Vedonlyönti

  • 3 961 551
  • 21 674

mrmasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nimimerkki "Shanelle"!

Joo, tasan ei käy onnenlahjat!

Mulla oli molemmille 1-2 (Jokerit-Tappara peli) maalia ja toi Banhamin tyhjiin heittämä maali upotti mun rivin! Olin kuitenkin panostanut vetoihin niin, että jo Jokereiden voitolla (tuloksesta riippumatta) saan omani takaisin!

Se on vähän niinkuin noissa UCL nelosen tv peleissä! Jos haluat nähdä maaleja, lyöppä tulosvetoon 0-0 niin verkko pölähtää aivan alku minuuteilla :=) Kokemus puhuu !!!
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Hmm mulla hylkää kaikki vedot ja herjaa että multibet nor allowed siis centrebetillä eli missä vika :mad:
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Huomisen ravihedarit Centrellä. Seuraavat maistuivat:

Finnish @ Forssa 13/4 - Race 2 - Head to Head - BART HIP v FARMERS PRIDE - BART HIP Win 1.75 65%

Tässä lyödään vetoa periaatteessa siitä, jääkö Bart Hip pakettiin. Mun mielestä lähtee niin kovaa, että pitää keulat mutta ihan satavarma en ole. Pystyyhän tämä toki kuolemastakin voittamaan ja sinne vähintään luulisi tämän pääsevän.

Finnish @ Forssa 13/4 - Race 3 - Head to Head - FORMULA v VÄNSKÄ - FORMULA Win 2.35 50%

Formulan voittama V75-lähtö ei ollut erikoinen, mutta Vänskä nyt vasta helpoissa lähdöissä on juossut. Voitti toki varmasti S:llä johtavan rinnalta, mutta en mä sitä suosikiksi millään saa. Onkohan tuo Formula sitten kipeä ja me ei sitä vain tiedetä??? Tolkkuahan tässä kertoimessa ei ole lainkaan.

Finnish @ Forssa 13/4 - Race 4 - Head to Head - INSIDER v ALV POTTO - ALV POTTO Win 1.80 60%

Insider on ollut huono viimeisissään. Tässä mahis kovan avauksen jälkeen keulaan, mutta luulen että joko Bar Milton tai E.V. Eightie tulee puristamaan johtavan rinnalta tästä mehut pois. Insider tienasi viime vuonna 925 euroa 11 startista, kun Alv Potto 22:sta 30000 euroa. Parin hyvän startin jälkeen Insider on alkanut taas muistuttaa tuota viime vuoden menijää...
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Lisätään tuohon vielä Insider Hanover Junior Scoopia vastaan 1,57 70% ja viikonlopun paletti on valmis.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti mrmasa
Se on vähän niinkuin noissa UCL nelosen tv peleissä! Jos haluat nähdä maaleja, lyöppä tulosvetoon 0-0 niin verkko pölähtää aivan alku minuuteilla :=) Kokemus puhuu !!!

Niin, tai sitten se toinen vaihtoehto, eli ottelun ainoa maali on joku räkäinen oma maali puolesta kentästä, ja se tehdään yliajan viimeisillä sekunneilla. Ottaa päähän vielä enemmän. Sama juttu, jos laitat monivetojärjestelmään jollekin rupujengille (vs. Real, ManU,...) 0 maalia, niin jonkun räkämaalin saavat aina silloin aikaiseksi.

Tämän päivän Tappara-Jokerit -peliin laitan vain yhden vedon, 2-2. Vaikea veikattava, mutta jotain täytyy yrittää.

Näin äkkiseltään vilkaistuna viikonlopun pitkävetolistan mielenkiintoisimmat kohteet olisivat mielestäni 23. Grimsby-Burnley X (2.60), 20. Sheffield United - Walsall X/2 (2.80/3.15), 18. Nottingham - Crewe X/2 (2.75/2.80) sekä 17. Barnsley - Norwich 1/X (2.25/2.60). Grimsby, Walsall, Crewe ja Barnsley taistelevat tiukasti putoamista vastaan, kun taas Burnley ja Norwich ovat nousukahinoissa mukana. Sheffield U:lle ja Nottinghamille ottelut ovat jo lähes merkityksettömiä. Sunnuntaina vahvoilla on varmasti myös joukkue, joka voittaa SM-lligan kolmannen finaalin tänään. Tarkemmin mietiskelen rivini ja vakioni kuitenkin vasta tänä iltana tai huomenna kotikoneeni tilastojen kera. Kotona ei nettiä ole, joten rivejäni en teille pysty kertomaan kuin vasta ensi viikolla, jolloin ne tuskin ketään enää kiinnostavat. Onnea kaikille viikonlopun peleihin!:)
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ravivetojen tulokset

Bart Hip ruokaili Farmer's Priden

Formula sai kovaa prässiä Dragonilta ja hyytyi lopussa sen verran, että kaiken ilmaiseksi saanut Vänskä tuli ohi.

Alv Potto oli tosi surkea, mutta onneksi Insider oli vielä surkeampi.

Insider Hanover voitti lähtönsä näytöstyyliin ja veto ratkesi oikeastaan jo lähdössä missä Junior Scoop laukkasi.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Tämän päivän head-to-head-vedoissa ei ole tarjolla mitään erikoista. Päivän ainoa veto voittajaa ja sijaa 6.lähdön numerolle 5 Born Leader.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Vedonlyöntimonologi jatkuu. Päivän head-to-head-vedoista en löytänyt mitään pelaamisen arvoista. Päivän ainoa peli on voittaja&sija-peli 6.lähdön numeroon 8 Don Giovanni. Kyvyiltään ylivoimainen hevonen lähtöön.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tänään Suomi aloittaa hieman varamiehisenä, poissa normaalista avauskokoonpanosta Sammy, Nurmela ja Miklu. Yllätysvetona V. Vasara aloituksessa. Eli kokeillaan Makedoniaa 3.25 kotikertoimella. Rivit päätetään sitten St. Pauliin, yhden kohteen saatte Veikalle itse keksiä. Itse kylläkin teen useita rivejä omilla apukohteilla Makedonian voiton kautta.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Tämän päivän hedaritarjoukset tulivat ja menivät saman tien. Expektillä ei kovin montaa minuuttia pääse erikoistarjouksista nauttimaan. Pitää siis pelata voittajaa ja sijaa Platoon Sergeantille. Ottaa porukan komentoonsa viimeistään loppusuoralla.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nyt pitää vain odottaa St. Paulin voittoa. Toivottavasti kaikki Reeberbahnin 'ilotytöt' ovat kannustamassa. Tulosvedon sain eilen myös kiinni ylikertoimella.

Tänään vihjaa raveja. Ragu Laukko voittaa tänään kahdeksannen lähdön pystyyn, sinne VS-pelit.

Osaomistamani Likan Rölli ravaa ja ehkä myös laukkailee yhdeksännessä lähdössä. Totosija on mahdollinen ja voittokaan ei yllättäisi. En kuitenkaan suosittele pelikohteeksi 'amatööreille' laukkariskin takia.

Raveihin löytyy myös muita täkyjä, mutta ohjelma jäi himaan, joten en spekuloi enempää ulkomuistista (tietysti ohjelma löytyy netistä, mutta merkintäni puuttuvat).

Kempes
oto-pelisijoittaja
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Päivän peli kohdistuu jälleen ravirintamalle. Hedareissa ei ollut tänään mitään jännää, mutta Jokimaan 7.lähdössä avaa kautensa Bepoper. Se voitti viime vuonna mm. 20m:n takamatkalta Kriteriumvoittaja Hot Lookingin ja osoitti muutenkin olevansa yksi ikäluokkansa lahjakkaimmista hevosista. Loppukausi meni pilalle pikkuvaivojen takia ja hevosen voittosumma jäi kovin pieneksi kykyihin nähden. Tälläisiin sarjoihin missä hevonen tänään juoksee sen pitäisi olla ylivoimainen menijä. Beboper avaa keulaan ja voittaa.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pakko hehkuttaa..
Eilen 'omalla' Röllillä n. 400 euron lundet ja sitten viimehetken puhelintipsillä tutun kanssa Hipan Nestorin kautta kaksari läpi, kerroin vaatimattomat 829 euron panoksella, EAZY MONEY. Ragu Laukko oli ihan ok, kuolemasta hyvä esitys, mutta voitto jäi tulematta. Ehkä ensi kerralla.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jukka
Tää taitaa olla lähes kahden keskistä chattäilyä, mutta huomiseksi vihjaan ylläripelikohteeksi suosikkihevostani Lanceuria. Sille VS ja muutama kaksari.

Ilmeisesti jatkoajan jengi ei pelaa hevosia, meidän vihjeillä pelaamalla olisi useammat saaneet kivat nousut.

Tänään pelaan St. Paulia, paikallispeli ja Paulilla on enemmän panosta matsissa, 3,25 on kiva kerroin vaikka ottelu pelataankin
HSV:n areenalla.

Muuten, en tunne kaikkia Rölli-kimppalaisia, mutta Pakarisen kanssa olen joskus keskustellut ja Lipan kanssa lähetellyt muutaman meilin.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Expektillä on yksi ylikerroin tarjolla huomisiin kinkereihin.
Miss Garnsey - Olivia Olee - For Hire
X 3,15 eli Olivia Olee. Paras hevonen, suurin kerroin. Paikkahan on tietysti huono, mutta kyllä tämän pitäisi mun mielestä kiriä näistä melko arkisista kilpureista ohi.

Lisää huomenaamulla. Suvi-Missi ainakin maistuu tosi paljon V75:ssä.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
St Pauli sitten hävisi ja selvästi. No, ei joulu voi olla joka päivä.

Tänään Porin raveista jäi pois Lanceur, johon olin ajatellut tehdä pelit. Nyt pelikohteikseni tulevat Lucas Gill ja Suvi-Missi. Niille reippaasti voittaja-sijaa! V75-lapultani on turha etsiä iltaravihevosta nimeltä Sinkun Vinkku, siihen teen ohipelin. Lisäksi viimeisen 75-lähdön nro 5 Gate Open on kuulemma hurja hevonen, mutta itse en ole vielä nähnyt, joten en uskalla suositella. Ehkä pelaan, ehkä en, sitä.

Pelionnea.

Niin ja hartaasti toivon Chelsean ja Ipswichin voittoa valioliigassa.
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo lissä vinnkejä vaan kiitos

Vaikka eilinen St Pauli menikin munilleen, tosin sitä aika moni suositteli.
Itse pelaan tuonne Unibetille, syykin yksinkeratainen, tupla rahat kun avaa tilin.
Tänään pelaan seuraavasti pelit ristiin tupla vetoina.
Suomi-Tsekki 1 1.65
Leeds-Fulham 1 1.55
Chelsea-ManU 1 2.70
Bolton-Totenham 1 2.15
Liverpool-Derby 1 1.20
Leicester - Aston Villa 2 2.35

Saa kommentoida, älkää ottko minään vinkkeinä näitä, eli amatöörin vetoja, neuvoa saa.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Koneja ja lätkää

7. lähtö Porissa ja El Vihuri jyrää loppusuoralla voittoon.

PAF:ille Suomen voitto tsekistä keroimella 1.80 ja Ruotsin voitto Venäjästä kerroin 2.00. Vedetään sinkkuina ja tuplana.

Ihmeellistä, että Pahvi antaa näemmä enemmän Suomelle kuin Unibet.


Kempesille: Varo ettei sua SYÖDÄ tuolla ravitaululla:D :D
 
Viimeksi muokattu:

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
TouchAndGo
Oletkos itse Tohtori Rosolli tai anaalitähystäjä Luke?
Ravitaululla tulee kirjoiteltua joskus, mutta siellä on sen verran vanhoja juntteja, joiden kanssa ei jaksa kiistellä. Tietävät kaikesta kaiken, mutta en tiedä osaavatko petsata.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kempes

En ole Tri R. vaikka mies käsitykseni mukaan näillä nurkin asuukin. Enkä ole muuten Luke the vinkit-vihjepuhelimesta-kopioija. Saman olen itsekkin havainnut, että Veikan taululla on oma kuppikuntansa, johon ei pahemmin muita kaipailla. Eli en ole viitsnyt edes rekisteröityä sinne, mutta luen kuitenkin sivustoja melko usein. Ainoa kenen uskon tekevän taululla rahaa on Ambo-Setä.

Niin ja sitten yleisesti kaikille, että Suomi-Ruotsi tupla kannattaa tehdä Pahvilla erikoisvetojen puolelta jolloin kertoimeksi saa 4.00 kun normaalilta listalta kerroin jäisi 3.60:een.
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Omia ajatuksia päivän V75-kierroksesta:

Lähtö 1:
1 An-Amanda maistuu tämänhetkisillä prosenteilla. Ideavarman ainesta. Hevonen kärsinyt todella paljon epäonnesta. Kyvyt ovat kohdallaan. Varmistelijoille mukaan 4 Ariel High ja 10 Rosita Victory, jotka ovat molemmat pieniä arvoituksia ainakin minulle.

Lähtö 2:
Pelattu mielestäni oikein, joten en löydä mitään ideahevosta. 2 Jeesau ja 5 Soiliina ainakin mukaan kaikille kupongeilla. 9 Rissen Poju seuraavana.

Lähtö 3:
9 Kilroy Kemp selvästi alipelattu ja kannattaa ehdottomasti ottaa peleihin mukaan. Tehnyt loistavat juoksut kahdessa viimeisessään. 1 Lucas Gill ja 3 Elaine Croft luonnollisesti myös mahdollisia voittajia.

Lähtö 4:
4 Vänskä on lähdön todennäköisin voittaja, mutta kovasti ylipelattu. 14 Suvi-Missi paras varmistusrasti. Ohipeli ehdottomasti Formulalle. On nyt paljon kovemmassa lähdössä kuin parissa viimeisessään. Ei voittosaumaa.


Lähtö 5:
Tästä lähdöstä löytyy kaksikin maistuvaa rastia. 2 J.A. Annie ja 12 Only Magic Kid. J.A. Anniella olen tehnyt paljon rahaa. Parhaimpana muistona Good Leasingin kukistaminen taannoin. Suosikkihevoseni, jota aliarvostetaan yhä kahdesta hyvästä juoksusta huolimatta.

Lähtö 6:
14 Sinkun Vinkku on mielestäni loistava varmaehdokas. Harvoin pääsee Sinkkua pelaamaan kakkossuosikkina näin keskinkertaisessa suomenhevoslähdössä. Parhaita varmaideoita tänä vuonna. 2 Joihuri on ainoa hevonen, joka kyvyiltään pystyisi haastamaan tässä Sinkun.

Lähtö 7:
2 Jimmy Greaves on minunkin suosikkini. 5 Gate Open paljon alipelattu, 9 Mombasa lievästi.

Päivän pelit:

10 % pelikassasta kaksaria J.A. Annie-Only Magic Kid
10 % voittajaa J.A. Annielle
20 % voittajaa An-Amandalle
20 % voittajaa Kilroy Kempille
40 % voittajaa Sinkun Vinkulle
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös