Ville Peltonen – HIFK:n päävalmentaja

  • 602 501
  • 4 453
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Äläkä unohda Tom Laaksosta, joka oli täysin voittamaton ja kovin lätkämyllyttäjä koskaan.
Tomppa vaan katsoi haastajaa rauhallisesti silmiin ilmeellä ”ootko tosissasi?”
Sen jälkeen löi riittävän monta kertaa päähän, itse paikallaan seisten ilman ainuttakaan horjahdusta mihinkään suuntaan. Yleensä aika nopeasti vastustaja totesi ”eiköhän tää ollut tässä, anna jo mun pää takaisin sieltä pesukoneesta.”
Kaverilla on valkoinen Laaksosen gameworn pelipaita. Siinä on jopa veritahra. Tarina ei kerro kenen veri on kyseessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Villestä vähän toista puolta: Emmi Peltonen oli vieraana Puoli7-lähetyksessä ja Ville kommentoi insertissä isän vinkkelistä.


Emmin haastattelun lopun mukaan perhe Peltosen joulu menee Davosissa Spengler Cupin myötä. No, kaipa Ville kotiutuu sieltä ajoissa kun IFK pelaa jo 26.12.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Kiva-Harri on brändin mies. Muistan kerran kun tuurasi jotain koutsia ja siinä matsissa tapeltiin kunnolla.

Kiva-Harri on vienyt IFK:n pronssille ja valittu samana vuonna vuoden valmentajaksi Liigassa. Ville voi tehdä perässä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ei kotiudu niin Kiva-Harri vetää sen pelin.

Jos Kiva-Harri on estynyt, mä voin tuurata sit Harria. Joku lentää ulos, sen voin luvata. Jos jäbät ei uskalla tapella, haastan Mason tanssiin.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jos Kiva-Harri on vähän paksummassa seitin ohuessa, niin otetaan Buli puikkoihin.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos Haataja sai kevään -11 jälkeen aplodeita/pieniä ständäreitä vieraspaidassa lukuisissa matseissa Nordiksella, niin muistakaa, että Kivis on voittanut yhden IFK:n seurahistorian tärkeimmistä otteluista 30 000 ihmisen edessä lähestulkoon kaikkien aikojen paskimmalla rosterilla lähestulkoon kaikkien aikojen kovimman narrijengin .aralahtineen ja .uutuineen. Respect.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jos Haataja sai kevään -11 jälkeen aplodeita/pieniä ständäreitä vieraspaidassa lukuisissa matseissa Nordiksella, niin muistakaa, että Kivis on voittanut yhden IFK:n seurahistorian tärkeimmistä otteluista 30 000 ihmisen edessä lähestulkoon kaikkien aikojen paskimmalla rosterilla lähestulkoon kaikkien aikojen kovimman narrijengin .aralahtineen ja .uutuineen. Respect.
Eihän täällä kukaan ole Kiva-Harrin valmentajan kykyjä ja saavutuksia ole kritisoinut. Skoutin kyvyistä voidaan sitten olla montaa mieltä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän täällä kukaan ole Kiva-Harrin valmentajan kykyjä ja saavutuksia ole kritisoinut. Skoutin kyvyistä voidaan sitten olla montaa mieltä.

Onneksi voin taas kerran lohduttaa sinua tiedolla, että Harri ei enää meille scouttaile. Onhan Harrilla ollut hyviäkin hakuja, kuten vaikkapa Grillfors ja Dyk. Ja viimeisen sanan sanoo lopulta aina pelaaja itse, UJ vain tarjoaa sopimusta.

Itse en arvosta, että HIFK-sydämen omaavia haukutaan, kuten Harria täällä on haukuttu. Huumori on huumoria, mutta paskat läpät ovat vain paskoja läppiä.

Ketjun päähenkilöön palatakseni, jännä nähdä, millainen HIFK huomenna jäälle luistelee. Pitkä pelitauko taas kerran takana ja vastassa kahden päivän sisällä kaksi alisuorittanutta jengiä. Perinteisesti HIFK ei näissä peleissä ole loistanut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistan kerran kun Kiva Harri oli pois potkitun Summasen tilalla ja hyviä asioita tapahtui heti ekassa matsissa.
Kiva Harri voitti talviklassikon, jossa olin paikalla. Pelattiin altavastaajarosterilla se legendaarinen 3-0 ja keskinäisten voittotilasto haltuun. Siinä suoritus, joka riittää minulle kunnioitukseen. Seitinohuella voitettiin silloinkin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miksi yksilöt perseilevät aina ratkaisuhetkillä?
Miksi tämä joukkue pelaa aina vastustajan tasolla? Katsokaa IFK:n kalenteria taaksepäin ja kertokaa milloin viimeksi IFK on voittanut hyvällä ja ehjällä pelillä?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Helvetisti tiputtelee Ville Peltosen IFK pisteitä.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Mitä Peltosen päässä liikkuu?? Jatkoajalla kentällä aivan umpipaskat ja jäässä olevat Ikonen ja Nättinen?? No, omissahan siinä meinasi kolista. Jäässä on näemmä Peltonenkin.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Vesalainen pelasi aivan järkyttävän paskan pelin. Miten reagoi valmennus? Laittaa Vessin puolustamaan maalin johtoa 90 sekuntia ennen loppua ja ekaksi rankkarivetäjäksi. Ei vittu voi ymmärtää.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei tullut Ville & co edes mieleen kokeilla Kaskimäkeä jatkoajalla?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Osoittaa Peltosen puusilmäisyyttä, että toistuvasti 3vs3-pelissä heittää kentälle joukkueen raskasjalkaisimmat pelaajat ja rankkuja ampumaan illan pahimmat epäonnistujat. Ketjukoostumukset eivät toimi vähäänkään, mutta mitään muutoksia ei myöskään tapahdu.

Mulla alkaa vähitellen tulla mitta täyteen. Tällainen suoritus perjantai-iltana kotiyleisön edessä ei ole missään tilanteessa hyväksyttävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös