Vedonlyönti

  • 3 966 138
  • 21 674

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
On kyllä hauska nähdä aamulla miten pelissä kävi, ei pysty valvomaan/katsomaan kun pääsiäislomat on lusittu vaikka pari viikkoa sitten tuntuikin ettei nää vapaat lopu ikinä;) Maltilliset panokset onneksi sisällä kun tuli kiskottua melko hätäisesti kyseinen peli lapulle. Silloin pari tuntia sitten nukkumaan menossa.. kiva kun baseballit pyörii jo:F

Edit: Ohi aiheen mutta jos joku seurailee Rockets-Lakers peliä niin jukoliste Kobe Bryant on Jumalmoodissa tänään!
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kai tässä nyt jo uskaltaa taas kaiken voittamisen ja peniksenmittaamisen keskellä kysellä ja todeta, että mä en ole ymmärtänyt yhtään tätä logiikkaa Liigan välierien yli/alle kertoimien asettelussa, niinkun ei varmaan ole moni muukaan. Tästä on ollut juttua aika paljon tuolla toisaalla.

No vielä tili näyttää tyhjää joten saa nähdä työnnetäänkö vetoja, mutta voisiko olettaa nyt kun mennää 6 peleihin ja jopa 7 peleihin että peli kuitenkin tiivistyisi? kertoimet taitaa jopa vähän kääntyä isomaalisuuden puoleen edellisien pelien perusteella niin voisiko se ehkä kääntyä? aika arpaahan tää taitaa olla mutta voisiko olla kohta hieman "ylikerrointa" niille isomaalisuudelle edellisien pelien takia?

Vaikka sarjat on kesken niin silti myös kerroin noissa sarjoissa oli selvästi Kärpille ja HIFK, mutta nyt näyttäisi sille että Tappara ainakin voisi päästä jatkoon ja onhan toki tuo vielä kesken sarja että kuka tahansa voi vielä päästä jatkoon, mutta pointti nyt itsellä oli että aika tasaiseltahan nuo näyttää ja eikös tuossa jotain ihan 1,2 ja 1,3 kertoimia taidettua kärpille ja HIFK tarjota? ta jotain tuommoinen suhde se kuitenkin vastustajan voittoon nähden oli...Oli miten oli jos joku työnsi ne Tapparan ja JYP lappuun ei huonosti ainakaan vedetty vaikak voi kummatkin vielä tippua, sen verran tiukkaa ollut.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
voisiko olettaa nyt kun mennää 6 peleihin ja jopa 7 peleihin että peli kuitenkin tiivistyisi? kertoimet taitaa jopa vähän kääntyä isomaalisuuden puoleen edellisien pelien perusteella niin voisiko se ehkä kääntyä? aika arpaahan tää taitaa olla mutta voisiko olla kohta hieman "ylikerrointa" niille isomaalisuudelle edellisien pelien takia?
Niin en tiedä voiko olettaa pelin tiivistyvän, kun ei se tähänkään mennessä kovin tiivistä ole ollut eikä peruuttelu oikein kuulu yhdenkään jengin repertuaariin pl. taas varauksin Jyp. Ihan mutuilua kylläkin, ehkä jollakulla olisi jonkinlaista tilastojakaumaa miten maalimäärille käy potentiaalisessa katkaisupelissä keskimäärin?

Tappara - Kärpät näytti olevan yli 4.5 maalia kerroin Marathonilla 2.27 ja Pinnyllä 2.18. Edellinen Tappara-Kärpät ottelu oli siis toinen noista alle 4.5 jääneistä ja nyt panokset tosiaan kovat kun Kärpät on selkä seinää vasten. Henkilökohtaisesti en silti usko mihinkään peruutteluun, varsinkin kun tuo edge on nyt Tapparalla kotona. Ylivoima niillä toimii loistavasti, Laine on ilmiliekeissä ja verkko heiluu. Kärpillä on paha paikka, kun puolustus on palasina ja veskari pelkää Laineen kutia (kuka nyt ei). Yli kakkosen kertoimella on kyllä pakko pelata tuota yli 4.5, ei voi mitään. Molemmilla jengeillä hyökkäys+ylivoima ottaa niskalenkkiä puolustus+alivoima+maalivahti -kombosta, joten ennemmin näkisin että maaleja tehdään paljon kuin vähän.

Jyp - HIFK peliin sitten yli 4.5 maalia onkin tippunut sinne 1.80 Pinnyllä, mikä on jo vähän turhan vähän mun makuun. En mä uskalla tähän allekkaan kyllä pelata, vaikka ehkäpä nyt molemmat jengit olisi hereillä alusta asti eikä mitään älytöntä mustaa hetkeä tule. Sinänsä tää polttelis pelata alle, kun Jyp on se joka on selkä seinää vasten ja on kuitenkin näistä neljästä välieräjengistä se kaikkein puolustusvoittoisin ja lähtökohtaisesti vähämaalisin omissa papereissa. Alle 4.5 maalia kerroin on se 2.13, mikä olisi kyllä tuon maagisen fifty-fifty rajan paremmalla puolella. Pitänee vähän haistella vielä, tälläista kolikonhettoohan tää nyt on.
 
Ihan puhtaasti sellainen mutu on että pelistä tulee yllättävän tiukka ja Seagulls +9,5 osuu, mutta eipä tätä faktojen ja numeroiden puolesta voi pelata.
Joo, kyllähän tuo kuulosti ihan järkevältä, että ratkaisevasta pelistä ei tulekaan murkasvoittoa kummallekaan.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Voi vehje, livehän olisi ollut varsinainen kultakaivos yöllä jos aina ehtisi väijymään pelien äärellä. Mitähän bookerit keksivät Philly -1.5 siinä vaiheessa kun peli oli 2-0? Noh ei voi mitään. Tämä siis esimerkkikohteena sellainen joka on "varma" ennen peliä ja alku menee kuitenkin noin.
Itse koittanut kehittää sitä malttia tähän touhuun ja periaatteessa ihan ok kun jäi omilleen yöltä vaikka menin sen Islandersin kanssa alunperin täysin metsään.
Silti vaan nakertelee jokseenkin paljon taas kerran.

NBA pikkutupla osui, samoin tuo NHL-overi. Mainitsemani MLB-tupla osui vain Cubsin osalta, Mariners puolestaan hävisi lopulta jatkovuoroparissa menetettyään ensin hikisen 1-0 johtonsa 8. vuoroparissa. Syöttäjistä tuli jotain mainittua ennen peliä ja huikea Jake Arrieta Cubsin ässänä oli jopa vähän epävireinen tasoonsa nähden (7 vuoroparia, 8 hittiä! ja 3 päästettyä juoksua), sisäpeli kuitenkin toimi riittävästi ja vierasvoitto kirjattiin 3-7 lukemin. Seattle Marinersin osalta aloitti Felix Hernandez ja on jokseenkin absurdia että kaksi peliä pelanneista taitaa omata alkukauden parhaan statsit ja joukkue on silti onnistunut häviämään nuo pelit (2-3 ja 1-2).
 
Voi vehje, livehän olisi ollut varsinainen kultakaivos yöllä jos aina ehtisi väijymään pelien äärellä. Mitähän bookerit keksivät Philly -1.5 siinä vaiheessa kun peli oli 2-0? Noh ei voi mitään.
Jostain syystä laitoin tähän Flyers -1,5, mutta kun Islanders teki 1-0 niin melkein sai jo toivon heittää, kun siinä sitten pitää vastustajan tehdä seuraavaksi kolme maalia, jotta tilanne olisi edullinen. Mutta NHL:ssä tämä voi toteutuakin.

"Päivän epistola" on, että Tappara ja HIFK etenevät finaaliin ML-kertoimin. Jos vain toinen häviää, niin ei jää hirveästi tappiolle. Mutta onhan siellä Jyväskylän kaukalossa tunnetusti hankala voittaa. Ja tuskin Kärpät taas häviää.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itse olen vissiin ainoana vastarannan kiiskenä joka tänään vetänyt Jyp +0.5. Kelpasi hyvin tuo 1.65 kerroin peleihin. Maaleihin en tuossa pelissä uskalla koskea, vaikka ovatkin olleet maalirikkaita. Esim. jossain game 3 vedin over 4,5 ja oli helppo mut nyt tuntuu vähän erilaiselta tilanteelta omaan silmään, kun sarja katkolla.

Edit. Jätkät, Monte Carlon Masters massalla pyörähti käyntiin. @apulais-GM llä vihjeitä heittää? Omaan silmään Gasquet ja Pouille vaikuttaisivat peleiltä tälle päivälle, mutta ainakin Gasqeen kerroin mennyt liian alas kun eilen sai vielä 1.44. Alle 1.40 en pelaisi. Pouille koska massalla, jossa Mahut on auttamatta pulassa näin hyvää liikkujaa ja all-around pelaajaa vastaan. 1.55-1.60 kertoimilla tuo peleihin. Myöskin viime aikaiset formit puoltavat Pouillea, kun meni Miamin hitaalla kentällä 4.kierrokselle asti voittaen mm. Ferrun.
 
Viimeksi muokattu:
Monte Carlon Masters massalla pyörähti käyntiin. @apulais-GM llä vihjeitä heittää?
Itse asiassa aamulla laitoinkin veteraani Stephane Robertin tappiolle vedon. En nyt muista kuka oli vastassa, olisko ollut se joku jolla oli pitkä tauko alla mutta joskus ollut ATP viidentenä. Kerroin 1,30.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itse asiassa aamulla laitoinkin veteraani Stephane Robertin tappiolle vedon. En nyt muista kuka oli vastassa, olisko ollut se joku jolla oli pitkä tauko alla mutta joskus ollut ATP viidentenä. Kerroin 1,30.

Pablo Carreno-Busta. Nuori kaveri tuollaista top-50 tasoa nykyään, mutta ei ole koskaan ollut edes top-20 että olet varmaan erehtynyt tässä kaverista.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Itse asiassa aamulla laitoinkin veteraani Stephane Robertin tappiolle vedon. En nyt muista kuka oli vastassa, olisko ollut se joku jolla oli pitkä tauko alla mutta joskus ollut ATP viidentenä. Kerroin 1,30.

Del Potroon sekoitit?

KHL -finaaliin tuikkasin tänään epätyypillisesti X, CSKA pelannut vieraissa hyvin vähämaalista ja 3.90 riitti ainakin minulle kun mitään muutakaan ajatusta ei syntynyt. Eiköhän finaalisarjan ekat jatkot ole jo lähellä;)
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
En oo mikään hirvee tän Gasqeen pelityylin fani, mutta onhan se uskomaton grindaaja varsinkin massalla. Almagro lyö paljon kovempaa molemmilta puolilta, mutta Riku vaan palauttaa ja hakee kaiken, välillä sit tinttaa rystyltä komeita lyöntejä. Kasetti ei kestä Almagrolla yhtään.

Edit. taitaapi tulla lumierä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Itse olen vissiin ainoana vastarannan kiiskenä joka tänään vetänyt Jyp +0.5. Kelpasi hyvin tuo 1.65 kerroin peleihin. Maaleihin en tuossa pelissä uskalla koskea, vaikka ovatkin olleet maalirikkaita. Esim. jossain game 3 vedin over 4,5 ja oli helppo mut nyt tuntuu vähän erilaiselta tilanteelta omaan silmään, kun sarja katkolla.

Edit. Jätkät, Monte Carlon Masters massalla pyörähti käyntiin. @apulais-GM llä vihjeitä heittää? Omaan silmään Gasquet ja Pouille vaikuttaisivat peleiltä tälle päivälle, mutta ainakin Gasqeen kerroin mennyt liian alas kun eilen sai vielä 1.44. Alle 1.40 en pelaisi.

Gasquet kyykyttää ihan huolella Almagroa mikä on sille ihan oikein, viime viikolla Tennislapun viimeisenä pilasi illan ja pelasi täysin päin persettä 6-1 voittamansa avauserän jälkeen. Noh siitä sai safen sentään kiskottua kun isona suosikkina vei avauserän noin hyvin ja hyvissä ajoin alkoi näkymään että kohta hajoaa peli.. ja minä kun naureskelin tuolloin koko alkuillan naisten pelejä..
 
Pablo Carreno-Busta. Nuori kaveri tuollaista top-50 tasoa nykyään, mutta ei ole koskaan ollut edes top-20 että olet varmaan erehtynyt tässä kaverista.
Del Potroon sekoitit?
No joo ihan sama kuka oli vastassa, tuo onkin näköjään käynnissä ja päättymässä ja pääasia että tuli voitto. Oikein murskavoitto näköjään.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei vaan jaksa uskoa, että Hifk enää kolmatta kertaa perseilee ekaa erää Jyväskylässä... ja noiden ekojen jälkeenhän ovat kuitenkin olleet pelin päällä, toki JYPin johtoasemalla ollut merkitystä tässä.

Anyways, viimeksi vain gongi pelasti JYPin Jyväskyläss. Mulle käy mainiosti game seven, mutta pahoin pelkään, että tänään menee poikki.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
No joo ihan sama kuka oli vastassa, tuo onkin näköjään käynnissä ja päättymässä ja pääasia että tuli voitto. Oikein murskavoitto näköjään.

Aika mielenkiintoista että löit vedon pelaajalle ketä et edes tiedä tai muuten muista. Mut kai noin ne "proo moukaribetsaajat" tekee helppoa rahaa =)
 
Aika mielenkiintoista että löit vedon pelaajalle ketä et edes tiedä tai muuten muista. Mut kai noin ne "proo moukaribetsaajat" tekee helppoa rahaa =)
No eikös se Robert enemmän esiinny jossain pienemmissä turnauksissa, niin arvelin että tappio tulee.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Aika mielenkiintoista muuten että tähän mennessä kaikki matsit tänään olleet "undereita" tuolla Monte Carlossa. Ei siinä, että massalla useasti overeita löisinkään mutta onhan tuossa aikamoinen kontrasti verrattuna nopeisiin kenttiin. Eiku Bautista-Ramos tais ollakin overi, mutta kuitenkin kaikki menneet suorissa erissä tähän mennessä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Aika mielenkiintoista muuten että tähän mennessä kaikki matsit tänään olleet "undereita" tuolla Monte Carlossa. Ei siinä, että massalla useasti overeita löisinkään mutta onhan tuossa aikamoinen kontrasti verrattuna nopeisiin kenttiin. Eiku Bautista-Ramos tais ollakin overi, mutta kuitenkin kaikki menneet suorissa erissä tähän mennessä.
Hah, ja tän kirjottamisen jälkeen 4/4 peliä overeiksi. Hyvännäköisiä tuloksia kyllä alkuun, Bautista oli mulle pettymys mutta muut pelimiehet otti kyllä nätit päänahat.

Mä kyllä just tykkään tosta RG:n pelityylistä. Aivan saatanan viisas pelaaja ja yllättää usein vastustajan ihan housut kintuissa jollain taidokkaalla suorituksella tai erikoisella "taktiikalla". Ei lyö kovaa, ei syötä mitenkään erityisen hyvin, eikä muutenkaan näytä että olisi erityisen hyvä pelaaja - mutta silti se vaan aina tulee jostain ja voittaa sen pallon. Patahan noilla vastustajilla menee jumiin kun Gasquet voittaa virnuillen, eikä sillä näytä tulevan edes hiki. Vielä ehtisi RG ottamaan sen ihan viimeisen askelen maailman absoluuttiselle huipulle, olisikohan se tämä kausi? RG voisi vaikka voittaa RG:n!
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ja sieltä Pouille kairaa suorissa erissä voiton, ja päivän tennikset 2/2 saldolla himaan!

Ps. Huomiselle suosittelen Delbonista, jos jostain saa vielä 1.80 tai suurempaa kerrointa.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Hah, ja tän kirjottamisen jälkeen 4/4 peliä overeiksi. Hyvännäköisiä tuloksia kyllä alkuun, Bautista oli mulle pettymys mutta muut pelimiehet otti kyllä nätit päänahat.

Jep! Ramosin pelityyli on sellainen mikä ei ole helppo Bautistalle, ja mies on aika kova massapelaaja parhaimmillaan. Keskinäisetkin näyttävät tämän päivän jälkeen 4-4 noilla.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Aika mukava loppu kun tasotus tuli 17 sekuntia ennen loppua. Mulla oli 1X ja JYP-HIFK alle 5,5 niin lappu pysyi vielä hengissä

Joo tiukille se veti, hiukan jo pisti jurppimaan se CSKA:n ylivoimalla tehty johtomaali kun juuri oli odotellut niille sitä pelkkää tasoitusta vikalle kympille. Hauska katsella sitä Radulovin eläytymistä peliin kun voitto luisui näpeistä:) Mutta joo, ei ollut mikään pelkkä uskonasia tuo tasuri, nopeasti laskettuna toteutui useammin kuin about kerran neljästä mitä siitä tarjottiin kerrointa. Tulos ja maalimäärät oli juuri siellä haarukassa mitä Moskovan vieraspelit olleet.
Baseballit pitää nyt pistää mietintämyssyyn
 

Nick Neim

Jäsen
Täältä se on varmaan paras kysellä.

Kenelläkään muistikuvia, ratkenneita vetoja tai muuta faktaa, milloin NHL:n draftitilaisuuteen aukesi viime vuonna kertoimet? Meikäläiseltä löytyy yksi osunut veto viime vuoden draftista joka on lyöty 1. kesäkuuta, mutta olen aika varma, että nuo kohteet oli aukaistu jo toukokuun puolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös