Vege testaa yleistietosi - Osa 4

  • 32 049
  • 103

Joppe K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
[9p. Ruoka ja juoma: Mistä naudan osasta valmistetaan itä-eurooppalaisen keittiön prevelit?
Kielestä, varma.

Mites nää kysymykset tuntu paljon helpommilta kuin aiemmat?

Täällä oltiin varmoja tästä ruokalajista. Niin kuin jo edellä kerroin, "peesasin" vastauksissa ja kärsin siitä rangaistukseni.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Täällä oltiin varmoja tästä ruokalajista. Niin kuin jo edellä kerroin, "peesasin" vastauksissa ja kärsin siitä rangaistukseni.

No nyt hei. Mä oon saanut koko kisassa vähemmän pisteitä, kuin sä yhdestä osiosta ja peesaat mua.

Selänne ens kaudella Jokereissa, varma.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lähetin Joppe K:lle yyveen, jossa ehdotin pitäväni visan. Mulla on on ihan vitunmoinen määrä kysymyksiä. Sellaisia itse tekemiäni. Ei varmasti auta juuri minkään vertaa Pursuitin tai kysymyskirjan lukeminen. Ehdotin, että visassa on myös muita Jatkis-nimimerkkejä läsnä. 100-200 kysymystä, ettei jää sattumasta kiinni. Ketkä tulee mukaan?! Arvaukseni: Joppe K ehkä suostuu, mutta visapäivänä ei näy missään sovittuna aikana. Tuli jotain estettä työn puolesta.

Tamimaisesti kerroin, että tiedän esim. mitä MM-tason visaajat tietävät. Niin, koska tiedän, kun olen niitä lappuja tarkastanut. Joppe K olisi maailmanmestari kaikkine mansikansiemenineen. Ne MM-tason häiskät treenaa jopa 10 tuntia päivässä. Jatkuvasti. Se kyllä näkyy. 1.2.2014 viimeksi porisin Tero Kalliolevon kanssa. Ei hän mikään ystäväni ole, mutta tiedän kohtuu hyvin, mitä hän tietää. Joppe K tietää enemmän. Huikea häiskä tämä Joppe K.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jumalauta, sitä kotiutuu koko pääsiäisen kestäneeltä brenkutteluturneelta ja täällähän on saatu aivan eeppinen ketju aikaiseksi :D

Ihan ensimmäiseksi: Voin kaksi sormea Ilveksen logolla vakuuttaa, etten ole huijannut tässä visailussa googlettamalla (enkä kyllä muissakaan visoissa!). Muistan lukeneeni hallussani olevaa puolalaista ruokakirjaa about kolme viikkoa ennen visaa, jossa oli joku sisäelinresepti, joka oli vielä jotenkin samankuuloinen ja olin kiinni mielikuvassa, että raaka-aineena oli munuainen. Sitten satuin vilkaisemaan Evertonin vastausta (niinkään ei toki pitäisi tehdä) ja aloin epäröimään. Ja vaihdoin vastaustani. Se on joka tapauksessa väärin, niin ei saisi kuitenkaan visassa tehdä.

Toisekseen: Miksi helvetissä mä huijaisin epävarmassa kysymyksessä Googlella, jos en sitten lundeaisi täysiä pisteitä sellaisessa tiedossa joka on helposti ja varmasti löydettävissä jostain Wikipediasta... esimerkkinä vaikkapa nuo Häkkisen paalupaikat ja GP-voitot yms.

Enpähän ole tässä kuitenkaan pärjäämässä ja hyväksyn kyllä, jos ylituomari bännää mut kisasta sen takia että peesasin Evertonia, se on okei. Mutta vannon kunniani ja omantuntoni kautta ettei googlettelua ole tapahtunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös