Ville Peltoselle kenkää!

  • 427 078
  • 3 485
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Mua harmittaa valtavasti se Törmäsen ulostaminen kun tulos oli vain neljäs sija. Kuitenkin edellisenä vuonna kaikkien aikojen ainoa runkkarivoitto plakkarissa. Stögö oli kaikkien aikojen tyylikkäin ja älykkäin valmentaja meillä. Narritaustasta viis. Ville saa anteeksi ihan mitä vain. Miksi? Se harmittaa vietävästi.
Eikös Törmänen saanut syksyllä jatkosopparin ja talven aikana mennyt sukset ristiin seurajohdon kanssa ja seurasi joitakin pelejä katsomosta käsin (taisi tosin olla ongelmien havaitsemiseksi)? Kertoo surullisesti sen, että yksittäiset henkilöt nousevat itseään suuremmaksi (aiemmin Lennu, nyt Peltonen).

Joka tapauksessa ainoa valopilkku 15 vuoden aikana Jalosen yhden kauden lisäksi. Ja ei muuten muistaakseni vituttanut ainakaan 1. kaudella puolivälierissä tippuminen, kun Nybarin jengi oli niin paskasti koottu ja sekaisin mother naturen jäljiltä, että tästä huolimatta peli-ilme antoi uskoa johonkin parempaan.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Lennulla ja muutamalla muulla oli vaikea sopeutua. Kopissa ei ollut hyvä fiilis kuten nyt. Arki ei ollut laadukasta.

Tarttui ja ”valitti liikaa” myös pikkuasioista. Oli kiinni tuomareissa, eli tunteella. Parempi näin. Nyt ollaan taas kiinni niissä punaisissa tiileissä ja kaikilla on tosi hauskaa, mikä on kaikkeista tärkeintä.

En olisi kyllä kauden alussa uskonut, että moottorisaha on taas kaivettava esiin ekan kierroksen neljänteen peliin.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Niin se mestaruuden palaaminen Nordikselle Peltosen valmennuspestin aikana olisikin ollut aikamoista urheiluromantiikkaa, josta fanit voivat melkein vain unelmoida. Nyt varsinkin, kun ne Peltosen näytöt valmentajana olivat hyvin vähäiset IFK:n kaltaiseen suurseuraan.

Olisi ollut myös Villen valmentajauran kannalta järkevämpi vaihtoehto, jos hän olisi hakenut ensin sitä nostetta valmentajauralleen jostain pienemmästä joukkueesta, kuten vaikka esim. HPK:sta, SaiPa:sta tai vaikka Pelicansista.

Kyllä mielestäni IFK:n kaltainen pääkaupungin iso suurseura tarvitsee päävalmentajaksi jonkun ison tunnetun nimen, eikä mitään maakunnista tullutta Pikkaraista tai "omaa miestä" Peltosta, jolla ei ollut edes mitään näyttöjä päävalmentajan pestistä.
Miksi yksikään noista seuroista olisi palkannut Peltosen? Peltonen valmentaa HIFK:ssa pelkästää seurahistoriansa takia, jännä miten siellä stadissa kuvitellaan, että pikkuseuroilla on varaa palkata tuollaisia harjoittelijoita, vain koska on joku entinen maajoukkuestara.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska Tobbarin mukaan seurakulttuurista missä valmentajaa vaihdetaan jatkuvasti halutaan eroon.

Seurakulttuuri missä ei voiteta mitään, poltetaan fyrkkaa ja palkataan saunakavereita koutsaamaan eikä kanneta vastuuta sen sijaan elää ja voi hyvin.
Nyt sitä ei vaihdeta enää koskaan, jos katselee näitä merkkejä sen suhteen.
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Ismo Lehkosen ja Jönnin palkkaamisessa taisi olla Kekäläisen suositus. Etsittiin uutta Summanen-Westerlund kaksikkoa. Kari Jalosen messiaan asemassa oli aika ratkaisevana tekijänä Hentusen munima läpiajo. Jos se olisi mennyt sisään, niin tulos olisi vielä surkeampi kuin Ville Peltosella.
No Hentusen läpiajoa on turha jossitella.
Aina voi myös jossitella asioita toisin päin. Jos Taponen ei olisi mokannut eilen Nordiksella ja Kotkansalo & Lindbohm tänään Lahes. Jos Aravirta ei olisi puhunut torijuhlista Suomen maajoukkueelle toisella erätauolla MM-finaalissa Tshekkiä vastaan. Jos Koivun maila ei olisi katkennut. Jos Aran aikana oltaisiin hoideltu välierissä Kärpät jne. just name a few.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mut kun nää oli niitä kevvään pellailijoita, jotka nauroivat runkosarjalle, sillä vasta keväällä pelataan tosissaan
Jep, nyt juuri näyttää siltä, että eivät jaksa pelailla runkosarjassa, mutta eivät näemmä playoffseissakaan.
No, vielä on aikaa nousta. Eihän tartte nyt voittaa kuin se neljä peliä. Ja se jos mikä vituttaa pelsuissa huolella, jos tämän onnistuvat sössimään. Sitten on taas kaikki mahdollista, ja laitetaan patsasta tilaukseen.
 
Viimeksi muokattu:

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä sanoisin että tuon erottamisen voi tehdä myös tyylikkäästi. Ei ole kenenkään etu kohdella seuralegendaa kuin koiranpaskaa. Ville on hieno mies, ja suomalaisen jääkiekon legenda, jotain arvoa tällekin pitää antaa vaikka päävalmentajuus HIFK:ssa tulikin aivan väärässä kohdassa uraa ja mennyt päin persettä.
Olet oikeassa, että tyylikkäästihän se pitää hoitaa, tosin ei siitä hauskaa saa sitten niin millään. Kukaan ei tietenkään pyytänyt tekemään Villen kanssa sopparia tässä kohtaa uraansa, kun ei vielä oikein niitä näyttöjä ollut, sillä tämä riski piti molempien tunnistaa kyllä.

No ehkä sitten lähtee narrilassa parin vuoden päästä, kun liigaan ilmestyvät. Sehän sopisi oikein hyvin tähän kaikkeen ihanuuteen, jota HIFKn kera saa vuodesta ja kaudesta toiseen nautiskella.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Kiva ois kuitenkin, jos HIFKn pelaajatkin haluaisivat edes jonkun voittaa.
Mua on jotenkin ruvennut ärsyttämään Lehterä. Ne wingssijutut tulee jo korvista ja se nimen tsekkaaminen pelsujen Möttösen selästä on äärimmäisen ylimielinen ja epäkunnioittava teko. Kaiken lisäksi ollut ihan tyhjä arpa playoffeissa.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua on jotenkin ruvennut ärsyttämään Lehterä. Ne wingssijutut tulee jo korvista ja se nimen tsekkaaminen pelsujen Möttösen selästä on äärimmäisen ylimielinen ja epäkunnioittava teko. Kaiken lisäksi ollut ihan tyhjä arpa playoffeissa.

Tsekattu nimi oli Schnarr, joka on ollut paljon parempi kuin Lehterä. Samaa mieltä muuten, mun puolesta kaverin voisi lähettää narreihin. Yliarvostettu ja ylimielinen pelaaja.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mun mielestä riittävin tilasto puolesta puhumaan Peltosen kenkimistä on playoff-menestys, toki tämä kausi on vielä kesken mutta erittäin huonolta näyttää. Kuitenkin voitettuja playoffsarjoja on tähän mennessä tasan 1 ja niitä on kuitenkin ollut 3 eli voittoprosentti huikeat 33,33%. Kun todennäköisesti tämä kesken oleva sarja päätyy listan jatkoksi on voittoprosentti vielä surkeampi, 25%. Sitten pelattuja pelejä on pronssiottelu ja kesken oleva sarja mukaanlukien 22 joista hävitty mukavat 14 voittoprosentin siis ollessa 36,4 prosenttia. Toihan toki vielä voi muuttua pikkasen parempaan tai pikkasen huonompaan suuntaan mutta lähinnä pointtina on se, että ei rehellisesti olla lähelläkään 50% suurempaa voittoprosenttia, jolloin voitaisiin puhua tilastollisesti voittavasta joukkueesta tai aidosti mahdollisesta tulevasta Suomen mestarista. Toisin sanoen miten helvetissä kukaan voi mistään löytää mitään puolustusta tai perustetta jatkolle, kun puolustuspeleissä menestytään tilastollisesti vielä surkeammin kuin runkosarjassa. Mut en tiiä pitää ehkä perkele vaa lähteä nukkumaan.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Kaikki narrit voi mun puolesta palauttaa. Niitä on itseasiassa aika monta; Peltonen, Lehterä, Salmelainen, Lindbohm, Pihlström, Pakarinen, Hovinen, Rask ja Manninen tulevat nyt ekana mieleen.
Mitä omia teille jäisi, tai ottaisitte tilalle? Schnarrin pelsuista ja Nurmen tepsistä?
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Mua on jotenkin ruvennut ärsyttämään Lehterä. Ne wingssijutut tulee jo korvista ja se nimen tsekkaaminen pelsujen Möttösen selästä on äärimmäisen ylimielinen ja epäkunnioittava teko. Kaiken lisäksi ollut ihan tyhjä arpa playoffeissa.
Tuo Lehterän suorittama nimenvilkaisu muistuttaa seurauksineen sitä, kun Miro Karjalainen “psyykkasi” Patrik Lainetta. Kääntyi lopulta omaa joukkuetta vastaan.
 

Warsteiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeistään nyt seuran tulisi lopettaa unelmoimasta siitä, että seuralegenda Peltosen paita numero 16 voidaan hilata kattoon koska hän pystyi voittamaan mestaruuden myös päävalmentajana. Olisihan se ollut hieno tarina, mutta tässä kävi nyt niin, että Villen johdolla ajauduttiin skutsiin kääntelemään niitä kuuluisia kiviä ja sinne koko jengi sitten myös eksyi. Nyt tarvitaan seuran ulkopuolelta taho, joka aloittaa pelastustoimet ja tuo koko partion takaisin himaan.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Itse olin alunperin jo Peltosen palkkaamista vastaan,mutta en näe oikein potkuja tässä tilanteessa järkevänä, kun ei ole oikein parempaa markkinoilla tarjolla.
Eikö siellä sikariportaassa oltukaan yksimielisiä Peltosen palkkaamisesta, kun olet ollut sitä vastaan? Turbulenssia kaivattaisiin sillekin osastolle.


Mä luulen että olisi haastavampaa löytää huonompaa tarjolle. Jos siis puhutaan kuitenkin ihan ammatikseen päävalmentajana työskentelevästä pääsarjatason henkilöstä.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Mua on jotenkin ruvennut ärsyttämään Lehterä. Ne wingssijutut tulee jo korvista ja se nimen tsekkaaminen pelsujen Möttösen selästä on äärimmäisen ylimielinen ja epäkunnioittava teko. Kaiken lisäksi ollut ihan tyhjä arpa playoffeissa.

En ole ikinä käsittänyt Lehterän asemaa jonain kansakunnan virallisena hauskana ja vitsikkäänä lätkänpelaajana. En tiedä kuka on vastuussa siitä että Jori on joskus saanut päähänsä että hän olisi millään lailla hauska jätkä. Ihan vitunmoista myötähäpeää kaikille sikapaskoille hassutteluille haastatteluissa ärsyttävä itsetietoinen ja -riittoinen virne naamallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös