Ville Peltoselle kenkää!

  • 441 592
  • 3 579

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Eipähän edellenkään vakuuta touhu alkuunkaan. Jos ei tällä kaudella tule TOP4 sijoitusta niin pistäisin uuden valmentajan haun päälle. Todista VP minut vääräksi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Toinen kausi jo putkeen päättymässä täydelliseen floppiin. Muutamaa kuumaa putkea lukuunottamatta Peltosen aika ollut surkeinta peliä sitten Summasen.

Ei varmaan saa potkuja. Henkilökohtaisesti ei mitään luottoa tähän TET-mieheen.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vilahtiko Peltosen Turo Tailorin alla NLA pinssi? Ville saa multa pisteet jos tajuaa mahdollisen kesäloman alkaessa lähteä itse, kuin se että hakkaa päätä puuhun kauden 23-24.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lukko on kova jengi ja löytänyt aseet millä voittaa IFK. Tilastotkin osoittavat että Lukko on parempi. Kuitenkin, jos sulla on 3-0 johto sarjassa, niin täytyyhän nyt jokin työkalu olla valmennuksella, millä yksi peli väännetään vielä voittoon ennenkuin ollaan selkä seinää vasten vieraskentällä. Kenkää!!

Jääskä puuttuu mutta niin puuttuu Lukoltakin Repoa, Abtia, Piipposta ym…Ei yhden pelaajan poissaolo voi näkyä noin pahasti. Todennäköisesti kauden viimeiseen peliin Raumalla toivon rentoa tappamisen meininkiä ja jos Jääskä ei ole mukana, niin ketjut uusiksi.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Nyt nähdään kauden jälkeen, tarvitseeko HIFK:ssa edes menestyä. Kenkiminen olisi pitänyt tehdä viime kauden päätteeksi, kun jäätiin oikeasti hyvällä joukkueella puolivälieriin. Nyt suletaan 3-0 johto ja lähdetään lomille taas puolivälierissä. Koutsina tietysti Ville Peltonen. Kaksi kautta vedetty ihan päin helvettiä. PELTONEN ULOS!
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingin IFK on toinen joukkue sarjan historiassa, joka onnistuu häviämään 3-0 johdosta pudotuspelisarjan. Eli tämäkin meni reisille, kun joku oli ehtinyt hoitaa tämänkin aiemmin.

Lukko ei voittanut runkosarjan viimeisen kuukauden aikana kuin Sportin ja SaiPan. Pudotuspeleissä heti kolme peliä tukkaan, nousu sarjan voittoon on niin eeppinen suoritus näistä lähtökohdista, että kyllä siitä kuuluu jakaa vähän arvostusta myös meidän joukkueen johdolle ja pelaajille.

Kiitos muistoista Ville, pelikamoissa ne olivat hyviä, puku päällä paskoja. Eiköhän jatketa eri suuntiin?
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingin IFK on toinen joukkue sarjan historiassa, joka onnistuu häviämään 3-0 johdosta pudotuspelisarjan. Eli tämäkin meni reisille, kun joku oli ehtinyt hoitaa tämänkin aiemmin.

Lukko ei voittanut runkosarjan viimeisen kuukauden aikana kuin Sportin ja SaiPan. Pudotuspeleissä heti kolme peliä tukkaan, nousu sarjan voittoon on niin eeppinen suoritus näistä lähtökohdista, että kyllä siitä kuuluu jakaa vähän arvostusta myös meidän joukkueen johdolle ja pelaajille.

Kiitos muistoista Ville, pelikamoissa ne olivat hyviä, puku päällä paskoja. Eiköhän jatketa eri suuntiin?

No komento takaisin. Ei tässä nyt historian lehdille päästykään. Yrityksestä se ei totisesti jäänyt kiinni.

Jatketaan nyt sitten vielä tämä kevät loppuun.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En Villelle silti anna kyllä mitään, vaikka välieriin päästiin. Käsittämätön on saavutus tähän paskaan mitä koko kausi on tarjonnut.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Minulle riittää tämä IFK:n alennustila. En edes muista koska olen nähnyt viimeksi näin aseettoman ja haluttoman IFK:n pudotuspeleissä. Peltonen ulos!
 

Incognito

Jäsen
Minulle riittää tämä IFK:n alennustila. En edes muista koska olen nähnyt viimeksi näin aseettoman ja haluttoman IFK:n pudotuspeleissä. Peltonen ulos!

Mä muistan aika montakin sarjaa. Pitääkö muistuttaa? Yksi narrit-sarja, yksi Lukko-sarja. Mites yksi Ässät-sarja. 2010 sulaminen Kerhoa vastaan. Onhan näitä.

Kaikki nykyhetkinen on paskinta ever part. 201
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Minulle riittää tämä IFK:n alennustila. En edes muista koska olen nähnyt viimeksi näin aseettoman ja haluttoman IFK:n pudotuspeleissä. Peltonen ulos!
Onhan tämä. Mutta onhan tossa materiaalissa järkyttävä ero huhheijaa. Levchi miten lie kirjoitetaan painelee kirsikkana kakun päällä täällä Roy venyttää Esaa stadissa
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Mä muistan aika montakin sarjaa. Pitääkö muistuttaa? Yksi narrit-sarja, yksi Lukko-sarja. Mites yksi Ässät-sarja. 2010 sulaminen Kerhoa vastaan. Onhan näitä.

Kaikki nykyhetkinen on paskinta ever part. 201
Aivan isät vs. pojat meininkiä. Se, että joskus on ehkä oltu paskempia, ei tee tästä perseilystä yhtään hyväksyttävämpää.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Ei tee ei, mutta mua niin ärsyttää nää pakinta ikinä jutut. Roy ei edes mahdu esim. TOP 20 IFK paskimmat hankinnat listalle. Ei edes lähelle ja silti se kuulema on paskin.
No ei minua varsinaisesti kiinnosta onko top20-paskin ikinä, koska taso on joka tapauksessa, että ei hyödytä joukkuetta millään tasolla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Incognito

Jäsen
No ei minua varsinaisesti kiinnosta on top20-paskin ikinä, koska taso on joka tapauksessa, että ei hyödytä joukkuetta millään tasolla.

Silti tämä sarja menee aika lailla ennakko-odotusten mukaan. Tapparan jengi on tuon verran parempi. Pettymys se on, että ei paremmin haastamaan pystytä, mutta ei siellä ole pystynyt Ruotsin ja Sveitsin miljoonaniputkaan. Kyllä tuo organisaatio tekee tällä hetkellä kaiken aika hyvin.

Peltosen pitäisi nyt pestä Tapola aika pystyyn, koska Salmelainen kasasi keskinkertaisen jengin .
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Ei tee ei, mutta mua niin ärsyttää nää paskinta ikinä jutut. Roy ei edes mahdu esim. TOP 20 IFK paskimmat hankinnat listalle. Ei edes lähelle ja silti se kuulema on paskin.
Voi Jessus. Helpottaako jos heitetään että roy on top 21 surkein pelaaja. Aivan turisti tehnyt täällä yhden maalin ja senkin kaatumalla maaliin. Ei toki tarvitse takertua yhteen pelaajaan, mutta onhan tämä surullista, kun käytännössä ollaan toista peliä putkeen vain selviytymässä kentällä. Ei riitä sanat tähän touhuun, kun olisi ihan kiva joku kevät taistella oikeasti ja kamppailla, mutta samaa paskaa joka kevät. Vitun surullista. Onneksi illaksi jo muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös