Veikkausliiga ja muut suomalaiset jalkapallosarjat kaudella 2024

  • 142 277
  • 1 728

Kuka voittaa Veikkausliigan kaudella 2024?

  • HJK

    Ääniä: 62 29,8%
  • KuPS

    Ääniä: 26 12,5%
  • VPS

    Ääniä: 31 14,9%
  • SJK

    Ääniä: 8 3,8%
  • FC Honka

    Ääniä: 8 3,8%
  • FC Inter

    Ääniä: 3 1,4%
  • AC Oulu

    Ääniä: 9 4,3%
  • Ilves

    Ääniä: 23 11,1%
  • Haka

    Ääniä: 4 1,9%
  • FC Lahti

    Ääniä: 2 1,0%
  • IFK Marienhamn

    Ääniä: 2 1,0%
  • EIF

    Ääniä: 4 1,9%
  • Gnistan

    Ääniä: 20 9,6%
  • KTP

    Ääniä: 6 2,9%

  • Äänestäjiä
    208

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
HJK:lle ihan mojovat sakot. Kai tuolle päälle neljällekymmenelle tuhannelle eurolle olisi ollut jotain muutakin käyttöä kuin lahjoittaminen UEFA:n virkistyskassaan. Eintracht ei jäänyt pekkaa pahemmaksi sekään. Sakkojen lisäksi seuraavaan vieraspeliin ei myydä seuran faneille lippuja ollenkaan. HJK:lla puolestaan on päällä kahden vuoden ehdollinen, jossa uhkana on kannattajapäädyn sulkeminen yhdeksi otteluksi, jos sama perseily jatkuu.

 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Roope Paunio siirtyy Seinäjoen Jalkapallokerhoon - SJK

SJK se tykkää hommata entisiä Hongan maalivahteja. Tällä kertaa vuorossa Roope Paunio. Vähän jännittävä siirto, kun Eiihimäki siirtyi myös. Vai meinaako SJK mennä näin kokemattomalla maalivahtikaksikolla? Paunio oli ihan ok niissä peleissä jotka pelasi. Niitä ei vain ollut kovin montaa. Peliaikaa hän tarvitsee yli minkään muun.
Joo vähän olisi kyllä riskipeliä. Ottaen huomioon tämän kauden sekoilut. Kaksi nuorta kaveria joilla on potentiaali. Rehellisesti haluaisin kyllä sen kokeneen tasonsa osoittaneen maalivahdin.


Lisää nuorta ukkoa Akatemiaan. Varsinkin tämä Oksanen on mielenkiintoinen hankinta.
 
Viimeksi muokattu:

Outsider

Jäsen
HJK:lle ihan mojovat sakot. Kai tuolle päälle neljällekymmenelle tuhannelle eurolle olisi ollut jotain muutakin käyttöä kuin lahjoittaminen UEFA:n virkistyskassaan. Eintracht ei jäänyt pekkaa pahemmaksi sekään. Sakkojen lisäksi seuraavaan vieraspeliin ei myydä seuran faneille lippuja ollenkaan. HJK:lla puolestaan on päällä kahden vuoden ehdollinen, jossa uhkana on kannattajapäädyn sulkeminen yhdeksi otteluksi, jos sama perseily jatkuu.

Jos jättää huomioimatta Klubin isoimman perseilyn eli sen, että vieraille myytiin liikaa lippuja ja heitä päästettiin muuallekin kuin päätyyn, niin ainoa perseily mitä tuolla tapahtui oli vieraspäädystä heitetty tuoppi, josta ihan oikeutetusti kovat sanktiot.

No pyro, no party.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Tämä nyt oli ihan jo tiedossa ja arvattavissakin, mutta nyt ihan KuPSin uuden toimarin suullakin vahvistetaan, että pelaaja budjettia leikataan ja pyritään panostamaan enemmän omiin junnuihin.

 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.

Pitäiskö jakaa näille perseilijöille kunnon rangaistukset? Ei tuo muuten lopu. Vuoden kielto peleihin voi saada muutoksen aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

Pitäiskö jakaa näille perseilijöille kunnon rangaistukset? Ei tuo muuten lopu. Vuoden kielto peleihin voi saada muutoksen aikaan.
Sillä varmaan pääsisi pitkälle, kun ei päästäisi stadionille näitä ressukoita, jotka eivät uskalla edes naamaansa näyttää vaan on jotkut kommandopipot päässä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka

Outsider

Jäsen
@Valle @maken veivi jr. ja kaikki muutkin kauhistelijat. Mikä noissa pyroissa niin kovasti ahdistaa Klubin peleissä, kun ette käsittääkseni niissä käy? Aina sama ulina, mutta tuosta vieraspäädyn tuopin heittämisestä ei sitten mitään kommenttia, vaikka siinä oli sentään kyseessä oikeasti iso perseily.

Toki sakkorahoille olisi aina järkevämpääkin käyttöä, mutta luulisi että muualla siitä ei huolehdittaisi, koska Klubin ylivoimainen budjetti. Jos sakot jättää huomioimatta, niin väitän että suurin osa peleissä käyvistä tuulareistakin kokee nuo pelkästään positiivisena asiana. Miksi se on juuri teille niin tärkeää, että tuosta pitäisi päästä eroon?
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
@Valle @maken veivi jr. ja kaikki muutkin kauhistelijat. Mikä noissa pyroissa niin kovasti ahdistaa Klubin peleissä, kun ette käsittääkseni niissä käy? Aina sama ulina, mutta tuosta vieraspäädyn tuopin heittämisestä ei sitten mitään kommenttia, vaikka siinä oli sentään kyseessä oikeasti iso perseily.

Toki sakkorahoille olisi aina järkevämpääkin käyttöä, mutta luulisi että muualla siitä ei huolehdittaisi, koska Klubin ylivoimainen budjetti. Jos sakot jättää huomioimatta, niin väitän että suurin osa peleissä käyvistä tuulareistakin kokee nuo pelkästään positiivisena asiana. Miksi se on juuri teille niin tärkeää, että tuosta pitäisi päästä eroon?

Mitä väliä sillä lopulta on, mitä kukin on mieltä? Jos jokin asia on kielletty, niin se on kielletty. Tuossa uutisessa mainitaan myös, että tuopin heitto on huomioitu sakossa. Ehkä olisi voinut huomioida enemmänkin.

Henk. Koht minulla ei ole suhdetta pyroihin jalkapallo-otteluissa. Äkkiseltään ajateltuna ei kuulosta kovin turvalliselta, että jotkut random jalkapallofanaatikot niitä siellä toteuttaa. Varmasti voisi olla ihan ok, jos pystyttäisiin varmuudella toteuttamaan niiden turvallinen käyttö. Epäilisin, että tässä joku lakikin saattaa olla törmäyskurssilla(?). Jos miettii, vaikkapa kuinka rajoitettua on nykyään uudenvuoden "pommienkin" paukuttelu yleisillä paikoilla.

Ehkä olen kukkahattutäti tätä nykyä, vaikka penskana tuli harrastettua leikkisotaa kavereiden kanssa thunder kingeillä, kissanpieruilla, kiinalaisilla jne.. On se ihme, että mitään vakavampaa ei sattunut. Taidettiin selvitä yhdellä palaneella toppatakilla.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
@Valle @maken veivi jr. ja kaikki muutkin kauhistelijat. Mikä noissa pyroissa niin kovasti ahdistaa Klubin peleissä, kun ette käsittääkseni niissä käy?
Itse olen todistanut Klubin pyroja paikan päällä parikin kertaa Kuopiossa ja myös sitä kun naamaripellet juoksee kentälle juhlimaan mestaruutta niin, että se ”juhliminen” on sitä, että juostaan keskaria näyttäen KuPS:n fanikatsomon eteen.

Miksi se on juuri teille niin tärkeää, että tuosta pitäisi päästä eroon?
Minulle nämä pyrot ei ole varsinainen ongelma, vaan se futiksen fanikulttuuri, jossa ei välitä muiden turvallisuudesta ja tullaan hakemaan tappeluita eikä oikeasti kannateta omaa seuraa.

Ihan siis sillä ajatuksella, että miten paljon HJK on joutunut maksamaan rahaa näistä muutamien idioottien tempauksista sarjassa, jossa viidenneksi sijoittunut joukkue olisi varmaan tuolla Klubin parin viime vuoden sakkosummalla välttänyt konkurssin.

Itse olen kanssa siinä vaiheessa elämässä, että olen alkanut käydä oman pojan kanssa peleissä ja sinällään varmaan tiettyä kukkahattuilua on tullut siitäkin. Ei tämä Suomen touhu onneksi sellaista ole, että ei uskaltaisi lapsen kanssa lähteä peliin yms. mutta en minä kauhean hyvällä katso jos siinä vieressä on kännistä porukkaa jotkut naamiot päässä.

Tarkoitan siis näitä kuvassa näkyviä pellenaamareita.

Uskon myös että tämä porukka on hyvin marginaalinen ja leimaa turhaan ne muut hyvät tyypit.
 

Liitteet

  • IMG_4249.jpeg
    IMG_4249.jpeg
    302,4 KB · kertaa luettu: 126

Outsider

Jäsen
Mitä väliä sillä lopulta on, mitä kukin on mieltä? Jos jokin asia on kielletty, niin se on kielletty. Tuossa uutisessa mainitaan myös, että tuopin heitto on huomioitu sakossa. Ehkä olisi voinut huomioida enemmänkin.

Henk. Koht minulla ei ole suhdetta pyroihin jalkapallo-otteluissa. Äkkiseltään ajateltuna ei kuulosta kovin turvalliselta, että jotkut random jalkapallofanaatikot niitä siellä toteuttaa. Varmasti voisi olla ihan ok, jos pystyttäisiin varmuudella toteuttamaan niiden turvallinen käyttö. Epäilisin, että tässä joku lakikin saattaa olla törmäyskurssilla(?). Jos miettii, vaikkapa kuinka rajoitettua on nykyään uudenvuoden "pommienkin" paukuttelu yleisillä paikoilla.

Ehkä olen kukkahattutäti tätä nykyä, vaikka penskana tuli harrastettua leikkisotaa kavereiden kanssa thunder kingeillä, kissanpieruilla, kiinalaisilla jne.. On se ihme, että mitään vakavampaa ei sattunut. Taidettiin selvitä yhdellä palaneella toppatakilla.

Mitä väliä nyt millään on, mutta kiinnostaa vaan tämä ilmiö, kun aina kauhistellaan Klubiin liittyen, mutta en kyllä ainakaan muista törmänneeni samaan muiden joukkueiden kohdalla. Sinänsä siis ymmärrän, joskaan en ole samaa mieltä, että laiton on laitonta, mutta jos se on syy, niin missä oli @Valle vaatimassa vuoden kieltoja, kun Vepsun fanit soihduttivat Seinäjoella, tai vaatiko @maken veivi jr. KuPS faneille porttikieltoja, kun Töölössä paloi heidänkin toimestaan soihdut? Totta kai se tuopin heitto on mainittu tuossa jutussa, mutta ei nyt ainakaan itselle kyllä noista kommenteista välittynyt, että niillä olisi vieraiden touhuja paheksuttu. Pahoittelut toki jos vaan ymmärsin ja näin oli.
 

Outsider

Jäsen
Itse olen todistanut Klubin pyroja paikan päällä parikin kertaa Kuopiossa ja myös sitä kun naamaripellet juoksee kentälle juhlimaan mestaruutta niin, että se ”juhliminen” on sitä, että juostaan keskaria näyttäen KuPS:n fanikatsomon eteen.


Minulle nämä pyrot ei ole varsinainen ongelma, vaan se futiksen fanikulttuuri, jossa ei välitä muiden turvallisuudesta ja tullaan hakemaan tappeluita eikä oikeasti kannateta omaa seuraa.

Ihan siis sillä ajatuksella, että miten paljon HJK on joutunut maksamaan rahaa näistä muutamien idioottien tempauksista sarjassa, jossa viidenneksi sijoittunut joukkue olisi varmaan tuolla Klubin parin viime vuoden sakkosummalla välttänyt konkurssin.

Itse olen kanssa siinä vaiheessa elämässä, että olen alkanut käydä oman pojan kanssa peleissä ja sinällään varmaan tiettyä kukkahattuilua on tullut siitäkin. Ei tämä Suomen touhu onneksi sellaista ole, että ei uskaltaisi lapsen kanssa lähteä peliin yms. mutta en minä kauhean hyvällä katso jos siinä vieressä on kännistä porukkaa jotkut naamiot päässä.

Tarkoitan siis näitä kuvassa näkyviä pellenaamareita.

Uskon myös että tämä porukka on hyvin marginaalinen ja leimaa turhaan ne muut hyvät tyypit.

Jotenkin nyt en vaan saa tästä logiikasta täysin kiinni. Ongelma on joku tappeluiden hakeminen, mitä varmaan on joskus jossain tapahtunut, mutta sitten on kauheaa kun sakkoja tulee ihan muista asioista. En ainakaan itse saa mitenkään rinnastettuna pyroja, mafian kutsumista mafiaksi ja käytävillä seisomista tappeluihin. Kaikenlainen väkivalta toki aina paheksuttavaa.

Itseä lähinnä naurattaa, jos joku on hiihtopipolla tai ilman keskisormet pystyssä, mutta en minä noissa kyllä mitään pelättävää ole ikinä kokenut. Jos nyt yhtäkkiä löytäisin itseni oman lapsen kanssa keskeltä kovinta k18 kannattajakatsomoa, niin kyselisin ensimmäiseksi vinkkejä Kimmo Kuhdalta mistä suunnasta kannattaisi etsiä syyllistä, että näin pääsi tapahtumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jotenkin nyt en vaan saa tästä logiikasta täysin kiinni.
Vastasin kun erikseen minut tähän tägäsit mutta näkemykset taitaa olla sen verran erilaiset, että keskinäistä ymmärrystä tuskin löytyy vaikka tätä tästä jatkettaisiin.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Tuskin edes Kurikassa yllätyttiin, että Outsider täällä puolustelemassa omiaan. Naurettavaa vetää jotain KuPS:in tai Vepsun yksittäisiä perseilyjä tuohon. Klubilla on tuo ihan säännöllistä touhua vuodesta toiseen eikä tule koskaan muuttumaan. Seinäjoella ainoat ongelmat tulevat aina Klubi-fanien kanssa (Aiemmin HIFK-fanien kanssa myös). Muiden faniryhmien kohdalla ongelmia ei juuri ole. He keskittyvät aina olennaiseen. Lisäksi Seinäjoella junnupääty on aika lähellä vieraskatsomoa, niin soisi olevan jotain käytöstapoja. Homovittu-huutelun, pyrojen käytön ja penkkien hajottamisen sijaan voisivat keskittyä oman joukkueen kannattamiseen. Säännöt ovat sääntöjä vaikka Outsiderin mukaan Klubi-fanien ei niistä tarvitse välittää kun heillä on niin perkeleen paljon rahaa.
 

Outsider

Jäsen
Tuskin edes Kurikassa yllätyttiin, että Outsider täällä puolustelemassa omiaan. Naurettavaa vetää jotain KuPS:in tai Vepsun yksittäisiä perseilyjä tuohon. Klubilla on tuo ihan säännöllistä touhua vuodesta toiseen eikä tule koskaan muuttumaan. Seinäjoella ainoat ongelmat tulevat aina Klubi-fanien kanssa (Aiemmin HIFK-fanien kanssa myös). Muiden faniryhmien kohdalla ongelmia ei juuri ole. He keskittyvät aina olennaiseen. Lisäksi Seinäjoella junnupääty on aika lähellä vieraskatsomoa, niin soisi olevan jotain käytöstapoja. Homovittu-huutelun, pyrojen käytön ja penkkien hajottamisen sijaan voisivat keskittyä oman joukkueen kannattamiseen. Säännöt ovat sääntöjä vaikka Outsiderin mukaan Klubi-fanien ei niistä tarvitse välittää kun heillä on niin perkeleen paljon rahaa.

Totta helvetissä puolustellaan, kun jutuissa ei ole (taaskaan) mitään järkeä. Esim. tämän kuittasit muistaakseni jollain hymiöllä, mutta sitten Klubin kanssa on aina kaikki huonosti. Minusta tuossa videolla on hieno meno, mutta vähintään ne vuoden stadionkiellot nyt kehiin ensi kaudelle?





Minäkään en missään ole puolustellut mitään väkivaltaisuuksia, tai sitä jos on heitelty kentälle tavaraa jne. mutta joku raja näissä itkuissakin.



En ole kirjoittanut missään, että säännöt eivät koskisi Klubia, vaan ihmettelin sitä miten nyt muiden joukkueiden kannattajat ovat niin huolissaan siitä miten Klubilla menee paljon rahaa sakkoihin, mutta sitten toisaalla aina vingutaan kun Klubilla on niin iso budjetti. Logiikka, missä pelaa?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tervetuloa kotiin Jerry Voutilainen! - KuPS - Kuopion Palloseura

Talven kovin hankinta toistaiseksi. Ja vielä kolmen vuoden sopimuksella. Jos loukkaantuminen ei ole liikaa vienyt terää, niin Voutilainen on tämän sarjan parhaimpia keskikenttäpelaajia. Monikäyttöinen pelaaja, joka on liima hyökkäyksen välillä. Pystyy myös viimeistelemään maaleja ja alustamaan niitä. Oli Hongan tärkein pelaaja kaikkina niinä kausina kun täällä pelasi. Valitettavasti oli loukkaantuneena useasti.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Tervetuloa kotiin Jerry Voutilainen! - KuPS - Kuopion Palloseura

Talven kovin hankinta toistaiseksi. Ja vielä kolmen vuoden sopimuksella. Jos loukkaantuminen ei ole liikaa vienyt terää, niin Voutilainen on tämän sarjan parhaimpia keskikenttäpelaajia. Monikäyttöinen pelaaja, joka on liima hyökkäyksen välillä. Pystyy myös viimeistelemään maaleja ja alustamaan niitä. Oli Hongan tärkein pelaaja kaikkina niinä kausina kun täällä pelasi. Valitettavasti oli loukkaantuneena useasti.
Eiköhän KuPS saa aika kovan jengin jalkeille vaikka budjetti pienenee. Hyvä hankinta.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Itsehän en ole lupifani, mutta olosuhteiden pakosta se on liigajoukkue, jonka matseissa tulee käytyä lapsen kanssa, samoin europeleissä. En kyllä ymmärrä tätäkään länkytystä soihduista Töölössä.

Kommandopipot ja marssit kohti jotain toista faniryhmää naurattavat hölmöydessään, tuopilla heittämisestä, bängereistä ja tappeluista saman tien ikibänni kerrasta, mutta ainakin tuo juuri ja juuri kouluikäinen seuralainen innostuu, kun muutama soihtu joskus syttyy. Pidän esim. niistä valittamista lähinnä kateutena tunnelmaa kohtaan, varsinkin tuolla stadionilla, jossa kokoluokan ja rakenteiden puolesta on kohtalaisen vähäriskistä toimintaa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Itsehän en ole lupifani, mutta olosuhteiden pakosta se on liigajoukkue, jonka matseissa tulee käytyä lapsen kanssa, samoin europeleissä. En kyllä ymmärrä tätäkään länkytystä soihduista Töölössä.

Kommandopipot ja marssit kohti jotain toista faniryhmää naurattavat hölmöydessään, tuopilla heittämisestä, bängereistä ja tappeluista saman tien ikibänni kerrasta, mutta ainakin tuo juuri ja juuri kouluikäinen seuralainen innostuu, kun muutama soihtu joskus syttyy. Pidän esim. niistä valittamista lähinnä kateutena tunnelmaa kohtaan, varsinkin tuolla stadionilla, jossa kokoluokan ja rakenteiden puolesta on kohtalaisen vähäriskistä toimintaa.

Tämäkin on oma mielipide toki, mutta jos pyrot on sallittu tuoda katsomoon niin sittenhän se on ihan ok. Näin sen itse ainakin näen. Ja helvetin hienojahan ne on katsoa kun näin toteutetaan ja ei heitellä niitä kenenkään suuntaan niitä. Futiskulttuurihan on Suomessa ihan lasten kengissä edelleenkin ja omasta mielestäni on hieno katsella miten se yrittää nousta kokoajan eteenpäin. Jos niitä pyroja ei sallita katsomoon, niin kai siinä on joku syykin siihen? Suomen lainsaadäntöhän ei salli monenmuukaan asian toteuttamista, mitä muualla maailmassa voidaan toteuttaa. Vittu minkäs teet...Kyllä tässä valtiossa on paljon enemmän korjattavaa kuin pyrojen salliminen katsomoon.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Mitä pyroihin tulee niin se on ok kunhan kaikki katsomossa tietää mikä on meno ja niitä turvallisesti käyttää. Ajoitus voisi olla parempi. Todella tyhmää laittaa palamaan just kun peli alkaa niin peli keskeytyy sitten samantien. Tän vois varmaan tehdä esim kun joukkueet tulee kentälle niin savu hälvenee ennen vihellystä. Hienollehan ne näyttää mutta en halua soihtuja esimerkiksi noille idiooteille pipomaskeissaan.

Mitä taas pipojengiin tulee niin näillä keskenkasvuisilla ei ole mitään tekemistä kannattamisen kanssa ja joutaisi yöksi putkaan porttikiellon kanssa. Todella säälittävää touhua enkä todellakaan halua nähdä urheilussa tuollasta. Ei tule ymmärrystä täältä käsin.

Mitä kaljan heittoon tulee niin sama homma. Yöksi putkaan ja porttikielto idiootille. Ei ole käyttöä minkään seuraan katsomossa.

Kannattaa voi tyylillä.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Ikuisesta keskustelusta siitä kuinka mulkkuja klubifanit on Suomen Cupiin. Eli Suomen Cupin finaali pelataan jatkossa Tammelassa. Itse en tälle hirveästi lämpene, kyllähän se Cupin finaali stadikalla on jotain mitä itse toivoin tänä vuonna. Tuskin ihan hirveän samanlaista innostusta olisi ollut jos odotti pääsevänsä Veritakselle, Seinäjoelle tai Boltille, sama asiahan tämä lopulta on. Vähän paremman luokan Liigacup fiilis tästä uudistuksesta. En tykkää sitten yhtään.

Olisihan se melkoista jos vaikka FA cupin finaali laitettaisiin sinne missä nyt sattuu valmistumaan uusin stadion Briteissä.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Ikuisesta keskustelusta siitä kuinka mulkkuja klubifanit on Suomen Cupiin. Eli Suomen Cupin finaali pelataan jatkossa Tammelassa. Itse en tälle hirveästi lämpene, kyllähän se Cupin finaali stadikalla on jotain mitä itse toivoin tänä vuonna. Tuskin ihan hirveän samanlaista innostusta olisi ollut jos odotti pääsevänsä Veritakselle, Seinäjoelle tai Boltille, sama asiahan tämä lopulta on. Vähän paremman luokan Liigacup fiilis tästä uudistuksesta. En tykkää sitten yhtään.

Olisihan se melkoista jos vaikka FA cupin finaali laitettaisiin sinne missä nyt sattuu valmistumaan uusin stadion Briteissä.
Muuten kyllä samoilla linjoilla, mutta onhan se stadion ihan helvetin kolkon näköinen kun paikalla on se 2000 ihmistä. Tuskin sitä FA cupin finaalia pelattaisinkaan Wembleyllä jos paikalla olisi pääsääntöisesti joku 5000-8000.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös