Vedonlyöntivihjeet

  • 3 079 411
  • 15 022

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
*** Lievestuore - Jyväskylä, merkki 2, 2.30 (55%)

- Lievestuore voitti edellisessä ottelussa Pöytyän 0-2, mutta silloin heillä oli vahvistuksena Superin pelaajista Jani Karppanen, Jouni Mäki ja Robert Tallbacka. Tänään he kaikki loistavat poissaolollaan.

Kyseessä on paikallisottelu, joten kotiedun merkitys pienenee huomattavasti. Jyväskylä lähtee selvänä suosikkina tähän peliin ja kerroin 2.30 on suorastaan erinomainen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kempele - Vimpeli, yli 12,5, kerroin 2.03 (Veikkaus) (55%)

- Vimpeli on hirmuisessa iskussa ja saa tänään kokoonpanoon Teemu Isokedon jokeriksi. Kempele ei ole saanut peliään toimimaan ja on tehnyt kahdessa kotiottelussaan kahdeksan juoksua (Kankaanpää 6, Kouvola 2). Nordicbet tarjoaa vain 1.80, joka on mielestäni hyvin lähellä oikeaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
*** Lievestuore - Jyväskylä, merkki 2, 2.30 (55%)

- Lievestuore voitti edellisessä ottelussa Pöytyän 0-2, mutta silloin heillä oli vahvistuksena Superin pelaajista Jani Karppanen, Jouni Mäki ja Robert Tallbacka. Tänään he kaikki loistavat poissaolollaan.

Kyseessä on paikallisottelu, joten kotiedun merkitys pienenee huomattavasti. Jyväskylä lähtee selvänä suosikkina tähän peliin ja kerroin 2.30 on suorastaan erinomainen.

Huomattu, napattu ja noudettu. Nyt myös kiitetty.
 

Nick Neim

Jäsen
Hieno osuma ja loistohaku! Saakeli kun kerkesin nyt vasta laitteiden ääreen ja tollanen helmi mennyt ohi.
Mun mielestä on hienoa, että tänne jaetaan vihjeitä, enkä siinä mielessä haluaisi itkeä. Hieno osuma hyvillä perusteluilla, joten täysin tämän ketjun kamaa. Ping vielä @Mazaa niin ei mene viesti ohi.

Tosin en oikein ymmärrä, jos otsikkona on Vedonlyöntivihjeet, niin miksi jo (käytännössä) sulkeutunesta kohteesta tähän ketjuun jaetaan mitään vinkkiä. Kyllä, mun kontribuutio tähän ketjuun on täysin olematon, joten siinä mielessä mulla ei ole mitään varaa huudella, mutta meneehän tuollainen kuitenkin aika kovaa ketjun idean ohitse.

E: No joo, on siinä minuutissa joku ehtinyt tuon nappaamaankin. Siinä mielessä turhaa itkua, koska joku ehti tarttumaan vihjeeseen. Mun moka.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun mielestä on hienoa, että tänne jaetaan vihjeitä, enkä siinä mielessä haluaisi itkeä. Hieno osuma hyvillä perusteluilla, joten täysin tämän ketjun kamaa. Ping vielä @Mazaa niin ei mene viesti ohi.

Tosin en oikein ymmärrä, jos otsikkona on Vedonlyöntivihjeet, niin miksi jo (käytännössä) sulkeutunesta kohteesta tähän ketjuun jaetaan mitään vinkkiä. Kyllä, mun kontribuutio tähän ketjuun on täysin olematon, joten siinä mielessä mulla ei ole mitään varaa huudella, mutta meneehän tuollainen kuitenkin aika kovaa ketjun idean ohitse.

E: No joo, on siinä minuutissa joku ehtinyt tuon nappaamaankin. Siinä mielessä turhaa itkua, koska joku ehti tarttumaan vihjeeseen. Mun moka.

Muistaakseni @Mazaa joskus tänne kirjoitteli, että vinkkaa vihjeet vasta viimeisenä tänne. En ole varma onko asian laita enää näin enkä tiedä minne niitä vihjeitään postaa.

Mulla kävi hyvä tuuri tän suhteen, että satun seuraamaan ketjua sähköposti-ilmoitusten kera ja noteerasin tuon vinkin. Toki oli mulla se neljä minuuttia aikaa reagoida ja panostin vähän miten sattuu. Sinällään siis ymmärrän "marmatuksesi", vaikkei sitä siksi ehkä voikaan kutsua.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ykköspesiksen osalta vihjaamisessa onkin juuri tuo ongelma. Kokoonpanot tulevat tosi myöhään, usein alle puoli tuntia ennen pelin alkua. Nyt Mazaa kuitenkin oli kirjoitellut uskottavat perustelutkin. Kyllä mä ainakin niitä mieluusti jatkossakin luen ja sitten jos ehtii peesata niin ehtii ja jos ei ehdi niin sitten ei ehdi. Tuo kokoonpanojen myöhäinen ilmoittaminen ja sitä myöten vihjeiden jääminen aivan viime tinkaan kannattaa laittaa itselle muistiin. Voi sitten kytätä tätä ketjua ennen Ykköspesis-matsien alkua.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jinxaan nyt YLIMIELISESTI oman vihjeeni, koska on niin mahdottoman herkullinen paikka. Kempele - Vimpeli (vihje: over 12,5) pelissä pelataan ensimmäisen jakson kolmannen vuoroparin aloittavaa sisävuoroa ja Kempele johtaa 7-3! Kolme juoksua siis enää tarvitaan. Eipä tämä pelin kuva ole ollut ihan sitä mitä ajattelin, mutta kelpaa tämäkin enemmän kuin hyvin.

Komea osuma, vaikka itse sanonkin.

#kaikkienaikojenjinxaus
 

Nick Neim

Jäsen
Ykköspesiksen osalta vihjaamisessa onkin juuri tuo ongelma. Kokoonpanot tulevat tosi myöhään, usein alle puoli tuntia ennen pelin alkua. Nyt Mazaa kuitenkin oli kirjoitellut uskottavat perustelutkin. Kyllä mä ainakin niitä mieluusti jatkossakin luen ja sitten jos ehtii peesata niin ehtii ja jos ei ehdi niin sitten ei ehdi. Tuo kokoonpanojen myöhäinen ilmoittaminen ja sitä myöten vihjeiden jääminen aivan viime tinkaan kannattaa laittaa itselle muistiin. Voi sitten kytätä tätä ketjua ennen Ykköspesis-matsien alkua.
Ja toisaalta kun tarkemmin aloin ajattelemaan, niin noista perusteluista saattaa jäädä tuleviinkin peleihin jotain hyödyllistä tietoa, vaikka ei kyseiseen peliin ehtisikään mukaan. Ja sen tosiaan totta kai ymmärrän, että ensin varmistetaan omat vedot, jonka jälkeen rustaillaan muille jos vain ehtii.

Sinänsä siis todella turha viesti tuo ensimmäinen, nyt kun hieman tarkemmin ajatuksen kanssa tuota kelailee.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
E: No joo, on siinä minuutissa joku ehtinyt tuon nappaamaankin. Siinä mielessä turhaa itkua, koska joku ehti tarttumaan vihjeeseen. Mun moka.
Ehdin katsoa kokoonpanot ja historian n. 13:50, siitä sitten ensin betsit sisään ja nopeasti raapustamaan lyhyet perustelut ja copy-pastet pariin paikkaan. Osalla jäi minuutti ja osalla muutama minuutti enemmän aikaa lyödä betsit sisään riippuen siitä mistä tuon kohteen otti kiinni.

Mielestäni vähän verrattavissa liveveto-vinkkeihin, joissa ei monesti ole kuin minuutteja aikaa ottaa kiinni.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jinxaan nyt YLIMIELISESTI oman vihjeeni, koska on niin mahdottoman herkullinen paikka. Kempele - Vimpeli (vihje: over 12,5) pelissä pelataan ensimmäisen jakson kolmannen vuoroparin aloittavaa sisävuoroa ja Kempele johtaa 7-3! Kolme juoksua siis enää tarvitaan. Eipä tämä pelin kuva ole ollut ihan sitä mitä ajattelin, mutta kelpaa tämäkin enemmän kuin hyvin.

Komea osuma, vaikka itse sanonkin.

#kaikkienaikojenjinxaus

Hähää et onnistunut. Aika nätisti meni kyllä.

Kiitos tästäkin.
 

Järvenpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Wild, Suomalaiset NHL:ssä
Kempele - Vimpeli yli 12,5 2.03 Veikkaus

Kempele - Vimpeli, yli 12,5, kerroin 2.03 (Veikkaus) (55%)

- Vimpeli on hirmuisessa iskussa ja saa tänään kokoonpanoon Teemu Isokedon jokeriksi. Kempele ei ole saanut peliään toimimaan ja on tehnyt kahdessa kotiottelussaan kahdeksan juoksua...

Jaaaaaa, kiitokset hyvästä tipsistä. 14 juoksua ennen ensimmäisen jakson loppua jo yhteensä, eli "juoksi himaan" niinsanotusti.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Varmaan ehkä Jatkoajan tyhmin kysymys, mutta lasketaanko supervuoroparissa tai kotiutuskisassa tulleet juoksut mukaan kokonaissaldoon mitä tuli veikattua? En ole edes koskaan nähnyt tuommoista supervuoroa tai kotiutuskisaa, joten en edes tiedä mitä silloin tapahtuu..

Kertonee luotosta tämän palstan vinkkaajiin.

EDIT: toki Sotkamo tuon vei eli alle sen rajan tuli juoksuja, mutta jatkon jännitystä varten kanssa ois kiva tietää.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmaan ehkä Jatkoajan tyhmin kysymys, mutta lasketaanko supervuoroparissa tai kotiutuskisassa tulleet juoksut mukaan kokonaissaldoon mitä tuli veikattua? En ole edes koskaan nähnyt tuommoista supervuoroa tai kotiutuskisaa, joten en edes tiedä mitä silloin tapahtuu..

Kertonee luotosta tämän palstan vinkkaajiin.

EDIT: toki Sotkamo tuon vei eli alle sen rajan tuli juoksuja, mutta jatkon jännitystä varten kanssa ois kiva tietää.

Ei lasketa.

Ja tuo Sotkamo - Kitee yli 11,5 oli yksinkertaisesti paska veto. Vaikka lopulta jäikin vain kahden juoksun päähän niin peli oli tosi under-tyyppinen koko ajan. Saisihan se toki tuurikin joskus käydä sillä lailla, että tulisi vastoin pelitapahtumia tällainen kotiin.

Sen sijaan Kempele - Vimpeli overi tuli tosi helpolla kotiin, niinkuin jo aiemmin todettiinkin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ei lasketa.

Ja tuo Sotkamo - Kitee yli 11,5 oli yksinkertaisesti paska veto. Vaikka lopulta jäikin vain kahden juoksun päähän niin peli oli tosi under-tyyppinen koko ajan. Saisihan se toki tuurikin joskus käydä sillä lailla, että tulisi vastoin pelitapahtumia tällainen kotiin.

Sen sijaan Kempele - Vimpeli overi tuli tosi helpolla kotiin, niinkuin jo aiemmin todettiinkin.

Kiitos tiedosta.

Perusteltu vihje, ainakin riittävän se kuitenkin oli eikä sovi moittia.
 
Tosin en oikein ymmärrä, jos otsikkona on Vedonlyöntivihjeet, niin miksi jo (käytännössä) sulkeutunesta kohteesta tähän ketjuun jaetaan mitään vinkkiä. Kyllä, mun kontribuutio tähän ketjuun on täysin olematon, joten siinä mielessä mulla ei ole mitään varaa huudella, mutta meneehän tuollainen kuitenkin aika kovaa ketjun idean ohitse.
Ei kai noille pelin aikaisille tilannepäivitysviesteille ja pelin jälkeisille fiilistelyille/selityksille omaa ketjuakaan tarvitse perustaa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
4.6 22.00 New York Liberty +4,5 1.96 - Phoenix Mercury

Jaa-a, mitähän tästä sanoisi. Tää on mun papereissa täysin sekopäinen linja. En edes kehtaa laittaa arviota ettei ole valkotakkiset pian ovella. En suosittele peesaamaan.

Niin tosiaan voitosta saa 2.75 tason kertoimia, Pinnacle avasi tasabookkina...
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Veto alkaa olla 20 pinnaa paremmalla puolella niin merkkaan jo valmiiksi punaisella
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
*** Lievestuore - Jyväskylä, merkki 2, 2.30 (55%)

- Lievestuore voitti edellisessä ottelussa Pöytyän 0-2, mutta silloin heillä oli vahvistuksena Superin pelaajista Jani Karppanen, Jouni Mäki ja Robert Tallbacka. Tänään he kaikki loistavat poissaolollaan.

Kyseessä on paikallisottelu, joten kotiedun merkitys pienenee huomattavasti. Jyväskylä lähtee selvänä suosikkina tähän peliin ja kerroin 2.30 on suorastaan erinomainen.
Tämä oli selkeä ylikerroin ja itse ehdin pelata jo aamulla tätä kun tieto Karppaaen pelaamattomuudesta tuli. Sen verran tarkennetaan Mazaan vihjettä että Karppanen on Lievestuoreen oma sopimuspelaaja, ei superin pelaaja. Toki on Lievestuoreelle kaikki kaikessa. Lievestuoreella on farmisopimus Kiteen kanssa ja sieltä saavat pelaajia lainaan. Nyt Kiteeltä Topi Hurskainen pois niin Mäki on pelannut Kiteen mukana.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tämä oli selkeä ylikerroin ja itse ehdin pelata jo aamulla tätä kun tieto Karppaaen pelaamattomuudesta tuli. Sen verran tarkennetaan Mazaan vihjettä että Karppanen on Lievestuoreen oma sopimuspelaaja, ei superin pelaaja. Toki on Lievestuoreelle kaikki kaikessa. Lievestuoreella on farmisopimus Kiteen kanssa ja sieltä saavat pelaajia lainaan. Nyt Kiteeltä Topi Hurskainen pois niin Mäki on pelannut Kiteen mukana.
Tuo on ihan totta.

Tuossa kiireessä en edes miettinyt, että olisin raapustanut syvällisempää analyysiä. Karppanen on tosiaan Lievestuoreen pelaaja, mutta viime kauden Superpesis-pelaaja ja mahdollisesti nostelisi Jyväskylän Kirin lautasella Superissa tällä kaudella, jos Kiri olisi paikan Superiin saanut. Lievestuoreella pelasi numerolla yksi Oskari Purmonen, joka on muistaakseni Kiteen sopimuspelaaja, kuten myös Kasperi Laasonen taitaa olla kaksoisedustuspelaaja tms. Kumpikaan näistä noin 20-vuotiaista nuorista ei ole kuitenkaan vakuuttanut ja kolmikon Karppanen, Mäki ja Tallbacka puuttuminen vaikutti todella ratkaisevasti verrattuna edelliseen peliin.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
4.6 22.00 New York Liberty +4,5 1.96 - Phoenix Mercury

Jaa-a, mitähän tästä sanoisi. Tää on mun papereissa täysin sekopäinen linja. En edes kehtaa laittaa arviota ettei ole valkotakkiset pian ovella. En suosittele peesaamaan.

Niin tosiaan voitosta saa 2.75 tason kertoimia, Pinnacle avasi tasabookkina...
New York niukkaan 16p voittoon ja veto 20 pinnan marginaalilla kiinni. Arvio +4,5:lle oli 72%
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
6.6 03:30 San Martin de Corrientes - Ciclista Olimpico UNDER 157 1.91

56%

E: Juu 159p, tempo jälleen todella hidas mutta kotijoukkue veti kakkoset melkein 70%..
 
Viimeksi muokattu:

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Imatra - Hyvinkää 6.6. klo 18.00

Poikkeuksellisesti veto sisään jo peliä edeltävänä päivänä, vaikka kokoonpanoista ei vielä tietoa olekaan. Veikkaus on mielestäni tässä kokolailla hakoteillä. Joukkueet ovat nähdäkseni tasavahvoja tällä kaudella ja Imatran kotietu kääntää Imatran suosikiksi minun papereissani. Reipas ylikerroin mielestäni. Imatran kertoimissa tuntuu näkyvän yksinkertaisesti se, että Imatra on sarjanousija. Joukkue kuitenkin vahvistui tälle kaudelle (Matikka, Kaartokallio) ja vastaavasti Hyvinkää heikentyi (Korhonen, Kuosa, ehkä Katajistokin). Lisäksi kärkietenijä Lauri Vierimaa ei vieläkään ole täydessä pelikunnossa ja pelaa jokerina (hyvin todennäköisesti näin huomennakin). Vihjeeseen kuitenkin pelkkä moneyline, koska Imatra vaikuttaa olevan herkkä ailahtelevaisuudelle pelin sisällä. Toki niin on Tahkokin.

Tämä tuli jo 0,1 yksikköä alaspäin lähtötilanteesta. Voi tulla vielä lisääkin. Reipas panostus tähän. Toki muut bookkerit eivät ole vielä avanneet. Jos avaavat isommalla niin painan lisää sisään.

Imatra ml. 2.10 Veikkaus
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
Tähän nopee kynttäpeli. Pahoittelut ku meni vähä viime tippaan tää. En ehtinyt tuota aikaisempaa eXtatus - North Academyä tänne laittamaan.

18:00 Outlaws - Kinguin 2 1.74

Näistä kahdesta joukkueesta selvästi kovemmissa liemissä keitetty Kinguin on helppo valinta lapulle. Outlaws pystyy sen yhden kartan voittamaan, mutta kun kyseessä on BO3 en millään usko, että Kinguin tämän häviää. Joukkueiden kuudesta kohtaamisesta viisi on päättynyt Kinguinin voittoon.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös