Viaplay – yleinen keskustelu

  • 273 023
  • 1 178

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Eiköhä vaaaaaaran paikka ja raastepöytä vedä maikkariila mainoksien kera tuulipuvuille. Jonsei muuten, niin väellä ja voimalla pakin paikalta matalia laukauksia päätyverkkoihin.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Aika mielenkiintoista, jos Mäkisestä pyritään tekemään seuraava MM-kisojen "leijonaääni", kun kuitenkin suurin osa katselee lähetykset Maikkarilta. Kovaa studioshow´ta pyrkii Viaplay tekemään, mutta kovin pieneksi katsojamäärä jäänee Maikkarin lähetyksiin verrattuna.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kovaa studioshow´ta pyrkii Viaplay tekemään, mutta kovin pieneksi katsojamäärä jäänee Maikkarin lähetyksiin verrattuna.

Olisi kiva tietää jotain lukuja maikkarille rahaa syytäneistä katsojista, nimenomaan mm-lätkän osalta. Tarpeeksi niitä ei ainakaan ollut, kun tappiota tuli ovista ja ikkunoista. Viaplay toki tekee samaa ihan ilman mm-kiekkoakin, ei siinä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Onkin aika mielenkiintoista, jos yhtä aikaa ois Mertaranta ja Mäkinen tulilla.

Tai olisiko se myös symbolinen valtikan vaihto? Mertsi on noita selostanut nyt 30 vuotta ja Mäkinen seuraavat...?
Ai fiddu mikä mielikuva kun olisivat samassa kopiossa kunnon mashuppina. Yksi aloittaa lauseem ja toinen päättää. Tehkää joku videonero sellainen miksaus! :D
 
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Mäkiseen en viitsi edes kommentoida, mutta onneksi ei hänen selostusta täydy kuunnellakaan. Enemmänkin ihmettelen koko kansan mörön kiinnittämistä tiimiin. Itse en ainakaan ole Anttilaa pitänyt kovin suulaana tai viihdyttävänä suustaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mäkiseen en viitsi edes kommentoida, mutta onneksi ei hänen selostusta täydy kuunnellakaan. Enemmänkin ihmettelen koko kansan mörön kiinnittämistä tiimiin. Itse en ainakaan ole Anttilaa pitänyt kovin suulaana tai viihdyttävänä suustaan.
Raipe Corner 2.0.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Oi kun saisi katsottua Viaplayn kautta mömmömkisat ilman selostusta. Tai edes kielen vaihdettua kun muuten tulee katsottua IIHF:n sivujen kautta ja Enkuksi sieltä tulee ja on 100 kertaa miellytävämpää korville kuin joku hiton Mäkinen... Mertarantaa nyt ehkä maajoukkueen peleissä pystyisi kuuntelemaan mutta Mäkistä ei senkään vertaa.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kenellä on kokemusta Elisa viihteen Viaplaysta?

Olin viime kauden loppuun saakka Viaplayn tilaaja. Sitten halusin äänestää jaloillani hintojen nousua vastaan. Nyt olen sortumassa.. Diggailin katsella pelejä Viaplayn omasta aplikaatiosta AppleTV:n kautta. Mutta miten Viaplay toimii Elisa viihteen kautta? Entä mobiilissa?
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kenellä on kokemusta Elisa viihteen Viaplaysta?

Olin viime kauden loppuun saakka Viaplayn tilaaja. Sitten halusin äänestää jaloillani hintojen nousua vastaan. Nyt olen sortumassa.. Diggailin katsella pelejä Viaplayn omasta aplikaatiosta AppleTV:n kautta. Mutta miten Viaplay toimii Elisa viihteen kautta? Entä mobiilissa?

Ihan hyvin mielestäni toimii.

Mä kyllä itseasiassa käytän aika vähän Elisa Viihteen kanssa juuri Viaplayta, koska katson televisiosta matsit/ohjelmat niiden ns. normikanavalta ja Elisa Viihteen appin kautta sieltäkin normikanavaa livenä. Jos sattuu haluttu peli tai ohjelma siellä olemaan. Tarjontahan toki on paljon suurempaa Viaplayn kautta, mutta jossain F1:ssä koskaan käyttänyt Viaplayn appia mobiilissa tai Viaplayta televisiossa.

Toki sitten jos haluaa katsoa jälkilähetyksenä tai laittaa matsin jostain syystä paussille, niin menee Elisa Viihteestä itse Viaplayhyn ja katsoo sieltä (tai kännykästä sama Viaplayn appin kautta).

Selitinköhän turhan monimutkaisesti. Mutta pääpointti oli, että kokemus on hyvä. Ei kyllä ole mistään muusta palvelusta kokemusta niin ei voi sanoa toimiiko jossain vieläkin paremmin.
 

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toki sitten jos haluaa katsoa jälkilähetyksenä tai laittaa matsin jostain syystä paussille, niin menee Elisa Viihteestä itse Viaplayhyn ja katsoo sieltä (tai kännykästä sama Viaplayn appin kautta).
Katson paljon änäriä nimenomaan jälkilähetyksenä. Saanko siis myös Viaplayn omaan mobiiliappiin tunnarit? Tämä on itseasiassa se varsinainen kysymykseni. Viaplayn appi on tuttu ja toimittaa hienosti! Elisa viihde ei ole mulle ylipäänsä se suosikki toimittaja..
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katson paljon änäriä nimenomaan jälkilähetyksenä. Saanko siis myös Viaplayn omaan mobiiliappiin tunnarit? Tämä on itseasiassa se varsinainen kysymykseni. Viaplayn appi on tuttu ja toimittaa hienosti! Elisa viihde ei ole mulle ylipäänsä se suosikki toimittaja..
Kyllä saa. Omalla osalla ei ole mitään ongelmia tuossa kombossa ollut.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kellään tullut nyt vastaan mitään viaplayn alekampanjoita? Viimeisin mitä itse löysin oli tuo joulukuu IIVO40 millä sai 40% alennuksen.
Tuo koodi muuten toimii vieläkin, jos sitä ei ole käyttänyt aiemmin. Saisi kyllä tulla joku uusi kamppis, täyttä hintaa en edelleenkään aio maksaa Viaplay Totalista.
 

Duckworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, HIFK Playoffeissa.
En tiedä onko tämä oikea ketju kysyä, mutta näyttääkö viaplay Nascaria tänä vuonna? Jos ei niin tietääkö joku mihin se on siirtynyt.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
En tiedä onko tämä oikea ketju kysyä, mutta näyttääkö viaplay Nascaria tänä vuonna? Jos ei niin tietääkö joku mihin se on siirtynyt.
Löytyy sieltä ainakin tuo Nextera energy 250 tai joku vastaava tällä hetkellä, kun pistää hakuun Nascarin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt on Viaplay total 12 kk sitova määräaikaisuus 36,99€

Pystyyköhän tämän purkamaan jos sisältö muuttuu ratkaisevasti esim jos Valioliiga tai NHL poistuisivat valikoimasta. Vähän siinä rajoilla ja määräaikaisuus ärsyttää, mutta onhan se ymmärrettävää, että haluavat kesältäkin rahaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös