Vedonlyöntivihjeet

  • 3 093 606
  • 15 051

Zohan

Jäsen
20:00 PACT - Unique
Unique 2.09 @Pinnacle


PACTIn paras pelaaja Vegi siirtyi Virtus.Pron vahvuuteen. Morelz stand-ininä kokoonpanossa. Unique ollut ihan hyvässä vireessä, toissapäivänä vei yhden kartan mm. monta tasoa kovemmalta Valiancelta.
 
Viimeksi muokattu:

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miesten Salibandyliigan 1. finaali lauantaina 13.4.

Classic-TPS

Classicille tarjotaan 1,42 kerrointa suorasta voitosta esim. Nordicbetillä. Classic hävinnyt edellisen kerran kotonaan TPS:lle 10 vuotta sitten. Playoffeissa eivät toki ole kohdanneet, jos oikein katsoin. Classic on ollut ylivoimainen joukkue tälläkin kaudella ja playoffeissa tähän mennessä vain yksi jatkoaikatappio vieraissa Indiansille. TPS voittanut molemmat sarjansa otteluvoitoin 4-2.

Mitäs mieltä salibandyvelhot, onko riittävä kerroin Classicin voitolle?
 
Viimeksi muokattu:

Frankster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkauksen kautta, varmasti löytyy parempia kertoimia mutta:
NHL & jatkoon
Tampa - Columbus
Nashville - Dallas
Boston - Toronto
Washington - Carolina

Nämä safe bettinä. Panokseksi 20€ = ~100€ tienattuna. En nyt jaksa katsoa kertoimia mutta eilen ~13.6, tänään ~10,6. Lyökää kun voitte.

Paras seitsemästä kellään muulla kuin Carolinalla ei ole suuria mahdollisuuksia. Washington silti "selvä" jatkoonmenijä.

Liigasta sen verran, Kärpät - HIFK 4,35 kerroin ei voi jäädä käyttämäti. Tämä tietenkin single bettinä. Kaikki ottelut nähneenä, IFK ei ole ollut vastaantulijana pl. eka ottelu. Kärpillä ilman muuta paineet alla. Itse vedän maltillisella kympin panostuksella.

EDIT: oletan että suhteessa langan kirjoittajiin, löytyy pelimerkkien panostajia mielin määrin, siksi edes jotakin konkreettisia summia. Olemme pelialtista kansaa, älkää lyökö liikaa vetoa verrattuna (netto)tuloihinne.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Miesten Salibandyliigan 1. finaali lauantaina 13.4.

Classic-TPS

Classicille tarjotaan 1,42 kerrointa suorasta voitosta esim. Nordicbetillä. Classic hävinnyt edellisen kerran kotonaan TPS:lle 10 vuotta sitten. Playoffeissa eivät toki ole kohdanneet, jos oikein katsoin. Classic on ollut ylivoimainen joukkue tälläkin kaudella ja playoffeissa tähän mennessä vain yksi jatkoaikatappio vieraissa Indiansille. TPS voittanut molemmat sarjansa otteluvoitoin 4-2.

Mitäs mieltä salibandyvelhot, onko riittävä kerroin Classicin voitolle?
Mä antaisin Classicin kotivoitolle yli 80%, vaikka Classic on ollut kotona hieman vaisumpi kuin mitä ennen playoffeja kuvittelin. Mitä sitten voisi olla peliajan tasapelin todennäköisyys, niin sen jätän sinun arvioitavaksesi.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mä antaisin Classicin kotivoitolle yli 80%, vaikka Classic on ollut kotona hieman vaisumpi kuin mitä ennen playoffeja kuvittelin. Mitä sitten voisi olla peliajan tasapelin todennäköisyys, niin sen jätän sinun arvioitavaksesi.
Saisikohan tuosta lauantaille rakenneltua jonkun veikeän yhdistelmän vaikkapa PoNoVon kanssa? 1.65 SB Vantaata vastaan ei sikäli makunystyröitä hivele, mutta jos sen parittaisi - hupimielessä - Classicin kanssa. Mistään en mitään tiedä, kunhan funtsin. @T-aika myös
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Saisikohan tuosta lauantaille rakenneltua jonkun veikeän yhdistelmän vaikkapa PoNoVon kanssa? 1.65 SB Vantaata vastaan ei sikäli makunystyröitä hivele, mutta jos sen parittaisi - hupimielessä - Classicin kanssa. Mistään en mitään tiedä, kunhan funtsin. @T-aika myös

SB Vantaa on kyllä ollut niin hyvä etten itse PoNoVo:a lähtisi lapulle laittamaan. @Mazaa tuosta PoNoVo:sta osaa enemmän kertoa.

Itselle lävähti privana vihjeeksi Vantaa.

Classicin kerroin on täysin poikkeuksellinen ja tuollaista kerrointa ei ole nähty kotona vuosiin. Silti tuossa jokin tökkii, mutta en osaa sanoa miksi.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Romanian tunnetusta jalkapalloilusta veto puolille päivin - peli alkaa siis klo 12.

Academica Clinceni vs. Balotesti ja näistä kotijoukkue sarjan kärjessä ja vieraat ovat putoamiskamppailussa tiukasti. Formi kotijoukkueelle WWWWDW ja vierasjoukkueelle LLLLLW.

Keskinäisistä matseista Balotesti on voittanut yhden (7-1-1). Viimeisessä kolme peliä: 1-3 / 1-4 / 5-1 Clincenille ja nyt kun kyseessä on kotipeli, uskoisin kotijoukkueen saavan aikaiseksi yli 2.5 maalia.

Pelivalinnat: Clinceni yli 2.5 maalia kertoimella 1.79 @Unibet 6.5u ja Clinceni EH-2 2.5 @ Bet365 5.5u

(edit: EH-2 tipahti jo näemmä 2.25 tasoon)
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Asia kunnossa, muistelin että joku ko. punppua on kehunut ja sattui silmään tuo kohde. Tosiaan yhtään mitään tietoa ei ole. Hyvä näin eikun takas piirrustuspöydän ääreen!

Noita eri alueiden joukkueita on hyvin vaikea vertailla. PoNoVo on hyvä, mutta Vantaa on pelannut todellisen tykkikauden. Pelasi kautensa kakkosen kovimmassa lohkossa, josta löytyy eniten Liigatason pelimiehiä. Varsinkin AC Haki:n ja SBS Kings:ien riveistä.

Jos nyt oikein muistan niin tiputti Kingsit jota itse pidän PoNoVo:a kovempana.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
SB Vantaa on kyllä ollut niin hyvä etten itse PoNoVo:a lähtisi lapulle laittamaan. @Mazaa tuosta PoNoVo:sta osaa enemmän kertoa.
Yhteen asiaan kiinnittäisin ehdottomasti huomiota ja se on PoNoVon päästettyjen maalien määrä tällä kaudella.

Kaikki kakkosdivarilohkot huomioiden PoNoVo päästi vähiten maaleja eli 73 kpl. Kolmanneksi vähiten maaleja päästänyt joukkue päästi omiin jo 95 maalia, eli ero on 22 maalia ja se on todella paljon. Eli ero kolmanteen on jo yli maalin per peli.

Paljon selittyy liigatasoisella pakkiparilla Ikonen&Töllikkö, mikä on mielestäni kakkosen selvästi kovin pakkipari (suluissa heidän salibandyliigan pisteet uralta):
- Aleksi Ikonen, (111 peliä 18+22=40)
- Risto Töllikkö, (180 peliä, 71+64=135)

Eniten olen ihmetellyt AC HaKin sulamista, kun siellä oli kuitenkin pakkiparina liigakokemusta omaavat Koski ja Sipilä, sekä hyökkäysketjuna mahdoton Vappula-Strömsten-Rosendahl - ehkä ikä ei olekaan vain numero? Hankala sanoa mitä tapahtui. Varsin pienellä kokoonpanolla Haki yritti päästä kauden läpi.

Kävin katsomassa kertoimia ja yllättävän suureksi suosikiksi PoNoVo on saatu (1.60).
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eniten olen ihmetellyt AC HaKin sulamista, kun siellä oli kuitenkin pakkiparina liigakokemusta omaavat Koski ja Sipilä, sekä hyökkäysketjuna mahdoton Vappula-Strömsten-Rosendahl - ehkä ikä ei olekaan vain numero? Hankala sanoa mitä tapahtui.

Olisiko tuossa sellainen tilanne, että herrat pelaavat juuri sillä tasolla millä haluavat.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Romanian tunnetusta jalkapalloilusta veto puolille päivin - peli alkaa siis klo 12.

Academica Clinceni vs. Balotesti ja näistä kotijoukkue sarjan kärjessä ja vieraat ovat putoamiskamppailussa tiukasti. Formi kotijoukkueelle WWWWDW ja vierasjoukkueelle LLLLLW.

Keskinäisistä matseista Balotesti on voittanut yhden (7-1-1). Viimeisessä kolme peliä: 1-3 / 1-4 / 5-1 Clincenille ja nyt kun kyseessä on kotipeli, uskoisin kotijoukkueen saavan aikaiseksi yli 2.5 maalia.

Pelivalinnat: Clinceni yli 2.5 maalia kertoimella 1.79 @Unibet 6.5u ja Clinceni EH-2 2.5 @ Bet365 5.5u

(edit: EH-2 tipahti jo näemmä 2.25 tasoon)
Sytyn ihan saatanasti sille, että joku jaksaa keskiviikkoaamuna selata Romanian divarin!? statseja, joten pakkohan tätä oli pelata.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Championshippia illaksi:

Norwich vs. Reading

Kotijoukkueen kunto on melkoinen - eli viimeisistä kymmenestä pelistä yhdeksän voittoa ja yksi tappio ja varsinkin kotona on hakattu maaleja melkoisella tahdilla. Suora nousu ei tietenkään vielä ole varmistettu, joten pelissä on edelleen panosta kotijoukkueen kannalta melkoisesti.

Pelivalinnaksi Norwich AH-1 1.55 @Unipahvi 5.5u ja EH-1 1.98 @Unipahvi. 3.05u. Mummotilit käyttöön!
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Sytyn ihan saatanasti sille, että joku jaksaa keskiviikkoaamuna selata Romanian divarin!? statseja, joten pakkohan tätä oli pelata.

Olen keräillyt koneelle dataa vähän joka puolelta, joten joskus tuollaisia hauskuutuksiakin on kiva pelata. Telcoa odotellessa on mukavasti aikaa käydä kantoja läpi.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Coolbet live!

Grayhound - Athletico Map 2. Athletico + 6,5 kerroin 1,80

Kenttänä Mirage: Grayhound 12 kertaa pelattu 42%. Athletico 11 kertaa pelattu 73%.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Coolbet live!

Grayhound - Athletico Map 2. Athletico + 6,5 kerroin 1,80

Kenttänä Mirage: Grayhound 12 kertaa pelattu 42%. Athletico 11 kertaa pelattu 73%.
Mä oon jopa vähän koittanut kangistua pois kaavoistani, ja alkanut pintapuolisesti seuraamaan eSportsia (pääosin tosin eSportslivescoren mukaan). Kaksi hölmöä kysymystä:

A) kuinka aikaisin seuraava map tulee tietoon, ja mistä sen näkee?

B) esimerkiksi eSportslivescore sanoo Grayhoundin pelanneen 72 rundia Miragessa, ja voittaneen niistä 66,67%. Onko tuon tilastoissa usein virheitä, eikö niissä näy kaikki, vai mistä tuo ero?
 

Zohan

Jäsen
Winstrike - ForZe
Winstrike 3.20 @Pinnacle


Nyt tarjotaan vähä liia isoa kerrointa. Uskon tän tippuvan jonnekkin 2.80 paikkeille. Ei ForZen map pool vieläkää vakuuta mua BO3 sarjoissa. Mikäli Winstrikeä edes vähän kiinnostaa pelata pitäis heidän tää hoidella.. Tämä siis matsi johonkin venäläisten lan turnaukseen ja siellä paikka suoraan finaaliin, joten luulisi motivaatiota olevan edes vähän.
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
Mä oon jopa vähän koittanut kangistua pois kaavoistani, ja alkanut pintapuolisesti seuraamaan eSportsia (pääosin tosin eSportslivescoren mukaan). Kaksi hölmöä kysymystä:

A) kuinka aikaisin seuraava map tulee tietoon, ja mistä sen näkee?

B) esimerkiksi eSportslivescore sanoo Grayhoundin pelanneen 72 rundia Miragessa, ja voittaneen niistä 66,67%. Onko tuon tilastoissa usein virheitä, eikö niissä näy kaikki, vai mistä tuo ero?

A) Mapit tulee tietoon yleensä viimeistään n. 5min ennen matsin alkua. Joskus tunti, joskus päivä ennen. Map 1 jälkeen yleensä n.15min tauko ja sit alkaa map 2.

E: Eli siis kaikki mapit tiedetään ennen matsin alkua, myös se kartta mikä pelataan toisena ja mahdollisesti kolmantena.

B) Mikko taitaa käyttää tilastoissa HLTV:n dataa, ja ne ovat viimeisen 3kk tilastot. Ja ne on juuri oikeat. Ei millään 6kk takaisilla tilastoilla ole enää mitää merkitystä. Voimasuhteet ja pelaajat vaihtuvat tässä lajissa tiuhaan.

E: Joten hltv.org sivusto seurantaan.
 

Nick Neim

Jäsen
E: Joten hltv.org sivusto seurantaan.
Joo, tämä olikin ihan uusi sivusto meikäläiselle. Pintapuolisesti peesaillut ja yrittänyt seurailla mm. sinun ja Mikon vihjeitä, mutta näin nopeasti vilkaistuna tuolla mainitsemallasi sivulla ja eSportslivescorella on eroa kuin yöllä ja päivällä. Kiitokset.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
@Kari Runk

@Zohan vastasi kysymyksiin erittäin kattavasti. Kyselkään vaan rohkeasti jatkossakin.

Semmoisen datapankin jos joku löytää missä olisi tilastoitu joukkueiden voittoprosentit kentittäin molemmilta puolilta. Kynärit muistaa noita suoraan ja helpottaa liveä kummasti.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
@Kari Runk

@Zohan vastasi kysymyksiin erittäin kattavasti. Kyselkään vaan rohkeasti jatkossakin.

Semmoisen datapankin jos joku löytää missä olisi tilastoitu joukkueiden voittoprosentit kentittäin molemmilta puolilta. Kynärit muistaa noita suoraan ja helpottaa liveä kummasti.
Tähän liittyen bongasin joskus ehkä vuosi sitten HLTVn forumilta sellaisen linkin sivustolle, missä oli sekä excel-feedinä että ihan perustilastoina jumalattomasti dataa. Lisäksi oli todella pätevän oloinen vedonlyöntivihje-katiska.

Se oli mulla kirjanmerkeissä, mutta hävisi taivaan tuuliin tuossa viime kesän suuressa myllerryksessä, enkä ole sitä löytänyt mistään sittemmin. Vähän luulen, että se on joko kuopattu tai ostettu pois jonkun toimesta ja tehty maksulliseksi tms. Mutta jos noilla spekseillä sattuu tulemaan vastaan niin vinkatkaahan toki!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös