Vedonlyöntivihjeet

  • 3 096 178
  • 15 058
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko tuo Latvian lohkovoitto vielä elossa? Jos kaikki kolme (Venäjä,Serbia,Latvia) tasapisteissä ja keskinäiset ristiin niin korierollako ratkeaa voittaja lohkossa?

Ne on nyt tasapisteissä ja Latvia johtaa lohkoa, joten eiköhän voitto Turkista riitä lohkovoittoon. 1. Keskinäiset ottelut 2. Keskinäisten otteluiden koriero

e. Latvian voitto Venäjästä oli sen verran reilu, että se ratkaisi homman
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En tiedä onko nämä varsinaisia vihjeitä, mutta muutamia ihan mielenkiintoisia tärppejä löytyy alkavaan liigakauteen:

IFK-Kärpät runkosarjan paremmuus: IFK 1,52 kerroin, Kärpät 2,35 kerroin
-värilaseilla toki vähän osuutta asiaan, mutta mitä nyt olen IFK:n CHL-pelejä nähnyt ja lukenut juttuja IFK:n keskustelusta, niin kohtalaisen "pelonsekaisin" fiiliksin siellä ollaan joukkueen suhteen. Kärpillä hankala pre-seasonin alku mutta sitten kaksi selkeää voittoa Luulajasta ja Skellefteåsta. Sanotaanko että kyllä tuossa ylikerrointa tarjotaan Kärppien suhteen.

Runkosarjan pistepörssin voittoon on muutama mielenkiintoinen kohde olemassa. Alkuun mainitaan Kristian Kuusela, mielestäni tuo 6,60 kerroin on jokseenkin matala. Vaikka Kuusela toki huikea pelaaja onkin, niin ihan samanlaiseen ilotulitukseen en usko mitä kaudella 2015-16 kun Kuusela pörssin voitti. Sen sijaan seuraavissa on hyviä kertoimia tarjolla:

-Ilari Filppula, kerroin 14,70. Kyseessä TPS:n selkeä ykkössentteri?
-Antti Suomela, kerroin 21,36. Viime kausi JYPissä tehoin 22+23 ja 23-vuotiaan pelaajan kehitys tuskin on pysähtynyt. Toki jonkin verran mahdollisuuksia heikentää JYPin kova sentterikalusto jossa vastuu ei välttämättä ihan niin kovaksi nouse kuin pahimmilla kilpailijoilla.
-Tomas Zaborsky, kerroin 11,06. Jos pitäisi Kuuselan ja Zabon välillä miettiä, niin tarttuisin kertoimen puolesta tähän. Pelillisesti ero ei ole iso, molemmat saanee isoja minuutteja mutta noin paljon isompi kerroin houkuttelee.
-Jarkko Immonen, kerroin 10,93. Ei ehkä ihan vanhassa loistossaan enää, mutta toisaalta viime kaudellakin nousujohteinen kausi Sveitsissä. Runkosarja meni 26 pisteellä 49 pelissä, mutta pleijareissa 11 pinnaa 15 peliin. Edelleenkin kovaa valuuttaa liigassa ja varmasti JYPin ykkös-ylivoimassa, tulosta tulee.

Bubbling under: Ville Vahalahti, kerroin 36,24. Viime kaudella sekasortoisessa Lukossa kuitenkin 47 pistettä. Vaikka ikää jo onkin, niin plussaa siitä että pahemmin pelejä ei jää väliin, viime kaudella täysi runkosarja. Toki uusiksi menee aikalailla kaikki Lukossa Virran myötä, joten pieni kysymysmerkki miten soveltuu tuohon porukkaan mutta tuolla kertoimella ja edelleenkin hyvällä tasolla tuossa voisi mielenkiintoinen musta hevonen.
 

RW/LW

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Ne on nyt tasapisteissä ja Latvia johtaa lohkoa, joten eiköhän voitto Turkista riitä lohkovoittoon. 1. Keskinäiset ottelut 2. Keskinäisten otteluiden koriero

e. Latvian voitto Venäjästä oli sen verran reilu, että se ratkaisi homman

Keskinäiset:
Latvia-Venäjä 84-69
Venäjä-Serbia 75-72
Serbia-Latvia 92-82

Eli keskinäisten korierot

Serbia +7
Latvia +5
Venäjä -12

Serbia lohkoykkönen tasapisteissä?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Keskinäiset:
Latvia-Venäjä 84-69
Venäjä-Serbia 75-72
Serbia-Latvia 92-82

Eli keskinäisten korierot

Serbia +7
Latvia +5
Venäjä -12

Serbia lohkoykkönen tasapisteissä?

Niin tietysti, olet oikeassa. Oletin laskematta, että Fiban sivuilla oleva sarjataulukko on noiden joukkueiden osalta järjestyksessä, mikä ei tietystikään pidä paikkaansa. Sitä se teettää kun töiden ohessa höseltää. Tällä tuskin kuitenkaan on vaikutusta otteluun Latvia-Turkki, sillä Latvian täytyy kuitenkin voittaa, että olisi lohkokakkonen. Kolmosena tulisi vastaan ilmeisesti Kroatia.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Siis Serbian nyt voittaessa Belgian varmistuu Serbian lohkovoitto?
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Ei Serbian voittaessa. Hyvin haettu kyllä Latvian lohkovoitto, koska lähelle se tuli!

Voihan paskapillu! Jännitelly koko päivän Latvia-Turkki matsia jossa luulin olevan panoksena Latvian lohkovoitto. Aikamoinen antikliimaksi...
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Voihan paskapillu! Jännitelly koko päivän Latvia-Turkki matsia jossa luulin olevan panoksena Latvian lohkovoitto. Aikamoinen antikliimaksi...
Vaikka voittoveto kusikin niin on tähän matsiin vielä joukkueilla aika hitosti panosta. Nimittäin jos en ihan väärässä ole, niin häviäjä saa vastaansa heti kärkeen Espanjan ja turnaus päättyykin siihen. Voitolla vastaan tulee ilmeisesti Kroatia, joka sekin on kova mutta ei lähelläkään Espanjan tasoa. Ite oon Latvian kelkassa Porzingzingzingiiksen takia, eli lyökäähän vedonne Turkin karvakädille!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Olisiko yöllä sitten Coloradon Rockiesin vuoro jatkaa Losin kyntämistä? Paf tarjoaisi 3,4 kerrointa.
Enempää en ota kantaa kuin sen, että Dodgersin ykkössyöttäjä ja joukkueen henkinen selkäranka Clayton Kershaw saa toisen starttinsa noin kuukauden loukkaantumisen jälkeen. Tuo eka startti 1.9. meni kohtuu putkeen, kun seitsemässä vuoroparissa 0 annettua juoksua, kaksi osumaa ja seitsemän strikeoutia. Sattumoisin samainen peli oli edellinen, jonka Dodgers voitti - murskaavasti 0-1. Toki Rockies on Padresia paljon lyöntivoimaisempi jengi.

Itse en koskaan pelaa näitä ässiä vastaan, mutta kerroin on kyllä houkutteleva.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olisiko jossain jotain kausivetoja SM-liigaan, kun Veikkaukselle en voi pelata?
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olisiko jossain jotain kausivetoja SM-liigaan, kun Veikkaukselle en voi pelata?

Paf tarjoaa ainakin. Samat löytynee Unibetiltä.

Edit: Annetaan tuolta nyt samalla vihje:

KalPa eniten maaleja: Kai Kantolalle olisi mennyt, mutta pitkä loukkaantuminen vesitti tuon.

Tommi Jokinen teki viime kaudella 15 maalia. Myös edellisenä kautena syntyi 15 maalia. Vastuu ei ainakaan tällä kaudella pienene. KalPa:lta ei löydy takuuvarmoja viimeistelijöitä ja uskon, että 15 maalia riittäisi ykköstilaan. Kerroin 5,50.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
10.9 22.00 Connecticut Sun -4,5 1.90 - Phoenix Mercury

Pudotuspelit ja kerrasta poikki. En todellakaan ymmärrä kertoimia. Connecticutissa pelataan ja kotijoukkue on näistä kahdesta selvästi parempi.

60%
 
Viimeksi muokattu:

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Eniten maaleja runkosarjassa - Markus Nenonen, kerroin 40.00 (Nordicbet)

Sportin ykkösketju on ollut todella tehokas harjoituspeleissä. Nenonen 7 maalia 9 otteluun.
mm. Paf/Unibet tarjoaa kohteelle vain kerrointa 14.00
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten maaleja runkosarjassa - Markus Nenonen, kerroin 40.00 (Nordicbet)

Sportin ykkösketju on ollut todella tehokas harjoituspeleissä. Nenonen 7 maalia 9 otteluun.
mm. Paf/Unibet tarjoaa kohteelle vain kerrointa 14.00

Oli muuten alkujaan 75. Edelleen loistava kerroin, jossa paljon ilmaa. Harmi, kun ei saa sisään kuin karkkirahoja.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Olisiko yöllä sitten Coloradon Rockiesin vuoro jatkaa Losin kyntämistä? Paf tarjoaisi 3,4 kerrointa.
Toivottavasti otit etkä kuunnellut mun lässytyksiä. Liigan parhaimmistoon kuuluva syöttäjäkin on aivan vitun paperia jos minä sitä alan puolustelemaan. Sysipaska peli Dodgersilta jälleen kerran ja ylivoimanen voitto Coloradoon. Ja mä lopetan taas tänne kirjottelun koska jinx on niin vahva.
 

tankero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti otit etkä kuunnellut mun lässytyksiä. Liigan parhaimmistoon kuuluva syöttäjäkin on aivan vitun paperia jos minä sitä alan puolustelemaan. Sysipaska peli Dodgersilta jälleen kerran ja ylivoimanen voitto Coloradoon. Ja mä lopetan taas tänne kirjottelun koska jinx on niin vahva.
Laitoin vaan isommalla, kun olit kerta eri mieltä. Ei vaiskaan, vähän jänistin ja löin pienemmällä betsillä Minnesota Twins(1,84) kaverina.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Liigaa on pelattu nyt kaksi kautta 15:llä joukkueella ja eri sijoituksiin on molempina kausina tarvittu suhteellisen saman verran pisteitä. Itse intouduin laskemaan kahden aiemman kauden keskiarvon kuhunkin sijoitukseen tarvittavista pisteistä ja laittamaan joukkueet veikkauksen mestaruuskertoimien mukaiseen järjestykseen tähän tulevan kauden kuvitteelliseen sarjataulukkoon. Tähän lisäsin tuon kohteen mukaiset tasoitukset ja neljän kärki muotoutui hiukan muista erilleen seuraavin pistein:

HIFK 129 (tasoitus +18)
JYP 128,5 (tasoitus +12)
Tappara 127 (tasoitus 0)
TPS 124,5 (tasoitus +16)

Aiempina kausina TOP6 joukkueiden ulkopuolelta on ollut turha haastaa runkosarjanvoittajaa edes noilla tasoituksilla ja uskon, että tämä suuntaus jatkuu myös ensi kaudella. Koska veto on mielenkiintoinen ja omissa papereissa on helppo nimetä kolme "selkeähköää" suosikkia tämän vedon voittajaksi, löytyy omalta "hupilapulta" kohteeseen valinnat Tappara +0, JYP +12 ja HIFK +18 kertoimella 4,33 muita joukkueita vastaan tasoituksineen.
Itse olen kallistumassa sille linjalle, että lyön Tapparaa. Tuolla maajoukkue tason puolustuksella sekä liigan tason huomioiden hyvällä hyökkäyksellä sekä maalivahdilla on mahdollista pistää liigan piste-ennätys uusiksi, jolloin on varsin epätodennäköinen skenaario että kenenkään muun tasoitukset riittäisivät.

Kaiken kaikkiaan loistava pelikohde ja siitä kiitokset veikkaukselle, tässä on saanut kyllä pohtia näitä ihan urakalla :)
 
Viimeksi muokattu:

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Laitetaas futiskauden eka tipsi, joka tosin perustuu melko vahvaan mutuun ja edelliskauden tilastoihin.

LA 14:30 - Manchester City - Liverpool
Unibet tarjoilee tähän tuplamerkille X2 ihan mukavaa 1.98 kerrointa. Poolilla on kausi lähtenyt todella vauhdikkaasti käyntiin ja etenkin hyökkäys on tällä hetkellä sarjan eliittiä. City on kolmesta ottelustaan voittanut kaksi ja pelannut yhden tasan, mutta oikeastaan kaikissa näissä on ollut ainekset isompiin pistemenetyksiin.

Sitten niitä menneiden kaivelua. Liverpoolin saldo viime kauden muita "isoja" jengejä (Che, Tot, ManC, Ars, ManU, Eve) vastaan oli upea 7-5-0 eli yhtään ottelua se ei näitä perinteisen kovia joukkueita vastaan hävinnyt. Cityllä vastaava litannia 2-5-5. Tarkastelua voi jatkaa jopa niinkin, että itse asiassa Valioliiga-kaudella 16-17 Liverpool hävisi vain yhden ottelun TOP10-joukkueita vastaan (Bournemouthille 4-3). Edelliskauden tilastoja ei tietenkään voi liiaksi tuijottaa, mutta koska Liverpoolilla on joukkue säilynyt lähes samana valmentajaa myöten, voi samaa trendiä uumoilla myös tälle sesongille.

Unibetilta saa muistaakseni 10 euroa bonusrahaa joka lauantai, ja itse ajattelin tuon kympin pistää hakuna tuohon iltapäivän ekaan matsiin ja toivoa pelikassaan vipuvartta illan muita pelejä varten.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös