Ville Husso HIFK:n maalivahtina

  • 340 105
  • 1 000

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Että jos on Itä-Helsingissä kasvaneena kaveripiirissä ollut mamuja niin silloinko ei saa ajatella mitään negatiivista tästä tämän hetken invaasiosta, jonka mukana on jo tullut myös paljon rikollisia? Hmm, mielenkiintoista. Eli jos on tykännyt istua nuotion ääressä, ei saa valittaa jos sitten joskus oma kämppä palaa. Hude on mitä mieltä on, se on hänen oma asiansa, täällä Suomessa on muistaakseni mielipiteen vapaus, vaikka sitä vasurit yrittää raivokkaasti rajoittaa. Husson suurin, ja ainoa virhe asiassa oli se ettei ymmärtänyt olevansa julkisuudenhenkilö, jonka kannattaisi pitää hieman enemmän sordiinoa julkisten sanomistensa kanssa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Maahantunkeutuja"-termin käyttäminen, ihan keneltä tahansa, mutta erityisesti julkisessa ammatissa olevalta on niin idioottimaista, että ei voi kuin ihmetellä mitä Husson päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Siis ei jumalauta. Miten voi olla noin tyhmä?

Ras..."maahanmuuttokriittiset" mielipiteensä kannattaisi varmaan pitää itsellään, jos on Suomen seuratuimman urheilusarjan seuratuimman joukkueen ykkösmaalivahti.

E. Ja tosiaan, minuakin vituttaisi jos joku ryöstäisi jonkun läheiseni auton. En kuitenkaan sen seurauksena alkaisi laukomaan suustani mitä sattuu.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Vituttaa nämä kaikki mielensäpahoittajat. Oli aihe mikä tahansa niin vingutaan kuorossa ja ollaan äärettömän kauhistuneita. Tämä maa on täynnä kitiseviä ämmiä!

Haluaisin pikaisesti tarkistaa, että siis nämä "kuorossa vinkuvat kitisevät ämmät" ovat niitä mielensäpahoittajia? Hieman hymyilyttää just nyt.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tätähän tässä kaivattiin, yksi uusi maahanmuuttokeskustelu. Vittu jee
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
No kyllä minäkin sanon "vitun mannet" jos jotain hämminkiä aiheuttavat, vaikka 1% heistä on ihan jees. Ei Husso varmasti ainoa jääkiekkoilija ole punaisissakaan, joka ei tykkää turvapaikanhakijoiden rikoksista.
 

Luckycharm

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crystal Palace ,
Puhtaasti IFK:n silmin katsottuna, niin on hyvä, että kriittisten typeröinti Jessikka Aroa kohtaan on päivän ykkösuutinen. Huden harkitsemattomuudesta selvitään hyvin vähällä.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Puhtaasti IFK:n silmin katsottuna, niin on hyvä, että kriittisten typeröinti Jessikka Aroa kohtaan on päivän ykkösuutinen. Huden harkitsemattomuudesta selvitään hyvin vähällä.

En olisi ihmetellyt, mutta olisihan se ollut jälleen kerran iso vitsi, jos tästä olisi jokin oikea media nostanut metelin. Husso sanoi sen, mitä mieltä moni on, ainoastaan sillä erotuksella, että hän sattuu olemaan keskimääräistä parempi liigamaalivahti ja saattaa siten aiheuttaa turhaa kohua tyhjästä.
 

444

Jäsen
mikä tekee Hussosta idiootin? Se, että on sinun kanssasi eri mieltä maahanmuuttajista?
Se että päästelee idioottimaisuuksia suustaan. Hän edustaa seuraa, joka on kaikin puolin suurempi kuin hän itse. Jos tämä henkilö ei tajua sen vertaa, vaikkakin sitten oman henkilökohtaisen fb-tilinsä kohdalla, että hän edustaa seuraa myös yksityishenkilönä, niin asialle lienee syytä tehdä jotain ja nopeasti. Tuollaisten asioiden laukominen vain on todella idioottimaista. Joku noubadi-itähelsinkiläisjuntti voi puolestani mölistä mitä haluaa, mutta IFK:n edustusjoukkueen 1-maalivahti ei.
 

444

Jäsen
Voimakkaita sanoja ihmiseltä, joka on juuri haukkunut parikymppisen kaverin idiootiksi tunnekuohun vallassa kirjoitetun lauseen vuoksi. Pata, Kattila jne...
On niin kauhistuttavan vahvoja. Ehkä mä sitten olen jotenkin poikkeuksellinen, kun ei tule ihan ensimmäisten asioiden joukossa mieleeni solvata ihmisiä näiden etnisen taustan perusteella. Ei edes tunnekuohun vallassa. Vaan täytynee päivittää sanakirja tuolle mv-tasolle, niin olen taas vähän kovempi tyyppi.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On niin kauhistuttavan vahvoja. Ehkä mä sitten olen jotenkin poikkeuksellinen, kun ei tule ihan ensimmäisten asioiden joukossa mieleeni solvata ihmisiä näiden etnisen taustan perusteella. Ei edes tunnekuohun vallassa. Vaan täytynee päivittää sanakirja tuolle mv-tasolle, niin olen taas vähän kovempi tyyppi.
Ehkä ennemmin kannattaisi päivittää sanakirja solvauksen osalta. Ville Husso ei ymmärtääkseni solvannut ketään etnisen taustan perusteella, sen sijaan esim. nimimerkki Ishmael ja Twitterissä (yllättäen) Jatkoajan päätoimittaja Antti Wennström ovat solvanneet Ville Hussoa. Sitä pipoa kannattaisi talvellakin pitää vähän löysemmällä, niin elämä voisi olla astetta helpompaa. Sille mv-lehden päätoimittajalle voisi myös joku kertoa, mikä on ryöstön ja varkauden ero.
 

444

Jäsen
Ehkä ennemmin kannattaisi päivittää sanakirja solvauksen osalta. Ville Husso ei ymmärtääkseni solvannut ketään etnisen taustan perusteella, sen sijaan esim. nimimerkki Ishmael ja Twitterissä (yllättäen) Jatkoajan päätoimittaja Antti Wennström ovat solvanneet Ville Hussoa. Sitä pipoa kannattaisi talvellakin pitää vähän löysemmällä, niin elämä voisi olla astetta helpompaa. Sille mv-lehden päätoimittajalle voisi myös joku kertoa, mikä on ryöstön ja varkauden ero.
Siis sinun mielestäsi idiootti on pahempi solvaus kuin maahantunkeutuja? Asia selvä.
On aika hupaisaa, että yhden nimimerkin "idiootti"-kommentti herättää niin paljon mielipahaa. Väliäkö sillä, että eräs sankari paistattelee kommentteineen ilmeisesti mv-lehden sivuilla seuran peliasu päällään. Mutta että joku kehtasi oikein voimallisesti idiootiksi solvata. Karpo paikalle ja äkkiä.
Asia on tämän myötä osaltani loppuun käsitelty. Jos kiinnostelee vääntää kanssani someidiotismista enemmänkin, niin se tapahtukoon jossain muualla.
 

k0mpat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä kommentti Hudelta, anna tulla vaan jos siltä tuntuu. Ei sitä kannata jättää omaa mielipidettään ilmaisematta vaikka onkin julkisuuden henkilö. Erotut mukavasti massasta.:)
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmisiä ne maalivahditkin on. Husso nyt vaan reagoi samalla tavalla millä moni muukin olisi reagoinut tuollaiseen asiaan, jos oma tyttöystävä olisi ryöstetty. Ei varmasti ole mihinkään MV-lehteen tarkoituksella halunnut. Toki olisi voinut eritavalla muotoilla asian, mutta sille ei voi enää mitään.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
On niin kauhistuttavan vahvoja. Ehkä mä sitten olen jotenkin poikkeuksellinen, kun ei tule ihan ensimmäisten asioiden joukossa mieleeni solvata ihmisiä näiden etnisen taustan perusteella. Ei edes tunnekuohun vallassa. Vaan täytynee päivittää sanakirja tuolle mv-tasolle, niin olen taas vähän kovempi tyyppi.

Oot sinä kyllä erikoinen kaksinaismoralistinen mielesipahoittaja. No eipä siinä, kukin tamplaa tyylillään. Toki itse ymmärrän paremmin Ville Husson purkauksen kuin sinun, mutta ehkä mä olet sitten vaan tyhmä. Mutta olisiko mahdollista, että Ville Husson kommentti ei kohdistunut kaikkiin maahanmuuttajiin. Mitä jos se kohdistuikin vain näihin viiteen mamuun, jotka rullasivat Husson tyttöystävän omaisuuden? Pitääkö Husson ymmärtää näitä viittä veijaria ihan vaan, koska heidän etninen taustansa eroaa kantaväestön vastaavasta? Voi niitä raasuja, eivät tienneet, ettei toisen omaisuutta saa viedä. Löytäisköhän ne vielä jostain, niin voisi tarjota vielä pullakahvitkin pojille, ihan vaan kotouttamistoimena. Kaikelle kunnioituksella, jos tästä kaikesta joku idiootti löytyy, se on henkilö, joka ei kykene tekemään eroa väärin ja tuomittavasti toiminutta ryhmää kohtaan suunnatun kommentin ja kaikkia maahanmuuttajia kohtaan suunnatun vihapuheen välillä.

Oma asema olisi pitänyt Husson ymmärtää paremmin, mutta ymmärrän kyllä poikaa hyvin, kun puhuu näistä viidestä matuina.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
En jaa kyseistä mielipidettä missään määrin Husson kanssa, mutta annetaan nuorelle kaverille kuitenkin vähän armoa. Ollaan ennemmin huolissaan siitä, että yleinen ilmapiiri on asian tiimoilta niin kireä, että jopa presidentillä alkaa viiraamaan sen suhteen mitä voi asemassaan laukoa ja mitä ei.

Tämä jutun julkaissut MV-lehti nyt kaikessa ällöttävyydessään vaikutttaa valitettavasti sellaisen ihmisjoukon mielipiteisiin, jotka eivät pysty suodattamaan tai kyseenalaistamaan mitään tietoa. Nuorilla on taipumus tähän, joten median vastuu arvokasvatuksessa kasvaa koko ajan sosiaalisenmedian toimiessa yhä enemmän ja enemmän rajattomana tiedon lähteenä.
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ollaan ennemmin huolissaan siitä, että yleinen ilmapiiri on asian tiimoilta niin kireä, että jopa presidentillä alkaa viiraamaan sen suhteen mitä voi asemassaan laukoa ja mitä ei.

Jopas syntyi paskamyrsky tästä, ehkä opetukseksi ihan hyvä niin. Itse jaan yllä mainutun mielipiteen, tässä kireässä ilmapiirissä ja varomattomassa somen käytössä tulee juuri tälläisiä huteja. Turha tässä on dramatisoida ja vedellä johtopäätöksiä että IFK:n maalivahti on rasisti ja ajamassa kaikkia maahanmuuttajia ulos suomesta. Pikaistuksessaan laukoo tyhmiä, oppirahat pitää maksaa ja toivottavasti nyt seuran puolelta vähän opastetaan nuorta.

_
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olihan tuo nyt totaalisen idioottimaista toimintaa, oli maahanmuuttoasioista mitä mieltä tahansa. Husso on jo aikuinen mies eikä enää mikään teinipoika, ja hänen pitää ihan itsekin tajuta ettei kaikkea vitutuspäissään mieleen tulevaa kannata välttämättä sanoa ääneen saati jakaa netissä koko maailmalle. Suurin osa tuon tajuaa ilman, mutta ehkä Ville tarvitsee sitten hieman ei niin mairittelevaa huomiota sanomisistaan, jotta asia kirkastuu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitääkö Husson ymmärtää näitä viittä veijaria ihan vaan, koska heidän etninen taustansa eroaa kantaväestön vastaavasta? Voi niitä raasuja, eivät tienneet, ettei toisen omaisuutta saa viedä. Löytäisköhän ne vielä jostain, niin voisi tarjota vielä pullakahvitkin pojille, ihan vaan kotouttamistoimena. Kaikelle kunnioituksella, jos tästä kaikesta joku idiootti löytyy, se on henkilö, joka ei kykene tekemään eroa väärin ja tuomittavasti toiminutta ryhmää kohtaan suunnatun kommentin ja kaikkia maahanmuuttajia kohtaan suunnatun vihapuheen välillä.
  1. Mitä merkitystä näiden varkaiden ihonvärillä tai etnisellä taustalla on, miksi se piti mainita?
  2. Tietääkö Ville Husso, hänen tyttöystävänsä tai kenties joku palstalainen varmuudella, mistä nämä varkaat ovat kotoisin? Ties vaikka olisivat ihan syntyperäisiä suomalaisia?
  3. Jos tällaisena aikana, kun netti pursuaa kaikkea räjähdysherkkää kirjoittelua maahanmuuttoon yms. liittyen, päättää tunnepurkauksen vallassa heittää rasistisen kommentin (sitä se nimenomaan oli), voi huoletta sanoa kyseistä henkilöä idiootiksi. Paitsi tietenkin, jos henkilö tieten tahtoen halusi heittää löpöä liekkeihin.
  4. Saako Ville Husso nyt joiltakin tavallista enemmän ymmärrystä osakseen, koska on huippu-urheilija ja julkisuuden henkilö? Rasisti on nimittäin reppana, vaikka olisikin IFK:n ykkösveskari.
  5. Ihan vitun typerä tempaus Hussolta, eikä tehtyä saa tekemättömäksi.
  6. Vielä loppukaneetiksi MV-henkisille Husson puolustelijoille: varastaminen on väärin ja kyllä, itseänikin olisi vituttanut vastaavassa tilanteessa, mutta tilannetajua ja maalaisjärkeä olisi silti hyvä olla olemassa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Aivan uskomaton paskamyrsky jostain ajattelemattomasta some-päivityksestä. Joo, olihan se teksti aivan helvetin nolo ja kaikinpuolin junttia kamaa, mutta en minä ole ikinä urheilijoilta osannut mitään korkean tason filosofista pohdintaa odottaakaan. Jos IFK-pelaaja tai kuka tahansa urheilija, joille ei nyt älyllinen ajattelu välttämättä ole se ensimmäinen palkanmaksun kriteeri, heittää omalla vitun Facebook-seinällään päivityksen, jollaista settiä on kaikenmaailman paskalehtien kommenttipalstatkin pullollaan, niin en minä siitä jaksaisi yöuniani menettää. En ole edes Husson FB-kaveri.

Jatka Ville tolppien välissä samaan malliin äläkä päästä sitä mustaa sisään!
 
Viimeksi muokattu:

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
  1. Mitä merkitystä näiden varkaiden ihonvärillä tai etnisellä taustalla on, miksi se piti mainita?
  2. Tietääkö Ville Husso, hänen tyttöystävänsä tai kenties joku palstalainen varmuudella, mistä nämä varkaat ovat kotoisin? Ties vaikka olisivat ihan syntyperäisiä suomalaisia?
  3. Jos tällaisena aikana, kun netti pursuaa kaikkea räjähdysherkkää kirjoittelua maahanmuuttoon yms. liittyen, päättää tunnepurkauksen vallassa heittää rasistisen kommentin (sitä se nimenomaan oli), voi huoletta sanoa kyseistä henkilöä idiootiksi. Paitsi tietenkin, jos henkilö tieten tahtoen halusi heittää löpöä liekkeihin.
  4. Saako Ville Husso nyt joiltakin tavallista enemmän ymmärrystä osakseen, koska on huippu-urheilija ja julkisuuden henkilö? Rasisti on nimittäin reppana, vaikka olisikin IFK:n ykkösveskari.
  5. Ihan vitun typerä tempaus Hussolta, eikä tehtyä saa tekemättömäksi.
  6. Vielä loppukaneetiksi MV-henkisille Husson puolustelijoille: varastaminen on väärin ja kyllä, itseänikin olisi vituttanut vastaavassa tilanteessa, mutta tilannetajua ja maalaisjärkeä olisi silti hyvä olla olemassa.

  1. Sinänsä sillä on merkitystä, että Suomen kansalaista ei Suomesta voida karkottaa. Ulkomailta tulevia rötöstelijöitä tänne ei kuitenkaan kaivata, mikä on myös lainsäädännössä todettu karkoitusmahdollisuuden kautta. Ihonväriinhän Husso ei viestissään ottanut kantaa.
  2. Muiden puolesta en voi puhua, minä en tiedä varkaiden alkuperää varmuudella.
  3. Sinä olet oikeutettu mielipiteeseesi, samalla tavalla kuin minä olen oikeutettu omaasi. En voi sietää rasisteja tai rasismia. Toisaalta yhtä paljon inhoan ja halveksun ihmisiä, jotka ovat pää punaisena heiluttamassa rasistikorttia edes miettimättä muita vaihtoehtoja. Maailma ei ole mustavalkoinen, siinä on myös harmaan sävyjä. Tiedätkö muuten varmana, että Husso käytti mamu ja matu -nimityksiä etnisen alkuperän vuoksi? Mitä jos termejä käytettiinkin herrojen teosta johtuen? Onko kyse silloinkin rasistisesta kommentista?
  4. Jälleen kerran, muiden puolesta en voi puhua. Minulta Ville Husso ei saa enemmän ymmärrystä, koska hän on huippu-urheilija ja vieläpä kannattamani seuran pelaaja. Minulta Ville Husso saa enemmän ymmärrystä, johtuen kommenttia edeltäneistä tapahtumista. Rasisti on toki reppana, siitä olen kanssasi samaa mieltä.
  5. Toki Husso valitsi sanansa typerästi, eihän sitä sovi kiistää. Itse liitän usein tehtyä ei saa tekemättömäksi -lausahduksen isoihin asioihin; vammautumisen tai kuoleman aiheuttaneisiin huolimattomuuksiin, rikollisiin tekoihin joista on odotettavissa ankara rangaistus, parisuhteen päättäviin hölmöilyihin. Nyt ei onneksi olla tuon tason jutuissa.
  6. Muista sitten itse tuo tilannetaju ja maalaisjärki ensi kerran kun sinua kohdellaan tässä elämässä väärin. Vai onko se ihan sallittua ajatella vitun mannet kun näet pakastebroilerin katoavan hameen alle, kunhan ei sano sitä missään olosuhteissa ikinä ääneen? Ja todettakoon nyt selvyyden vuoksi, että minä en tiedä mitä on MV-henkisyys, en ole kyseiseen opukseen ikinä tutustunut. Sen voin toki itsestäni paljastaa, että en ole rasisti, en edes maahanmuuttokriittinen. Minä en vaan jaksa takertua jokaiseen lausahdukseen punnitsematta niitä osana isompaa kuvaa. Se on muuten melko tehokas keskustelun tapaaja sekin. Meissä suvakeissakin on vikaa, usko pois.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedätkö muuten varmana, että Husso käytti mamu ja matu -nimityksiä etnisen alkuperän vuoksi? Mitä jos termejä käytettiinkin herrojen teosta johtuen? Onko kyse silloinkin rasistisesta kommentista?
On. Jos ei tajua kyseisiin termeihin liittyvää voimakasta arvo- ja tunnelatausta, niin sitten on melkoinen tyhjäpää. Esimerkki: musta mies varastaa toisen omaisuutta, uhri kutsuu tekijää neekeriksi. Onko kyse rasistisesta kommentista? Mitä jos termiä käytettiinkin herran teosta johtuen?

Jatka Ville tolppien välissä samaan malliin äläkä päästä sitä mustaa sisään!
No nyt oli sopivan tahatonta/tahallista huumoria, joka sopi tilanteeseen kuin nenä päähän.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
On. Jos ei tajua kyseisiin termeihin liittyvää voimakasta arvo- ja tunnelatausta, niin sitten on melkoinen tyhjäpää. Esimerkki: musta mies varastaa toisen omaisuutta, uhri kutsuu tekijää neekeriksi. Onko kyse rasistisesta kommentista? Mitä jos termiä käytettiinkin herran teosta johtuen?

Mutta nythän nimenomaan on kyse siitä, että tuo arvo- ja tunnelataus ei ole termeissä automaationa. Kyllä se tunnelataus pitää sinne sanaan leipoa sanojan toimesta. Minä lähden siitä, että mikään sana ei suoraan ole hyvä tai paha, kyse on isommasta kuvasta, tilanteesta ja tavasta joten sanoja sanotaan tai tekoja tehdään. Itse pidän täysin mahdollisena, että musta mies voi kutsua toista mustaa miestä neekeriksi myös rasistisista motiiveista lähtöisin. Yhtälailla on mahdollista, että musta mies voi kutsua toista mustaa miestä neekeriksi tervehtiessään tätä tai suutuspäissään ilman rasistista motiivia. Maahanmuuttajaystäväni muuten puhuttelevat itsejään mamuiksi kun istumme pöydässä isommalla porukalla. Ei siihen sanaan mitään isoa arvolatausta tai tunnelatausta silloin liity.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
@Justice Asiahan on juurikin näin, asun ulkomailla ja minulla on täällä ystävänäni neekeri. Kysyin tältä kyseiseltä neekeriltä miten on saako valkoinen mies kutsua tummaa kaveria sanalla Niggah. vastaus oli että, kyllä saa kunhan ei käytä sitä agresiivisella tai loukkaavalla äänenpainolla. Tietenkin asia edellyttää sen että tunnet kysisen kaverin, randomille kun menee huutelemaan, niin voi koitua joitain seurauksia. Niin ja olenhan samalla mamu, kun kerran asun toisessa maassa. Käytän siis itsestäni sanaa mamu, niin kyllä koen oikeudeksi kutsua kaikkia mamuja mamuiksi. Paska ei muutu kullaksi vaikka sitä kutsuisi mikskä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Mutta nythän nimenomaan on kyse siitä, että tuo arvo- ja tunnelataus ei ole termeissä automaationa. Kyllä se tunnelataus pitää sinne sanaan leipoa sanojan toimesta. Minä lähden siitä, että mikään sana ei suoraan ole hyvä tai paha, kyse on isommasta kuvasta, tilanteesta ja tavasta joten sanoja sanotaan tai tekoja tehdään. Itse pidän täysin mahdollisena, että musta mies voi kutsua toista mustaa miestä neekeriksi myös rasistisista motiiveista lähtöisin. Yhtälailla on mahdollista, että musta mies voi kutsua toista mustaa miestä neekeriksi tervehtiessään tätä tai suutuspäissään ilman rasistista motiivia. Maahanmuuttajaystäväni muuten puhuttelevat itsejään mamuiksi kun istumme pöydässä isommalla porukalla. Ei siihen sanaan mitään isoa arvolatausta tai tunnelatausta silloin liity.

Mutta puhuttelevatko itseään matuiksi? En ole aiemmin kuullut termiä missään normijulkaisussa ja siihen on selkeä syy: ei ole suomalaista arkipäivän kontekstia, missä termiä voisi käyttää neutraalisti ilman arvolatausta. Alla olevat viestit RTKlta ja Ishmaelilta tiivistävät asian riittävän selkeästi. Loppupäätelmiä kertooko laajemmin Husson arvomaailmastaan ei tietenkään lyhyen kommentin perusteella voi sanoa. Mutta se, että Husso käyttää sanaa julkisessa kommunikoinnissaan (sitä FB turva-asetuksista huolimatta on) on puhdasta tyhmyyttä ja kyseinen kommentti nivoo hänet lähemmin Homma-foorumiin tai MV-lehteen kuin HIFK:hon yhdistämiini arvoihin.

Ja kaverit voivat puhua keskenään mitä tahansa, mutta "neekeri"-sanaa et varmasti pysty lähtökohtaisesti käyttämään missään normikeskustelussa Länsi-Euroopassa tuntemattoman tummaihoisen kanssa ilman, että siihen liittyy negatiivista arvolatausta. Ja etpä oikeastaan kenenkään muunkaan puolitutun/tuntemattoman seurassa ellet halua juntin/idiootin mainetta.

"Maahantunkeutuja"-termin käyttäminen, ihan keneltä tahansa, mutta erityisesti julkisessa ammatissa olevalta on niin idioottimaista, että ei voi kuin ihmetellä mitä Husson päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Siis ei jumalauta. Miten voi olla noin tyhmä?

Ras..."maahanmuuttokriittiset" mielipiteensä kannattaisi varmaan pitää itsellään, jos on Suomen seuratuimman urheilusarjan seuratuimman joukkueen ykkösmaalivahti.

E. Ja tosiaan, minuakin vituttaisi jos joku ryöstäisi jonkun läheiseni auton. En kuitenkaan sen seurauksena alkaisi laukomaan suustani mitä sattuu.

Siis sinun mielestäsi idiootti on pahempi solvaus kuin maahantunkeutuja? Asia selvä.
On aika hupaisaa, että yhden nimimerkin "idiootti"-kommentti herättää niin paljon mielipahaa. Väliäkö sillä, että eräs sankari paistattelee kommentteineen ilmeisesti mv-lehden sivuilla seuran peliasu päällään. Mutta että joku kehtasi oikein voimallisesti idiootiksi solvata. Karpo paikalle ja äkkiä.
Asia on tämän myötä osaltani loppuun käsitelty. Jos kiinnostelee vääntää kanssani someidiotismista enemmänkin, niin se tapahtukoon jossain muualla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös