Hyvästä mausta

Miksi taivas-kuosisen peiton saumat pettää?

Pilvipeite rakoilee

Mitä jää jäljelle, jos polttaa satasen setelin?

Tuhat

Mikä olis turvallinen sijoituskohde?

Kilpahevonen

Millainen sen uuden riistaravintolan ruokalista on?

Hirveä, monella tapaa

Mitä masentunut pyromaani teki?

Käräytti itsensä

What is always standing in London?

Big Ben is
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mitä yhteistä on 10 vuotta täyttävällä lapsella ja sarjamurhaajalla?

Kumpaakin odottaa iso kakku
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos jäsenelle persposkisita.

Mutta mitä Vladimir Putinin pakarat yönpimeydessä kertoivat toisilleen?
"Mennään viimein yhteen, niin loppuu tämä loputon paskan tuuppaaminen"
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aatami ja Eeva olivat paratiisissa.

Kymmeneen päivään Aatami ei ollut koskenutkaan Eevaan.

Kyllästyneenä ja puutteessa Eeva vaeltelee paratiisissa ja tapaa dinosauruksen, jota yrittää saada rakastelemaan kanssaan.

Dinosaurus vastaa: lähdehän menemään siitä, ei kukaan hullu ryhtyisi moiseen.
Suuttuneena vastaukseta Eeva loikkaa dinosauruksen palleihin repii ne irti, ja puree ne riekaleiksi.

Hetken kuluttua Eeva kohtaa paviaanin, jolle esittää saman toiveen.

Paviaani vastaa: Älä kuvittele, minulla on jo oma paviaaninainen.
Eeva raivostuu ja repii paviaanin kaikki persekarvat irti.

Eeva päättää istahtaa jokeen vilvoittelemaan, jolloin kala sattuu uimaan Eevan jalkoväliin, ja tästä Eeva saa idean, ja käytää kalaa hieromasauvana.

Tarinan opetus: Nyt tiedämme miksi dinosaurukset kuolivat sukupuuttoon, ja miksi paviaaneilla on punainen perse, mutta emme koskaan saa tietää minkä hajuinen kala oli alunperin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton.

Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton
vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä
aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla
kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa.
Mahtaako olla taksikaan?

Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei
hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen
etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen.

Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä.
Pitkähkön odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin
tuntematonta miestä. Siirryin piiloon oman autoni taakse, etteivät he havaitsisi minua.

Siinä kyykkiessäni huomasin alkavaa ruostetta autoni takalokasuojan kaaressa.
Pitäisikö minun teidän mielestänne vaihtaa koko lokasuojankaari vai asentaa vain uusi levikeosa?
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Kepun Honkonen arvosteli Kokoomuksen virkanimityksiä.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Savolaiset aikoinaan nykyisellä Uudellamaalla samoilivat ja telttapaikka piti löytää.
Toinen siinä sitten, että ei oo tämä hyvä mutta käypikö kuitenkin.
Toinen siihen tuumasi "hyvin kää, ei parempaakkaa oo näillä mai".
Loppu on historiaa.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Vähän epäkorrekti, mutta…

Islamilainen saarnaaja Zakir Naik nousi Lontoossa taksiin ja sanoi taksinkuljettajille:
- Veli, sammuta radio, sillä kuten Pyhä Koraani sanoo, en saa kuunnella musiikkia, koska Profeetan aikana ei ollut länsimaista musiikkia, joka on vääräuskoisten musiikkia.
Taksikuski sulki kohteliaasti radion, pysäytti taksin ja avasi oven.
Zakir kysyi häneltä:
- Veli, mitä sinä teet?
Taksinkuljettaja vastasi kohteliaasti:
- Profeetan aikaan: ei ollut takseja, ei pommeja, moskeijoissa ei ollut puhujia huutamassa koko matkan, ei ollut itsemurhaiskuja.
Joten turpa kiinni, mene ulos odottamaan kamelia.
 
Vähän epäkorrekti, mutta…

Islamilainen saarnaaja Zakir Naik nousi Lontoossa taksiin ja sanoi taksinkuljettajille:
- Veli, sammuta radio, sillä kuten Pyhä Koraani sanoo, en saa kuunnella musiikkia, koska Profeetan aikana ei ollut länsimaista musiikkia, joka on vääräuskoisten musiikkia.
Taksikuski sulki kohteliaasti radion, pysäytti taksin ja avasi oven.
Zakir kysyi häneltä:
- Veli, mitä sinä teet?
Taksinkuljettaja vastasi kohteliaasti:
- Profeetan aikaan: ei ollut takseja, ei pommeja, moskeijoissa ei ollut puhujia huutamassa koko matkan, ei ollut itsemurhaiskuja.
Joten turpa kiinni, mene ulos odottamaan kamelia.
It is funny because it is true
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös