Valioliiga ja muu englantilainen jalkapallo 2023–2024

  • 147 878
  • 1 323
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Hojlundin suosio mielenkiintoisimpana hankintana hämmentää. Onko tässä nyt vaan monella saatava ManU jossain ensimmäisenä esiin. (Joo nuori pelaaja.. 9 maalia 32 peliin Atalantassa.. Muuan Kulusevski taisi olla 18, kun teki 10 Parmassa)

Joo no toki minäkin vetäisin "kotiinpäin" ja valitsisin Maddisonin. Toisaalta verrattuna Hojlundiin, en minä edes ymmärrä, miksi siinä kotiinpäin vetoa olisi. Aika moni seura on tehnyt mielestäni mielenkiintoisia hakuja, joita tuossa voisi olla Hojlundin edellä. Mitäpä luulette, olisiko Hojlund tuossa, jos se olisi mennyt Crystal Palaceen?

Joo toki Viaplayn tilaajien joukossa lienee hirveä määrä ManUn kannattajia, joten haistelen tässä myös vähän mielistelyä maksajien suuntaan.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Palacen siirtoennätys on 30 miljoonaa ja jos olisivat hommanneet Højlundin 70 miljoonalla, niin kyllä mä luulen että olisi.

Toisaalta oikea arvo lienee tuossa välimaastossa ja siinäkin olisi potentiaalia mukana. No sanotaan nyt sitten vaikka Aston Villa.. Pointti nyt taisi kuitenkin tulla selväksi.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mitäpä luulette, olisiko Hojlund tuossa, jos se olisi mennyt Crystal Palaceen?
No ei. Mutta se on mun mielestä vähän heikko vertaus. Tottakai Maukan hankinta on lähtökohtaisesti kiinnostavampi, kuin Crystal Palacen. Toinen pelaa mesatruudesta ja Mestarien liigaa ja toinen no selviyntyy. Ja tottakai, kun viime kaudella nuori norjalainen Haaland teki Mancesterissa hakkelusta kaikesta niin sekin tekee tästä mielenkiintoisen siirron. Höjlund ja Haaland saa varmasti vertailua uransa aikana. Ja sanotaanko näin, että kun Maukka on etsinyt onnistuvaa hyökkääjää sitten ajan RVP:n niin Höjlund on erittäin mielenkiintoinen hankinta. Toki ajattelen, että monella odotukset on ehkä vähän liian suuret ekalla kaudelle, mutta we will see.

Mun mielenkiintoisin hankinta olisi ollut Nkunku tai Onana ja nyt kun Nkunku on pitkään telakalla niin Onana. Koska pitäisi yhden jengin pelin kannalta merkittävä muutos.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hojlundin suosio mielenkiintoisimpana hankintana hämmentää. Onko tässä nyt vaan monella saatava ManU jossain ensimmäisenä esiin. (Joo nuori pelaaja.. 9 maalia 32 peliin Atalantassa.. Muuan Kulusevski taisi olla 18, kun teki 10 Parmassa)

Joo no toki minäkin vetäisin "kotiinpäin" ja valitsisin Maddisonin. Toisaalta verrattuna Hojlundiin, en minä edes ymmärrä, miksi siinä kotiinpäin vetoa olisi. Aika moni seura on tehnyt mielestäni mielenkiintoisia hakuja, joita tuossa voisi olla Hojlundin edellä. Mitäpä luulette, olisiko Hojlund tuossa, jos se olisi mennyt Crystal Palaceen?

Joo toki Viaplayn tilaajien joukossa lienee hirveä määrä ManUn kannattajia, joten haistelen tässä myös vähän mielistelyä maksajien suuntaan.
Jos tuota jollain haluaa perustella, niin sillä, että Unitedilla on nyt ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen sellainen keskushyökkääjä kuin pitääkin. Nuori raakilekomeetta Unitedin keulilla on eittämättä varsin kiinnostava asia.

Niin, ja jalkapallomaailman kaksi seuratuinta, paineisinta ja puhutuinta pelipaikkaa (per Gary Neville mutta jokainen lienee samaa mieltä) ovat
1. Unitedin maalivahti
2. Unitedin keskushyökkääjä.

Eli on tuo perusteltavissa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Itse sanoisin että se mielenkiintoisin hankinta on Onana koska ManU on niin pitkään mennyt de Gealla ja Onana on veskarina sen verran viihdyttävä/riskialtis tyyliltään.

Rice Arsenaliin ehkä se isoin siirto mutta toisaalta olen aika varma, että tulee olemaan hyvä. Nkunku on tosiaan mielenkiintonen samalla tapaa kuin Højlund koska molempiin on kovat odotukset mutta tulevat nuorina pelaajina vieraasta sarjasta.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Jos tuota jollain haluaa perustella, niin sillä, että Unitedilla on nyt ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen sellainen keskushyökkääjä kuin pitääkin. Nuori raakilekomeetta Unitedin keulilla on eittämättä varsin kiinnostava asia.

Niin, ja jalkapallomaailman kaksi seuratuinta, paineisinta ja puhutuinta pelipaikkaa (per Gary Neville mutta jokainen lienee samaa mieltä) ovat
1. Unitedin maalivahti
2. Unitedin keskushyökkääjä.

Eli on tuo perusteltavissa.


No minun on vaikea tuohon samastua, kun ManU ei kiinnosta sen enempää kuin jokin toinen Valioliigaseura. Joo tottakai top10 kiinnostaa enemmän kuin bottom10. No lienen vähän harvinainen jalkapallon seuraaja, kun minulla ei ole minkäänlaista megaseurapalvontaa sisäänrakennettuna.

(Mutta valitettavasti Spurs on ainoa suosikkijoukkue, vaikka kuin on yrittänyt vuosien aikana seurata ja tykätä muistakin. ManU (ja Fulham) ovat ainoat, jotka olen nähnyt livenä. Edes se ei tehnyt minusta ManUn kannattajaa/symppaajaa ja vaikka tämä tapahtui Fergien kultapäivien aikaan)
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Villan Buendia sivussa kahdeksan kuukautta. Auts.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Villan Buendia sivussa kahdeksan kuukautta. Auts.
Voi olla iso isku Villalle. Buendia oli viime kaudella kuin uudesti syntynyt Emeryn saapumisen jälkeen. Onhan siirtoikkunaa vielä jäljellä, joten vielä on aikaa Villalla reagoida.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näytetäänkö tälläkin kaudella yksi Valioliigapeli viikossa ilmaiskanavilta? En muista huomanneeni mitään uutista aiheesta suuntaan tai toiseen.
 
Todella ikäviä isoja loukkaantumisia jo kauden alla tai ekalla kierroksella monille pelaajille.

Chelsealta Fofanan kausi ohi ja Nkunku missaa kuukausia. Aston Villan Buendian kausi ohi ja Mingsille kuukausien huili. Nyt Arsenalin Timberin kausi ohi pahimmassa tapuksessa samoin. Mings ja Timber ehtivät pelata avausottelussa joitain hetkiä, muut mainitut eivät päässeet edes niin pitkälle.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella ikäviä isoja loukkaantumisia jo kauden alla tai ekalla kierroksella monille pelaajille.

Chelsealta Fofanan kausi ohi ja Nkunku missaa kuukausia. Aston Villan Buendian kausi ohi ja Mingsille kuukausien huili. Nyt Arsenalin Timberin kausi ohi pahimmassa tapuksessa samoin. Mings ja Timber ehtivät pelata avausottelussa joitain hetkiä, muut mainitut eivät päässeet edes niin pitkälle.

Tosi isoja loukkaantumisia näille jengeille. Mites se De Bruynen loukki? Onko vakampaa laatua vai pelkkä kolhu?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Seuraaksi hyllytetään varmasti Robert Jones ja kuka ikinä Spursin ja Brentfordin matsissa olikaan VAR? Ai ei? No kas kummaa!




Edit. Dermott Gallagher Onanan tilanteesta:
"It's got to be given, it has to be a foul. VAR should have overturned it!"

Dermott Gallagher Vicarion tilanteesta:
"I never gave penalties for that and I don't see many referees who do. Goalkeeper comes out, he's kicked the ball, it's gone to far, there's going to be a collision, that's inevitable, and it has no consequence to the outcome".

Jees.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ensimmäinen kierros ja ManU-fanit huutaa salaliittoa ja että virhe pitää paikata virheellä. Tulee taas aika pitkä kausi. Jännä että yhden seuran fanit vaan jne.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ensimmäinen kierros ja ManU-fanit huutaa salaliittoa ja että virhe pitää paikata virheellä. Tulee taas aika pitkä kausi. Jännä että yhden seuran fanit vaan jne.
Puhuisit aiheesta kun sellaiselle linjalle lähdet. Aivan turha alkaa heitellä tällaisia "ManU-fanit" -provoja, jos et jaksa, halua tai osaa puhua aiheesta. Sulta tulee niin sairas määrä näitä, että jokaiseen ei vain jaksa lähteä korjaamaan tai vääntämään. Norwich-huivit sitä, salaliitot tätä jne. Oikeasti, jos olet asioista eri mieltä, sano se ja perustele, äläkä ala huutelemaan päättömiä onelinereita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös