Viaplay – yleinen keskustelu

  • 297 433
  • 1 290

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
DNA tarjoaa Viaplay:ta hintaan 33,71€/kk

 

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Tuo on jo hyvä tarjous kun ottaa tuon 6kk sopimuksen. Normaalisti mulla on vuodessa 9kk Viaplayta, joka normihinnalla maksaa suunnilleen saman kuin tuo 12kk määräaikainen. Täyttelin nuo osoitetiedot huvikseen, niin tyrkyttävät jotain purkkia 11€/kk lisäksi mutta sitä ei vissiin pakko ole ottaa, kun viaplay-sovelluksen kautta kuitenkin katson. Oma katselu kun on muutenkin sillä tasollla että en ole kytkenyt tuota uutta töllöä edes antenniverkkoon, vaan kaikki on toistaiseksi tullut katsottua valokuidun kautta sovelluksilla tao chromecastilla.
 

Bianconeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Juventus
Tuo on jo hyvä tarjous kun ottaa tuon 6kk sopimuksen. Normaalisti mulla on vuodessa 9kk Viaplayta, joka normihinnalla maksaa suunnilleen saman kuin tuo 12kk määräaikainen. Täyttelin nuo osoitetiedot huvikseen, niin tyrkyttävät jotain purkkia 11€/kk lisäksi mutta sitä ei vissiin pakko ole ottaa, kun viaplay-sovelluksen kautta kuitenkin katson. Oma katselu kun on muutenkin sillä tasollla että en ole kytkenyt tuota uutta töllöä edes antenniverkkoon, vaan kaikki on toistaiseksi tullut katsottua valokuidun kautta sovelluksilla tao chromecastilla.
Sopimusehdoista: "Kanavapaketin käyttö edellyttää DNA TV –liittymää". Joten extraa tulee päälle kun tarviit kaapelikortin (jos DNA:n kaapeli) tai sitten esim. tuon TV-hubin. Tietty tunnarit "voi jakaa" kun toinen kattelee DNA tv:sta ja toinen voi sitten katella Viaplaysta, mutta tuolla 33,71€/kk sitä ei kukaan saa vaan jotakin tulee päälle.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tuo on jo hyvä tarjous kun ottaa tuon 6kk sopimuksen. Normaalisti mulla on vuodessa 9kk Viaplayta, joka normihinnalla maksaa suunnilleen saman kuin tuo 12kk määräaikainen. Täyttelin nuo osoitetiedot huvikseen, niin tyrkyttävät jotain purkkia 11€/kk lisäksi mutta sitä ei vissiin pakko ole ottaa, kun viaplay-sovelluksen kautta kuitenkin katson. Oma katselu kun on muutenkin sillä tasollla että en ole kytkenyt tuota uutta töllöä edes antenniverkkoon, vaan kaikki on toistaiseksi tullut katsottua valokuidun kautta sovelluksilla tao chromecastilla.

Ja tässä on se hyvä puoli, että tuon voi jakaa kaverin kanssa siten, että toinen katsoo peliä esim DNA TV-sovelluksen kautta ja toinen sitten Viaplay:n kautta - kun ne toimivat omilla tunnuksillaan.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Sopimusehdoista: "Kanavapaketin käyttö edellyttää DNA TV –liittymää". Joten extraa tulee päälle kun tarviit kaapelikortin (jos DNA:n kaapeli) tai sitten esim. tuon TV-hubin. Tietty tunnarit "voi jakaa" kun toinen kattelee DNA tv:sta ja toinen voi sitten katella Viaplaysta, mutta tuolla 33,71€/kk sitä ei kukaan saa vaan jotakin tulee päälle.

Joo tosiaan tuo kaapelikortti on 3,50€/kk (?) mutta sitähän ei ole pakko käyttää.
 

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Joo, yleensä nuo tarjoukset on näitä osta halvalla, maksa kylkiäisistä. Poika käyttää tunnuksia futiksen katseluun, niin sinällään tarvetta tunnuksien jakamiselle ei ole. Lauantaisin pidetään sitten futis/lätkästudioa yhdessä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin tuossa DNA:n tarjouksessahan ei ole kyse Viaplaysta, vaan perinteisestä V Premium -kanavapaketista jonka katseluun tarvitset joko kaapelikortin tai DNA Hubin. Toki pakettiin sisältyy myös Viaplayn suoratoistopalvelu, mutta itse myytävä tuote ei ole Viaplay.
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Niin tuossa DNA:n tarjouksessahan ei ole kyse Viaplaysta, vaan perinteisestä V Premium -kanavapaketista jonka katseluun tarvitset joko kaapelikortin tai DNA Hubin. Toki pakettiin sisältyy myös Viaplayn suoratoistopalvelu, mutta itse myytävä tuote ei ole Viaplay.
Näin juuri, mutta kuten mainitset siinä myydään kanavapakettia + Viaplay. Jos ei ole halua käyttää kanavapakettia, niin tällöin tuon DNA Hubin voi jättää ottamatta. Siinä kun on oma sopimusehto 24kk määräaikaisuus. Siinä on myös tuo 30 päivän palautusoikeus. Toki sitten on "oma moka", ettei pysty kanavapaketin kanavia katsomaan.

Siten näkisin olevan kikkailtavissa halvempi Viaplay, jos näin haluaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näin juuri, mutta kuten mainitset siinä myydään kanavapakettia + Viaplay. Jos ei ole halua käyttää kanavapakettia, niin tällöin tuon DNA Hubin voi jättää ottamatta. Siinä kun on oma sopimusehto 24kk määräaikaisuus. Siinä on myös tuo 30 päivän palautusoikeus. Toki sitten on "oma moka", ettei pysty kanavapaketin kanavia katsomaan.

Siten näkisin olevan kikkailtavissa halvempi Viaplay, jos näin haluaa.
Joo paitsi ei, koska tuon V Premiumin käyttöön vaaditaan joko se kortti tai hubi. Jos perut hubin, niin samalla peruuntuu kanavapakettikin. Eli et saa kikkailtua itsellesi tuolla tavalla sitä Viaplayta halvemmalla.
 

J21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Itse sain tänään DNA:lta neljän kuukauden määräaikaisen sopimuksen pelkästä Viaplaystä kolmen kuukauden hinnalla. Eli siihenkin tuli määräajan hinnaksi 33e ja vähän päälle kuukaudessa. Ja ainakin ymmärsin, että tässä ei tarvinnut mistään muusta maksaa. Ensin kyllä tyrkyttivät noita Hubi ym. Kanavapakettivaihtoehtoja 6-12kk. Tällä hinnalla se on itselleni ihan ok.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Niin tuossa DNA:n tarjouksessahan ei ole kyse Viaplaysta, vaan perinteisestä V Premium -kanavapaketista jonka katseluun tarvitset joko kaapelikortin tai DNA Hubin. Toki pakettiin sisältyy myös Viaplayn suoratoistopalvelu, mutta itse myytävä tuote ei ole Viaplay.

Hmm... Valioliiga alkaa tänään ja tajusin että eihän mulla ole saatana edes koko Viaplayn tilausta tällä hetkellä voimassa. Eli siis kun olen jo DNA Hub-asiakas niin munhan kannattaisi sillon varmaan tarttua tähän? Eli 33e/kk jolla voin katsoa Viaplay-sovelluksella Valioliigaa millä tahansa laitteella plus sitten nuo kanavat Hubin kautta?
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä oon joskus aikanaan tilannut Viaplay total-paketin app storen kautta ja laskutus menee myös Apple tilin kautta. Laskuttavat edelleen tuota 34,99e/kk hintaa. Onkohan tuossa joku bugi mitä eivät ole älynneet :D

En ole raaskinut lopettaakaan tilausta kun sitten ei varmasti enää saisi tuohon hintaan.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Mä oon joskus aikanaan tilannut Viaplay total-paketin app storen kautta ja laskutus menee myös Apple tilin kautta. Laskuttavat edelleen tuota 34,99e/kk hintaa. Onkohan tuossa joku bugi mitä eivät ole älynneet :D

En ole raaskinut lopettaakaan tilausta kun sitten ei varmasti enää saisi tuohon hintaan.
Mulla toimi joku 4 vuotta Viaplay total vaikka kortin tiedot oli vanhentunut eikä veloitusta mennyt mistään. Joskus puol vuotta sitten alkoi tulla spostiin ilmoituksia ettei veloitus onnistu ja sitten se lakkaskin toimimasta.
 
Mulla toimi joku 4 vuotta Viaplay total vaikka kortin tiedot oli vanhentunut eikä veloitusta mennyt mistään. Joskus puol vuotta sitten alkoi tulla spostiin ilmoituksia ettei veloitus onnistu ja sitten se lakkaskin toimimasta.
Mulla vähän samanlainen kokemus eräästä palvelusta. TV:ssä näkyy melkein kaikki tietyn lafkan kanavat. Kolmas vuosi menossa, vaikka en edes tilannut noita kanavia kuin joskus 10 vuotta sitten vähän aikaa. 3 v sitten sai toisen kanavapaketin kesäksi ilmaiseksi ns. hyvityksenä tylsästä kesäohjelmistosta ja sitten ne jäi päälle.
 
Yksi persaukisen toimiva kikka on tietysti myös se klassinen, että tilaa palvelun ja laittaa heti ekan veloituksen jälkeen maksukortista nettiostojen eston päälle. Kun kuukausi tulee täyteen, niin palvelu yrittää veloittaa seuraavaa kuukautta siinä onnistumatta. Menee ainakin pari viikkoa ennen kuin palvelun käyttö katkeaa. Sen jälkeen voi halutessaan taas uusia tilauksen ja sama homma uudelleen. Tällä tavoin katsot esim. 9 kuukautta 6 kuukauden hinnalla.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Mulla vähän samanlainen kokemus eräästä palvelusta. TV:ssä näkyy melkein kaikki tietyn lafkan kanavat. Kolmas vuosi menossa, vaikka en edes tilannut noita kanavia kuin joskus 10 vuotta sitten vähän aikaa. 3 v sitten sai toisen kanavapaketin kesäksi ilmaiseksi ns. hyvityksenä tylsästä kesäohjelmistosta ja sitten ne jäi päälle.

Omalta kohdalta muistan vuosia sitten kun oli Telia Viihde(?) ja jollain Viasatilla oli vapaa viikonloppu, niin kanavat jäivät näkyviin useaksi kuukaudeksi. Sitten kerran kun netti/boksi meni juntturaan ja piti käyttää virrat pois niin loppui kanavat näkymästä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Kamoon Viaplay. Tää on jo noloa. Futisforumille ensimmäiset kaksi viestiä kahteen vuoteen ko. nimimerkiltä.
 

Liitteet

  • b23e4f92-5ce8-4e6c-82ed-80b3d57a384d.jpeg
    b23e4f92-5ce8-4e6c-82ed-80b3d57a384d.jpeg
    149,7 KB · kertaa luettu: 791

Buster

Jäsen
Nimimerkin viestihistoriaa ja kyseisen topikin yleishenkeä katsoen on olemassa mahdollisuus myös hassutteluksi/provoksi, jonkun kolmosnickin toimesta. Kun nuo ko. nimimerkin aiemmat viestit sieltä parin vuoden takaa on kaukana mistään järkevästä tai kypsästä sisällöstä.

Toki yksi aiempi viesti löytyi Viaplay Urheilusta, jossa samaan henkeen käy topikin yleistä tunnelmaa vastaan.

"Mitään ei olla valmiita maksamaan ja sitten ulistaan siitä, että kaikki ei ole saman palvelun "alla". Vaikea paikka toimia palvelujen tuottajana. Kaikkiin pitäisi olla oikeudet ja kuukaudessa se saisi maksaa 20€ per käyttäjä :D ".

Onnistunut performanssi, kun vei minunkin aamusta 5 minuuttia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
52 euroa kuukaudessa alkaa olla jo aika napakka hinta. Siitä ei kuitenkaan loppupeleissä ihan niin hirmu pitkään ole kun sait esim. C Moren ja Viaplayn urheilut tuohon hintaan, siis yhteensä molemmat. Toki tuolloin Liiga taisi olla vielä Nelosella vai oliko jo Telia TV härpäke, mutta kuitenkin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Jos pitäisi veikata, niin tuon oheen ollaan varmaan lanseeraamassa joku ”edullinen” vuositilaus 500-550€, jolla firma koittaa saada kassavirtaansa kuntoon ja sitouttamaan asiakkaat. Samalla saataisiin asiakkaat maksamaan myös kesäkuukausilta. Mitä suuremmaksi kk-hinnan nostaa, sitä houkuttelevammalta törkeäkin vuosisopimus vaikuttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös