Vedonlyönti

  • 3 969 271
  • 21 674

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Ite oon satsannu U23 isosti ja eilisen jälkeen ei enää penniäkään kohteeseen. Ei ollut kovin määrätietoista rakentelu jos eivät päässeet nopeisiin ja omissa olivat vaikeuksissa..
 

Gemondo

Jäsen
Tuo Veikkauksen Monariin ja Vakioon tullut "kimppauudistus" on kyllä loistava. Kaikki myyntiin laittamani osuudet on ostettu joka kerta, viimeksi tänään tein Vakion puoli tuntia ennen kierroksen alkua ja epäilin että kerkeääköhän mennä osuudet kaupaksi mutta niin vain kaikki menivät kaupaksi. Ainakin oma pelaamiseni Veikalla lisääntyy huomattavasti tämän uudistuksen ansiosta.
 

Gemondo

Jäsen
Löytyikö sieltä ketään pelattavaa? Itseäni olisi kiinnostanut McFarlandin kerroin mutta kaveria ei löydy listalta ollenkaan.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Testasin tuota Veikkauksen uutta Porukkapeliä ja tein sinne Vakion. Käykäähän ostamassa jos kiinnostaa.

Pelaajaporukat -> UCL-Vakio 4

Tuo kuponki jossa 192 riviä, 8 rivin MiniVakio, 5 osuutta ja hinta tasan 4,00€.

Ei ole millään pelkällä mutulla tehty lappu vaan peliprosenteista suhteessa tämän hetken kertoimiin. Isojen ennakkosuosikkien lisäksi haetaan ManCen, Lyonin ja Porton ohipelejä.

Ei tällä nyt toki mitään tule mutta hauska tämä uusi ominaisuus.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Tunnustaako joku täältä ostaneensa noita vai menikö nuo muuten vaan?

Ajattelin vain että oliskohan täällä kiinnostusta vähän kalliimpiin kimppoihin? Tämä nyt ei ollut erityisen maukas vakio mutta voisi tuuppia jotain isompaa lappua jos on joku herkullinen bonuskierros hyvillä peliprosenteilla ja ideoilla. Sellaiseen about 200-500€ lappuseen saa jo mukavasti nostettua osumatiheyttäkin ja siitä sitten vaikka 10-15 osuutta jakoon.
 

Gemondo

Jäsen
Nyt löytyy, laitoin itse tuosta kiinnostuneena viestiä että listoille prkl.
Kerroin 40 ;-)

No nyt sai vedot sisään. McFarland on sekä paras maalintekijä (kerroin 40) että paras pistemies (100!), ja minä olen (10€/veto panoksella) 1400€ rikkaampi keväällä.

Ajattelin vain että oliskohan täällä kiinnostusta vähän kalliimpiin kimppoihin?

Minä olisin myös kiinnostunut.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tunnustaako joku täältä ostaneensa noita vai menikö nuo muuten vaan?

Ajattelin vain että oliskohan täällä kiinnostusta vähän kalliimpiin kimppoihin? Tämä nyt ei ollut erityisen maukas vakio mutta voisi tuuppia jotain isompaa lappua jos on joku herkullinen bonuskierros hyvillä peliprosenteilla ja ideoilla. Sellaiseen about 200-500€ lappuseen saa jo mukavasti nostettua osumatiheyttäkin ja siitä sitten vaikka 10-15 osuutta jakoon.
Kyllä määkin voisin Goodmanin messiin lähteä!
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Joo no viikonloppuna voisin tehdä jo molempiin vakioihin jotain pieniä muutaman euron osuuksia ja isommat jätetään sitten lisärahakierroksille.

Viikonloppuna jäi taas jossiteltavaa kun oli 11/13 ja väärin menneet oli West hamin sulaminen 2-0:sta kotona 2-4 tappioon. Toinen väärä oli Huddersfieldin vierasvoitto kun siihen oli 1X. Olihan siellä toki Arsun lisäaikapilkkua kiinni ym että sikses.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Voisin myös lähteä mukaan. Pitää kattoo onko ihan aina mahdollista lähteä 50e mukaan, mutta 20e ei luulis olevan mikään ongelma viikoittain.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Voi vitun vittu. Sattuiko joku seuraamaan MLB-matsia Giants-Padres? Jos seurasi, niin mitä tapahtui vikassa sisävuorossa? Giants johti 4-1, mulla -1,5 ja 600 tulossa. No ei, Padres jauhaa puolentunnin sisävuoroa ja nakuttaa viisi juoksua! Mulle ei vaan mahdu kaaliin, miten voi olla mahdollista. Kahdeksaan sisävuoroon yksi juoksu, sitten viimeisessä viisi.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Koripallossa on käynnissä Aasiassa jotkin Asia Challenge kisat, joissa on tänään pelattavalla viimeisellä alkusarjakierroksella pelattu tähän mennessä kolme peliä joissa kaikissa on menty vähintään 20pst yli pre game over linjan. Eli hupipelaajan johtopäätöksenä lienevät suurentaneen näihin peleihin korirenkaita.. Juuri alkaa Kazakstan - Intia peli, johon pitänee päivän trendin mukaisesti kokeilla jälleen overia..
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
On tainnut joku muukin lyödä vetoa McFarlandin puolesta, kertoimet nyt 25 & 45.
Katsoin nuo McFarlandin kertoimet silloin kun postasit että 40 & 100 kun kuulosti niin järjettömiltä niin silloin kyllä oli juurikin 25 & 45.

EDIT: katsoin ehkä vajaa tunti viestisi jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Gemondo

Jäsen
Okei, no sitten ovat pudottaneet kertoimia välittömästi minun vetojen jälkeen. Tarkistin niin olen vedot laittanut sisään 5 minuuttia ennen tänne postattua viestiä. Olisiko sitten samaan aikaan joku laittanut isomman moukarin samaan kohteeseen, tuskin kympin panostustusten takia kuitenkaan laskee kertoimia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös