Vedonlyönti

  • 3 967 015
  • 21 674

Ralph

Jäsen
Jos GaDa on mielestään löytänyt noin räikeän ylikertoimen, niin silloinhan sitä kannattaisi painaa ja isolla.

Näin on. Harrastan harvoin todella suuria panoksia, mutta nyt oli laitettava 20 euroa HPK:lle singelä. 74 euroa sieltä olisi sitten tuloillaan, jos on tullakseen.

Nokian KrP - SPV on mielenkiintoinen toinen peli. SPV on hallitseva mestari ja laajempi materiaaliltaan, mutta KrP:lla on hyvä kerroin, 4.20 ja kovassa vireessä kavereita. Esimerkiksi Sami Nyman on tehnyt kahteen peliin 8+2 ja löytyy pistepörssin kahdeksannelta sijalta. Häikäisevän hieno mies, sveitsiläinen Benjamin Reusser on tehnyt 4+2 samaan kahteen peliin ja on pistepörssin seitsemäntenä. Lisäksi vielä yksi liigan parhaimmista pelaajista, eli Henri Johansson, on löytänyt oikean pituisen mailan ja on tehnyt näihin kahteen peliin 4+5 ja on pistepörssin neljäs. Tuossa on ihan kelpo kolmikko. Jos nuo kolme saavat liikaa tilaa tai SPV ottaa liikaa jäähyjä, KrP voittaa kyllä. Ei ole mikään päivän varmin kohde, mutta tuo kerroin 4.20 on houkutteleva.

HIFK - Ässät 2 2.85
LeKi - K-Vantaa 1 1.80
Nokian KrP - SPV 1 4.20
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Pysyn edelleen siinä mielipiteessä, että Tappara on ennakkosuosikki, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö tuo HPK:n kerroin voisi olla ylikerroin. Jos GaDa on mielestään löytänyt noin räikeän ylikertoimen, niin silloinhan sitä kannattaisi painaa ja isolla.

Pitää olla joku kassa ja siihen suhteuttaa panoksen, muutenhan ei mitään järkeä veikata single-kohteita. Panostusosaamisesta riippuen kate voi vaihdella kymmeniä prosentteja suuntaan tai toiseen.

Tuo 35% ei ole räikeä ylikerroin. Joka kierroksella keskimäärin löytyy 1½ kyseistä peliä, joissa toteutuu tuo "ylikerroin" kun tasuritodennäköisyys(- 1/5) on vähennetty tasaisesta(2/5 vs 2/5) pelistä. (n.3,5/2,5 = 140% palautus)

e. Korostan, että yllämainittu pätee vain jos uskot että merkki menee oikein(>50%). Tästä syystä suosittelen pelaamaan esim pelejä, jotka ovat lähellä 2,5 kerrointa, näihin kun saat mahdollisen vahvan tunteen mukaan niin vaikea on jäädä häviölle. Tämä perinteinen tilastoista ja kokoonpanoista muodostettu oma prosentti ja vedonlyöntitoimiston tarjoama kertoimen vertailu on toki hyvä tapa, mutta ei tarjoa mahdollisuutta kovin suureen katteeseen pidemmällä tähtäimellä. Syystä että virheitä tulee kertoimenlaskussa myös pelaajalle itselleen.
 
Viimeksi muokattu:

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kiitos Tepsille kun kusivat pitkävetoni. Ei pitäisi niitä "varmoja" laittaa kuponkiin ollenkaan. Toki varma JYP piti, mutta se TPS...

En nyt ala neuvomaan tai kritisoimaan, mutta mielestäni hyvin harvoin liigan toiseksi viimeisenä oleva joukkue (nyt taas viimeisenä) on se "varma". Tosin jos vain kertoimien mukaan naputtelee menemään, niin sitten varmasti tuntuu että TPS:n olisi ehdottomasti pitänyt voittaa.

Itse heitin eilen 25e pelitilille, nyt kolmen lapun jälkeen olen kotiuttanut 150e ja nyt on 50e veto meneillään tälle illalle. Mukavasti taas osuu pitkän tauon jälkeen kun uskaltaa laittaa isommalla panoksella sinkkuja tai tuplia.
 

KIMPE

Jäsen
Itse olisin Hokin kanssa samoilla linjoilla tuossa Tappara - HPK matsissa ja buukkerit ovat saaneet sen aika oikein laskettua(veikkausta en tarkistanut). Esimerkiksi karkea perusjakauma olisi 45 - 22 - 33, joka on kertoimina 2,25 - 4,50 - 3,05 ja saan Tapparan hieman yli pykälän paremmaksi kuin HPK:n vastaava nippu, joten jakauma muuttuu 51 - 22 - 27 jolloin kertoimet ovat 1,95 - 4,50 - 3,80(tai vst). Eli Itselleni Tappara on lähempänä pelikelpoisuutta kuin HPK. Itse en yleensä laske mitään merkitystä kuntopuntaristatistiikalle vaan menen niillä tiedoilla, jotka olen jossain vaiheessa tarkistuttanut ja päivittänyt.

Toisaalta hienointa tässä asiassa on se, ettei välttämättä kukaan ole oikeassa vaan buukkerit ovat saaneet sen lasketuksi oikein. Toisaalta on myös hyvin mahdollista, että itse olen arvioinut pelin päin prinkkalaa ja Gadalla on oikeat arvioit voimasuhteista ja hänen vetonsa osuu.

Toinen ihan mielenkiintoinen pointti on ollut SM-liigasta ja sen alkukaudesta monimaalisuus. Vähän ennen kautta katsoin huvikseni maalikeskiarvoja ja näytti todella vähämaaliselta, olisikohan ollut viiden paikkeille ja viime kaudella oli KAKSI joukkuetta joiden peleissä tuli 30 tai enemmissä otteluissa yli 5,5maalia ja ne olivat Ässät ja Pelicans. Tällä kaudella aika lailla tasan menneet ja ainakin itse olen kuitannut tappioita under- vedoilla, niillä tuli viime kaudella hyviä tilejä ja nyt on tullut reiluja pummeja. Toisaalta on vielä liian lyhyt otanta sanoa, että SM-liigasta olisi tullut maalirikkaampi sarja, mutta ainakin lyhyen aikavälin statistiikka näyttäisi sellaiselta.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Veikkauksen vittupäät ovat jostain syystä jättäneet Jokerit-Ipan pois monarista, sieltä niitä kertoimia olisi tullut kivasti lisää, jos olisi sattunut osumaan pikku haut, jotka oli jo mielessä. Noh, otetaan rahat pois normista sitten.

Tap 2,5 - HPK 2,5
HIFK 2,4 - Ässät 3,5
1€ / rivi

Tap - HPK 2
50€

HIFK+1 - Ässät 2
50€

Kuukauden sisään kolme lätkämonaria osunut + kolme ollut maalin päässä ja kotiutukset olleet ihan kohdallaan. Eiköhän se nyt ole tämäkin putki jinxattu, kun tänne rivin laittaa. Liian hyvin on kyllä mennytkin, ois jo aika palata arkeen, niin tuntuis voitotkin paremmilta..

Oliko tämä nyt sitä humble bragia?
 

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pientä jännitystä illan peleihin

HIFK*-*Ässät 2
Tappara*-*HPK 2
JYP-Akatemia*-*Jokipojat 2
Kokonaiskerroin: 20,56

Rivimäärä: 1.
Panos: 10,00*€.
Hinta: 10,00*€.
Pelattu: 26.10.2012 klo 17.00 (netti).
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitokset GaDa:lle vihjeestä. HPK:n puolesta löin vedon ja rahaa tulee. Kieltämättä suhtauduin vähän varauksella GaDa:n vihjeeseen, kun värilasit ovat sen verran voimakkaat, mutta kiitos vihjeestä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Täältä myös kiitokset HPK:sta, Kerho ja Ässät toivat kympillä satasen. Onneksi en ottanut Ilvestä mukaan lappuun vaikka meinasin...
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Huomiselta otin lapulle Ruotsista Linköpingin vierasvoiton Rögleä vastaan. Linköping hyvässä vireessä ja Rögle edelleen peränpitäjänä. Tosin mun tuurilla Linköping ottaa sen tilastotappion juuri nyt :D Eri sivustoilla kertoimet luokkaa 1,9-1,95.
 
Joo kyllä se GaDa oli vain oikeassa. Onneksi tuota Kerhon voittoa nyt edes muutamalla eurolla painoin.

Huomiselta muutama poiminta:

HPK - HIFK 1 2.40 Unibet. Kerholla alla upea 1-4 voitto Tapparasta ja HIFK:llä nolo 1-4 kotitappio Ässille. Lauantai-ilta ja Hämeenlinna ei ole vierailijalle kovinkaan hyvä yhdistelmä, joten pitäisin tuota Unibet kerrointa pelattavana, ainakin näin alustavasti. Kertoimet tulevat laskemaan ja ovatkin jo jonkin verran laskeneet, Unibetillä kuitenkin edelleen tuo 2.40. Veikka avaa alustavasti 2.25.

JYP - Tappara 1 1.85 Veikkaus. Tapparalla alla 1-4 kotitappio ja JYP pääsee otteluun levänneenä. JYP voitti aiemman keskenäisen kohtaamisen 2-3. Muilla kertoimet pyörivät jossain 1.70 tienoilla ja ovat laskussa. Toki Veikka ei ole tätä vielä avannut, mutta JOS avaa, niin ehdottomasti pelin arvoinen.

TPS - Blues 2 2.95 Veikkaus. Ihan ylipäätään ihmetyttää, että sarjanelonen saa sarjajumboa vastaan tällaisia kertoimia. TPS:n peli tökkii pahasti eikä Mikko Koivukaan pysty itse voittamaan pelejä. Markkinan keskiarvo 2.66 ja tätä voi pelata vaikka heti.

Mestis-kertoimet aukeavat aamulla, joten tässä on sopivasti yö aikaa laskea kerroinrajat noihin peleihin.

E. No eihän noita Veikan kohteita voi tietenkään pelata, kun kello on kohta yksi.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
K-Vantaa ja HPK osumina eilen. Kun 2 kolmesta singlestä osuu niin ei voi valittaa. Ilves meni ohi, niin arvelinkin mutku se kerroin oli niin houkutteleva.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Täälläkin kuudesta sinkusta peräti kolme(HPK, Ässät ja K-Vantaa) osui, palautus 172% (151% tasapanoksin).


Nordicbetillä Suomisarjan alkulohko 1:stä:
RoKi - Hermes 1.35 5.70 3.50 (28%)
Raahe-K - JHT 1.65 5.40 2.42 (41%)

Nordicbetillä kova yritys saada reilusti alikertoimiseksi kyseisen sarjatason pelit, siinä useimmiten vieläpä onnistuen.

RoKi - Hermes 2 (3,50)
Tällä kertaa on vieraskerrointa annettu tyydyttävästi, vaikka joukkueiden todellisista voimasuhteista ei varmuutta ole varsinkaan yksittäiseen peliin. RoKi:lla alla siis pelkkiä voittoja ja Hermeksellä viiden voiton putki. On varmasti laskettu että Hermes on väsynyt eilisestä Raahe-pelistä tai pitkästä matkustamisesta. Sitä en usko Hermeksen olevan, päinvastoin, sillä suhteellisen tasainen neljän kentän peluutus ja lopulta helpohko voitto 3-0 lukemin huolimatta siitä että Hermes ei esittänyt lähellekkään parastaan. Tasapelejä näissä peleissä ei juurikaan kannata pelätä, sillä peleistä alle 1/10 on päättynyt tasan. Varovainen arvio on että vieraskertoimessa ei komissiota ole, joten tästä syystä on täysin pelattava. Hermekseltä puuttunee eilisen kolmannen parin pakki(7. hierarkiassa), mikä ei hetkauta voimasuhteita yllättäen edes yhtä prosenttiyksikköä koska näen että Hermeksen kärkipuolustus on pelannut yksittäisissä otteluissa huomattavasti vähemmän mihin kykenisivät. Emme tiedä mitä on tänään tulossa ja juuri siitä syystä merkki 2 on pelattava ko. kertoimella. On oman ajatustapani mukaan "heiluva kerroin" ja kyseisenlainen kohde lyödään lapulle jos kerroin on riittävän korkealla - ja tänään se on.

Oma värilasiton arvio:
58% - 13% - 29% (29% - max. 40)

Raahe-K - JHT 2 (2.42 alikerroin)
Raahe joutui eilen Kokkolassa tekemään kovan iltapuhteen lopulta saamatta maaliakaan useasta läheltä piti -tilanteesta huolimatta. Kotijoukkueella maalinteko tökkii ja kun vastassa on joukkue, joka pystyy parhaimmillaan puolustamaan varsin kurinalaisesti, ei aivan helppoa tule raahelaisilla olemaan. Valitettavasti vierasjoukkueen one timer -ihme on luultavasti edelleen telakalla, Henri Mustonen. Myöskin valitettavaa on vieraskerroin ja sen pelaamisen kannattavuus.

Oma arvio:
57% - 10% - 33%

e. typo.
 
Muutama kohde tälle päivälle löytyi jota itse lähden kokeilemaan.

HPK-HIFK+1 1 3,05: HIFK ui tällä hetkellä todella syvällä, viimeisestä 5 ottelusta pisteitä on tarttunut mukaan 4. Kotijoukkue HPK on ollut huomattavasti paremmassa vireessä viime aikoina ja onkin kerännyt viimeisistä viidestä ottelusta pisteitä 10. Eilen vahvan debyytin tehnyt Eric Fehr on myös tänään mukana ja häneltä sopii odottaa tehoja tänäänkin Viitaluoman vierellä. Yli 3:n kerroin parin maalin voitolle kuulostaa hyvältä.

Ässät-KalPa+1 1 2,65: Tässä luotan pelkästään siihen, että Dixonin kenttä alistaa tänäänkin ja Raantaa pitää vieraat korkeintaan kahdessa maalissa.

JYP-Tappara+1 1 2,55: Tapparan peli on ollut läpi syksyn tasaista kyntämistä ja onkin valahtanut sarjassa kolmanneksi viimeiselle tilalle. 3 ottelun tappioputkessa Jyväskylään saapuva Tappara saa vastaansa viime kierroksella maalihanojaan aukoneen JYP:n, joka on sarjataulukon piikkipaikalla. Maalivahtipelissä on myös iso ero isäntien hyväksi. Tarkki on yksi alkukauden parhaita maalivahteja, kun taas Tuokkola ei isoista odotuksista huolimatta ole vakuuttanut laisinkaan. Saa nähdä, onko tänään Metsolan vuoro päästä maalille, kun eilen vaihdosta tuli jo peliin.
Alkukauden hyvässä liidossa ollut Perrinin johtama JYP:n kakkosketju sai myös SaiPa-ottelussa vahvaa taustatulta ykkösketjulta, varsinkin ylivoimalla. Tapparan ei siis kannata tänään jäähypenkkiä paljon kuluttaa.

Jokipojat- TUTO 2 2,45: Mehtimäellä kohtaavat tänään kuntopuntarin ykkönen ja nelonen. Kotijoukkue tulee ottelun kahden ottelun tappioputkessa, joista toinen tuli eilen Jyväskylässä. TUTO kävi vahvan esityksen jälkeen hakemassa pisteet eilen Kajaanista ja onkin voittanut viimeiset 4 ottelua. Tänään TUTO:lla on mahdollisuus nousta voitolla jo sarjakakkoseksi, jos Hokki menettää pisteenkin Heinolassa. TUTO:n materiaali on myös kovempi kun joensuulaisten, joten lähdetään tuolla kertoimella hakemaan vierasvoittoa.

Kokeilunarvoista on myös X tai 2 LeKille, koska itse en ainakaan saa Jukureista millään noin suurta ennakkosuosikkia tämän illan otteluun. Yli 5:n kerroin lempääläläisille on varsin kokeiltava veto, vaikka kuntopuntarissa LeKi on viimeisenä ja Jukurit kakkosena. Jukureille näin selkeän ennakkosuosikin paikka ei ole sopinut koskaan.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päivä käynnistyi pienillä voitolla F1:sten aika-ajoissa ja nyt on sitten aika lätkävetojen. Lapulleni päätyi lopulta tällainen yhdistelmä:

HPK-HIFK 1
Ässät-KalPa 1
Kärpät-Lukko 2
Jokipojat-TuTo 2

Triplat ja neljän yhdistelmät 2€ per rivi, eli yhteensä 10 euron lappu. Illalla olenkin sitten 196 euroa rikkaampi.

Lisäksi houkuttaisi laittaa sinkkuna HPK vielä erikseen, sen verran huonolta ilmeisesti HIFKin peli on vaikuttanut viime ajat.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Lisäksi houkuttaisi laittaa sinkkuna HPK vielä erikseen, sen verran huonolta ilmeisesti HIFKin peli on vaikuttanut viime ajat.

Harvoin pelaan näin isolla panoksella, mutta nyt oli pakko varsinkin kun eilen jäi veto laittamatta. Olisi Ässien kerroin ollut reilusti yli 4. Itse laitoin 100 € HPK-HIFK +1 vedolle. PAF antoi vielä äsken 3,3 sille.

HIFK:lla Norja maalissa. Peli on sekaisin kuin seinäkello ja kokoonpanoakin on rukattu oikein kunnolla. Mm. Redenbach, Petrell, Somervuori poissa ja maalissa pelaa Norja.

Tuli samalla pelattua tulosvetoa (4-1, 5-0, 5-1, 6-0 ja 6-1) löytyy lapulta. Joko illalla juhlitaan kunnolla tai sitten vitutuskäyrä on katossa.


Ps. Jos tämä veto menee munille, en enää koskaan anna tänne mitään vihjeitä (eipä niitä juurikaan ole tänne muutenkaan tullut laitettua).
 
Viimeksi muokattu:

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Harvoin pelaan näin isolla panoksella, mutta nyt oli pakko varsinkin kun eilen jäi veto laittamatta. Olisi Ässien kerroin ollut reilusti yli 4. Itse laitoin 100 € HPK-HIFK +1 vedolle. PAF antoi vielä äsken 3,3 sille.
Veikkauksella kerroin tippunut 3,05 -> 2,75. Itse ehdein vetämään tuolla isommalla kertoimella heti kun näin kokoonpanot. Vitosen veto vaan mutta luultavasti kannattava.

Toinen lappu onkin sama kuin tuolla aiemmin ehdotettiin eli HPK, JYP ja Blues.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Harvoin pelaan näin isolla panoksella, mutta nyt oli pakko varsinkin kun eilen jäi veto laittamatta. Olisi Ässien kerroin ollut reilusti yli 4. Itse laitoin 100 € HPK-HIFK +1 vedolle. PAF antoi vielä äsken 3,3 sille.

PAF laskenut kertoimen 3.15. Edelleen pelottavan kova kerroin ja pääsi mukaan lapulle.

HPK-HIFK+1 1
JYP-Tappara+1 1
Ässät-KalPa 1
Rögle-Linköping 2

kerroin 31.19, panos kymppi
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Tämä nyt ei ole mikään vihje sinänsä, mutta äkkiä ajatellen Tapparan pelityylin uskoisi sopivan Jyppiä vastaan, joka on horjunut kotonaan muitakin hämeen joukkueita vastaan. Itse ajattelin tulosveossa ainakin hakea Tapparan yllätystä.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Nyrkkeilyn puolelta Rafael Marquezin pelaaminen Cristian Mijaresia vastaan kertoimella 2,20 (bet365) on kokeilemisen arvoinen. Kyseessä meksikolaisten välinen ottelu, joka käydään Marquezin kotikaupungissa. Mies on kokeneempi, fyysisesti vahvempi (41 voitosta 37 tyrmäyksellä), mutta vanhempi 37v - 31v), ulottuvuudessa ei suurempia eroja. Mijares on otellut pääsääntöisesti 1-2 painoluokkaa alempaa, erityisesti parhaimmat ottelunsa!

Tasainen ottelu, jossa itse näkisin Marquezin ehdottomasti lievänä ennakkosuosikkina. Mijares on vasenkätinen, mutta kuitenkin fiilis on Marquezin puolella, sillä hän on luontaisesti tämän painoluokan ottelija.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Tämä nyt ei ole mikään vihje sinänsä, mutta äkkiä ajatellen Tapparan pelityylin uskoisi sopivan Jyppiä vastaan, joka on horjunut kotonaan muitakin hämeen joukkueita vastaan. Itse ajattelin tulosveossa ainakin hakea Tapparan yllätystä.

Ei tässä ole taas mitään järkeä sellaisia "ohivetoja" taas tänään, että taidan taas lopettaa vedonlyönnin hetkeksi.

Pahin tietysti tää Jyp-Tappara, jossa 1,2,3-4,5 lappu suli kouraan kyllä kirvelevän polttavasti. Ja tietty suunnitelmissa ollut tasurilappu jäi lopulta tekemättä.. No jos oisin tehnyt niin vedonlyönnin jumalattaret olisivat arponeet eri tulokset. On tämä hurjaa hommaa.. Onneksi sentään tässä hävittiin vain se mihin on varaa, mutta olisi se lisämammona ollut sinänsä tarpeen :).
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tänään todellinen mahalasku, ei yhtään osumaa kuudesta sinkkukohteesta.

JYP - Tappara 2
TPS - Blues 2
HPK - HIFK 1
Kärpät - Lukko 2
Raahe - JHT 2
RoKi - Hermes 2

Pääkohde ja suurin panostus, Tapparan vierasvoitto, oli melko lähellä toteutua. Myös Hermes oli voitossa kiinni johtaessaan kahdella maalilla. Kaiken kaikkiaan viitisen kohdetta oli liikaa. Ennen lauantaita viikkopalautus 178% ja tänään se laski 109%:iin. Kumminkin 6. peräkkäinen voitolle jääty viikko.
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tänään ehdottomasti lapulle NordicBetiltä salibandyn Suomen Cup-ottelu SSRA (3-div) - SBS Kings (2-div). Kotijoukkue saa kertoimen 2.10. En tiedä kerroinasettelusta, mutta itse löin neljäsosan kassastani kotivoitolle. SSRA ei hävinnyt viime vuonna nelosdivarissa yhtään ottelua eikä vielä tällä kaudella ole hävinnyt yhtään ottelua kolmosdivarissa tai Suomen Cupissa.

SSRA- SBS Kings 1 2.10 NordicBet
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nykyään on harvoin jaksanut tänne vinkkejä kirjoittaa, mutta Narrien kahden maalin voittoa yritetään tänään. Etsikää itse markkinoiden parhaat kertoimet.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään ehdottomasti lapulle NordicBetiltä salibandyn Suomen Cup-ottelu SSRA (3-div) - SBS Kings (2-div). Kotijoukkue saa kertoimen 2.10. En tiedä kerroinasettelusta, mutta itse löin neljäsosan kassastani kotivoitolle. SSRA ei hävinnyt viime vuonna nelosdivarissa yhtään ottelua eikä vielä tällä kaudella ole hävinnyt yhtään ottelua kolmosdivarissa tai Suomen Cupissa.

SSRA- SBS Kings 1 2.10 NordicBet

Kiitokset (onnittelut toki myös!) tästä jo nyt. 50 minuuttia näyttää olevan pelattuna ja tilanne 11-2. Hirveän isoa summaa en uskaltanut itse lyödä, mutta jonkunlainen mukava kassantäyte tuli tuostakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös