Vesa Rantanen ja Tuomas Nyholm

  • 221 240
  • 458

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
Kyllä. Jää kesken. Joku nyt mättää editoinnissa. Harmi. Kuulosti siltä, että rantanen oli vasta pääsemässä vauhtiin. Nyholmillakin oli semmonen ilme, että kohta tolla paukahtaa jotain.

Veikkaan, että ongelma on tiedossa ja jos loput vielä jostain löytyy, niin eiköhän ne löydä tiensä IS:n sivuille. Jos ei, niin uutta klippiä noilla topikeilla, kiitos.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä. Jää kesken. Joku nyt mättää editoinnissa. Harmi. Kuulosti siltä, että rantanen oli vasta pääsemässä vauhtiin. Nyholmillakin oli semmonen ilme, että kohta tolla paukahtaa jotain.

Veikkaan, että ongelma on tiedossa ja jos loput vielä jostain löytyy, niin eiköhän ne löydä tiensä IS:n sivuille. Jos ei, niin uutta klippiä noilla topikeilla, kiitos.

Mozillalla pätkäs, mutta IE:llä toimi loppuun asti ainakin täällä. Kannattaa ainakin kokeilla.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Hyvin toimii videot ja hyvin toimii Mökö ja Luru.

Uskomatonta kyllä, mutta sopiva sekoitus asiaa ja pelleilyä, tekee Iltasanomista Ylen jälkeen toiseksi mielenkiintoisimman MM-kisa raportoijan.
 

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
Mozillalla pätkäs, mutta IE:llä toimi loppuun asti ainakin täällä. Kannattaa ainakin kokeilla.

Täällä toimi taas Mozillalla ja IE pätkäs. Hämärää.

Oli hyvä setti. Rantanen oli tulessa. Mitään ei paukahtanut mutta tukka meni uusiksi kun sai "nyt mä sen keksin"-hetken. Taitaa olla aika kovat vahat kun noin seisoo ja kiiltää.

Kiitos ja nyt handeliin...
 

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
Joo, tän päivän setti oli pelkkä välispiikki.

http://www.iltasanomat.fi/videot/videotuomarit/1681577

Ainoa mitä mä sain tosta irti oli selitys Nyholmin (vai Nysten???) pandasilmille. Onhan se nyt selvää että herra on kroonisesti väsynyt kun sen kahvissa ei ole yhtään kofeiinia, vaan pelkkää kermaa. Hyihyi. Itse kutsuisin hänen kahvimieltymystään Café de Sydämmenpysäyttäjäksi.

Odotan, että lupaus huomisen klipin tasosta pitää kutinsa.
 

Sic

Jäsen
Joo, tän päivän setti oli pelkkä välispiikki.

http://www.iltasanomat.fi/videot/videotuomarit/1681577

Ainoa mitä mä sain tosta irti oli selitys Nyholmin (vai Nysten???) pandasilmille. Onhan se nyt selvää että herra on kroonisesti väsynyt kun sen kahvissa ei ole yhtään kofeiinia, vaan pelkkää kermaa. Hyihyi. Itse kutsuisin hänen kahvimieltymystään Café de Sydämmenpysäyttäjäksi.

Odotan, että lupaus huomisen klipin tasosta pitää kutinsa.

No pieni välipäivän klippi oli kyllä, kuten videossakin näkyi, rantanenkin flunssaisena ja kaikkea, ei aina voi voittaa. Huomenna onneks pamahtelee taas.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Philly Flyers, Larva ja Todd Timantti

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Mitä Nyholm sanoo siinä lopussa kun Rantanen putoaa? Sen jälkeen kun Rantanen on sanonut "Mä olen Kale".

Eks se sanonut Jii Jii Kale.. taitaa viitata muusikko J.J. Caleen.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
tässä uusin tuotos iltasanomien videotuomareilta.

Taattua mököä ja lurua...Suurin osa asiaa ja lopussa se pakollinen minuutti täyttä tykitystä!

Erkka onko jalosen tiimillä sopimus että jos yks lähtee niin kaikki lähtee?

Jutilla ei oo kun se ei osaa kirjoittaa..... Priceless
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Jos jotain hyvää näistä MM-kisoista hakee, niin Tuomas Nyholm on parantanut rutkasti viime vuodesta. Nyt ei enää ärsyttänyt sen naama tai eleet, annettakoon anteeksi se kun piti jalkaansa "koleesti" penkillä yhdessä videossa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Siitäkin peukkua ylös Pillille ja Pullalle, että ihan kivasti lentää kuittia tietyille Suomi-kiekon vaikuttajille.

Että kiitosta pöytään kynäniskat. Luette te tätä ketjua kuitenkin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Kyllä, hienoa työtä! Ensi vuonna sit jatketaan.
En kyllä mitenkään jaksa uskoa etteivätkö ne vielä ainakin yhtä pläjäystä vetäisi, uhkailuistaan huolimatta. Eivätköhän ne finaalin jälkeen vedä vielä kisat pakettiin. Syytä meinaan olis kynäniskat, ettei talot pala!
 

Viljuri

Jäsen
Vilpittömät kiitokset tosiaan arvoisille toimittajille tästä pätkästä, tästä kaudesta pitää vanhankin nauttia niin paljon kuin vain suinkin mahdollista.

Viestimissä toisinaan ilmenevään teiniangstiin ja vähättelyyn ei ole syytä tuhlata aikaa, joten jokaisesta minuutista pitää kyetä ottamaan kaikki irti.
 

eläin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Maajoukkue, DIF, HIFK, Väsby Hockey
Todellakin kiitokset haastattelusta toimittajille. Ja tietysti kiitos myös linkistä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihan mielenkiintoista materiaalia, koska noissa tulee hiukan erilaisia näkökulmia esille kuluneistakin kysymyksistä huumorilla höystettynä ja sopivassa määrin myös nuo loppupuolen kevyet kysymykset ovat ihan hyvä mauste. Ainoa, mikä mulla tökkii näissä, on Rantasen tapa vetää vitsit överiksi. Ei kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös