Vedonlyönti

  • 3 962 123
  • 21 674

Gemondo

Jäsen
I feel you @Crapbag . Oman elämäni paskin runi onneksi loppui jo noin viikko sitten. Siihen sisältyi muunmuassa 35 lätkäkohdetta joista 1 (yksi!) meni oikein. Pelattujen kohteiden kertoimien keskiarvo oli noin 2.5, siitä voi laskea että millä keskiarvolla noista voi saada 34/35 väärin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
I feel you @Crapbag . Oman elämäni paskin runi onneksi loppui jo noin viikko sitten. Siihen sisältyi muunmuassa 35 lätkäkohdetta joista 1 (yksi!) meni oikein. Pelattujen kohteiden kertoimien keskiarvo oli noin 2.5, siitä voi laskea että millä keskiarvolla noista voi saada 34/35 väärin.

Silti sitä aina vaan miettii jo seuraavaa iskua, vaikka paras isku olisi avari päin naamaa ja HERÄTYS! -huuto. Hetkeksi systeemit kiinni ja hakemaan "alempaa vauhtia". Väkinäisellä touhulla tässä vaan kuoppa syvenee. Nooh, ens vuonna sitten;>
..ensi yönä on niin railakas NHL- ja NBA-kierros että pakkohan se on kinkun paistamiselle jotain lisäjännää kaivaa!
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
I feel you @Crapbag . Oman elämäni paskin runi onneksi loppui jo noin viikko sitten. Siihen sisältyi muunmuassa 35 lätkäkohdetta joista 1 (yksi!) meni oikein. Pelattujen kohteiden kertoimien keskiarvo oli noin 2.5, siitä voi laskea että millä keskiarvolla noista voi saada 34/35 väärin.

Ohoh! On kyllä ollut karmaiseva runi sinulla. Itse muistan omalta kohdaltani tenniksestä parinkymmenen kohteen farssin, josta sain samaisen yhden oikein. Kertoimien ka oli pienempi, kuin sinulla. Oli kyllä niin epätoivoinen ja epäuskoinen olo tuon putken aikana. Työkaverit kyselivät mitä pelaan ja painoivat itse vastakkaista merkkiä.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Kertokaas joku fiksu, mikä on Clevelandin yli 3 kertoimen takana (NBA)? Detroit liigan paskimpia jengejä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kertokaas joku fiksu, mikä on Clevelandin yli 3 kertoimen takana (NBA)? Detroit liigan paskimpia jengejä.

En ole fiksu välttämättä, mutta ehkäpä se että Detroit ei ole liigan paskimpia jengejä edes lähellekään varsinkaan kotona, ja sitten vielä kun eilen illalla oli viime kauden finaalien re-match Cavs vs GSW jonka Cavs voitti kotonaan pisteellä, niin itsellä on se kutina että siellä lepäilee tänään avainpelaajia kuten LeBron, Irving, Love ehkäpä... En ole siis mistään lukenut, mutta tuskinpa tuota kerrointa muu selittää kuin se että lepuutuksia, koska back-back peli ja tosiaan oli vielä GSW:tä vastaan eilen.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Veikkauksella pitkävetokohteet tulevat näkyviin livevetoon jo ennen pelien alkua. Livevedossa kertoimet voivat olla huomattavan erilaiset, kuin vielä samaan aikaan avoinna olevissa normaaleissa kohteissa. Esimerkiksi tässä parin päivän sisään jonkun jalkapallopelin vieraskerroin pitkävedossa oli 4,65 ja samaan aikaan livevedossa 5,15. Tietääkö joku, miksi näin on ja onko tällaista käytäntöä muilla bookkereilla?
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Veikkauksella pitkävetokohteet tulevat näkyviin livevetoon jo ennen pelien alkua. Livevedossa kertoimet voivat olla huomattavan erilaiset, kuin vielä samaan aikaan avoinna olevissa normaaleissa kohteissa. Esimerkiksi tässä parin päivän sisään jonkun jalkapallopelin vieraskerroin pitkävedossa oli 4,65 ja samaan aikaan livevedossa 5,15. Tietääkö joku, miksi näin on ja onko tällaista käytäntöä muilla bookkereilla?
Olen huomannut saman. Syy voi olla se että käsittääkseni Veikkaus laskee kertoimet itse joihinkin sarjoihin ja sitten live-kertoimet tulee suoraan joltain kolmannen osapuolen palveluntarjoajalta.
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
(Osa)syy voisi myös olla se, että ainakin aikaisemmin Veikkauksella oli eri limiitit live-vetoihin.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
-Kun peli alkaa, molemmilla joukkueilla on ihan yhtä iso mahdollisuus voittaa. Se on 50-50 niin kuin tänäänkin oli. Se on uusi peli, Rautakorpi määritteli.

En suosittele Rautakorvelle vedonlyöjän uraa. Oli muuten typerin kommentti, minkä olen vähään aikaan kuullut.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
-Kun peli alkaa, molemmilla joukkueilla on ihan yhtä iso mahdollisuus voittaa. Se on 50-50 niin kuin tänäänkin oli. Se on uusi peli, Rautakorpi määritteli.

En suosittele Rautakorvelle vedonlyöjän uraa. Oli muuten typerin kommentti, minkä olen vähään aikaan kuullut.

Ja veikkaan että jotkut vielä nielevät tuonkin kommentin :D
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Formuloissa jokaisella kuskilla on 50 % mahdollisuus voittaa, koska se on ihan 50/50 voittaako vai ei.. Eli kaikki yli 2 voittajakertoimet ens kaudella lapulle!
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
-Kun peli alkaa, molemmilla joukkueilla on ihan yhtä iso mahdollisuus voittaa. Se on 50-50 niin kuin tänäänkin oli. Se on uusi peli, Rautakorpi määritteli.

En suosittele Rautakorvelle vedonlyöjän uraa. Oli muuten typerin kommentti, minkä olen vähään aikaan kuullut.
Rautakorpihan saattaisi löytää livestä melkoisia herkkukertoimia mikäli tuo logiikka paikkansa pitää. Heti kiekon tiputtua jäähän vain isoa monnia veneeseen!
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Rautakorpihan saattaisi löytää livestä melkoisia herkkukertoimia mikäli tuo logiikka paikkansa pitää. Heti kiekon tiputtua jäähän vain isoa monnia veneeseen!

Rautakorvesta tuli minun entinen naapuri mieleen pitkävedon alkuajoilta. Esitteli innoissaan kuudenkohteen rekkojaan, johon erehdyin kommentoimaan pienestä mahdollisuudesta voittaa. Hän piti minua tyhmänä, kun jokaisella vedolla on 50% mahdollisuus. Joko voitat tai häviät.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Veikkaukselle tänään tupla:

Tappara voittaa vähintään kolmella maalilla, kerroin 5,00 (tällä hetkellä 0-4)
Ville Vahalahti tekee maalin, kerroin 5,10 (ei vielä maalia kahden erän jälkeen)

Kerroin 25,50 ja panos 20 euroa = 510 euroa.

Jännitellään...
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Saul Goodman olet tehnyt kovaa tulosta koriksessa ja mielenkiinnolla olen otteitasi seurannut. Kysyn sinun mielipidettäsi asiaan jota olen pohtinut.

Onko koripallossa pienet +tasoitukset epäedullisia (Max. +3,5)?

- Etenkin NBA:ssa olen huomannut että pienet + tasoitukset mutulla vaikuttaa huonoilta. Näen osumisen todennäköisenä vain kun viimeinen posession on tasatilanteessa ja viimeinen heitto uppoaa.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
@Saul Goodman olet tehnyt kovaa tulosta koriksessa ja mielenkiinnolla olen otteitasi seurannut. Kysyn sinun mielipidettäsi asiaan jota olen pohtinut.

Onko koripallossa pienet +tasoitukset epäedullisia (Max. +3,5)?

- Etenkin NBA:ssa olen huomannut että pienet + tasoitukset mutulla vaikuttaa huonoilta. Näen osumisen todennäköisenä vain kun viimeinen posession on tasatilanteessa ja viimeinen heitto uppoaa.

Ihan samaa muuten olen itekin pohtinut, ja IMO alle +4 tasoitukset tavallaan vain "vähentää" kerrointa moneylineen verrattuna, ja itse pelaankin siis + tasoituksella vain 4 ylöspäin. Tämä nyt on tälläistä amatöörin mutuilua, koska ei ole mitään tilastoa noista että kuinka moni matseista päättyy esim jonkun +4 tasoituksen sisään jne. Sit monasti kerrointa saa kivasti hilattua ylöspäin jos moneyline on jotain 1.6-1.70 ja tasoitus -2,5 vaikkapa 1.90 kertoimella.. Tämä vain omaa "taktiikkaa" koriksessa ja moni on varmasti eri mieltä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kyllä tuo pitkälti noin on että usein alle +7 tasoitukset tuhoutuu noihin rikkomisiin.

+3,5 osuu lähinnä silloin kun joukkue on tappiolla 1-3 pistettä ja viimeinen heitto menee ohi ja aika loppuu ennen kuin ehtivät rikkoa.

+7 on usein se raja jossa ei enää rikota.

Koriksen yleisin lopputulos on suosikin 7-9p voitto juurikin tuosta johtuen.
 

Ölly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cardiff City
Hieno uudistus ollut Veikkauksen pelaajaporukat, eilen napsahti kunnon voitto kun kenosta tuli 10-tasolla 9 oikein euron panoksella ja osuus 1/10 eli 500€/hlö. Varsinkin eurojackpotia tulee pelattua kun saa esim. eurolla 20 riviä sisään, vaikkakin jakajia on paljon mutta yksin laittaessa kupongin hinta olisi jo 40€.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hieno uudistus ollut Veikkauksen pelaajaporukat, eilen napsahti kunnon voitto kun kenosta tuli 10-tasolla 9 oikein euron panoksella ja osuus 1/10 eli 500€/hlö. Varsinkin eurojackpotia tulee pelattua kun saa esim. eurolla 20 riviä sisään, vaikkakin jakajia on paljon mutta yksin laittaessa kupongin hinta olisi jo 40€.
Tämä vain oma mielipiteeni, mutta en oikein välitä porukka peleistä tuuripeleissä(lotot, kenot). Fakta on se että vain yksi rivi voittaa ja vaikka porukalla saa enemmän rivejä -> mahdollisuus voittoon kasvaa, niin tuo kasvu on melko marginaalista. Lisäksi et voi mitenkään ennustaa/vaikuttaa siihen mitä numeroita sieltä tulee. Näissä peleissä ei ikinä jää voivottelemaan jos menee huti vaan sen unohtaa melko nopeasti. Taasen jos voitto napsahtaa niin ainakin itse jäisin funtsimaan että mitä jos olisin vaan vetänyt yksin enkä joutuisi jakamaan pottia tuntemattomien kanssa. Kaveri- ja työporukat sitten erikseen.

Taasen vakiot ja monivedot toimii eri tavalla joten siellä porukat on jees jees!
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Se on muuten hauskaa kun tuntuu olevan sellainen yleinen sanonta että "vedot aina omaa jengiä vastaan", olen sen varmaan tälläkin foorumilla kuullut. Niin itsellä on varmaan helkkarin huono recordi kun olen Ipaa vastaan pelannut. Tällä kaudella en niin paljoa ole lyönyt yleensäkään vetoa Liigasta, mutta männä kausilla ne harvat kerrat ovat kusseet melkein aina. Noh tänäänkin lähdin sitten pelaamaan HIFKiä. Ans kattoo miten käy...
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ootteko kukaan enemmän gämbläyksestä innostunut huomanneet Coolbetin tuplaus -viikkoja? Eli minimissään kakkosen kertoimella viikko läpi, maanantaina aloituspanos 5-20€ ja siitä aina potti seuraavalle päivälle. dnb ei kelpaa vetoihin, muuten pääosin kaikki millä muodostaa tuo vaadittava kerroin. Ai niin ja se mahdollinen voitto, elikäs 2000€ 1x bonuksena tilille ja nimi seinälle;)

Mulla meni eilinen startti taas hienosti, Timrå moneyline+Ajaxin ressut 1X, Timrå oikein ja futismatsi siirtyi jäätyneen kentän takia tälle päivälle, kysyinkin aspasta olisinko mahdollisesti mukana jos ehdin tänään vielä lyömään pelin jälkeen mutta Eiiiiiii, ottelun pitää olla ratkennut aina klo 10 mennessä seuraavana aamuna.

Onhan tuo hiton hankala, mutta veikkausviikolle melko mukava lisuke jos nyt sattuisi pääsemään sinne loppuviikolle saakka edes. Jos joku läpäisee viikon saavat kaikki maanantain alkubetsin takaisin, ilmeisesti kaksi vetäjää pääsi nyt sunnuntaille saakka mutta hävisivät.

Toivottavasti eivät hautaa tätä ihan heti, mun mielestä hauska systeemi ja mikäli nyt vaikka sinne pe-la saakka sattuisi pääsemään niin sopivilla kikkailuilla varmaan saa turvattua siihen saakka kerätyt massit.
 

bart

Jäsen
Ootteko kukaan enemmän gämbläyksestä innostunut huomanneet Coolbetin tuplaus -viikkoja? Eli minimissään kakkosen kertoimella viikko läpi, maanantaina aloituspanos 5-20€ ja siitä aina potti seuraavalle päivälle.
Jep, joka viikko olen osallistunut kun kisa on pyörinyt. Menestys on ollut heikkoa kun kerran olen tainnut torstaille saakka päästä. Lisäksi pelaan eräällä toisella sivulla samantyyppistä tuplaus-kisaa (min. kerroin 1,8 ja saa aloittaa maanantaina kolmella kohteella). Kertaalleen pääsin siellä yhdellä rivillä sunnuntaille saakka, mutta se viimeinen veto meni täysin metsään. Palkinnot tuolla ovat pienemmät. Tämä tuplauskisa on kyllä ideana mielenkiintoinen.

Itseä vähän epäilyttää tuo Coolbetin kisa. Noinkohan antaisivat sunnuntaina iskeä min. 320€ vedon, jos sattuisi viikon aiemmat osumaan kertoimella 2. Tai 1280€ vedon, jos olisi lähtenyt 20€ liikenteeseen.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Itseä vähän epäilyttää tuo Coolbetin kisa. Noinkohan antaisivat sunnuntaina iskeä min. 320€ vedon, jos sattuisi viikon aiemmat osumaan kertoimella 2. Tai 1280€ vedon, jos olisi lähtenyt 20€ liikenteeseen.

Luulisi että aikamoinen paskamyrsky nousee jos ei anna, eihän tuossa muuten olisi pelaajan kannalta mitään järkeä.

Itse olen pitkään miettinyt aloittamista, mutta rajatut sarjat vähän vaikeuttavat tilannetta kun aina ei noista isoista paikoista löydy vetoja, vaan ennemmin jostan pienemmistä/alasarjoista niin ei ole tullut osallistuttua.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Se on muuten hauskaa kun tuntuu olevan sellainen yleinen sanonta että "vedot aina omaa jengiä vastaan", olen sen varmaan tälläkin foorumilla kuullut. Niin itsellä on varmaan helkkarin huono recordi kun olen Ipaa vastaan pelannut. Tällä kaudella en niin paljoa ole lyönyt yleensäkään vetoa Liigasta, mutta männä kausilla ne harvat kerrat ovat kusseet melkein aina. Noh tänäänkin lähdin sitten pelaamaan HIFKiä. Ans kattoo miten käy...

Sehän näyttää taas menevän perinteisesti... No hyvä Ipalle että jinxasin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös