Vemppaosasto kaudella 2012-13, onko ruuhkaa?

  • 197 833
  • 426

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö nämä ota mitään influenssarokotuksia tms? Samaten käsidesit jne pitäisi olla automaatteja.

Elkins uhkaa muuten pilata Stigun vedon sillä Pörröä on pakko peluuttaa kun miehet muuten loppuu.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö nämä ota mitään influenssarokotuksia tms? Samaten käsidesit jne pitäisi olla automaatteja.

Asiahan ei tietysti tähän ketjuun kuulu, mutta käsidesit täytyisi pitää vitun kaukana jengistä. Vesi ja saippua toimii tehokkaammin.
 

scholl

Jäsen
Eikös käsidesi ole vaarallista? Sikaflunssan aikana kerrottiin, että se aine hävittää käsien terveen bakteerikannan, jonka seurauksena henkilö sairastuu helposti flunssiin jne. viruksiin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Huomiseen peliin tekevät paluun kokoonpanoon ainakin Granlund, Peltonen ja Söderholm. Myös Somervuori saattaa olla pelikunnossa? Tauolla kuulemma mennyt treenit persiilleen, kun ukkoja rasitettu liikaa, jäänyt lepo liian vähiin. Myös influenssa on vaivannut joukkuetta.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Huomiseen peliin tekevät paluun kokoonpanoon ainakin Granlund, Peltonen ja Söderholm. Myös Somervuori saattaa olla pelikunnossa?

Upeeta jos Somppu saadaan takaisin pörräämään laidalle, sen jaloissa ei ainakaan mitään vikaa ollut (eiks se ollut ylävartalovamma?) joten joku joka osaa luistella ainakin löytyy vaikka maaleja ei oo kauheasti paukuttanutkaan.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Ja Hannula on vuorostaan kuumeessa. Kyllä se nyt kiertää.

Hauskaahan tässä on, että kukaan ei tiedä onko se kuumetta vai nivuskuumetta. Huolestuttaa eritoten, kun seura ilmoittaa sen olevan kuumetta. "Hei, olen IFK:n kannattaja. Rehellisyys ei kuulu arvomaailmaani, sillä minuakin on kusetettu näissä asioissa jo vuosia."
 

scholl

Jäsen
Hauskaahan tässä on, että kukaan ei tiedä onko se kuumetta vai nivuskuumetta. Huolestuttaa eritoten, kun seura ilmoittaa sen olevan kuumetta. "Hei, olen IFK:n kannattaja. Rehellisyys ei kuulu arvomaailmaani, sillä minuakin on kusetettu näissä asioissa jo vuosia."

Mitä toi nivuskuume muuten on? Mulla on varmaan molemmat. Oon kuumeessa, mutta sattuu myöskin lonkkaan. Nyt on mennyt jo monta päivää huonompaan suuntaan, joten mulla on toisessa ketjussa esille otettu syöpäkin. Kele. Pitäiskö alkaa varmuuden vuoksi ryyppäämään, kun mitään ei ole enää tehtävissä.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Mitä toi nivuskuume muuten on? Mulla on varmaan molemmat. Oon kuumeessa, mutta sattuu myöskin lonkkaan. Nyt on mennyt jo monta päivää huonompaan suuntaan, joten mulla on toisessa ketjussa esille otettu syöpäkin. Kele. Pitäiskö alkaa varmuuden vuoksi ryyppäämään, kun mitään ei ole enää tehtävissä.

Se on scholl ihan normaali nivuskuumeen oire, että lonkkaan sattuu. Se ei välttämättä vaadi edes kuumetta. Syöpää sulla tuskin on, mutta koulutusta vaille valmiina lääkärinä suosittelen ehdottomasti ryyppäämistä oireiden lieventämiseen. Jos ryyppääminen ei auta varsinaisiin oireisiin, suosittelen sitä kuitenkin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Jos ryyppääminen ei auta varsinaisiin oireisiin, suosittelen sitä kuitenkin.

Minullakin on kauhea räkätauti + keuhkoputkentulehdus ynnä muut päällä, joten viksuna miehenä ostin tummaa rommia. Ei se tautiin mitään auta, mutta on helevetin paljon mukavampi sairastaa.

Olikos se aikoinaan Hauhtonen, jolla oli kolme kuukautta kuumetta tai jotain, kun ei mahtunut pelaamaan. Olisi kyllä reilumpaa sanoa vain, että nyt ei mahtunut pelaavaan joukkueeseen. Ilman selittelyjä.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Söde taisi saada kanssa kolhun Humlin "laita-taklauksesta" eikä ole ollut edes penkillä enää 3. erässä. Meillä ei ole nyt siis enää päävalmentajaa, kapteenia eikä varakapteenia. Surkuhupaisaa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Söde taisi saada kanssa kolhun Humlin "laita-taklauksesta" eikä ole ollut edes penkillä enää 3. erässä. Meillä ei ole nyt siis enää päävalmentajaa, kapteenia eikä varakapteenia. Surkuhupaisaa.

Olisko aivotärähdys? Kolahti meinaan pää aika kovaa pleksiin tuossa tilanteessa. Ollaan taas hienossa tilanteessa. Seuraavaks menee varmaan Ortio.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kolahti meinaan pää aika kovaa pleksiin tuossa tilanteessa. Ollaan taas hienossa tilanteessa. Seuraavaks menee varmaan Ortio.

Ja jälleen turvakaukalot, haloo??? Tuo ei kuitenkaan ollut edes taklaus, mutta kun ei yhtään tule joustoa laidalta, niin sitten tulee tällaisia. Paskaa. Voihan se olla, että kyseessä oli myös varotoimenpide ottaa pelistä pois?
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Söde taisi saada kanssa kolhun Humlin "laita-taklauksesta" eikä ole ollut edes penkillä enää 3. erässä. Meillä ei ole nyt siis enää päävalmentajaa, kapteenia eikä varakapteenia. Surkuhupaisaa.

Kuuluiko katsomosta Kärppiä kohtaan tulikiven katkuista kehotusta oraaliseksin harjoittamiseen?

Vittu oli pakko.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi taisi Söden kolhu olla lähinnä kosmeettinen ja aika varmasti pelikunnossa jälleen huomenna.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Taitaa Pakaralle tulla runkosarjan matsit kuitenkin liian aikaisin? Ehkä play offeissa mukana sitten?

Uuge kertoilee Koffin FB-sivuilla, että Pakarinen alkaa olla jo kunnossa, mutta tuskin tänään vielä kokoonpanossa. Hyvältä vaikutti luistelu viime sunnuntaina, joten uskoisin olevan kehissä tiistaina Ilvestä vastaan. Iirolle varmaan maistuisi yksi peli totuttelua ennen pleijareita.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uuge kertoilee Koffin FB-sivuilla, että Pakarinen alkaa olla jo kunnossa, mutta tuskin tänään vielä kokoonpanossa. Hyvältä vaikutti luistelu viime sunnuntaina, joten uskoisin olevan kehissä tiistaina Ilvestä vastaan. Iirolle varmaan maistuisi yksi peli totuttelua ennen pleijareita.

Ja näin kaiffarit MetroFM:lläkin uumoilivat, ettei ainoastaan Raimo tee paluuta tiistaina vaan Iiro myös..
 

Inge Glid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Finland
Pakarinen; 32 peliä ja 5+7 joten minua ei yhtään jännitä mitä saa aikaan. Eipä paljon mitään ja varsinkaan juuri kuntoutuneena
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös