Vetoomus Canal +:lle!

  • 1 473
  • 8

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
LOPETTAKAA KAUHEAT NHL POWERWEEK TAUKO-OHJELMAT
ja laittakaa vaikka ottelukoosteita tai loistava NHL Tonight
tilalle.

Powerweek on täysin ala-arvoinen ohjelma oikeille NHL-faneille. Pari päivää vanhatkin ottelukoosteet kelpaisivat. Vielä viime kaudella tuli usein NHL Tonight, jota odotin lähes yhtä paljon kuin itse otteluita.

Ja Pentti Lindegrenille terveisiä. Monet haukkuvat, mutta itse en ainakaan enää osaisi kuvitella ketään muuta NHL-matseja selostamassa. Jatka samaan malliin. Muutama kömmähdys sattuu kaikille silloin tällöin. :)

Uskon että muutkin palstan lukijat yhtyvät edellisiin toiveisiin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Täysin samaa mieltä. Powerweek on ihan pilipalikamaa pikkulapsille. Erätauoille ottelukoosteita tai NHL2NIGHT. Se on siinä.

Ja Linkku jatkakoot, jotenkin hänellä on vain semmoinen oikea ote tohon selostamiseen. Ei ne virheet minuakaan haittaa, näen kyllä itse mitä siellä oikeasti tapahtuu. Mokat tuovat lähinnä lisähupia lähetyksiin. Hehkuttamisessa Linkku on juuri oikealla tavalla hyvä ja kukaan ei osaa innostua ottelun tilanteista noin vilpittömän aidosti kuin Lindegren. Näkee (kuulee) ihan selvästi että äijä tuntee olevan itse siellä kentällä mukana.

Tän vois melkeen siirtää Canali topikkiin. Jos vetoomuksia lähetät niin sinne saa pistää suoraa palautettakin...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
En ole varma tästä, mutta Canalin voi olla hankala näyttää lisää NHL2Nightia, jos ei ole mitä näyttää. ESPN vähensi ko. ohjelmaa jo viime kaudella NBA otteluiden tieltä, "pahimmillaan" se taisi tulla vain kerran viikossa. Nämä tiedot perustuu HFBoardsilla olleisiin samanlaisiin valituksiin. En tiedä mikä tilanne on tällä kaudella.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Minä taas vetoan Canaliin siinä, että näyttäisivät muidenkin joukkueiden kuin Detroitin otteluita. Tuntuu että joka toinen ottelu mikä näytetään on Detroitin.

Edit: Tai jos eivät saa Detroitin otteluita vähennettyä, niin toivottavasti edes New Jerseyn. Ne ovat todella tylsiä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Itse katsoin viime yön Canal+ pelin norjalaisilla mausteilla eli alkuperäisellä p-amerikan selostuksella - tauoilla näytettiin ottelukoosteita (CHI-DET, VAN-COL) eikä mitään Power Weekiä. Eli vähän eri palasista nuo lähetykset eri maissa ilmeisesti kootaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vetoan Canal plussaan: lisää Detroitin pelejä. Ei mitään tylsiä 0-0 ja 1-0 otteluita eli new jersey, new islanders, florida, buffalo ja vastaavat kokonaan banniin. Tuleehan Englannin liigastakin vain kärkimatseja (Manu), sillä ne kiinnostavat ihmisiä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti finnjewel
Itse katsoin viime yön Canal+ pelin norjalaisilla mausteilla eli alkuperäisellä p-amerikan selostuksella - tauoilla näytettiin ottelukoosteita (CHI-DET, VAN-COL) eikä mitään Power Weekiä. Eli vähän eri palasista nuo lähetykset eri maissa ilmeisesti kootaan.

Samat siellä tuli ihan suomalaisillakin mausteilla.
 

McPolde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR, Newcastle, P.Salmi & J.Jokinen
Linkku ja Power Week sucks!

Power Week on aivan yhtä hyvä kuin Linkun sekoilut selostuksissa. Matseja ei voi vahingossakaan väijyä
livenä niin kauan kuin Linkku jatkaa.
Useimmin odotankin enemmän NHL2Night:a, kuin matseja, joissa on mukana CLB,MIN,BUF,FLA yms. Huippujoukkueita (DET,VAN,COL,PHI) on aina hauska seurata.

Linkku varmaan maksaa selostamisestaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös