Ville Peltoselle kenkää!

  • 426 831
  • 3 485

Moritz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas Stars
Kuka Vilellle antaisi potkut? Sen esimiehinä on kaksi raskaansarjan maailmanmestaritasoa olevaa jees-jees miestä, joiden kädenlämpöisen officen oven sisäpuolella lukee: "Varoitus, poistut mukavuusalueelta!"

Ainoa vaihtoehto, jossa Peltonen saisi potkut on se, että ne ulkoistasi potkujen antamisen ja soittaisi Penan keikkaluontoiseen duuniin.
Eiköhän Peltonen itse "astu sivuun" tehtävästä kauden päätteeksi jos tänään hävitään.

Pari jotain räkästä taisteluvoittoa nyt varmaan ostaisi Villelle jatkoa ensi kaudellekin joten paskassa tilanteessa tässä ollaan joka tapauksessa.
 

Number#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väittäisin että jos tänään hävitään ja tiputaan 4-0, niin se starttaa Villen lähtölaskennan siltä osalta että syksyllä max 10 peliä aikaa antaa näyttöjä.

Ei helvetissä. Miksi pitäisi pilata ensi kausikin antamalla joku 10 pelin etsikkoaika ensi kaudelle. Toki tässä seurassa aivan kaikki on mahdollista ei siinä.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei helvetissä. Miksi pitäisi pilata ensi kausikin antamalla joku 10 pelin etsikkoaika ensi kaudelle. Toki tässä seurassa aivan kaikki on mahdollista ei siinä.
Ei mitän 10 peliä. Onhan se jo liki 200 peliä näyttänyt missä mennään....
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi kunnioituksen osoittamista omaa seuraa (ja sen faneja) kohtaan, jos tajuaisi nostaa kytkintä. Sama koskaa Tobiasta.
Miksi Tobiaksen pitäisi lähteä. Ennakkoon paras joukkeehan tuo oli. Ville se on peluutuksellaan pilannut homman.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Jos tämä olisi tosi-TV:tä, niin formaatti olisi Master Hockeycoach Suomi:

Tuomaristossa Kari jalonen, Juhani Tamminen sekä Hannu Jortikka

"...mutta painetestissä yhden valmentajan joukkue alisuoritti usein materiaaliin nähden, joten sen vuoksi Ville, sinun tiesi päättyy nyt Master Hockeycoach Suomessa."
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä surkeeta kattoo kun Pelsut laittaa vähän kaasua niin IFK jää jalkoihin ja on hätää kärsimässä. Ymmärtäisin jos niillä olisi Saipa vastassa.
Peli pitäisi olla ihan toisessa päässä tolla jengillä kun pelataan himassa! Eihän tästä nyt kukaan ikinä voi vetää mitään muuta johtopäätöstä kuin että Peltosen valmennusmetodeilla ei tulla koskaan saavuttamaan mitään. Peltonen pitäisi vapauttaa tehtävistään välittömästi kun tänään kausi loppuu!
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä haluun tässä kiittää sua Ville näistä 3 vuodesta, ja sen verran mä oon about IFK:ta seurannut joista 2 hyvin intohimoisesti. Sen aikana voin sanoa nähneeni monta peliä ja voin hyvällä omatunnolla sanoa, että tää on eka kerta koskaan kun kamppailen senkaa, että haluanko meidän jengin voittavan vai ei ja tästä kuuluu kiitos sulle. Mä en onneksi töiden takia pysty katsoa peliä mutta tilastot ja tää palsta taitaa kertoa kaiken enemmän tai vähemmän oleellisen. Mä pyydän, että tekisit kaikille palveluksen ja eroat suoraan tän pelin jälkeen, koska mua ainakin hävettää aivan helvetisti se, että IFK on nää 3 vuotta ollut helverin alistunut, pelokas, ahdistunut ja vaisu. Vaikka sun haluamassa pelissä ei ole mitään vitun järkeä kaiken sen kukkuraksi taklaaminen tuntuu olevan kiellettyä ja vastustajat vievät lähes olettaen fyysisen pelin. Kiitos ja poistu.
 

Pizza64

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Tässä kuopion suunnasta huutelen valmennuksesta. Kalpan Karjalainen esim peluutti toisessa ipa matsissa ykkösketjua eka ja tokaerässä suuhteellisen "vähän", no 3.erässä sitte jaksovat painaa sen voiton ipasta. Huikeeta pelinlukua mielestäni valmentajalta tässä tilanteessa ja se kalpan toinen voitto kaivettiin ihan sillä, että ykkösketjulla kapasen johdolla paukut vielä riitti, vaikka muu joukkue oli jo aika raskasjalkanen.. ei sillä ettei ville osaa valmentaa mutta hienon ratkasun kalpan koutsi teki. Huomenna pelit ipan kanssa kuopiossa jatkuu..
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä haluun tässä kiittää sua Ville näistä 3 vuodesta, ja sen verran mä oon about IFK:ta seurannut joista 2 hyvin intohimoisesti. Sen aikana voin sanoa nähneeni monta peliä ja voin hyvällä omatunnolla sanoa, että tää on eka kerta koskaan kun kamppailen senkaa, että haluanko meidän jengin voittavan vai ei ja tästä kuuluu kiitos sulle. Mä en onneksi töiden takia pysty katsoa peliä mutta tilastot ja tää palsta taitaa kertoa kaiken enemmän tai vähemmän oleellisen. Mä pyydän, että tekisit kaikille palveluksen ja eroat suoraan tän pelin jälkeen, koska mua ainakin hävettää aivan helvetisti se, että IFK on nää 3 vuotta ollut helverin alistunut, pelokas, ahdistunut ja vaisu. Vaikka sun haluamassa pelissä ei ole mitään vitun järkeä kaiken sen kukkuraksi taklaaminen tuntuu olevan kiellettyä ja vastustajat vievät lähes olettaen fyysisen pelin. Kiitos ja poistu.
Jos näin, että olet tullut mukaan nyt, niin kyllä klassisella tavalla alkoi sunkin kärsimysten tie. Niin se on ollut muillakin, pl. pari palstan vanhinta. Ja voin sanoa - ei se siitä paremmaksi muutu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös