Vedonlyöntivihjeet

  • 3 082 677
  • 15 027

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
11.3 19:30 Barcelona - Real Madrid

Tähän kusilaumaan ei kiinnostaisi laittaa euroakaan mutta kun juuri tulleen tiedon mukaan Rellun paras pelaaja Luka Doncic on pari viikkoa pois niin kai tässä Barcelona täytyy kotikentällä pieni suosikki tai edes tasabookki olla.

Eli Rellu voittaa joku 40

Betfair 2.25
Bwin 2.20
Unibet 2.04
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Clippers-Cavaliers 2.04 (Pinnacle)

Kai tämä nyt ainakin 50/50 pitäisi olla. Kotijoukkue voittanut viime aikoina paremmista joukkueista ainoastaan Nuggetsin, jonka myös Cavs voitti edellisessä pelissä Jamesin lopun mahtisuoritusten ansiosta. Cavs väläyttelee parempaa, mutta hakee peliään vielä. Silti, tällä kertoimella tartun koska vastustaja ei ole ihan parhaasta päästä.

Clippers kotona: 18-14
Cavs vieraissa: 16-15

kymmenen ottelun kuntopuntarit molemmilla 6-4.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onkos näin kuukauden jälkeen mielipide tästä vielä sama @Saul Goodman ? Ei ole tullut seurattua NBA:ta, mutta vieläkin saisi Nordicbetiltä tuon 2.30 ja olisi vähän löysää pelitilillä, niin onko järkevää vieläkin iskeä?

TÄLLÄ HETKELLÄ Raptors (3,75) ja Celtics (4,00) ovat parempia joukkueita, mutta jää nähtäväksi ovatko sitä playoffeissa. Enkä tiedä onko Loven paluu pelastus joukkueelle, mutta vahva lisä vähintään.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Girona - Deportivo La Coruña klo 22.00

Molemmilla ollut treenipoissaoloja joka sekoittaa valmistautumista. Kummallakin on mahdollisesti poissa tärkeitä pelaajia, varmoja poissaolijoita ei kuitenkaan ole ainakaan tällä haavaa tiedossa. Ei oikein siis tiedä mitä luvassa kokoonpanojen osalta, mutta Gironan maalitykit kummatkin rivissä.

Lähtökohtaisesti Girona on suuri ennakkosuosikki tähän matsiin. Jos tämän olisi kirjoittanut ennen kautta niin aika moni olisi naureskellut päin naamaa, tässä puhutaan kauden suuryllättäjästä jolla edelleen mahdollisuudet jopa eurokentille. Deportivo on hävinnyt yli kaksi kolmasosaa vierasotteluistaan. Se ei ole osunut maaliin kuin kerran edellisissä kuudessa vierasottelustaan ja lisäksi Girona on pelannut edelliset viisi kotiotteluaan päästämättä maalia. Se on voittanut nämä kaikki samalla. Christian Stuani on joukkueen talismaani, kasassa 14 liigamaalia ja lisäksi hyökkääjäkumppaninsa Portu on osunut 11 kertaa. Molemmat ovat maalipörssin top 8:ssa.

Depor on sysihuono eikä Seedorfin tulo valmentajaksi ole muuttanut oikeastaan mitään. Laitan itse kiinni keskisuuren kudin siihen että GIrona voittaa päästämättä maaliakaan (Unibet 2,75). Gironan voitto antaa 1,63 Unibetillä, joka on omaan makuuni aika niukasti. BTTS Y/N 1,84 - 1,93 <- näistä jälkimmäinen jollekin pienen panostuksen lapulle sivubetsiksi.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Girona - Deportivo La Coruña klo 22.00

Laitan itse kiinni keskisuuren kudin siihen että GIrona voittaa päästämättä maaliakaan (Unibet 2,75)

Tämä peesattu. Nordicilla mielenkiintoisesti kertoimet... Gironan voitolle niin että vastustaja ei tee maaliakaan saa 2,65. Sitten on erikseen kohde jossa Gironan voitto ja BTTS No, tämän kerroin 2,75. Kertokaa nyt joku mua fiksumpi että mikä näissä on erona, kerrointa lukuunottamatta siis.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kertokaas mulle joku viisaampi kun nyt lähden tohon @Scissors in peesiin ja tarkastelen veikkauksen kertoimia, niin silmiin pistää tämmöinen: Girona maali puhtaana, kerroin 2.40. Vierasjoukkueen maalimäärä 0, kerroin 2.35. Miksi näin?

Edit. Kappas vaan, ylempänä ihmetellään samaa. Kertokaa meille molemmille
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Kertokaas mulle joku viisaampi kun nyt lähden tohon @Scissors in peesiin ja tarkastelen veikkauksen kertoimia, niin silmiin pistää tämmöinen: Girona maali puhtaana, kerroin 2.40. Vierasjoukkueen maalimäärä 0, kerroin 2.35. Miksi näin?

Edit. Kappas vaan, ylempänä ihmetellään samaa. Kertokaa meille molemmille

Eri pelikohteissa on eri palautusprosentti. Siinä kohteessa, missä kerroin on 2,40, on palautusprosentti suurempi kuin tuossa vierasjoukkueen maalimäärä -kohteessa, josta taas jää suurempi siivu Veikkaukselle.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nurmon Jymy - Karhut 1 Veikkaus kerroin 2,10.

Nurmo oli sarjan parhaita kotijoukkueita. Viimeisestä viidessätoista kotipelistä yksitoista voittoa. Kolme hyvää ratkaisuihin pystyvää kenttää. Karhuilla erittäin rikkinäinen ja haastava kausi takana. Loppukaudesta parempi jakso takana.

Nordicin kerroin 1,87 lähellä omaa arviota.
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Girona - Deportivo La Coruña klo 22.00

Laitan itse kiinni keskisuuren kudin siihen että GIrona voittaa päästämättä maaliakaan (Unibet 2,75). Gironan voitto antaa 1,63 Unibetillä, joka on omaan makuuni aika niukasti. BTTS Y/N 1,84 - 1,93 <- näistä jälkimmäinen jollekin pienen panostuksen lapulle sivubetsiksi.

Kummatkin pelasin lopulta itse, onneksi. Hyvä kohde oli vaikka kertoimet oli aika sulia.
 

Tuamas

Jäsen
Nurmon Jymy - Karhut 1 Veikkaus kerroin 2,10.

Nurmo oli sarjan parhaita kotijoukkueita. Viimeisestä viidessätoista kotipelistä yksitoista voittoa. Kolme hyvää ratkaisuihin pystyvää kenttää. Karhuilla erittäin rikkinäinen ja haastava kausi takana. Loppukaudesta parempi jakso takana.

Nordicin kerroin 1,87 lähellä omaa arviota.

Karhuilla kärki on niin terävä, että tämä saattaa olla yllättävän tiukoilla.

Salibandyliigan viimeisellä kierroksella selkeä ylikerroin lienee Salballa, joukkueella joka on väistänyt putoamisen jo monta kertaa hiuksenhienosti.
Vastassa lähtökohtaisesti selvästi kovempi KRP, mutta joka pelaa täysin vailla panosta. Jossain oli kuuden luokkaa olevia kertoimia, vaikka nähdäkseni tämän pitäisi olla käytännössä tasan.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Salibandyliigan viimeisellä kierroksella selkeä ylikerroin lienee Salballa, joukkueella joka on väistänyt putoamisen jo monta kertaa hiuksenhienosti.
Vastassa lähtökohtaisesti selvästi kovempi KRP, mutta joka pelaa täysin vailla panosta. Jossain oli kuuden luokkaa olevia kertoimia, vaikka nähdäkseni tämän pitäisi olla käytännössä tasan.

Öö mitä? Perustason ero on luokkaa suuri, joten mielestäni pelkkä pelin merkitys ei käännä asetelmia tasoihin. Perustele toki kunnolla niin katsotaan sitten.
 

Tuamas

Jäsen
Öö mitä? Perustason ero on luokkaa suuri, joten mielestäni pelkkä pelin merkitys ei käännä asetelmia tasoihin. Perustele toki kunnolla niin katsotaan sitten.

Salba on perinteisesti pelannut Seppisen aikana huomattavasti perustasoaan paremmin kun on aidosti veitsi kurkulla ratkaisuhetkillä, KRP otti jo kunnolla kuokkaan ensimmäisessä panoksettomassa ottelussa ja nähdäkseni vaikka salibandy on jo lähellä ammattimaista suorittamista, mielestäni panoksen merkitys ylikorostuu näissä kauden päätöspeleissä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miami Heat-Washington Wizards +4 2,02 (Pinnacle)

Kohti uusia pettymyksiä! Vastakkain idän 7:s (Miami) ja 4:s (Washington). 7.3 kohtasivat viimeksi ja Wizards oli parempi jatkoajalla 117-113 kotonaan.
Miami kotona: 19-13
Was vieraissa: 19-14
viimeiset kymmenen peliä: Mia 5-5, Was 6-4

Ainut asia, mikä mietityttää, niin se että Wizards pelasi myös eilen ja Heatilla on yksi huilipäivä. Silti otetaan peleihin.
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Salba on perinteisesti pelannut Seppisen aikana huomattavasti perustasoaan paremmin kun on aidosti veitsi kurkulla ratkaisuhetkillä, KRP otti jo kunnolla kuokkaan ensimmäisessä panoksettomassa ottelussa ja nähdäkseni vaikka salibandy on jo lähellä ammattimaista suorittamista, mielestäni panoksen merkitys ylikorostuu näissä kauden päätöspeleissä.

Jahas, taisi Seppisen yhdeksäs elämä mennä viime kauden päätteeksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Rogerilta syksyllä vahvaa pohdiskelua, kiitokset!
Oli niin hyviä pohdintoja kyllä että en edes itse muistanut näitä enkä näköjään edes pelannut... :D

Mutta loistavaa jos itse pelasit ja osui! Mukava että joskus nämä arvailutkin tuottaa tulosta.
 

Pistrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Liigaa on pelattu nyt kaksi kautta 15:llä joukkueella ja eri sijoituksiin on molempina kausina tarvittu suhteellisen saman verran pisteitä. Itse intouduin laskemaan kahden aiemman kauden keskiarvon kuhunkin sijoitukseen tarvittavista pisteistä ja laittamaan joukkueet veikkauksen mestaruuskertoimien mukaiseen järjestykseen tähän tulevan kauden kuvitteelliseen sarjataulukkoon. Tähän lisäsin tuon kohteen mukaiset tasoitukset ja neljän kärki muotoutui hiukan muista erilleen seuraavin pistein:

HIFK 129 (tasoitus +18)
JYP 128,5 (tasoitus +12)
Tappara 127 (tasoitus 0)
TPS 124,5 (tasoitus +16)

Aiempina kausina TOP6 joukkueiden ulkopuolelta on ollut turha haastaa runkosarjanvoittajaa edes noilla tasoituksilla ja uskon, että tämä suuntaus jatkuu myös ensi kaudella. Koska veto on mielenkiintoinen ja omissa papereissa on helppo nimetä kolme "selkeähköää" suosikkia tämän vedon voittajaksi, löytyy omalta "hupilapulta" kohteeseen valinnat Tappara +0, JYP +12 ja HIFK +18 kertoimella 4,33 muita joukkueita vastaan tasoituksineen.
Mikä joukkue oli tähän liigan runkosarjan tasoitusvetoon voittava vaihtoehto?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mikä joukkue oli tähän liigan runkosarjan tasoitusvetoon voittava vaihtoehto?
Ihan ulkomuistista nuo tasoitukset muistan, mutta kyllä se Kärpille taisi mennä selvällä erolla.

Oikea tulos oli:
- Kärpät +22 pistettä, kerroin 13.00
 
Viimeksi muokattu:

TuH0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vancouver Canucks
Mikä joukkue oli tähän liigan runkosarjan tasoitusvetoon voittava vaihtoehto?

Kyllähän tämä lähti melko nopeasti väärille raiteille, pahoittelut niille jotka minun "perustelut" ja vihjeen osti. Lopullinen sarjataulukko vedossa meni näin:

1. Kärpät 123+22=145
2. KalPa 99+38=137
3. SaiPa 93+42=135
4. TPS 112+16=128
5. HIFK 103+18=121
6. JYP 108+12=120
7. Ässät 88+32=120
8. Ilves 81+36=117
9. Lukko 85+28=113
10. Pelicans 83+28=111
11. Tappara 110+0=110
12. Jukurit 67+42=109
13. KooKoo 62+44=106
14. HPK 78+26=104
15. Sport 58+38=96

Tästä näkee hyvin ylisuorittaneet/onnistuneet ja alisuorittaneet/epäonnistuneet joukkueet suhteessa ennakko-odotuksiin.

Täältä myös kiitokset @Roger Moore :lle Suomelan pistepörssin voiton pohdinnoista!
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Unibetillä 3,55 Real Betisin vierasvoitosta tänään. Taitaa olla selkeä toppi?

BTTS 1,78 vielä, en sitä itse silti pelaa ettei tule liikaa hajontaa omiin pelivalintoihin. X2 1,74 mikä löytyy itsellä lapulta vierasvoiton lisäksi. Vierasvoitto vaatisi venymistä kovan kotijoukkueen luolassa mutta toisaalta Betis on täysin erilainen orkesteri kuin monet muut La Liga-jengit jotka käyneet Alavesissa häviämässä. Tasuririski on, mutta Betisin venymistä povailen itse. Kannattaa myös katsoa peli, perusliigaottelua viihdyttävämpi taisto luvassa sillä Alaveskin on aika pitkälti safe putoamiskamppailunsa osalta.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Löytyisikö täältä hyviä vetovinkkejä täksi päiväksi KHL / mestis-peleihin?

Nordicin 3,15 Kiekko-Vantaan suoralle voitolle TUTO:sta on mielestäni pelattava kerroin, ellei kivitaloa meinaa paiskoa.

TUTO:n tekeminen on sekaista ja kuritonta, ja minkä se täysivaltaisella kokoonpanollaan tekisi eroa vierailijoihin, häviää se näihin edellämainittuihin asioihin. Kun lisäksi poissaolijoita on paljon ja viimeisimpänä Lucenius hölmöili itsensä loppukaudeksi ulos, ei se materiaalissakaan ole enää edellä. TUTO on joukkue josta kukaan ei tiedä mitä luvassa on, mutta nyt on niin paljon negatiivisia tekijöitä esillä että minä uskaltaisin pelata K-Vantaata, jos maksetaan yli kolmosen kertoimia. Ja pelaankin. En tosin heitä isoa kutia, koska TUTO on muutaman todella kovan kotiottelun tällä kaudella pelannut juuri silloin kun en itse ole odottanut mokomaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös