Vinkki MM-lippujen metsästykseen

  • 951
  • 4

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vinkki MM2003-lippujen metsästykseen

Kirjoittakaapa seuraava litania osoitekenttään korvaten käyttäjätunnuksen ja salasanan oikeilla. (oletan, että olette jo Lippupalvelun nettiasiakkaita) Tämähän ei ole tuota tietoturvaa parhaimmillaan, mutta ainakin tuntui toimivan.


https://shop.ticketservicefinland.fi/LoginByUserId?caller=Login&userId1=KÄYTTÄJÄTUNNUS&userId2=1&password=SALASANA

Käyttäjätunnushan on puhelinnumerosi.
UserId2 on se yksi numero siinä tunnuksen ja salasanan välissä ja kaikki kenet tiedän käyttävän lippupalvelua, se numero on 1. Jos teillä on joku muu, niin vaihtakaa oikea numero tuon tilalle.

Jos ei kerralla mene läpi, niin uudestaan vaan.

terveisin nimim. minulla on jo liput :D
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tän vois siirtää maajoukkue -osastolle? nimimerkillä ei ole lippuja eikä tule koskaan olemaankaan (köyhä opiskelija kun olen).:mad:
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Viestin lähetti M@rko77
nimimerkillä ei ole lippuja eikä tule koskaan olemaankaan (köyhä opiskelija kun olen).:mad:
Kyllä meinas kanssa hieman kylmätä kun liput varasin. Onhan niissä tuota maksuaikaa ruhtinaallisesti huominen päivä.
terv. toinen opiskelija

Niin, ja asiasta kolmanteen. Eipä tunnu tuokaan alussa kertoma konsti oikein toimivan.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kyllä siellä tuntui ainakin välisarjaan lippuja vielä riittävän, tosin "halpaan" 186,50€ kappalehintaan. Tosin mestat olisivat ihan keskellä Areenaa, joten hyvät paikathan ne on. Kun ei rahaa ole, niin turha niitä on varailla. Eli itse katson kisat tv:stä, jollei joku sitten tarjoa meikäläiselle mahdollisuutta paikalla olla.
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Todella typerää lippupalvelun (tai järjestäjien?) osalta kun maksuaikaa tosiaankin kokonainen viikko! Ja kisat ovat sentään vasta vuoden päästä!

No, tämä tietää sitä että Kela saa odotella opintotukipalautuksiaan pari ylimääräistä viikkoa! ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös