vapaa keskustelu???

  • 1 201
  • 6

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
:mad: kuulustelen mielipiteitä vapaasta kekustelusta,sattuneeta syytä on otettava asia esille.

MINUN mielestäni tottakai asiallista,MUTTA huumorilla mielellään höystettyä.
POIS henkilökohtaiset solvaukset,verraten tuohon yle.n keskusteluun,sieltä ikävä kyllä löytyy karskeja solvauksia mm.
tiettyjä jääkiekkoilijoita ja f-1 kuskeja kohtaan...surullista:confused:

MUTTA huumori on tietenkin individuellia -näkeehän sen jo montreuxin tv-ohjelmakilpailujen tuloksistakin.

-kannanottoja tähän kiitos ,-mistä saa "vapaassa keskustelussa" puhua????

-lukeehan tossa rööripalsta esim."sisäänkäynti omalla vastuudella,ei alaikäisille,heikkohermoisille"

siitä saa itsekukin muodostaa oman käsityksensä...eix je...

...että siitä vaan reilusti kommentteja...jos olen astunut jonkun varpaille niin...:p
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Vaikka vastaaminen sinun kommentteihin taitaisikin olla pikkaisen enemmän moderaattoreiden heiniä, niin laitanpa sittekin oman näkemyksen asiasta;

Eipä kai theref tarkoittanut ollenkaan, että kirjoittelusi Rööri-cornerissa olisi ollut jotenkin asiatonta yms. vaan se sinun teksti oli vain väärällä palstalla! Jos olisit kirjoittanut sen tänne, ei varmaankaan kellään olis ollu mitään huomautettavaa- sitä vartenhan tämä on vapaa keskustelu.

Rööri-cornerista puheenollen, niitä Röörin syvällisiä juttuja on tässä jo vähän kaipaillut, onko "hallitus" määrännyt kirjoituskiellon vai mikä mättää??
 

Janneone

Jäsen
Eiköhän vapaa keskustelu tarkoita nimenomaan vapaata keskustelua eli voi laittaa juttua kaikesta maan ja taivaan välistä ja sen ulkopuoleltakin! :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niin ja kyllä ne jutut välillä ovat menneetkin kirjaimellisesti maan ja taivaan rajoille ja sen ulkopuolelle. Onhan ollut juttuja jo kaikista (tai ainakin melkein kaikista) maanpäälisistä asioista, ja ollaan jo käsitelty ufo-asiat ja viimeisempänä uskontoasiat. Eli kuka keksii vielä aiheita? Melkein kaikki ollaan jo käyty läpi ;).

Vapaa keskutelu -palsta on hyvä lisä jääkiekkoon ja nimenomaan näin kesäaikaan.
 

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
kiitoksia!

näninpähän minäkin ne asiat vähän näen,jos sitten on tuo järkikulta jotenkin "kierussa" joskus niin se annettakoon ITSEKULLEKIN anteeksi:)

uskallanko kirjoittaa tähän lopuksi...MINIHAME...

ps.enkämä edes sitä "minihameilua" aloittanut...:cool:
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Viestin lähetti kaibritt
:mad: kuulustelen mielipiteitä vapaasta kekustelusta,sattuneeta syytä on otettava asia esille.

MINUN mielestäni tottakai asiallista,MUTTA huumorilla mielellään höystettyä.
POIS henkilökohtaiset solvaukset,verraten tuohon yle.n keskusteluun,sieltä ikävä kyllä löytyy karskeja solvauksia mm.
tiettyjä jääkiekkoilijoita ja f-1 kuskeja kohtaan...surullista:confused:

MUTTA huumori on tietenkin individuellia -näkeehän sen jo montreuxin tv-ohjelmakilpailujen tuloksistakin.

-kannanottoja tähän kiitos ,-mistä saa "vapaassa keskustelussa" puhua????

-lukeehan tossa rööripalsta esim."sisäänkäynti omalla vastuudella,ei alaikäisille,heikkohermoisille"


siitä saa itsekukin muodostaa oman käsityksensä...eix je...

...että siitä vaan reilusti kommentteja...jos olen astunut jonkun varpaille niin...:p

Eihän se uutena käyttäjänä aina niin helppoa ja yksinkertaista ole. Tarkoitan sitä että saa aiheensa aina oikeaan paikkaan. Luulisi ainakin että sen tämän palstan moderaattoritkin ymmärtää? Viestissäsi ei ainakaan minun mielestäni ollut mitään pahaa tai tarkoitusta ketään loukata.

Joten Tsemppiä sinne Nyköpingkiinpäin!
:)
 

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
jo itsetunto palaakin....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös