Ville Peltoselle kenkää!

  • 441 534
  • 3 578

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Ei taida Peltosellakaan itsekunnioitusta olla, muuten eroaisi itse. Jos ei suju niin ei suju. Jäärä mikä jäärä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olen ollut kohtalaisen pro-Ville ja olen valtavasti toivonut äijän onnistuvan. Nyt ei enää pysty, peli on niin ultimaattista kuraa, että se kaatuu nyt valmennuksen piikkiiin. Aivan hirveää skeidaa.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Näissä kommenteissa ei puhuta yhtään mitään itse pelistä ja pelitavasta. Kertonee kaiken Peltosesta valmentajana, joka kyllä näkyy valitettavan armottomasti kenttäpelissä.
Ville on alposuhosmainen filosofi ja mietiskelijä, suurten linjojen mies. Pelaajien pitää itse oppia tiedostamaan, mistä ovat tulossa ja minne ovat menossa.
 
Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ei kai täällä kukaan oikeasti luule Peltosen saavan kenkää nyt kesken kauden? Toi vitun sisäsiittoinen organisaatio on niin läpimätä, ettei tuollaista liikettä edes harkita. Jengi kantaa fyffeä kassaan ja se riittää HIFK:lle.

Kausari on vielä voimassa, mutta pleijareihin sitä ei enää tule. Olkoon se mun henkilökohtainen protestini tuolle välinpitämättömälle sekoilulle.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
No tietysti KJ mieluiten, mutta ei hän tule. Sanoi tiettävästi IFK:n johdolle aikoinaan muutaman kerran aika ilkeästi. Eihän sellaista ilkimystä voi palkata.
Onko nämä samat debiilit vielä mukana?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Onko nämä samat debiilit vielä mukana?
En tiedä, mutta eiköhän mahdollisille uudemmillekin debiileille on kerrottu, että Kari-setä on ilkeä.
 

PohjoisKariya

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, United, Broncos.
Onnistuisko Ville pilaamaan myös Bulin?
Buli seisois pleksin takana koko ottelun, liikkumatta mihinkään tai reagoimatta mihinkään. Ja jos joku katsomossa tekis niinkin hurjan tempun että näyttäis jonkun näköistä energiaa ja emotionaalista kykyä, niin Buli-Ville kävis istuttamassa sen väkisin takaisin penkkiinsä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ville Bulina olisi kyllä ihan hauska näky. Sekin yksi-ilmeinen ilmestys voisi olla siten vielä ilmeettömämpi ja värittömämpi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös