Ville Peltonen – HIFK:n päävalmentaja

  • 603 108
  • 4 455

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

Hienosti VP servasi Hesarin toimittajan kysymyksen.
Pitäisiköhän itkeä vai nauraa? Toimittaja lennätetään viikonlopuksi Ouluun saakka, ja kun hän päivän päätteeksi pääsee vihdoin kysymään yhden ainoan kysymyksen, Ville alistaa brutaalisti. Hulvatonta!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pitäisiköhän itkeä vai nauraa? Toimittaja lennätetään viikonlopuksi Ouluun saakka, ja kun hän päivän päätteeksi pääsee vihdoin kysymään yhden ainoan kysymyksen, Ville alistaa brutaalisti. Hulvatonta!
Ja sitä ennen vielä Kärppien haastattelija kysyy kuka ihme olet? Oliko tässä IFKn kosto VPn toimesta HSn surkealle journalismille?
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Minä uskon Ville Peltoseen, päävalmentajaamme kaikkivaltiaaseen, nevöföget MM-95 ja 2011 Liigamestaruuksien tuojaan,

siis Ville Peltoseen,
Esa Peltosen poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Äiti Hannelesta,
syntyi kiekkoilijana Nurmijärven Kurrassa,
kärsi Pelkuri-Semirin aikana,
hakattiin, verta vuoti ja narreissa naurettiin,
astui alas pelaajauralta,
nousi Kari Jalosen opissa valmentajana,
astui ylös Nordikselle,
istuu Tobbarin, UTJ:n, hallituksen ohjaaman,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva valmentamaan
stadilaisia ja junan tuoneita,

Ja Pyhään Elinkautiseen,
Pyhän punaisen seurakunnan,
HIFK:n yhteyden,
Pelikirjan sivujen vähyyden anteeksi antamisen,
tappioputkesta ylösnousemisen
Ja kauan odotetun mestaruuden.

Peltonen.
 

Ville59

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Hienosti VP servasi Hesarin toimittajan kysymyksen.

Hatunnosto myös täältä Villelle ja staffille erinomaisesta joukkueen peliin valmistamisesta.
Onko hajua mikä sai kurttuotsan olemaan noin tyly toimittajaa kohtaan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Minä uskon Ville Peltoseen, päävalmentajaamme kaikkivaltiaaseen, nevöföget MM-95 ja 2011 Liigamestaruuksien tuojaan,

siis Ville Peltoseen,
Esa Peltosen poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Äiti Hannelesta,
syntyi kiekkoilijana Nurmijärven Kurrassa,
kärsi Pelkuri-Semirin aikana,
hakattiin, verta vuoti ja narreissa naurettiin,
astui alas pelaajauralta,
nousi Kari Jalosen opissa valmentajana,
astui ylös Nordikselle,
istuu Tobbarin, UTJ:n, hallituksen ohjaaman,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva valmentamaan
stadilaisia ja junan tuoneita,

Ja Pyhään Elinkautiseen,
Pyhän punaisen seurakunnan,
HIFK:n yhteyden,
Pelikirjan sivujen vähyyden anteeksi antamisen,
tappioputkesta ylösnousemisen
Ja kauan odotetun mestaruuden.

Peltonen.
"Kärsi Pelkuri-Semirin aikana"; sulla on oikeasti kirjoittajan lahjoja. 10+
 

VSP73

Jäsen
Minä uskon Ville Peltoseen, päävalmentajaamme kaikkivaltiaaseen, nevöföget MM-95 ja 2011 Liigamestaruuksien tuojaan,

siis Ville Peltoseen,
Esa Peltosen poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Äiti Hannelesta,
syntyi kiekkoilijana Nurmijärven Kurrassa,
kärsi Pelkuri-Semirin aikana,
hakattiin, verta vuoti ja narreissa naurettiin,
astui alas pelaajauralta,
nousi Kari Jalosen opissa valmentajana,
astui ylös Nordikselle,
istuu Tobbarin, UTJ:n, hallituksen ohjaaman,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva valmentamaan
stadilaisia ja junan tuoneita,

Ja Pyhään Elinkautiseen,
Pyhän punaisen seurakunnan,
HIFK:n yhteyden,
Pelikirjan sivujen vähyyden anteeksi antamisen,
tappioputkesta ylösnousemisen
Ja kauan odotetun mestaruuden.

Peltonen.

Minä uskon Ville Peltoseen, päävalmentajaamme kaikkivaltiaaseen, nevöföget MM-95 ja 2011 Liigamestaruuksien tuojaan,

siis Ville Peltoseen,
Esa Peltosen poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Äiti Hannelesta,
syntyi kiekkoilijana Nurmijärven Kurrassa,
kärsi Pelkuri-Semirin aikana,
hakattiin, verta vuoti ja narreissa naurettiin,
astui alas pelaajauralta,
nousi Kari Jalosen opissa valmentajana,
astui ylös Nordikselle,
istuu Tobbarin, UTJ:n, hallituksen ohjaaman,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva valmentamaan
stadilaisia ja junan tuoneita,

Ja Pyhään Elinkautiseen,
Pyhän punaisen seurakunnan,
HIFK:n yhteyden,
Pelikirjan sivujen vähyyden anteeksi antamisen,
tappioputkesta ylösnousemisen
Ja kauan odotetun mestaruuden.

Peltonen.
Nyt tuli "uskontunnustus", mikä laittaa hiljaiseksi. Minutkin, kaiken nähneen.

Äidinkielen laudaturina arvostan tuotantoa, missä ilmenee rakkaan seuramme upeaa historiaa, runollisuutta - ja asennetta. Kera sofistikoituneen kieliopin. Arvostan isosti!

Nuoremmat palstaveljet eivät voi tietää, mitä isoa hyvää teki esim. ketju Esa - Hakki - Tami 70-luvulla.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Minä uskon Ville Peltoseen, päävalmentajaamme kaikkivaltiaaseen, nevöföget MM-95 ja 2011 Liigamestaruuksien tuojaan,

siis Ville Peltoseen,
Esa Peltosen poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Äiti Hannelesta,
syntyi kiekkoilijana Nurmijärven Kurrassa,
kärsi Pelkuri-Semirin aikana,
hakattiin, verta vuoti ja narreissa naurettiin,
astui alas pelaajauralta,
nousi Kari Jalosen opissa valmentajana,
astui ylös Nordikselle,
istuu Tobbarin, UTJ:n, hallituksen ohjaaman,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva valmentamaan
stadilaisia ja junan tuoneita,

Ja Pyhään Elinkautiseen,
Pyhän punaisen seurakunnan,
HIFK:n yhteyden,
Pelikirjan sivujen vähyyden anteeksi antamisen,
tappioputkesta ylösnousemisen
Ja kauan odotetun mestaruuden.

Peltonen.
Onko tästä mitään Ordotoksisempaa versiota olemassa?

Olen kiinnostunut.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Pitäisiköhän itkeä vai nauraa? Toimittaja lennätetään viikonlopuksi Ouluun saakka, ja kun hän päivän päätteeksi pääsee vihdoin kysymään yhden ainoan kysymyksen, Ville alistaa brutaalisti.

Taitaa olla ihan paikallinen vahvistus Sanomalle.

Ei kuitenkaan otteluraportissaan maininnut Hovista tai sitaatteja Peltoselta, heh.

 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, tuskin on Hesarin toimittaja Sanoma-taloa kauempana Stadissa käynyt. Jos edes Sanoma-talossa.

Noi Villen pressit on sitä samaa kuin ne oli viime kaudellakin, varsinkin, jos on tullut turpaan. Niistä Villen kulmakarvoista saa enemmän irti kuin höpinöistä.

Mutta eipä noi muidenkaan isojen seurojen päävalmentajat juuri kummempia höpise. Korkeintaan muutaman kerran kaudessa haukkuvat dumarit ja yleensä ihan syystä. Eivät halua antaa medialle mitään, mistä repiä otsikoita tai mitä vääristellä. Myös Marjamäen jorinat on linjassa tämän kanssa. Tylsäähän se on.

Pikkuseurojen koutsit ovatkin sitten toinen tarina. He tarvitsevat mediaa enemmän, jotta kirjoittaisivat edes joskus heistäkin ja yrittävät jutuillaan varmaan myös vaikuttaa tuomareihin, kun ovat ”aina altavastaajia”. En usko, että joku OJ voisi vetää nykytyylillään meillä kovin kauan ennen kuin avautumiset alkaisivat häiritä omaakin duunia, pelaajien työrauhasta puhumattakaan.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Hienosti VP servasi Hesarin toimittajan kysymyksen.

Hatunnosto myös täältä Villelle ja staffille erinomaisesta joukkueen peliin valmistamisesta.
Pitäisiköhän itkeä vai nauraa? Toimittaja lennätetään viikonlopuksi Ouluun saakka, ja kun hän päivän päätteeksi pääsee vihdoin kysymään yhden ainoan kysymyksen, Ville alistaa brutaalisti. Hulvatonta!

Mä olisin itse asiassa halunnut kuulla Villen vastauksen mielestäni ihan hyvään kysymykseen. Ihan en ymmärrä miksi Ville meni niin puolustuskannalle tuossa. 7-0 voiton jälkeen voisi ehkä olla vähän iloisempi ja tarjota lehdistöllekin jotain muuta kuin totista muminaa.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olisin itse asiassa halunnut kuulla Villen vastauksen mielestäni ihan hyvään kysymykseen. Ihan en ymmärrä miksi Ville meni niin puolustuskannalle tuossa. 7-0 voiton jälkeen voisi ehkä olla vähän iloisempi ja tarjota lehdistöllekin jotain muuta kuin totista muminaa.
Jep, eipä tosta oikein mistään alistusta irtii saanut, vaan lähinnä noloa noin tyhmä vastaus, ja voisi jopa tulkita huonossa tapauksessa siten, että onneksi vaihdettiin Hovinen maaliin, kun edelliselle tuntui kovin uppoavan.

Mutta toki yritän ymmärtää asiaa Villen kannalta, kun ollut sellaista sekoilua pääosin toi pelaaminen, niin pahahan tollaseen on mitään vastata kun itseä vituttaa viittaus tuohon sekoiluun.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä olisin itse asiassa halunnut kuulla Villen vastauksen mielestäni ihan hyvään kysymykseen. Ihan en ymmärrä miksi Ville meni niin puolustuskannalle tuossa. 7-0 voiton jälkeen voisi ehkä olla vähän iloisempi ja tarjota lehdistöllekin jotain muuta kuin totista muminaa.
Mä olen ajatellut, että nämä totiset lehdistötilaisuudet murskavoittojen jälkeen liittyy vastustajan kunnioittamiseen. Kun jokainen valkku tietää, miten hirvee tilanne ja olo tutulla kaverilla siinä vieressä on, ei halua ainakaan omilla puheilla sitä pahentaa. Ja kun ensi viikolla/kuussa voit itse olla samassa tilanteessa…
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen ajatellut, että nämä totiset lehdistötilaisuudet murskavoittojen jälkeen liittyy vastustajan kunnioittamiseen. Kun jokainen valkku tietää, miten hirvee tilanne ja olo tutulla kaverilla siinä vieressä on, ei halua ainakaan omilla puheilla sitä pahentaa. Ja kun ensi viikolla/kuussa voit itse olla samassa tilanteessa…

Nojoo, mutta ihme kiukuttelua toimittajalle, joka kysyi ihan asiallisen kysymyksen kenttäkoostumuksista.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hemmetin hieno viikonloppu takana, vaikka edelleen kirvelee täysin turha pistemenetys perjantaina. Vaikka fiilis onkin hyvä kun Marjamäen Kärpät on täysin meidän takataskussa, niin silti itse en ole vielä kuitenkaan vakuuttunut siitä, että Peltonen on mestarikoutsi. Nyt pitää pystyä tekemään tasaisen tappavaa tulosta myös muitakin vastaan eikä vain Kärppiä vastaan. Pystyykö Peltosen IFK tähän? Vai palauttaako KalPa ensi viikolla IFK:n takaisin maanpinnalle? Ikävä kyllä oma luotto on aika hataralla pohjalla vielä tähän projektiin.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemmetin hieno viikonloppu takana, vaikka edelleen kirvelee täysin turha pistemenetys perjantaina. Vaikka fiilis onkin hyvä kun Marjamäen Kärpät on täysin meidän takataskussa, niin silti itse en ole vielä kuitenkaan vakuuttunut siitä, että Peltonen on mestarikoutsi. Nyt pitää pystyä tekemään tasaisen tappavaa tulosta myös muitakin vastaan eikä vain Kärppiä vastaan. Pystyykö Peltosen IFK tähän? Vai palauttaako KalPa ensi viikolla IFK:n takaisin maanpinnalle? Ikävä kyllä oma luotto on aika hataralla pohjalla vielä tähän projektiin.
Kyllä se perinteinen FLOW-jakso sieltä varmastikin tulee, ja toivotaan että se alkaa juuri nyt tästä Kärppä-saagasta.

Itsekään en vielä sitä patsasta lähtisi tilailemaan, mutta jos -26 keväällä on kolme uutta mestaruutta plakkarissa, niin sitten olen kyllä itse paikalla paljastutilaisuudessa. Muu ei nyt vaan meikäläiselle riitä. Ei jaksa enää jokakautista "opettelua" joulutaukoon asti.

Parista Kärppä-pelistä huolimatta siellä samat ongelmat edelleen on olemassa, ja ei voi mm käsittää tuota euroopan, tai ehkäpä maailman huonointa ylivoimapelaamista.

Mutta kyllä. Sen verran siimaa annan tälle projekti villelle, että ne kolme mestaruutta ja loppu tälle puolen kauden pelleilylle, niin muutan mieleni kaverin neroudesta, ja kehun seuraavat kaudet vuolaasti villeä samalla kun haukun seuraavan valmentajan helvettiin, jos ei mestaruudesta pelata.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli toimittajalta todella typerä kysymys. Jokainen varmasti ymmärsi jos juostiin kentältä koneeseen niin siinä ei paljon kookoonpanoja vaihdella. Olisi kysynyt vaikka miksi miksi Teissala ei mahdu pelaamaan.
Mää en oikein ymmärtänyt tätä viestiä. Eli milloin niitä kokoonpanoja ei ehtinyt vaihdella?
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mää en oikein ymmärtänyt tätä viestiä. Eli milloin niitä kokoonpanoja ei ehtinyt vaihdella?
Varsinkin kun toimittajan kysymys kuului että Mitä pelillisiä muutoksia teitte eiliseen kun kokoonpano pysyi samana. Villen vastaus Vaihdoimme maalivahdin.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä erikoinen ajatus että tarvittaessa ei olisi onnistunut. Toivottavasti play-offeissa ei tule pelejä tämmöisillä aikatauluilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös