Vedonlyönti

  • 3 969 054
  • 21 674

scholl

Jäsen
Pafilla lätkän sm-liigan erikoisveto.
Runkosarjan voittaja. Kertoimet:
Kärpät 3
Jokerit 3,80
HPK 5,50

ainakaan minä en usko kenenkään muun tuota vievän, joten pelasin noita kaikkia. Jos pelaa samalla panoksella niin huonoimmassa tapauksessa on antanut PAFille (kärppien voittaessa) korotonta lainaa. Panoksia hieman muokkaamalla tilanne on eri, mutta fakta on se, että itse ainakin koen, että tuo kohde on lähes täysin riskitön. Ainoa huono puoli se, että fyrkat kiinni siellä niin pitkään.

edit. n. pari sataa panin yhteensä kiinni ko. vetoon

edit2. jos yksinkertaistetaan tässä verrattuna esim. pankkitalletuksiin. Käytän hieman pyöreämpiä lukuja nyt tässä esimerkissä.
Sanotaanko vaikka että haluat panostaa 150e niin silloin Kärpille 55e, Narreille 50e ja HPK:lle 45e toisi vähintäänkin 15e voiton, mikä on yhden päivän lounas juoman kera, joten aika näppärää. Ja kun muokkaa kertoimia niin tienaa vielä enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
scholl kirjoitti:
Panoksia hieman muokkaamalla tilanne on eri, mutta fakta on se, että itse ainakin koen, että tuo kohde on lähes täysin riskitön.
Tuosta saa panokset oikein jakamalla kertoimen 1,28 sille, ettei kukaan kyseisen kolmikon ulkopuolelta voita. Panokset täytyy tällöin asettaa seuraavassa suhteessa: Kärpille 100 yksikköä, Jokereille 79 ja HPK:lle 54.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
scholl kirjoitti:
Sanotaanko vaikka että haluat panostaa 150e niin silloin Kärpille 55e, Narreille 50e ja HPK:lle 45e toisi vähintäänkin 15e voiton, mikä on yhden päivän lounas juoman kera, joten aika näppärää. Ja kun muokkaa kertoimia niin tienaa vielä enemmän.
No onpa näppärää sitoa 200€ puoleksi vuodeksi kiinni, JOSko sitten saisi tienattua ilmaisen lounaan... :) Ihailtava kärsivällisyys! Jos itse tuollaisia monen kuukauden päähän sijoittuvia vetoja laittaisin, niin joko saatanan isolla panoksella "varmaa" tai sitten tosi pienellä panoksella hemmetin isoa kerrointa. Ylläolevassa vedossa nyt ei sijoitettuun panokseen kovin kummoista profiittia tule.

Edit: Niin ja olen hieman pettynyt, jos scholl käy syömässä paikoissa, joissa saa 15€:lla lounaan juomineen...
 

scholl

Jäsen
Fosse kirjoitti:
No onpa näppärää sitoa 200€ puoleksi vuodeksi kiinni, JOSko sitten saisi tienattua ilmaisen lounaan... :) Ihailtava kärsivällisyys! Jos itse tuollaisia monen kuukauden päähän sijoittuvia vetoja laittaisin, niin joko saatanan isolla panoksella "varmaa" tai sitten tosi pienellä panoksella hemmetin isoa kerrointa. Ylläolevassa vedossa nyt ei sijoitettuun panokseen kovin kummoista profiittia tule.

Edit: Niin ja olen hieman pettynyt, jos scholl käy syömässä paikoissa, joissa saa 15€:lla lounaan juomineen...

Eihän siinä ole mistään kärsivällisyydestä kyse. Samalla tavalla uponnut kustannus kuin baari-ilta. Huomenna olet unohtanut sen pari sataa ja keväällä tulee yllätyksenä varma rahasumma jollain tietyllä vaihteluvälillä.

Välillä scholl ei edes syö lounasta. Joskus taas riittää big mac. Joskus sitten enemmän. (edit. itseasiassa äärettömän harvoin mitään suuria lounaita, koska en oikein pidä siitä touhusta. Ajanhukkaa. Tänään toki poikkeus)

Kyllä tuossa mielestäni prosentuaalisesti on kohtuullinen profiitti. En muista nyt koska runkosarja päättyy, mutta harva kohde on sellainen, minne voit laittaa pienen summan rahaa ja olet varma siitä, että se on poikinut tuossa ajassa edes tuon verran. Ja saa kai sinne laittaa isojakin summia, mutta minulle tuo vedonlyönti ei ole tienaamismuoto, vaan pikkuista näpertelyä intuitiivisesti - toki tappiolla keskimäärin.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
NHL kirjoitti:
Vähän panosta tämän illan pelissä. Toivotaan, että Suomi voittaa :)

Itse laitoin Suomen häviämään monivedossa. Tosin Tsekin pitäis myös voittaa Ruotsi, että vähän ollaan huonoilla vesillä. Itse pidän Suomen häviötä todennäköisempänä. Katsotaan miten käy.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
scholl kirjoitti:
En muista nyt koska runkosarja päättyy, mutta harva kohde on sellainen, minne voit laittaa pienen summan rahaa ja olet varma siitä, että se on poikinut tuossa ajassa edes tuon verran. Ja saa kai sinne laittaa isojakin summia, mutta minulle tuo vedonlyönti ei ole tienaamismuoto, vaan pikkuista näpertelyä intuitiivisesti - toki tappiolla keskimäärin.

Mielestäni sanan "varma" käyttäminen tässä tapauksessa on typerää. Jollain PAF:in ilmaisilla rahoilla veikatessa voisi sanoa ettei voi hävitä, mutta Kärpät, Jokerit, HPK kolmikon lisäksi tässä liigassa on onneksi muitakin joukkueita pokaalista taistelemassa.
 

Mace

Jäsen
V-man kirjoitti:
Mielestäni sanan "varma" käyttäminen tässä tapauksessa on typerää. Jollain PAF:in ilmaisilla rahoilla veikatessa voisi sanoa ettei voi hävitä, mutta Kärpät, Jokerit, HPK kolmikon lisäksi tässä liigassa on onneksi muitakin joukkueita pokaalista taistelemassa.

Eihän toki mikään ole varmaa, mutta melkoinen fakiiriporukka saa kyllä olla se joukkue, joka nousee tuolta vähintään neljäntoista (Blues ja HIFK) pisteen takaa-ajoasemasta runkosarjan voittajaksi. Mielestäni tuohon kohteeseen saa kyllä oikein panoksia painottamalla todennäköisyyksiin nähden sangen hyvän kertoimen.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Mace kirjoitti:
Eihän toki mikään ole varmaa, mutta melkoinen fakiiriporukka saa kyllä olla se joukkue, joka nousee tuolta vähintään neljäntoista (Blues ja HIFK) pisteen takaa-ajoasemasta runkosarjan voittajaksi. Mielestäni tuohon kohteeseen saa kyllä oikein panoksia painottamalla todennäköisyyksiin nähden sangen hyvän kertoimen.
Sori, lupaan parantaa sisälukutaitoani. Kyseessä oli siis runkosarjan voittaja. Joten aika hyvä veto tuo kertoimien osalta on, mutta kuten aiemmin mainitsin, niin en kyllä sitoisi 200€ muutamaksi kuukaudeksi, jotta voitto olisi 15€ ja saisin kaks BigMaccia...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Fosse kirjoitti:
Sori, lupaan parantaa sisälukutaitoani. Kyseessä oli siis runkosarjan voittaja. Joten aika hyvä veto tuo kertoimien osalta on, mutta kuten aiemmin mainitsin, niin en kyllä sitoisi 200€ muutamaksi kuukaudeksi, jotta voitto olisi 15€ ja saisin kaks BigMaccia...

Sama täällä. En huomannut kyseessä olevan runkosarjan mestaruus. Sehän nyt on varmasti Kärppien ;)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Jaha. Suomi-Venäjä 2-3 kiinni, toinen matsi kahden erän jälkeen 2-2 ja omalla lapulla 3,4-2,3. Eipähän noista mitään ihmeellisiä kertoimia tule, mutta näin köyhälle opiskelijalle olis joku 30-50 egeäkin aina plussaa ja paljon. Toivotaan parasta, mutta yleensähän näillä on tapana mennä vituiks.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
avatar kirjoitti:
Jaha. Suomi-Venäjä 2-3 kiinni, toinen matsi kahden erän jälkeen 2-2 ja omalla lapulla 3,4-2,3. Eipähän noista mitään ihmeellisiä kertoimia tule, mutta näin köyhälle opiskelijalle olis joku 30-50 egeäkin aina plussaa ja paljon. Toivotaan parasta, mutta yleensähän näillä on tapana mennä vituiks.


Itselläni taisi olla aika identtinen lappu.Raha olisi todellakin myös tullut tarpeeseen,mutta peli on jo 5-2 ja sen vitosen menin poistamaan lapultani perkele.
Onneksi edes laitoin tuplana pelit pitkävetoon.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Takkuamisen jälkeen hieno viikko takana, tuloksena mm. vedonlyöntihistoriani suurin toteunut kerroin 1x2-vedoissa. Tuo tuli kun Hannover otti vierasvoiton Bayern Münchenista kertoimella 24.00. Tähän asti suurin oli kun Kreikka vei voiton Espanjasta vieraissa edellisissä EM-karsinnoissa. Tuon sain muistaakseni kertoimella 21.00. No - panos tuossa Hannover-voitossa oli pieni, mutta voitto kuitenkin.

Tälle illalle sisällä seuraavat (taas kerran altavastaajia kaikki):
Gueugnon 4.40
Creteil 3.50
Reims 5.00
Braunschweig 13.50
Libourne 12.50

Muutama muukin vetämässä, mutta sen verran kaukana pyynnöt että tuskin toteutuvat.

Monariinkin taas kerran linjalla "nolla tai eläkkeelle" eli Bremenin ja Lyonin konttaamisen puolesta pelaillaan. Taitaa mennä toiveunien puolelle, mutta perheellisen on pakko yrittää.

Old TJ

EDIT: Ja tuo Braunschweig on puoliajalla jo parilla maalilla menossa pieleen, joten älkää nyt ainakaan mun vinkkejä uskoko...
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Aijai, oli Tshekki-Suomi peliin tulosvetona 2-1 Suomelle. Kylä maistui mansikalta Tshekin 2-1 kavennus neljä sekuntia ennen loppua!
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millä saitilla jatkoaikalaiset pääosin pelailee? Olisi haussa nopeat rahansiirrot, hyvä käytettävyys ja Veikkausta paremmat kertoimet.

Olen tähän mennessä käyttänyt ainoastaan PAF:ia, mutta nyt haluaisin sieltä vaan rahat ulos ja vaihtaa saittia. 10.11. tehty nostopyyntö ei ole teknisten ongelmien (toivottavasti) vuoksi vieläkään lähtenyt pankkiin ja 11.11. ja sen jälkeen tulleita voittoja ei ole edes maksettu pelitilille. Ensin rahojen piti lähteä tiistaina, sitten keskiviikkona, ja nyt torstaina. Saa nähdä kauan tässä joutuu antamaan korotonta lainaa ahvenanmaalaisille.
 

NHL

Jäsen
avatar kirjoitti:
Itse laitoin Suomen häviämään monivedossa. Tosin Tsekin pitäis myös voittaa Ruotsi, että vähän ollaan huonoilla vesillä. Itse pidän Suomen häviötä todennäköisempänä. Katsotaan miten käy.

100e meni
 

scholl

Jäsen
PAF toimii taas. Ei näy tennistä. Harmittaa, kun monta päivää meni nyt niin, ettei päässyt PAFille. Olisi tehnyt mieli laittaa J. Blaken puolesta ropoja.

No niin nyt en oikein keksi tälle päivälle mitään fiksua.
PAF:fiin laitan Suomi-Armenia yli 2,5 maalia kerroin 1,90
Veikkaukselle Suomi-Armenia tulosvetoon kotijoukkueelle 3, 4, vierasjoukkueelle 0, 1. Ei ole noista mitään kertoimien suhteen käsitystä, mutta mennään nyt noilla ja jännitetään peli C+:lta.
 

Messenger

Jäsen
Seuraavat kohteet osui tänää: Kataja,Classic,Suomi ja Norsunluurannikko.
Kerroin päälle 5 ja 20€ panostuksella mukava summa ylimääräistä taskuun,lisää näitä!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Veto:
JYP - HIFK
2..........2,25

Ässät - Tappara
2..........1,80

Ottawa - Buffalo
2...........2,40

Kerroin 9,72
Panos: 12,50
Mahdollinen voitto: 121,50

Tuommoinen tuli tekaistua. NHL:n puolella oli paljon houkuttelevan isoja kertoimia (PAF). Osaisiko joku poimia sieltä muutamia kokeilemisen arvoisia?
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Eilen tuli mukava tili triolla: Espoon Oilers, QPR ja Colorado.

Ilman turhia selittelyjä päivä trio:


6 MORA - FRÖLUNDA 2
2,10

18 ILVES - PELICANS 2
2,50

50 NST - PIRKAT 2
4,50

Panos:30€, Kerroin 23,62
 

Repe #51

Jäsen
Suosikkijoukkue
zlatan ibrahimovic, eric fehr
Blues

Vastoin tätä kuuluisaa lausahdusta "Blues pettää aina" panostan huomiselle Blegin voitolle jonkinlaisen summan rahaa. Kerho potee todennäköisesti vielä maajoukkuetaukokrapulaansa ja Blues on pelannu viime ottelunsa mallikkaasti (voitto kärpäsiä vastaan). Veikkauksen kerroin 2,10 kotivoitolle riittää mulle, toki muilta vedonvälittäjiltä voi onkia makoisampia tarjouksia.

Enkä yleensä pelaa suosikkijoukkuettani vastaan mutta onpahan jokatapauksessa jonkinmoinen hyvä mieli matsin jälkeen, ellei sitten tasapeli...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Repe #51 kirjoitti:
Enkä yleensä pelaa suosikkijoukkuettani vastaan mutta onpahan jokatapauksessa jonkinmoinen hyvä mieli matsin jälkeen, ellei sitten tasapeli...
Tasapeli ja rankkareilla pataan. Niin mulle kävisi.

Mitä itse peliin tulee, niin Blues todella pettää aina. Niistä ei koskaan tiedä millainen päivä sattuu olemaan joten todella viheliäinen joukkue pitkävedon kannalta. Toki nyt näyttää siltä, että pitkäjänteisyys (!) valmennuksen suhteen alkaa näkyä ja joukkue on jonkinlaisen tasaisuuden saavuttanut. On tosin näyttänyt ennenkin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Tappara
Veikkausella: Columbus - Nashville 2,50 4,20 2,00

vertailun vuoksi Paf tarjoaa mielestäni realistisemman:
Columbus - Nashville 3,25 4,40 1,85

Ajattelin ottaa Nashvillellä rahat pois, kohde ei ole kuitenkaan single. Kellään ideoita Nashvillen kaveriks?
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
ikuinen lupaus kirjoitti:
Veikkausella: Columbus - Nashville 2,50 4,20 2,00

Näyttää hyvältä. Tämmösellä rivillä tänään itse mukana:

113 Honka - Kataja 2
2,35

116 Brynäs - Timrå 1
2,10

120 Columbus - Nashville 2
2,00

Kerroin: 9,87
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
120 Columbus - Nashville 2
2,00
129 Hifk - Kärpät 2
2,10
130 Kalpa - TPS 2
1,70

Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
Kokonaiskerroin: 7,14

Kokeillaanpas tuommoista tällä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös