Vedonlyönnit Mestis-kaudelle 2023–2024

  • 8 442
  • 51

Knap

Jäsen
Tähän ketjuun vedonlyönnit tulevasta kaudesta.

Itse kyselisin, laitetaanko pystyyn Fantasy-poolia taas? Konseptina siis sama, mitä on palstalla tahkottu NHL:n, Liigan ja maajoukkueiden ympärillä.

Lyhyesti säännöt:
Jokainen käyttäjä varaa 7 hyökkääjää, 4 puolustajaa ja maalivahdin (määristä voidaan kyllä keskustella vielä).
- Pistelasku hyvin simppeli: piste per tehopiste. Maalivahdille voitto 2p ja nollapeli myöskin.
Tuossa vielä viime vuoden ketjua: https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/mestis-fantasy-pool-–-trash-talk.76022/


@Sergei Fedorov
@Peteliuz
@Sven Tuuva
@Everton
@penaz
@stemme
@Lättykuningas
@Franto
@Myrsky74
@LumiAura
@jmexel

Tägäsin viime vuoden osallistujat, mutta kaikki ehdottomasti tervetulleita, myös Jokeri-fanit.
 
Viimeksi muokattu:

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tähän ketjuun vedonlyönnit tulevasta kaudesta.

Itse kyselisin, laitetaanko pystyyn Fantasy-poolia taas? Konseptina siis sama, mitä on palstalla tahkottu NHL:n, Liigan ja maajoukkueiden ympärillä.

Lyhyesti säännöt:
Jokainen käyttäjä varaa 7 hyökkääjää, 4 puolustajaa ja maalivahdin (määristä voidaan kyllä keskustella vielä).
- Pistelasku hyvin simppeli: piste per tehopiste. Maalivahdille voitto 2p ja nollapeli myöskin.
Tuossa vielä viime vuoden ketjua: https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/mestis-fantasy-pool-–-trash-talk.76022/


@Sergei Fedorov
@Peteliuz
@Sven Tuuva
@Everton
@penaz
@stemme
@Lättykuningas
@Franto
@Myrsky74
@LumiAura
@jmexel

Tägäsin viime vuoden osallistujat, mutta kaikki ehdottomasti tervetulleita, myös Jokeri-fanit.
Jokerifanit ovat näemmä tervetulleita, niin tulen mukaan. Tulee sarja paremmin tutuksi, kun seuraa pelaajia laajemmin ennen kautta ja kauden aikana.
 

Sven Tuuva

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK, Kalpa & Jokerit
Mukana
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En mää sitte, jos jokerifanitkin on tervetulleita mukaan... Ei kun mukana kuin pukama, tartteehan jonkun kuitenkin ylläpitää tilanneseurantaa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Katotaan lähempänä kauden alkua jääkö aikaa paneutua tähän. Alustavasti ainakin mukana. Panos 20-100€ käy.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Ollaa mukana jos panos ei ole överi ja vaikka viime vuonna drafti meni itellä ohi. Oisko mahollista että draftataan vaikka yks viikko?
 

Knap

Jäsen
Ollaa mukana jos panos ei ole överi ja vaikka viime vuonna drafti meni itellä ohi. Oisko mahollista että draftataan vaikka yks viikko?
Käy tuo hitaampi versiokin, viime vuonna enemmistö taisi olla sen nopeamman puolella (Mestiksessä sopimuksia kun julkaistaan monesti vielä ihan kauden alun kynnykselläkin).
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä tuun kanssa mukaan jos vielä mahtuu
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

Rego

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Ketterä
Hypätään täältä myös mukaan. Itse suosisin nopeaa yhden illan draftia, mutta sille voi olla hankala sopia kaikille käypää aikaa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Nopea, yhden illan drafti. Jos menee useammalle päivälle niin meikä on varmuudella out.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Mieluummin pikadrafti viime vuoden tapaan, mutta hitaampikin käy. Kunhan tuo pikadrafti ei sitten osu sunnuntaille 10.9., jolloin olen stadikalla seuraamassa EM-karsinta futista.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
KMieluummin pikadrafti viime vuoden tapaan, mutta hitaampikin käy. Kunhan tuo pikadrafti ei sitten osu sunnuntaille 10.9., jolloin olen stadikalla seuraamassa EM-karsinta futista.
Tuolla olen minäkin ja 9.9. on koko päivän sukujuhla, joten sekään ei käy.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pannaas vielä mainostaen. Jos joku haluaa vielä osallistua koko kauden mittaista lisäjännitystä tuovaan Mestiksen Fantasy Draftiin, niin nopeimmat mahtunevat vielä mukaan.

Lisätietoja täältä:

 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Eiköhän polkaista tämän viikon torstaina ensimmäinen hattutemppuveto käyntiin.


Panos: 20€
Varausaika alkaa: 14.9 klo 18.
Varausaika päättyy: 21.9 klo 18.30. Tämän jälkeen tulevat varaukset hylätään.

Säännöt:

-Varaa haluamasi pelaaja mistä tahansa Mestiksen joukkueesta.
-Sopimus tai lainasiirto Liigasta täytyy olla julkaistuna viimeistään 21.9 klo 18.30 mennessä.
-Yksi varaus/osallistuja.
-Pelaajan saa vaihtaa mikäli alkuperäinen varaus loukkaantuu, nostetaan ylös tai siirtyy muualle. Heikot esitykset eivät oikeuta vaihtoon.
-Yksi vaihto/varaaja, eli et saa vaihtaa pelaajaasi takaisin alkuperäiseen mikäli olet kertaalleen vaihdon tehnyt.
-Ensimmäisenä pelikellon mukaan hatullisen tehnyt pelaaja voittaa.
-Voittaja saa itse olla yhteydessä muihin.

Selvennyksenä vielä: kun olet varannut haluamasi pelaajan, niin tämä on lopullinen valintasi kisan alkuun asti. Vaihto-oikeus astuu voimaan kisan startattua yllä mainituin ehdoin.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Eiköhän polkaista tämän viikon torstaina ensimmäinen hattutemppuveto käyntiin.


Panos: 20€
Varausaika alkaa: 14.9 klo 18.
Varausaika päättyy: 21.9 klo 18.30. Tämän jälkeen tulevat varaukset hylätään.

Säännöt:

-Varaa haluamasi pelaaja mistä tahansa Mestiksen joukkueesta.
-Sopimus tai lainasiirto Liigasta täytyy olla julkaistuna viimeistään 21.9 klo 18.30 mennessä.
-Yksi varaus/osallistuja.
-Pelaajan saa vaihtaa mikäli alkuperäinen varaus loukkaantuu, nostetaan ylös tai siirtyy muualle. Heikot esitykset eivät oikeuta vaihtoon.
-Yksi vaihto/varaaja, eli et saa vaihtaa pelaajaasi takaisin alkuperäiseen mikäli olet kertaalleen vaihdon tehnyt.
-Ensimmäisenä pelikellon mukaan hatullisen tehnyt pelaaja voittaa.
-Voittaja saa itse olla yhteydessä muihin.

Selvennyksenä vielä: kun olet varannut haluamasi pelaajan, niin tämä on lopullinen valintasi kisan alkuun asti. Vaihto-oikeus astuu voimaan kisan startattua yllä mainituin ehdoin.
Ei varmaan tartte etukäteen ilmoittautua eikä mitään lähtölaukauksia odotella. Eli torstaina vaan kuuden jälkeen postaa tänne valinnan - ja that's it?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ei varmaan tartte etukäteen ilmoittautua eikä mitään lähtölaukauksia odotella. Eli torstaina vaan kuuden jälkeen postaa tänne valinnan - ja that's it?

Juuri näin. Nopeat syövät hitaat menetelmä käytössä, kuten Liigan puolella. Ja kisa starttaa siis tasan 18.00. Jos yksikään varaus tulee ennen tuota kellonlyömää, hylkään armotta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: E

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Juuri näin. Nopeat syövät hitaat menetelmä käytössä, kuten Liigan puolella. Ja kisa starttaa siis tasan 18.00. Jos yksikään varaus tulee ennen tuota kellonlyömää, hylkään armotta.
Palstan ja puhelimen kellot siis pitää synkata :D
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Sääntönatsi iskee jälleen...

Onhan niin, että jatkoajalla tehdyt maalit lasketaan, mutta mahdollisessa vl-kisassa saatua merkintää voittomaalista ei? (Jos siis on varsinaisella peliajalla tehnyt kaksi häkkiä.)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös