Vasemmistoliitto

  • 715 212
  • 5 723

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Tämä Vasemmistonuorten uusi kuningatar on melko veikeä tapaus. Mishan ampumisfantasioinnit ovat hänen yksityiasioitaan ja ne ei liity millään tavalla Vasemmistonuoriin tai emopuolueeseen. Nyt hän kuitenkin heiluttelee sormeaan Sampo Terholle Facebookissa, joka hyvin samansuuntaisesti vastasi Immos-kohuun.

Eli hyvin tuttua settiä vasurisektorilta. Kun kakka iskee tuulettimeen, yksityishenkilökortti on täysin validi vastaus. Persujen kohdalla syyllistetään joka ainut, random-äänestäjästä puolueen johtoon asti.

Ja täytyy sanoa, että en pitänyt Terhon vastauksesta itsekään. Toivottavasti kulisseissa on käyty keskustelua ihan kunnolla Immosen tulevaisuudesta puolueessa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Li Anderssonhan vain hyväksyvästi toteaa, että "vasemmistolainen väkivalta on erilaista".
Jos sinusta "Kaikki tämmöinen poliittinen väkivalta on mun mielestä tuomittavaa.." tarkoittaa hyväksymistä niin silloin on vikaa suomenkielen ymmärtämisessäsi. Se on nyt vaan tyhmää hankkia mielikuvitukseen perustuville mielipiteille todelliselta vaikuttavia perusteluita.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Jos sinusta "Kaikki tämmöinen poliittinen väkivalta on mun mielestä tuomittavaa.." tarkoittaa hyväksymistä niin silloin on vikaa suomenkielen ymmärtämisessäsi. Se on nyt vaan tyhmää hankkia mielikuvitukseen perustuville mielipiteille todelliselta vaikuttavia perusteluita.

Jos et rajaisi siteeraustasi vain tuohon yhteen lauseeseen, niin kävisi ilmi, että kyseessä on vain niin tuttu letkautus "erilaista" vasemmistolaista väkivaltaa ymmärtävän vuodatuksen ja mutkuttelun keskellä. Tästä tulee väistämättä mieleen kuinka jenkit taannoin suivaantuivat siitä, kun eräs persu ehdotti heille hampurilaishihamerkkejä - vai miten sen nyt taas olikaan..??
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos et rajaisi siteeraustasi vain tuohon yhteen lauseeseen, niin kävisi ilmi, että kyseessä on vain niin tuttu letkautus "erilaista" vasemmistolaista väkivaltaa ymmärtävän vuodatuksen ja mutkuttelun keskellä...
Mikä/mitkä näistä neljästä sanasta tuottaa sinulle vaikeuksia ymmärtää: "kaikki", "väkivalta", "on" tai "tuomittavaa"? Vai onko se "hyväksyä" mistä sinulla on aivan oma käsityksesi?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Mikä/mitkä näistä neljästä sanasta tuottaa sinulle vaikeuksia ymmärtää: "kaikki", "väkivalta", "on" tai "tuomittavaa"? Vai onko se "hyväksyä" mistä sinulla on aivan oma käsityksesi?

Päätit siis pitäytyä tuossa yhdessä lauseessa, kuten kävi hihamerkki-casessakin. Joten annan olla ja totean Juhannuksen kunniaksi, että olet oikeassa, eivätkä nuo nuoret vasemmistonaiset osoittaneet ymmärrystään oikeista syistä kumpuavalle väkivallalle, sekä valtakoneistoon kohdistuvalle väkivallalle. Pakko kai sinunkin on kuitenkin myöntää, että kuunatseilla on tekniikka hallusssa ja klipin dubbaus on suoritettu loistavalla ammattitaidollla.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätit siis pitäytyä tuossa yhdessä lauseessa, kuten kävi hihamerkki-casessakin. Joten annan olla ja totean Juhannuksen kunniaksi, että olet oikeassa, eivätkä nuo nuoret vasemmistonaiset osoittaneet ymmärrystään oikeista syistä kumpuavalle väkivallalle, sekä valtakoneistoon kohdistuvalle väkivallalle. Pakko kai sinunkin on kuitenkin myöntää, että kuunatseilla on tekniikka hallusssa ja klipin dubbaus on suoritettu loistavalla ammattitaidollla.
Mikä ihmeen "hihamerkki-case"? Olen luultavasti ollut tolkuttomassa humalassa, jos sellaiseen olen osallistunut, kun ei ole jäänyt mieleen edes mistä on kyse, vaikka muistini yleensä on loistava. Ja tulihan sieltä rivien välissä varsinaiseen kysymykseenikin vastaus: sana, jonka merkitystä et ymmärrä, on "hyväksyminen".
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu siis geezer ei mielestään valehtele, koska se vaan levittää jotain valhetta, jonka se on lukenut youtubesta. Ja sitten kun se kehittää siitä youtube videosta oman valheellisen version, niin ei sekään ole valehtelua, koska jollain hampurilaisella on ollut hihamerkki tai sitten jollain hihamerkkityypillä on ollut hampurilainen tai jotain. En ihan ymmärtänyt tuota loppuosaa, mutta jotenkin noin se meni.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Mikä ihmeen "hihamerkki-case"? Olen luultavasti ollut tolkuttomassa humalassa, jos sellaiseen olen osallistunut, kun ei ole jäänyt mieleen edes mistä on kyse, vaikka muistini yleensä on loistava.

Lukaisehan, kun selviät, niin ehkä muistisi palailee pätkittäin. Ja, ehkä sinun olisi hyvä kokeilla ajattelun avartamista ja ymmärtää, ettei tämä ketju, tai keskustelu pyöri sinun henkilösi ympärillä. Hauskaa juhannusta.

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/33...vustaja+ehdottaa+ulkomaalaisille+hihamerkkeja
Ja tulihan sieltä rivien välissä varsinaiseen kysymykseenikin vastaus: sana, jonka merkitystä et ymmärrä, on "hyväksyminen".
Tästä voisikin aloittaa oman keskustelunsa. Voit aivan huviksesi googletella, mitä kaikkea kommentoimattomuutta vihervasemmisto on viime vuosina väittänyt hyväksymiseksi, saati että joku olisi jopa erehtynyt lausumaan ymmärtävänsä Halla-Ahon puheita. Linja näyttä olevan ,että aatetovereiden puheet tulkittava pilkulleen asiayhteydestä irrottaen ja vastapuolen jorinoiden sisältö löytyy rivien välistä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Juu siis geezer ei mielestään valehtele, koska se vaan levittää jotain valhetta, jonka se on lukenut youtubesta. Ja sitten kun se kehittää siitä youtube videosta oman valheellisen version, niin ei sekään ole valehtelua, koska jollain hampurilaisella on ollut hihamerkki tai sitten jollain hihamerkkityypillä on ollut hampurilainen tai jotain. En ihan ymmärtänyt tuota loppuosaa, mutta jotenkin noin se meni.

Mitäs jos vihdoin ja viimein täsmentäisit, mitä olen valehdellut ja mitä valhetta levitän, ettei jorinasi jää vain öyhöttämisen ja puskista huutelun tasolle? Mitä ihmettä muuten tarkoitat oman valheellisen version kehittämisellä tuosta YouTube-videosta?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lukaisehan, kun selviät, niin ehkä muistisi palailee pätkittäin. Ja, ehkä sinun olisi hyvä kokeilla ajattelun avartamista ja ymmärtää, ettei tämä ketju, tai keskustelu pyöri sinun henkilösi ympärillä...
Ei tietenkään pyöri minun ympärillä, mutta itsehän peräti kahteen kertaan vastauksessasi minulle vedit esiin tuon hihamerkkijutun, jonka kanssa minulla ei ole osaa eikä arpaa. Esim. "Päätit siis pitäytyä tuossa yhdessä lauseessa, kuten kävi hihamerkki-casessakin." viittaa aivan selvästi siihen että olen ko. casessa tehnyt jotain samaa kuin meneillään olevassa keskustelussa. Toki tässäkin voi olla kyse heikoista kielenkäytönlahjoistasi, ja sen ilman muuta sekä ymmärrän että hyväksyn selitykseksi!

Voit aivan huviksesi googletella, mitä kaikkea kommentoimattomuutta vihervasemmisto on viime vuosina väittänyt hyväksymiseksi, saati että joku olisi jopa erehtynyt lausumaan ymmärtävänsä Halla-Ahon puheita. Linja näyttä olevan ,että aatetovereiden puheet tulkittava pilkulleen asiayhteydestä irrottaen ja vastapuolen jorinoiden sisältö löytyy rivien välistä.
Miksi minun pitäisi olla nyt kesken sinun kanssa käydyn keskustelun olla millään tavalla kiinnostunut siitä mitä "vihervasemmisto on viime vuosina väittänyt hyväksymiseksi"? Entä ketkä lasket näihin "aatetoverihin"?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ei tietenkään pyöri minun ympärillä, mutta itsehän peräti kahteen kertaan vastauksessasi minulle vedit esiin tuon hihamerkkijutun, jonka kanssa minulla ei ole osaa eikä arpaa. Esim. "Päätit siis pitäytyä tuossa yhdessä lauseessa, kuten kävi hihamerkki-casessakin." viittaa aivan selvästi siihen että olen ko. casessa tehnyt jotain samaa kuin meneillään olevassa keskustelussa.

Juuri tätä tarkoitin...

Toki tässäkin voi olla kyse heikoista kielenkäytönlahjoistasi, ja sen ilman muuta sekä ymmärrän että hyväksyn selitykseksi!

Voi olla, tai sitten kyse sinun tahallisesta väärin ymmärtämisestä. Epäolennaista, joten laitetaan vaikka minun piikkiini. Ihan vain yställisessä juhannushengessä.

Miksi minun pitäisi olla nyt kesken sinun kanssa käydyn keskustelun olla millään tavalla kiinnostunut siitä mitä "vihervasemmisto on viime vuosina väittänyt hyväksymiseksi"? Entä ketkä lasket näihin "aatetoverihin"?

Minulle on muodostunut sellainen käsitys, että olet varsin vasemmistolaishenkinen ja lasken aateveljiesi joukkoon Koivolaakson, Anderssonin, Marinin ja muut koomikot. Voit tietysti olla persukin, koska öyhöttäjien välisen eron tekeminen on välillä hieman haasteellista. Pitäydyn kuitenkin tuossa vassariveikkauksessa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle on muodostunut sellainen käsitys, että olet varsin vasemmistolaishenkinen ja lasken aateveljiesi joukkoon Koivolaakson, Anderssonin, Marinin ja muut koomikot. Voit tietysti olla persukin, koska öyhöttäjien välisen eron tekeminen on välillä hieman haasteellista. Pitäydyn kuitenkin tuossa vassariveikkauksessa.
Näin vähän epäilinkin.. Kerro vaikka kolme "vasemmistohenkistä" tai "persua" mielipidettä, jotka olen esittänyt? Omasta mielestä olen vain kyseenalaistanut itsekeksittyjä tai yleisiä höperöityjä argumetteja erilaisten mielipiteiden tueksi esitettyinä, tuomatta millään tavalla persoonaani taikka poliittista mielipidettä julki.
 
Viimeksi muokattu:

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Näin vähän epäilinkin.. Kerro vaikka kolme "vasemmistohenkistä" tai "persua" mielipidettä, jotka olen esittänyt? Omasta mielestä olen vain kyseenalaistanut itsekeksittyjä tai yleisiä höperöityjä argumetteja erilaisten mielipiteiden tueksi esitettyinä, tuomatta millään tavalla persoonaani taikka poliittista mielipidettä julki.

Tällainen mielikuva minulle on syntynyt ja sitä on ruokkinut tämä viime aikainen keskustelumme. En siis viittaa mihinkään yksittäseen kommenttiisi tai jossain selkeästi ilmaisemaasi mielipiteeseen. Kerroin edellisessä viestissä, että veikkaan näin. Näyttää siltä, että olen vihdoin ja viimein tehnyt elämäni ensimmäisen virheen, tai virhearvion, jonka myöntäminen ei tuota minulle pienintäkään tuskaa. Et siis ole vasemmistolainen ja voimme todeta asian olevan loppuun käsitelty.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei tietenkään, koska vasemmistolainen väkivalta nyt vain on parempaa.
Tottahan se on. Äärioikeistolainen väkivalta kohdistuu täysin randomisti ja mm. heikoimpiin ja puolustuskyvyttömiin, äärivasemmistolainen väkivalta yleensä äärioikeistolaisiin. Voilá.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tottahan se on. Äärioikeistolainen väkivalta kohdistuu täysin randomisti ja mm. heikoimpiin ja puolustuskyvyttömiin, äärivasemmistolainen väkivalta yleensä äärioikeistolaisiin. Voilá.
Puhutaanko tässä nyt vain ja ainoastaan Suomesta? Jos puhutaan maailmanlaajuisesta tilanteesta, äärivasemmistolainen väkivalta voittaa pahuudessa äärioikeistolaisen väkivallan.(Hirveitä toki kumpainenkin)

Mao, Stalin, P-Korea jne.

E: Ja alleviivaan, vastustan syvästi kumpaakin väkivallan muotoa, minulla ei ole mitään syytä puolustaa äärioikeistolaista terroria, vaikka toinkin maailmanlaajuisen näkökulman esille.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Puhutaanko tässä nyt vain ja ainoastaan Suomesta? Jos puhutaan maailmanlaajuisesta tilanteesta, äärivasemmistolainen väkivalta voittaa pahuudessa äärioikeistolaisen väkivallan.(Hirveitä toki kumpainenkin)

Varo, ettet astu miinaan, ja tee Li Anderssoneita toiseen suuntaan.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Tottahan se on. Äärioikeistolainen väkivalta kohdistuu täysin randomisti ja mm. heikoimpiin ja puolustuskyvyttömiin, äärivasemmistolainen väkivalta yleensä äärioikeistolaisiin. Voilá.

Höpsis. Äärivasemmistolainen väkivalta kohdistuu muualla Euroopassa poliisiin ja valtakoneistoon, Suomessa poliisia selässään kantavaan hevoseen ja junaliikenteen ohjauskoneistoon.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Varo, ettet astu miinaan, ja tee Li Anderssoneita toiseen suuntaan.

Li Andersson muistaakseni sanoi, että äärivasemmiston väkivalta on erityyppistä kuin äärioikeiston väkivalta. Tuo on sitten unisten oikeistokonservatiivien olkiukkoilua, että Andersson olisi väittänyt äärivasemmiston väkivallan olevan parempaa.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Li Andersson muistaakseni sanoi, että äärivasemmiston väkivalta on erityyppistä kuin äärioikeiston väkivalta. Tuo on sitten unisten oikeistokonservatiivien olkiukkoilua, että Andersson olisi väittänyt äärivasemmiston väkivallan olevan parempaa.

Sitähän minä tässä koitinkin varoitella.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Yhteistoimintaneuvottelujen tarkoitus ei ole potkia jengiä pellolle. Vaikka moni yrittäjä näyttäisi ajattelevan, että ne ovat vain pakollinen paha ennen irtisnomisia, niin ei se silti niiden tarkoitus ole.

No, löytyihän sentään yksi asia, jossa olet oikeassa. Oikeastaan ihan sama juttu passin kanssa. Passin hankkiminen ei tarkoita, että henkilö on matkustamassa EU-alueen ulkopuolelle, mutta henkiö tarvitsee passin tehdäkseen tuollaisen matkan. (älytön määrä sekalaisia hymiöitä)
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Li Andersson muistaakseni sanoi, että äärivasemmiston väkivalta on erityyppistä kuin äärioikeiston väkivalta. Tuo on sitten unisten oikeistokonservatiivien olkiukkoilua, että Andersson olisi väittänyt äärivasemmiston väkivallan olevan parempaa.

Eli äärivasemmistolla on väkivaltaa. Millä tavalla se on erilaista kuin äärioikeistolla?
 
Eli äärivasemmistolla on väkivaltaa. Millä tavalla se on erilaista kuin äärioikeistolla?
Li Andessonin mukaan, ei kohdistu ihmisryhmiin, vaan yhteiskunnallisiin rakenteisiin. "Onhan se nyt eri asia polttaa autoja kuin tappaa kymmeniä nuoria", komppasi perään joku minulle tuntemattomaksi jäänyt keskustelija ko. teemaillassa, josta tämä olkiukko on jäänyt persujen ja piilopersujen retoriikkaan elämään.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Li Andessonin mukaan, ei kohdistu ihmisryhmiin, vaan yhteiskunnallisiin rakenteisiin. "Onhan se nyt eri asia polttaa autoja kuin tappaa kymmeniä nuoria", komppasi perään joku minulle tuntemattomaksi jäänyt keskustelija ko. teemaillassa, josta tämä olkiukko on jäänyt persujen ja piilopersujen retoriikkaan elämään.

Jotta tämä olkiukko paljastuisi kaikessa karmeudessaan, niin selittänet mitä väkivallan kohdistuminen valtakoneistoon oikein tarkoittaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös