Viimeisin DVD/Blu-Ray-ostoksesi?

  • 92 676
  • 651

Ralph

Jäsen
Uusin, viime syksynä, ilmestynyt Simpsonien 14. tuotantokausi tuli tänään ostettua. Olen odotellut, milloin kyseinen painos löytyisi huuto.netistä alle 30 eurolla, käytettynä, mutta tänään löysin Citymarketista sen 25 eurolla, joten pakko oli heti ostaa. Nyt minulta löytyy kaikki 15 Simpsonien tuotantokautta, jotka on julkaistu DVD-boxina. Jos joku lukee tätä viestiä ja ihmettelee, miten niitä on 15 vaikka uusin on 14., niin kerron, että 20. tuotantokausi julkaisitin pari vuotta sitten 20-vuotisjuhlan vuoksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Coen-kokoelmaani täydensin hankkimalla elokuvat Serious man ja Intolerable cruelty.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Ei nyt ihan vielä mutta kovasti heinäkuuta odottelen kun myyntiin tulee House M.D 7-tuotantokausi. Varmaan parasta viihdettä mitä koskaan tullut noin paljon katsottua.

Seuraavan kerran kun tulee törmättyä tv-sarja Criminal minds 6-tuotantokauteen niin lähtee hyllystä mukaan. Olen näiden kanssa sillä tavalla nuuka että vaikka tämä kyseinen boxi on ollut jo kuukausia myynnissä niin en ole sitä ostanut. Näissä kuitenkin hinnat putoavat hyvinkin nopeasti alas.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Seuraavan kerran kun tulee törmättyä tv-sarja Criminal minds 6-tuotantokauteen niin lähtee hyllystä mukaan. Olen näiden kanssa sillä tavalla nuuka että vaikka tämä kyseinen boxi on ollut jo kuukausia myynnissä niin en ole sitä ostanut. Näissä kuitenkin hinnat putoavat hyvinkin nopeasti alas.

Criminal Minds - Kausi 6 - DVD - Elokuvat - CDON.COM

Tuolla olis 19,95e, en tiedä saako tuosta enää paljon halvemmalla ihan heti. Just tänään tuli tuolta meili, siellä on joku TV-sarja-kampanja alkanut.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei nyt ihan vielä mutta kovasti heinäkuuta odottelen kun myyntiin tulee House M.D 7-tuotantokausi. Varmaan parasta viihdettä mitä koskaan tullut noin paljon katsottua.

Seuraavan kerran kun tulee törmättyä tv-sarja Criminal minds 6-tuotantokauteen niin lähtee hyllystä mukaan. Olen näiden kanssa sillä tavalla nuuka että vaikka tämä kyseinen boxi on ollut jo kuukausia myynnissä niin en ole sitä ostanut. Näissä kuitenkin hinnat putoavat hyvinkin nopeasti alas.

Tuolla olis 19,95e, en tiedä saako tuosta enää paljon halvemmalla ihan heti. Just tänään tuli tuolta meili, siellä on joku TV-sarja-kampanja alkanut.

Juu tuota halvemmalla pikaisella katsomisella ei saa. Huuto.netissäkin överihinnoilla myynnissä. Discshop, jota firmaa itse suosin, saa myön tuolla 19,95€ hintaan.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Joo tuo cdon tuli tänään ratsattua ja kun tuon hinnan huomasin niin päätin että seuraavalla kauppareissulla lähtee mukaan. Prisma on varma paikka löytää halvat leffat ym ja valikoima on suuri ja yleensä vielä K-ryhmää halvempi. Prismoissa myös välillä ihan ihme tarjouksia muutamista leffoista. Muistan tässä taannoin kun olin taas kiertänyt kauppoja ja harkitsin Resident evil afterlifen ostamista Citymarketista kun oli hinnaltaan silloin 12,95e mutta päätin vielä käydä Prismassa josta se löytyi hintaan 9,95e. Kävin siinä sitten samalla alennuslaaria läpi ja silmiin iski sieltä sama elokuva, tarjoushintaan 3,95e !!! Hassut oli hintaerot ja minä olin tyytyväinen. =)
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mutta päätin vielä käydä Prismassa josta se löytyi hintaan 9,95e. Kävin siinä sitten samalla alennuslaaria läpi ja silmiin iski sieltä sama elokuva, tarjoushintaan 3,95e !!! Hassut oli hintaerot ja minä olin tyytyväinen. =)

Joo tämä "ilmiö" on kovin tavanomaista nimenomaan Prismoissa. Aina jos on vähänkin aikaa niin kannattaa ne alelaarit vielä käydä läpi, voi löytyä halvemmalla mitä hyllyssä on. Ja usein löytyykin.
 
Pakko avata omalta osalta tämä ketju. Viimeisimpänä ostoksena Black Eagle, joka sattui silmään huuto.netissä sopivalla hinnalla. Kunhan kyseinen elokuva saapuu, nostaa se oman Jean Claude Van Damme -kokoelman kokonaismäärän kolmeenkymmeneen. Voiton puolella ollaan jo.

Onkos täällä muuten porukkaa, jotka keräilevät jotain tiettyä ja jos, niin mitä? Itsellä oli reilu vuosi sitten piirun vajaa 400 DVD-elokuvaa, mutta uudesta kämpästä ei tahtonut löytyä sopivaa paikkaa noin suurelle määrälle, joten myin suunnilleen 300 pois. Nyt on tullut sitten joihinkin kokoelmiin näitä "pakkohankintoja" ja nyt ollaan taas jossain 150 DVD:n paikkeilla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllähän tässä on tullut ostettua ties mitä viimeisen puolen vuoden aikana. Mm. Alienit blurayna, Meri-aiheinen bluray-paketti, Matrixit Blurayna, X-Menit, jne.

Viimeisimmät kuitenkin:

Kellopeli Appelssiini-DVD

Saw 7-DVD

Iceage 3-DVD

I Am Legend-Bluray

I Robot-Bluray
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Postitse Tomas Alferdsonin ohjaama ja muun muassa Gary Oldmanin tähdittämä Pappi lukkari talonpoika vakooja. Odotukset on kovat mutta eiköhän leffa ne onnistu täyttämään, ja kenties ylittämäänkin.

vlad.
 

RDivis

Jäsen
Game of Thrones, ykköskausi (5 discs) tilattu.

Siinä mielessä riskiostos, etten ole jaksoakaan katsonut sarjaa, mutta lähipiiristä suositeltiin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Game of Thrones, ykköskausi (5 discs) tilattu.

Siinä mielessä riskiostos, etten ole jaksoakaan katsonut sarjaa, mutta lähipiiristä suositeltiin.

En minäkään tuota katsonut ennen kuin olin ennakkotilauksen pistänyt, luotin puhtaasti kirjojen laatuun sekä lukemiini artikkeleihin mm. Empire-lehdestä ja muualtakin.

Ennakkotilausta odotellessa katsoin kyllä sarjan Yleltä jakso ja viikko kerrallaan, sitten tuli kausiboksi ja katsoin sarjaa putkeen uudestaan.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Tulipa tilattua muutamia leffoja, kun halvalla sai.

Pussikaljaelokuva

Espoon viimeinen neitsyt

Tuulikaappimaa

Insiders

Isoimmat odotukset kasaan Tuulikaappimaalle. Jari Tervon sai Venla-palkinnon käsikirjoituksesta ja Vesa Vierikko vastaavasti parhaasta miesnäyttelijäroolista.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sorruin liittymään FilmClubiin (Homeenter) kun oli se ainainen "osta 5 leffaa yhden hinnalla" tarjous + bonus DVD kaupanpäälle. Nämä tilasin:

RED
Jacass 3
Mission:Impossible - Ghost Protocol
Pirates of the Caribbean - Vierailla Vesillä
Leijonakuningas 2 (ei tullut jostain syystä paketin mukana)
+ Bonus: Wall Street - Money Never Sleeps

Hintaa posteineen kertyi 20,86€
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Maailman kovimpana Morgan Freeman fanina tuli hankittua Invictus, eikä tuosta Clintin ohjauksestakaan mitää pahaa sanottavaa ole. Odottaa vielä leffakaapissa katsomistaan, ja taitaakin odottaa jonkin aikaa koska vastahan mä tuon viimeksi kaksi vuotta sitten näin. Ja hintakaan ei ollut paha, 2e.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tulipa tilattua muutamia leffoja, kun halvalla sai.

Pussikaljaelokuva

Espoon viimeinen neitsyt

Tuulikaappimaa

Insiders

Tästä saisi tajunnanvirtamaisesti koottua leffojen nimiä soveltamalla eräänlaisen köyhän miehen odysseian, joka päättyisi onnellisesti pimperon saantiin.

"Ensin otin pussikaljaa, sitten kohtasin Espoon viimeisen neitsyen. Päädyimme asunnolleni, ja ehdimme vain tuulikaappiin asti kun olin jo neitsyessä inside."
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilasinpa Filmclubista neljä leffaa:

Alien
Alien 2
Armageddon
Pitkä Kuuma Kesä

Hintaa yht. posteineen 24,30€
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
American History X, Nuori Victoria ja dokkaripaketti Mannerheim & Törni tarttuivat mukaani Gigantin alelaarista. Ensiksi mainittu blu rayna. 20 euroa koko satsi. Erityisen otettu olin juuri tuosta amerikan historiasta.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huuto.netistä, sanoisinko, pilkkahintaan läjä elokuvia:

Hurjapäät - Tokio Drift 1,25€
2Fast 2Furios 1,25€
Deep Blue Sea 0,75€
Reideerspotting 4,30€
Matrix - Revolutions 1,25€
Stephen King: SE 0.75€

Nämä kuusi samalta myyjältä, pk:t siinä 4,50€.

Sitten vielä lisää huuto.net kamaa:

Pako (Prison Break) 2. tuotantokausi 2,50€ + 3€ postit

Pahat Pojat 2,25€ + 1€ postit.

Edit. Ja lisää löyty: Fast & Furious 5, 5€ sis pk:t & Fast and Furious 4, 4,70€ posteineen.

Että näin. MINNE MINÄ SAAN MAHTUMAAN NUO?
 
Viimeksi muokattu:

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huuto.netistä...

Kummeli Stories 5€
The Rock - Paluu Helvettiin 4,30€

Samalta myyjältä nuo, postit 1€
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Taas iski ostovimma ja tilaukseen lähti yhdeksän elokuvaa:

  • The Sound of Music
  • The Wizard of Oz
  • Breakfast at Tiffany's
  • Capricorn One
  • Angel Heart
  • Southland Tales
  • Watchmen (Director's Cut)
  • Source Code
  • Tristram Shandy: A Cock and Bull Story

Aika laajalla skaalalla siis mennään. Shandy on DVD, kaikki muut Blu-rayta. Watchmen ja Source Code ovat noista ainoat, jotka olen nähnyt ennestään (Watchmenistakin vain teatteriversion). Tai Sound of Musicin ja Wizard of Ozin olen saattanut joskus pentuna nähdä mutta mitään muistikuvaa niistä ei ole.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
There Will Be Blood
American Psycho
From Dusk Till Dawn

Hintaa yht. 16 euroa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös