Vedonlyöntivihjeet

  • 3 076 165
  • 15 017

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Evans 21 (Coolbet)

Top 3
Evans 2,15
Olipahan melkoiset haut taas, pelikassa kiittää. Laitoin edellisten missaamani vihjeidesi takia muistutukset päälle ketjun uusista viesteistä ja näemmä se kannatti. Tuolle Evansille sain "enää" kertoimen 18 tunnin päästä vihjeen lähettämisestä, mutta laitoin kuitenkin siihen niin paljon kuin Coolbet antoi (reilun kympin). Isot kiitokset, laita ihmeessä näitä jatkossakin. Jos Tapparan peliin eksyt joskus niin tarjoan vapaavalintaisen virvokkeen erätauolla. :)
 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nordicbet-ketju tarjoaa nyt Ilvekselle kerrointa 2,70 Tapparaa vastaan Tampere Cupin avauspäivään tänä iltana. Tapparalla on kohtuulliset poissaolot ja osa pelaajista parantelee vielä vammojaan eivätkä ole vielä täydessä iskussaan. Ilveksen kokoonpano liki optimi ja heillä jatkuu sama touhu tutun valmentajan kanssa kuin viime vuonnakin, Tapparalla tulee ensimmäinen testiottelu uuden valmentajan ja pelitavan kanssa. 2,70 kelpaa hyvin Ilveksen voitolle.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taas rallia mentäisiin, nämä nyt sillä oletuksella että erikoiskokeet pystytään ajamaan ja kuivissa olosuhteissa.

Rally Greece
Top 3 Sordo 9,50 (olybet)
TOP 5 Loubet 8.00 (Nordicbet)

First Car To Retire (Rally 1 - including Super Rally): 4.00 Toyota ( Olybet)
Driver Total Stage Wins - Ott Tänak: Over (2.5) 2,40 (olybet)
Driver Total Stage Wins - Pierre-Louis Loubet: Over (0.5) 3.00 (Olybet)
--------------------------------
Voittaja: Sordo 125 (Olybet (ei antanut lyödä kun 1,61 panoksen mutta bonuksena tätä kokeilin, mahdollisuus ehkä sen n.1% verran mutta ehkä se on nyt kun tapahtuu).

Panoskatosta ei mitään hajua itse lyön amatööripanoksilla :)
 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Unipaf tarjoaa Tapparan parhaaksi maalintekijäksi Baptistea kertoimella 4,5. Omissa arvioissani Baptiste on selkeä ykkösheppa joukkueen sisäisessä maalipörssissä, joten laitoin pienen harrastevedon. Esimerkiksi Levtchille annetaan vain 3,5.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taas rallia mentäisiin, nämä nyt sillä oletuksella että erikoiskokeet pystytään ajamaan ja kuivissa olosuhteissa.

Rally Greece
Top 3 Sordo 9,50 (olybet)
TOP 5 Loubet 8.00 (Nordicbet)

First Car To Retire (Rally 1 - including Super Rally): 4.00 Toyota ( Olybet)
Driver Total Stage Wins - Ott Tänak: Over (2.5) 2,40 (olybet)
Driver Total Stage Wins - Pierre-Louis Loubet: Over (0.5) 3.00 (Olybet)
--------------------------------
Voittaja: Sordo 125 (Olybet (ei antanut lyödä kun 1,61 panoksen mutta bonuksena tätä kokeilin, mahdollisuus ehkä sen n.1% verran mutta ehkä se on nyt kun tapahtuu).

Panoskatosta ei mitään hajua itse lyön amatööripanoksilla :)

Noh meni sieltä näköjään ohikin vetoja, mutta ainakin itse mukavasti jäi voitolle tuolla Sordolla. Varmaan joku 6 kerta kun sijoituksen veikkaus oikein mukavalla panoksella. Vaikeeta ennustaa nuo tekniset murheet kun olisi odottanut jo M-sportin ne korjanneen edes jotenkin. Jäi näköjään tuo Driver To Win The First Stage And The Rally: Kalle Rovanperä 50.00 pois, noh ensikerralla sitten..
 

Pistrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Vuosi 2022
376 vihjettä
Oikein 181, void 4, väärin 191
Palautus 103,73 %

3 kpl kausivetoja tuosta puuttuu, mutta ne ratkeavat vasta huhti-/toukokuussa.

edit: muokattu yksi puuttunut tilastoihin mukaan
Vuosi 2023 (1.1.2023 - 30.9.2023)
75 vihjettä
Oikein 29, void 0, väärin 46
Palautus 135,90 %

edit: korjattu virhe tilastoissa, olikin vielä parempi palautusprosentti
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vuosi 2023 (1.1.2023 - 30.9.2023)
75 vihjettä
Oikein 29, void 0, väärin 46
Palautus 135,90 %

edit: korjattu virhe tilastoissa, olikin vielä parempi palautusprosentti
Mä peesailen tänä vuonna, jos vaan tämmösellä laitellaan!
 

Zohan

Jäsen
Pitkästä aikaa vois yhden cs pelin vihjailla, kun BIG vakuutti mut todellakin puolalaisia vastaan. Todella laadukasta tekemistä ja melkeimpä täydellistä dominointia. Toki nyt vastus kovenee, mutta en näkisi tätä kertoimien puolesta näin isona erona.

16:00 BIG - ENCE
Map 1 winner: BIG @2.50
Match Winner: BIG @3.30
 
Viimeksi muokattu:

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten huonoja mahtaa Coolbetin keskimääräiset vedonlyöjät olla, kerran ihan harrastuspohjaltakin kiekkovedoilla pääsee näinkin kärkeen listoilla? No siellä on niitä peesattuja rallivetoja sun muita seassa kyllä, mutta silti ihmetyttää.
 

Liitteet

  • nimetön.png
    nimetön.png
    9,3 KB · kertaa luettu: 140

Väkkärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Kalpa
Miten huonoja mahtaa Coolbetin keskimääräiset vedonlyöjät olla, kerran ihan harrastuspohjaltakin kiekkovedoilla pääsee näinkin kärkeen listoilla? No siellä on niitä peesattuja rallivetoja sun muita seassa kyllä, mutta silti ihmetyttää.
Mielenkiinnosta että mistä löytää coolbetin sivuilta noi omat tilastot?
 

Jaakko85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning , KooKoo
Miten huonoja mahtaa Coolbetin keskimääräiset vedonlyöjät olla, kerran ihan harrastuspohjaltakin kiekkovedoilla pääsee näinkin kärkeen listoilla? No siellä on niitä peesattuja rallivetoja sun muita seassa kyllä, mutta silti ihmetyttää.

Mietein samaa.
 

Liitteet

  • IMG_9952.jpeg
    IMG_9952.jpeg
    78,6 KB · kertaa luettu: 117

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä noi ”tilastot” näytti ainakin joskus ihan mitä sattui.

Ihmettelin itsekin, kun sen mukaan kuuluin johonkin parhaaseen kahteen prosenttiin esim viimeisen kuuden kuukauden ajalta ja tätä on vaikea uskoa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mitä itse olen tutkinut tuota, niin tekisi mieli sanoa, että tuolla yritetään motivoida veikkaamaan enemmän.
 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun mielestä noi ”tilastot” näytti ainakin joskus ihan mitä sattui.

Ihmettelin itsekin, kun sen mukaan kuuluin johonkin parhaaseen kahteen prosenttiin esim viimeisen kuuden kuukauden ajalta ja tätä on vaikea uskoa.
Se laskutapa tässä itseänikin kiinnostaisi tietää. Entäpä jos kuuluu siihen huonoimpaan kymmeneen prosenttiin, kannattaako sellaista tilastoa näyttää häviävälle asiakkaille? Vai onko tilasto näkyvissä vain kärkipäälle? En todellakaan pidä itseäni hirveän voittavana vedonlyöjänä, aika lähellä break eveniä mennään, biittaan nipin napin talon osuuden näissä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mitä itse olen tutkinut tuota, niin tekisi mieli sanoa, että tuolla yritetään motivoida veikkaamaan enemmän.
Samaa veikkaisin (hoh), konkreettinen merkki, että menee hyvin on esim. jos firma asettaa sinulla rajoituksia panoksiin.
 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Samaa veikkaisin (hoh), konkreettinen merkki, että menee hyvin on esim. jos firma asettaa sinulla rajoituksia panoksiin.
Nordicbetin sivustoilla ei tarvitse edes hyvin mennä. Sieltä en saanut edes omia takaisin kun sain parin euron - parin kympin limitit kohteesta riippuen. Unipaf ja Coolbet antavat puolestaan pelata aika pitkään voitollisena.
 

Gemondo

Jäsen
NordicBetillä Elias Pettersson over 68,5 pistettä kertoimella 1,83.

Miksi raja on näin alhainen? Esim Millerillä on kuitenkin 81,5.

Please note that a selection has been voided on your bet with the following details:
 
Viimeksi muokattu:

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Itävalta - Belgia 2.58, Coolbet

Itävallasta sivussa Alaba, Posch, Arnautovich, Sabitzer ja Gregoritsch, jotka ovat kaikki avauksen pelaajia normaalisti. Toki Belgialta puuttuu De Bruyne ja Trossard esimerkiksi, mutta pakkohan tuollaisten menetysten on Itävallan pelissä näkyä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös