Vieraspelit 2003-04

  • 34 790
  • 131

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onkos paljon porukkaa Ouluun lähdössä?
Ite oon kaverin kanssa tulossa junalla ja ois kiva tietää että saako sulta Pate lippuja siihen vai pitääkö itte hankkia?
Kiva ois kanssa tietää katsomo johon linnoittaudutaan.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti #77
Onkos paljon porukkaa Ouluun lähdössä?
Ite oon kaverin kanssa tulossa junalla ja ois kiva tietää että saako sulta Pate lippuja siihen vai pitääkö itte hankkia?
Kiva ois kanssa tietää katsomo johon linnoittaudutaan.

Viestin lähetti Pate 00
Ajankohtaiset:

La 11.10. Kärpät-IFK Pääsylippuja varattu 25 kpl L-katsomoon 18 € / kpl, lunastus mun kautta jäähallilla 45min ennen matsia.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
9.10. Ilves-IFK

Mihin katsomoon IFK-fanit kokoontuvat? Itse olen ilmeisesti menossa C2-katsomoon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin dösää ei tähän otteluun ole lähdössä, mutta turistit olisi kiva saada yhteen, niin saataisiin jonkinmoinen huuto aikaan.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Re: 9.10. Ilves-IFK

Viestin lähetti Jude
Mihin katsomoon IFK-fanit kokoontuvat? Itse olen ilmeisesti menossa C2-katsomoon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin dösää ei tähän otteluun ole lähdössä, mutta turistit olisi kiva saada yhteen, niin saataisiin jonkinmoinen huuto aikaan.

No jos mentäis yläparvelle E1-katsomoon, liput 11 € / kpl ja opiskelijoille 7,50 €. Montakos autoa on lähdössä matkaan, mulla täys poka ja reissu jatkuu sitten perjantaina Ouluun!
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Karttaa Oulusta

Oikealla olevasta valikosta (osoitehakemisto) valitsee Jääurheilu alueet ja sitten alle tulevasta listasta Oulun jäähalli niin näkee missä Raksilan halli.

Samasta valikosta hotellit ja majoitus ja cumulus niin näkee missä hotelli on.

Parin snapsin voimalla Cumuluksesta pääsee 15min kävelemällä hallille.
 

Silverspur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tervetuloa vaan Ouluun kaikki Hifk-fanit.

Tässä onkin jo jonkin aikaa odoteltu, että pääsee tuttujen petopaitojen kanssa taas Oulun yöhön s(e)ik(k)ailemaan. Lauantaina hyvissä ajoin ennen matsia hallin päätybaariin nestetasapainosta huolehtimaan. Matsin lopputuloksella ei nyt niin suurta väliä ole, niin kuin ei ole aiemminkaan ollut.

Kiitokset Jannelle vielä Ärrä Cupin tulospalvelusta.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti Silverspur
Tervetuloa vaan Ouluun kaikki Hifk-fanit.

Tässä onkin jo jonkin aikaa odoteltu, että pääsee tuttujen petopaitojen kanssa taas Oulun yöhön s(e)ik(k)ailemaan. Lauantaina hyvissä ajoin ennen matsia hallin päätybaariin nestetasapainosta huolehtimaan. Matsin lopputuloksella ei nyt niin suurta väliä ole, niin kuin ei ole aiemminkaan ollut.

Kiitokset Jannelle vielä Ärrä Cupin tulospalvelusta.

Perjantai-ilta lienee sopivan hyvissä ajoin? Vaikkei välttämättä vielä hallin päätybaariin päästäkään.. Rautatieasemalta lähtee suora raitti keskustaa kohti, ja radan toiselta puolelta vieläkin suorempi reitti jäähallille (taitaa olla jopa kilvet Raksilaan) Hallille tultaessa IFK-fanien ennakkoon varaamat liput jaetaan vasemmanpuoleisella etunurkalla, eli käytännössä asemalta voi kävellä suoraan niin pitkään kunnes törmää hallin seinään ja siitä sitten muutama metri vasemmalle.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Re: 9.10. Ilves-IFK

Viestin lähetti Jude
Mihin katsomoon IFK-fanit kokoontuvat? Itse olen ilmeisesti menossa C2-katsomoon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin dösää ei tähän otteluun ole lähdössä, mutta turistit olisi kiva saada yhteen, niin saataisiin jonkinmoinen huuto aikaan.

Yläparvella E3.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti Silverspur
Tervetuloa vaan Ouluun kaikki Hifk-fanit.

Tässä onkin jo jonkin aikaa odoteltu, että pääsee tuttujen petopaitojen kanssa taas Oulun yöhön s(e)ik(k)ailemaan. Lauantaina hyvissä ajoin ennen matsia hallin päätybaariin nestetasapainosta huolehtimaan. Matsin lopputuloksella ei nyt niin suurta väliä ole, niin kuin ei ole aiemminkaan ollut.

Kiitokset Jannelle vielä Ärrä Cupin tulospalvelusta.

Mukana menossa jälleen. Tuotteko HIFKiläiset tänä vuonna meille eukot tuliaisina? :)
 

Edd13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pate 00
Espoon fanibussi lähes loppuunmyyty, yritän vaihtaa hieman suurempaan autoon. Lippuja vielä riittää, 401-katsomo ja ennakkomaksulla 13€ / kpl torstain Jokeri-pelissä.

Myyttekö siis lippuja Blues peliin B2sen edestä narri pelissä?
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti Edd13
Myyttekö siis lippuja Blues peliin B2sen edestä narri pelissä?

Otamme varauksia 13€ ennakkomaksua vastaan, liput saamme yhtenä nippuna sitten hallilta pelipäivänä. Varatut liput noudettavissa LänsiAuto Areenalta 16:00-16:20. Jos hakuaikataulu ei sovi, suosittelen selkeämpänä vaihtoehtona omien lippujen noutamista itselleen sopivimmasta myyntipisteestä. Olethan mukana.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tutkailin vähän tilastoja nyt kun ensimmäinen kierros on pelattu ja YLLÄTYS, YLLÄTYS: HIFK on edelleen liigan ylivoimaisesti kiinnostavin joukkue.

Faktaa

Naapureiden viimevuotiset natinat hallien koosta jms. on merkityksetöntä selittelyä. Brandi on kunnossa! Kotiottelujenkin yleisömäärä on kohinalla nousemassa lähelle budjetoitua ja hallin täyttöasteessa olemme myös no1.

Hyvin menee, mutta menköön.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Perjantaina keskiarvo nousee entisestään, kun HIFK kohtaa loppuunmyydyllä Areenalla Jokerit. Kyllähän se niin on että piikkipaikka sarjassa lisää kiinnostusta entisestään ja vielä tulikuumat Harkins ja Pärä vetävät yleisöä. Kyllähän kaikki haluavat nähdä tämän jenkkiversion Raipesta ja hänen maagiset syöttönsä.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Eiköhän tästä paineta sitten Hakametsäänkin hallia täyttämään. Järjestän ylimääräisen fanimatkan torstaina 30.10. pelattavaan Tappara-HIFK otteluun, jos saamme noin 35 nimeä mukaan tiistai-iltaan 28.10. (HIFK-SaiPa) mennessä.

Matkan hinta perus 32/28 €, sisältäen menopaluu-kuljetuksen sekä pääsylipun istumapaikalle D-katsomoon. Lähtö Jäähallilta 16:00, paluu noin 23:00.

Ilmoittautumiset sähköpostitse pate@b2reds.com , tänne yksityisviestillä tai tekstiviestinä mun kännykkään. Viesteihin lähtijöiden oikea nimi sekä puhelinnumero.

Muistakaa myös alkuperäisen matkaohjelman fanimatka Raumalle lauantaina 1.11.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gags
HIFK kohtaa loppuunmyydyllä Areenalla Jokerit.

Ei voi olla vielä loppuunmyyty.

Itse ajattelin lähteä jahvalaan parin kaverin kanssa pe-iltaa viettämään, koska luvassa on pari helppoa pinnaa IFK:lle sekä perjantain tuomana extrana hieno huutomyrsky punaisen meren toimesta. Kysymys kuuluukin: mihin katsomoihin niitä lippuja kannattaa hommata, kun tarkoitus on liittyä sinne iloiseen IFK-joukkoon ???
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti Simon
Ei voi olla vielä loppuunmyyty.

Itse ajattelin lähteä jahvalaan parin kaverin kanssa pe-iltaa viettämään, koska luvassa on pari helppoa pinnaa IFK:lle sekä perjantain tuomana extrana hieno huutomyrsky punaisen meren toimesta. Kysymys kuuluukin: mihin katsomoihin niitä lippuja kannattaa hommata, kun tarkoitus on liittyä sinne iloiseen IFK-joukkoon ???

Hartwall Areena 113-114 21,50 €
309 21,50 / 15,50 €
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
ootteko työ pojjaat jo päättänyt mihin katsomoon Tampereella mennään? D1,D2,D3?
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti Pate 00
Hei me reissataan taas!

Fanimatka Pelicans - HIFK la 15.11. Lahti

Fanimatka JYP - HIFK la 22.11. Jyväkylä

..ja reissaamme kuten aina täysillä busseilla. Lahden fanibussi loppuunmyyty, irtolippuja 306-fanikatsomoon saatavilla (=ostettavissa) vielä torstain paikallispelissä 15€ / kpl.

Jyväskylän bussi lauantaiksi 22. marraskuuta on täynnä muttei ihan loppuunmyyty, aikaa vielä torstaihin asti. Paikkatilanteen vuoksi ei juurikaan ylimääräisiä pääsylippuja bussimatkaajien lisäksi.

Ja kun kerran aina löytyy porukkaa, mennään joulukuussa sitten niin että varmasti riittää: la 13.12. Ilves-peliin kolme bussillista, myös jouluviikon Ässä-peliin tiistaina 30.12. Porissa varattu 100 paikkaa. Tarkempia tietoja tästä ketjusta sekä fanisivuilta Kiitokset kaikille matkaaville aktiivisuudesta!
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Pate 00
...ja reissaamme kuten aina täysillä busseilla. Lahden fanibussi loppuunmyyty.

Hienoa! IFK-sytyttää aina ja kun vielä fanilauma näkyy ja kuuluu toisessa päässä niin se toivottavasti nostaa myös kotijoukkueen kannustusta. Älkää säästäkö ääntänne älkääkä kursailko oheistuotteiden ostamisessa eli mahtavan lahtelaisen kiekkotyön rattaiden vauhdittamisessa. Toivottavasti Lahden Jäähallin musiikkilinja tyydyttää vaativaa stadilaista.

Välkommen damen och herrar.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Hämäläiskierrokselle:

4.12. HPK-IFK minimatka vain faniklubilaisille B1-katsomoon

sekä vastapainoksi vähän massiivisempikin porukka
13.12. Ilves-IFK kolmen bussin jättimatka C2-katsomoon

Tervetuloa mukaan!
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pate 00
sekä vastapainoksi vähän massiivisempikin porukka
13.12. Ilves-IFK kolmen bussin jättimatka[/URL] C2-katsomoon

Tervetuloa mukaan!

Todellakin. 4 henkeä on tulossa oman auton kanssa kannustamaan. Oltiin lahdessa kanssa mukana. Paten kanssa jopa samassa pehmis jonossa ekalla erätauolla =)
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Ajankohtaista:

To 4.12. HPK-bussi loppuunmyyty, pääsylippuja B1-katsomoon vielä jäljellä - ostettavissa suoraan B2-Fanipisteestä 15 euron alennushinnalla (vain B2REDS-jäsenille)

La 13.12. Ilves-IFK sata lippua myyty, viimeisen bussin paikat varattavissa ensi viikon kotimatseissa (Kärpät, Tappara)

Su 14.12. Jokerit-IFK tuttu päätykatsomo 113, liput suoraan Lippupalvelusta 21,5 eur / kpl.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti Pate 00
Ajankohtaista:

To 4.12. HPK-bussi loppuunmyyty, pääsylippuja B1-katsomoon vielä jäljellä - ostettavissa suoraan B2-Fanipisteestä 15 euron alennushinnalla (vain B2REDS-jäsenille)

La 13.12. Ilves-IFK sata lippua myyty, viimeisen bussin paikat varattavissa ensi viikon kotimatseissa (Kärpät, Tappara)

Su 14.12. Jokerit-IFK tuttu päätykatsomo 113, liput suoraan Lippupalvelusta 21,5 eur / kpl.

-sempaa:

Muutama HPK-lippu vielä vapaana, varaukset tekstareilla ja lunastus Rinkulalla.

Ilves-busseista kaksi ja puoli bussia täynnä, viimeiset parikymmentä paikkaa myydään kotipeleissä (Tappara su 7.12. Lukko to 11.12.) B2-Fanipisteessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös