Vain elämää – kovimmat vedot?

  • 173 139
  • 730

Vain elämää – kovimmat vedot?

  • Kaduilla tuulee (Cheek)

    Ääniä: 17 7,9%
  • Rakastuin mä luuseriin (Cheek)

    Ääniä: 13 6,0%
  • Levoton Tuhkimo (Cheek)

    Ääniä: 16 7,4%
  • Tinakenkätyttö (Cheek)

    Ääniä: 28 13,0%
  • Giving Up! (Cheek)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Puhelinlangat laulaa (Cheek)

    Ääniä: 34 15,8%
  • Unta en saa (Erin)

    Ääniä: 9 4,2%
  • Nahkatakkinen tyttö (Erin)

    Ääniä: 23 10,7%
  • Mitä tänne jää (Erin)

    Ääniä: 52 24,2%
  • Vapaa (Erin)

    Ääniä: 23 10,7%
  • Jos menet pois (Erin)

    Ääniä: 19 8,8%
  • Vasten auringon siltaa (Erin)

    Ääniä: 12 5,6%
  • Pariisi-Helsinki (Kaija Koo)

    Ääniä: 4 1,9%
  • Vanha sydän (Kaija Koo)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Mennään hiljaa markkinoille (Kaija Koo)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Won't Let Go (Kaija Koo)

    Ääniä: 6 2,8%
  • Katson sineen taivaan (Kaija Koo)

    Ääniä: 3 1,4%
  • Bum Bum Bum (Neumann)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Tuhlaajapoika (Neumann)

    Ääniä: 8 3,7%
  • Tuulikello (Neumann)

    Ääniä: 6 2,8%
  • Moment of Our Love (Neumann)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Anna mulle tähtitaivas (Neumann)

    Ääniä: 11 5,1%
  • Valkeaa unelmaa (Katri Helena)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Vanha nainen hunningolla (Katri Helena)

    Ääniä: 9 4,2%
  • Jos mä oisin sä (Katri Helena)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Kuka keksi rakkauden? (Katri Helena)

    Ääniä: 3 1,4%
  • Still Alive /Elossa taas (Katri Helena)

    Ääniä: 15 7,0%
  • Satulinna (Jonne Aaron)

    Ääniä: 12 5,6%
  • Syytön (Jonne Aaron)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Rio Ohoi (Jonne Aaron)

    Ääniä: 13 6,0%
  • Jippikayjei (Jonne Aaron)

    Ääniä: 16 7,4%
  • Kylmä ilman sua (Jonne Aaron)

    Ääniä: 54 25,1%
  • Lintu ja lapsi (Jonne Aaron)

    Ääniä: 22 10,2%
  • Teflon love (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Sinä ja minä (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 11 5,1%
  • Liekeissä (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 69 32,1%
  • Kaunis rietas onnellinen (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 18 8,4%
  • Jealous Sky (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Nuoruus on seikkailu (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 16 7,4%
  • MUU, Mikä siinä on - Kaija Koo, Satasen laina - Neumann tai Autiotalo - Katri Helena

    Ääniä: 8 3,7%

  • Äänestäjiä
    215

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ruudussa Vain elämää etenee nyt vaan viikon edellä. Itse tulee katsottua enää telkkarista urheilua, kaikki muu netin kautta...
.
Niin, tämä on nykyaikaa, ei tuosta kukaan valita. Mutta miksi eri tahti, Netflixinkin sisällöt katsottavissa vasta ensiesityksen(USA) jälkeen. Kohta varmaan lätkäpelitkin ruudussa 5 min edellä, että sieltä ehditään ensimmäisinä hehkuttamaan maaleja nettipalstoilla :)
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä ketjussa ei ole mielestäni spoilattu, enemmänkin herätetty mielenkiintoa ja odotusta tulevaan jaksoon. Mikäli haluaa välttyä Vain elämää -sarjan spoilaukselta, pitää vältellä nettiä ja iltapäivälehtiä myyviä kauppoja ja kioskeja. Nykyaika nyt vaan on tällaista.

Loiri herättää mielipiteitä, mutta kovan uran hän on viihdebisneksessä tehnyt. Herran karsima on tuossakin ohjelmassa käsittämätön, vaikka näkee että viimeisiä viedään. Vesku on selkeästi sairas, vanha mies. Minä pidän hänen tyylistään, pikku heitoista, kuten eilen rusketusraitojen jälkeen Samulille heittämä kommentista, vieläkö masentaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mä otan nyt rohkeasti kantaa, kuten @Crapbag jo aiemmin: mielestäni nyt ollaan syvien tunteiden äärellä ja tunnustan, että kyllä minua ja vaimoketta kotona itkettävät nämä hienot esitykset. Mitä edeltä mainittu nimimerkkikin jo ihmetteli, niin jotenkin tuntuu oudolta, etteivät kaikki ihmiset pysty tätä ääneen sanomaan.

Ehkä tuon jotenkin ymmärtää, mutta ei ihan täysin kuitenkaan. Tuo VE-porukan nyyhkiminen on ollut aina erittäin itsetarkoituksellista ja onneksi olen sen oppinut sivuuttamaan. Näin yksittäisenä katsojana olen itse saanut esityksistä maksimissaan hyvää fiilistä. Niistä enemmän koskettavistakin. Huomaan toisinaan mehustelevani tiettyjä esityksiä, mutta itkuun saakka tuo ei ainakaan minua vie. Vähän ihmettelen sitä että tiettyä porukkaa vie. Se tuntuu vain hivenen oudolta noinkin laskelmoidun formaatin yhteydessä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
.... Vähän ihmettelen sitä että tiettyä porukkaa vie. Se tuntuu vain hivenen oudolta noinkin laskelmoidun formaatin yhteydessä.

Ihmiset ovat erilaisia, minä olen itkenyt useampaan kertaan. Pelkästään Vesalan kertomukset eilen saivat kyyneleet silmiin, mutta minä nyt poraan jenkkisarjojenkin aikana. Minua ihmetyttää miksi laskelmoitu formaatti poistaisi tunteita? Minä kuuntelen biisiä ja jos se liikuttaa, en minä mieti formaattia silloin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Minua ihmetyttää miksi laskelmoitu formaatti poistaisi tunteita?

Se syö vilpittömyyttä ja luo täten teennäisyyttä. Omiin tunteisiini vetoaa kun en tiedä mitä tuleman pitää ja näin ei oikein VE:ssä ole. Artistien itkut, sadstoryt sekä toistensa selkään läpsimiset osaa ennustaa jo ennen jaksoa. Kukin toki tyylillään ja onhan tämä mainiota viihdettä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se syö vilpittömyyttä ja luo täten teennäisyyttä. Omiin tunteisiini vetoaa kun en tiedä mitä tuleman pitää ja näin ei oikein VE:ssä ole. Artistien itkut, sadstoryt sekä toistensa selkään läpsimiset osaa ennustaa jo ennen jaksoa. Kukin toki tyylillään ja onhan tämä mainiota viihdettä.

Minä olen ehkä naivi, mutta en oikein jaksa uskoa, että artistit keksivät noita tarinoita teostensa taakse. Olihan esim. Vesalan kertomuksen varsin koskettavia ja minä jopa uskoin niihin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Eiköhän nyt kuitenkin jätetä Gösta ja hänen leposijansa rauhaan. Paula Vesala on kuin onkin lopulta ihan ihminen, mutta kyllä noista tietyistä teksteistä aikamoinen tekotaide paistaa läpi. "Hei, sanotaan jotain tosi vaikeasti tulkittavasti kun se kuulostaa taiteelliselta sekä siistiltä".
Minä puolestani näen asian niin, että melankolia on universaali kieli, jonka ilmaisemisen taidon toiset saavat syntymälahjana.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä mä ainakin uskon noita tarinoita. En tiiä sitten olenko hölmö vai mikä, nämä syvällisemmät biisit usein tulevat omista kokemuksista.
Katsoin uusiksi tuon Loirin vedon ja voi helvetti kun se vaan säväyttää vieläkin. Tuo biisi + Loirin tulkinta ja tieto siitä ettei montaa vuotta äijällä ole enää edessä...

Paulan päivä oli vähän hajuttomampi. Elastinen veti hyvin, tai kaikkihan ne hyvin vetää mutta ei kolahtanut mikään biisi niin kovaa itselle. Loirin läpille tuli kyllä naurettua. Hauska äijä se on vieläkin...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Minä olen ehkä naivi, mutta en oikein jaksa uskoa, että artistit keksivät noita tarinoita teostensa taakse. Olihan esim. Vesalan kertomuksen varsin koskettavia ja minä jopa uskoin niihin.

Tuo ympäristön teennäisyys vain kyseenalaistaa asioita varsinkin näin kolmannella kaudella kun artistit jo tietävät miten loistavaa itsensä promoamista sekä hypeä tämä formaatti on. Tiettyjen hyväksi havaittujen mallien mukaan kannattaa siis toimia. Jääkin kysymysmerkiksi että mikä on aitoa ja mikä showta. Minä en noita tarinoita pidä mitenkään keksittyinä, mutta noin kokonaisuudessaan mietin tuota mahdollista värikynän määrää.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Elastisen uskomattoman symppis veto Paulan päivänä. Jos joku aiemmin tätä on epäillyt, niin Ela osaa totta tosiaan riimitellä, täydensi hienosti Paulan tekstiä.

Itsehän katsoin eilen ensimmäistä kertaa eläessäni tätä ohjelmaa. Laskelmoitu itketys lähinnä ärsyttää, mutta Elan veto oli kyllä todella hyvä. Tänään kuulin myös Elastisen version Nauravasta Kulkurista ja kyllähän tuokin todella hieno versiointi on. Kaveri näkee selkeästi vaivaa noiden versioiden takia (omat riimittelyt yms) ja omalla panoksellaan nostanut tämän sarjan nyt minulla "mahdollisesti katsottavien" joukkoon. Toisaalta ei tarvitse koko sarjaa katsoa, kun Elastisen osuudet näkyy kuitenkin netissä ilman turhia tekoitkuja ja muuta tunteenpaloa.

Yritin tehdä hyperlinkkiä tuohon tekstin sekaan, mutta ei ilmeisesti pelaa uudessa foorumisoftassa? (Joka muuten aika töpäkkää paskaa, kännykällä käytettäessä etenkin silkkaa tuskaa nykyisin trollauspalstan selailu). Alla siis linkki youtubeen ja Elastisen versioon Nauravasta kulkurista:
https://www.youtube.com/watch?v=vUNG7QxI9bI

edit. Jaa vai oliko toi veto jo vanhakin? Tuli vietettyä viikko vaellellessa Saariselällä niin ollut aika pimennossa muusta maailmasta. Joka tapauksessa hyvä versio ja kunnianosoitus Loirille.
 
Viimeksi muokattu:
Omat suosikkini ylitse muiden ovat toistaiseksi Loirin veto Tonin päivänä sekä Elastisen uskomattoman symppis veto Paulan päivänä. Jos joku aiemmin tätä on epäillyt, niin Ela osaa totta tosiaan riimitellä, täydensi hienosti Paulan tekstiä.

Mielestäni Elastisen esitys oli oikein mainio, mutta hänen riimittelykyjään en kyllä tuon perusteella lähtisi kehumaan:
ruvettiin-luvattiin
edes-menee
kellon kaa - helpottaa
tietää - tien pääl'
vuosii-Ruotsiin

Kyllä tuossa aika kaukana ollaan jostain Juicen ja jopa Notkean Rotan verbaaliakrobatiasta, mutta ei onnistuneen sanoituksen tekeminen 2010-luvulla edellytä sitä, että tekijä olisi taitava riimien rakentaja .

Lisäsisällöt netissä ovat kaikin puolin OK, mutta miksi jaksot pitää näyttää etukäteen?

Olisiko takana se, että Nelonen haluaa hankkia tilaajia maksulliselle nettipalvelulleen?

Kohta varmaan lätkäpelitkin ruudussa 5 min edellä, että sieltä ehditään ensimmäisinä hehkuttamaan maaleja nettipalstoilla :)

Käsittääkseni Nelonen on jo aiemmilla kausilla toiminut joidenkin SM-liigapelien kohdalla niin, että ne tulivat suorana maksukanavalta ja jälkilähetyksenä ilmaiskanavalta. Ja se jälkilähetys alkoi aika paljon kauemmin kuin viisi minuuttia matsin startin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mielestäni Elastisen esitys oli oikein mainio, mutta hänen riimittelykyjään en kyllä tuon perusteella lähtisi kehumaan:
ruvettiin-luvattiin
edes-menee
kellon kaa - helpottaa
tietää - tien pääl'
vuosii-Ruotsiin

Kyllä tuossa aika kaukana ollaan jostain Juicen ja jopa Notkean Rotan verbaaliakrobatiasta, mutta ei onnistuneen sanoituksen tekeminen 2010-luvulla edellytä sitä, että tekijä olisi taitava riimien rakentaja.

Nauravassa kulkurissa Elastinen väläytti ainakin minulle uutta puoltaan ja riimit itseasiassa olivat teknisesti oikeinkin toimivia. Tässä toisessa vedossa minut yllätti huolellinen tekstiin paneutuminen(vaikkakin vähän teknisen puolen kustannuksella). Elastinen olisi isolla todennäköisyydellä voinut tuosta oo siellä jossain mun -vedosta tehdä yliampuvan dramaattisen tai liian pintapuolisen. Nyt teksti oli oikeasti rehellisen oloinen, mukaili originaalia ja toimi yksinkertaisesti hyvin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mielestäni Elastisen esitys oli oikein mainio, mutta hänen riimittelykyjään en kyllä tuon perusteella lähtisi kehumaan:
ruvettiin-luvattiin
edes-menee
kellon kaa - helpottaa
tietää - tien pääl'
vuosii-Ruotsiin
...

Ööh, siis en nyt itse asiassa tarkoittanut sitä, että mikä rimmaa minkänkin kanssa, vaan sitä miten sisällöllisesti Elastinen on hienosti tavoittanut Vesalan sanoitukset ja tehnyt pientä omaa säätöä. Ollaan kihlatun kanssa oltu aikanaan vähän tuollaisessa tilanteessa, mistä tuo "Oot siellä jossain mun" kertoo, kummatkin samaistutaan tosi voimakkaasti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuo ympäristön teennäisyys vain kyseenalaistaa asioita varsinkin näin kolmannella kaudella kun artistit jo tietävät miten loistavaa itsensä promoamista sekä hypeä tämä formaatti on...

Voit pitää minua naiivina, jos siltä tuntuu, mutta minä en henkilökohtaisesti usko, että sairas 70v Loiri, luonnonlapsi Vesala, hurjan "tanelimäkelämäisen" uran tehnyt Edelman tai kaiken nähnyt Wirtanen jotenkin lähtisivät tuonne teeskentelemään.

Vartiainen niin saattaa tehdäkin, Koivuniemestä vaikea sanoa oikein mitään, kun hän mielestäni vaikuttaa aika ulkopuoliselta tuossa koko jutussa.

Ela vaikuttaa myös symppikseltä ja ihan siltä samalta kundilta, jota opin aikoinaan vähän Nosturissa jne tuntemaan, kun harrastin breikkaamista teini-ikäisenä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
https://www.youtube.com/watch?v=DKK5NXSDP3A

Menee nyt hölinäksi, mutta osuisikohan kukaan Elastisen päivänä tähän biisiin? Linkki tuonne youtubeen, kuten aina. Vesalaahan tämä aihe huutaa jo nyt. Todennäköisesti kuullaan ne Elan ja Iso H:n turhimmat pintaliitomölyt. Jotenkin huvittavaa että tuolloin 2001 parikymppiset jätkät käsitelleet noinkin fiksusti isoa aihetta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Voit pitää minua naiivina, jos siltä tuntuu, mutta minä en henkilökohtaisesti usko, että sairas 70v Loiri, luonnonlapsi Vesala, hurjan "tanelimäkelämäisen" uran tehnyt Edelman tai kaiken nähnyt Wirtanen jotenkin lähtisivät tuonne teeskentelemään.

Tuskin nyt alkuunkaan teeskentelemään, mutta ottamaan irti sen minkä formaatti mahdollistaa. Vai näetkö itse jotenkin hedelmällisenä että juurikin mainituilla statuksilla operoivat artistit muka hyvää hyvyyttään lätisevät formaatille tuttua paskaa, itkevät, läpsivät toisiaan selkään ja muutenkin vain ovat tuolla, koska kivaa taiteen nimissä. Vähän epäilen. Miten se Vartiainen nyt sanoikaan jossain radiohaastiksessa? Parhaat jutut tulit esiin vasta kameroiden sammuttua.

Jokainen artisti arvostaa artistikuvaansa ja sitä ei ihan liikaa voi romantisoida tai sädekehättää.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elastisen veto oli aivan huikea. Etenkin kun Ela LAULOI niin huh huh. Miehellähän on Huippu hyvä lauluääni. Tykkäsin kovasti ja alkuperäisen kuunneltuani pakko todeta, että Elan versio toimii paremmin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuskin nyt alkuunkaan teeskentelemään, mutta ottamaan irti sen minkä formaatti mahdollistaa. Vai näetkö itse jotenkin hedelmällisenä että juurikin mainituilla statuksilla operoivat artistit muka hyvää hyvyyttään lätisevät formaatille tuttua paskaa, itkevät, läpsivät toisiaan selkään ja muutenkin vain ovat tuolla, koska kivaa taiteen nimissä. Vähän epäilen. Miten se Vartiainen nyt sanoikaan jossain radiohaastiksessa? Parhaat jutut tulit esiin vasta kameroiden sammuttua...

Nääh, en vain näe, että mitä nuo mainitsemani tähdet oikein saisivat teeskentelystä. Myydä stadikan? Elastisella tähän tosin voi olla mahiskin.

Aika kaksipiippuinen asia tuo vetistely muutenkin, Edelman on paljastunut tosi tunteikkaaksi kundiksi, joka on minusta hienoa, mutta monen mielestä varmaan ihan perseestä kun iso mies itkee.

Mutta let's agree to disagree, koska en aio vaihtaa mielipidettäni etkä varmaan sinäkään :)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Elastisen veto oli aivan huikea. Etenkin kun Ela LAULOI niin huh huh. Miehellähän on Huippu hyvä lauluääni. Tykkäsin kovasti ja alkuperäisen kuunneltuani pakko todeta, että Elan versio toimii paremmin.

Huikea oli kyllä. Mielestäni kaikista toimivin oli tuo duetto, sillä Paulan äänessä on myös sitä jotain.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nääh, en vain näe, että mitä nuo mainitsemani tähdet oikein saisivat teeskentelystä. Myydä stadikan? Elastisella tähän tosin voi olla mahiskin.

Artisti on tietyllä tavalla narsisti loppuun saakka. Otetaan isosti irti jos jostain on mahdollista saada isosti irti. Eihän VE määritä sitä millainen noste tulee olemaan. Toisilla musiikillinen menestys, toisilla nimen entisestään isontuminen ja toisilla vain noste. Oleellisinta lienee se että itse saa revittyä asiasta irti riittävän.

Mutta let's agree to disagree, koska en aio vaihtaa mielipidettäni etkä varmaan sinäkään :)

Juu ei tämä nyt sen kummempaa ole.

Elastisen veto oli aivan huikea. Etenkin kun Ela LAULOI niin huh huh. Miehellähän on Huippu hyvä lauluääni. Tykkäsin kovasti ja alkuperäisen kuunneltuani pakko todeta, että Elan versio toimii paremmin.

Elastinen on käsittääkseni aina omannut tietyn kyvyn ihan laululliseenkin puoleen. Se on tietenkin suuri vääryys ettei sitä ole kehittänyt saati yrittänyt koskaan tuotannossaan käyttää kunnolla.
 
Ööh, siis en nyt itse asiassa tarkoittanut sitä, että mikä rimmaa minkänkin kanssa, vaan sitä miten sisällöllisesti Elastinen on hienosti tavoittanut Vesalan sanoitukset ja tehnyt pientä omaa säätöä.

Minustakin sanoitus oli onnistunut, mutta se onnistuminen ei perustunut riimeihin. Siksi kyseenalaistin tuon lausuntosi, että ko. teksti todistaa vääriksi luulot Elastisen kyvyttömyydestä riimittelyyn. Esim. Tommi Liimatta on tehnyt minusta monia hienoja sanoituksia, vaikka niissä teksteissä riimit ovat tosi vähissä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Onhan tässä paskaa jauhettu ja tulkittu mitä lie, mutta sarjan kovimmat vedot ovat silti muualta kuin tältä kaudelta.

Katri Helena - Still alive(elossa taas)
Jari Sillanpää - Liekeissä
Juha Tapio - Music everywhere

Tuossapa nuo ja hyvällä peesillä Hanhiniemen&Cheekin vedot.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minustakin sanoitus oli onnistunut, mutta se onnistuminen ei perustunut riimeihin. Siksi kyseenalaistin tuon lausuntosi, että ko. teksti todistaa vääriksi luulot Elastisen kyvyttömyydestä riimittelyyn. Esim. Tommi Liimatta on tehnyt minusta monia hienoja sanoituksia, vaikka niissä teksteissä riimit ovat tosi vähissä.

Niin, kirjoitin epäselvästi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Puhun nyt itsekin tuosta tulevasta jaksosta vähän, kun täällä on etenkin tuosta Loirin esiintymisestä mainittu...

Mutta sitten tuli vielä viime jakson Hassuttelija-Loiri, joka veti täysin toisesta ääripäästä vaihteen silmään, ja räjäytti koko vitun pankin ja postitoimistonkin vielä siitä vierestä. Helvetin rohkea, raaka ja vähän jopa järkyttäväkin esitys. Veti aika tavalla hiljaiseksi. No, ainakin tietää mistä ensi viikolla tähän aikaan lehdissä kirjoitetaan.
Olenkohan ainoa kenelle tuli vähän tällaiset Johnny Cashin Hurt -vibat mieleen tästä Loirin esityksestä? Jos nyt en väärässä ole, niin se alkuperäinen Nine Inch Nailsin biisi taitaa olla jonkinlainen biisi huumeriippuvuudesta ja huumeista, niin Johnny Cashin coverointi siitä saatiin aika osuvasti liitettyä miehen lähestyvään kuolemaan. Eikai vaan Veskullakin...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös