Vain elämää – kovimmat vedot?

  • 173 119
  • 730

Vain elämää – kovimmat vedot?

  • Kaduilla tuulee (Cheek)

    Ääniä: 17 7,9%
  • Rakastuin mä luuseriin (Cheek)

    Ääniä: 13 6,0%
  • Levoton Tuhkimo (Cheek)

    Ääniä: 16 7,4%
  • Tinakenkätyttö (Cheek)

    Ääniä: 28 13,0%
  • Giving Up! (Cheek)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Puhelinlangat laulaa (Cheek)

    Ääniä: 34 15,8%
  • Unta en saa (Erin)

    Ääniä: 9 4,2%
  • Nahkatakkinen tyttö (Erin)

    Ääniä: 23 10,7%
  • Mitä tänne jää (Erin)

    Ääniä: 52 24,2%
  • Vapaa (Erin)

    Ääniä: 23 10,7%
  • Jos menet pois (Erin)

    Ääniä: 19 8,8%
  • Vasten auringon siltaa (Erin)

    Ääniä: 12 5,6%
  • Pariisi-Helsinki (Kaija Koo)

    Ääniä: 4 1,9%
  • Vanha sydän (Kaija Koo)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Mennään hiljaa markkinoille (Kaija Koo)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Won't Let Go (Kaija Koo)

    Ääniä: 6 2,8%
  • Katson sineen taivaan (Kaija Koo)

    Ääniä: 3 1,4%
  • Bum Bum Bum (Neumann)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Tuhlaajapoika (Neumann)

    Ääniä: 8 3,7%
  • Tuulikello (Neumann)

    Ääniä: 6 2,8%
  • Moment of Our Love (Neumann)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Anna mulle tähtitaivas (Neumann)

    Ääniä: 11 5,1%
  • Valkeaa unelmaa (Katri Helena)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Vanha nainen hunningolla (Katri Helena)

    Ääniä: 9 4,2%
  • Jos mä oisin sä (Katri Helena)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Kuka keksi rakkauden? (Katri Helena)

    Ääniä: 3 1,4%
  • Still Alive /Elossa taas (Katri Helena)

    Ääniä: 15 7,0%
  • Satulinna (Jonne Aaron)

    Ääniä: 12 5,6%
  • Syytön (Jonne Aaron)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Rio Ohoi (Jonne Aaron)

    Ääniä: 13 6,0%
  • Jippikayjei (Jonne Aaron)

    Ääniä: 16 7,4%
  • Kylmä ilman sua (Jonne Aaron)

    Ääniä: 54 25,1%
  • Lintu ja lapsi (Jonne Aaron)

    Ääniä: 22 10,2%
  • Teflon love (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Sinä ja minä (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 11 5,1%
  • Liekeissä (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 69 32,1%
  • Kaunis rietas onnellinen (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 18 8,4%
  • Jealous Sky (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Nuoruus on seikkailu (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 16 7,4%
  • MUU, Mikä siinä on - Kaija Koo, Satasen laina - Neumann tai Autiotalo - Katri Helena

    Ääniä: 8 3,7%

  • Äänestäjiä
    215

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vaikea uskoa, että tuotanto lähtee ampumaan itseään tuolla sakilla. Loistava formaatti menee täysin roskiin. Liekö sitten ollut kieltäytymisiä parhaimmistossa? Hanhiniemi ainoastaan jotenkin sytyttää.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos on todellakin tuollainen poppoo ensi kaudella mukana, taitaa jäädä oma seurantani aika vähälle. Eihän tuossa porukassa ole kuin Hanhiniemi, joka on tehnyt hyvää musiikkia. Abreuta toki katselee, mutta ei hänen kiljuntaansa kestä kukaan.

IS:n analyysin mukaan ensi syksyn Vain elämää -tähdet ovat reggae-artisti Jukka Poika, Maarit Hurmerinta, Pave Maijanen, Popedan keulamies Pate Mustajärvi, Chisu, Apulanta-laulaja Toni Wirtanen ja hiljattain ensimmäisen singlensä vuosikausiin julkaissut Jonna Tervomaa.

Eli on sielä muitakin ehdolla. Jotain tuon Seiskan ja IS julkaiseman listan välimuotoahan tuossa varmaan lopullinen lista on. Pate nyt ainakin olisi tulkitsijana ja omankin tuotannon suhteen ihan hyvä valinta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
IS:n analyysin mukaan ensi syksyn Vain elämää -tähdet ovat reggae-artisti Jukka Poika, Maarit Hurmerinta, Pave Maijanen, Popedan keulamies Pate Mustajärvi, Chisu, Apulanta-laulaja Toni Wirtanen ja hiljattain ensimmäisen singlensä vuosikausiin julkaissut Jonna Tervomaa.
Jos Jukka______ "siideripissis" ______Pojalla on otsaa koskea näätäviiksineen ja nasaaliäänineen yhteenkin Chisun biisiin, lupaan heittää ennaltaehkäisevänä toimenpiteenä tv:ni ikkunasta rokkarityylillä kerien jo neljä viikkoa ennen kuin ko. farssishow, jota en olisi ollut edes aikeissa katsoa, alkaa. Joku raja!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kaikille arvuuttelijoille tiedoksi, että Aamulehti kertoo toista laatulehteä, Seiskaa, Länsi-Savo-lehden siteerauksen kautta jatkositeeraten, että seuraavalla tuotantokaudella ohjelmassa ovat mukana Anna Abreu, Laura Närhi, Maarit Hurmerinta, Juha Tapio, Ilkka Alanko, Jukka Poika ja Pauli Hanhiniemi.

No tällaiseen seurakuntaan on kyllä pirun vaikea uskoa.

Miksi ohjelmaan ensinnäkin otettaisiin mukaan voimakkaasti mielipiteet jakava ikipissis sekä 24/7 huumetripille jäänyt hamppuheikki? Eikös formaatin perusidea ole hommata tuonne mahdollisimman tylsää ja harmitonta sakkia, jotta se vain elämältä maistuva ja koko perheelle suunnattu viihdepläjäys toimii?

Tässä yhtälössä myös Ilkka Alanko sekä Juha Tapio kumoavat liiaksi toisiaan.

Ei jatkoon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo luulisi että tuohon lähtisi hieman kovemmatkin starat mukaan. Viime kausi taisi menestyä yllättävänkin hyvin ja artistit voivat saada tuosta uuden sykäyksen uralleen. Ja varmaan ihan kohtalaisen korvauksenkin saavat, plus että tuotantotiimi on varmaan oppinut siitä ensimmäisestä kaudesta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi ohjelmaan ensinnäkin otettaisiin mukaan voimakkaasti mielipiteet jakava ikipissis sekä 24/7 huumetripille jäänyt hamppuheikki? Eikös formaatin perusidea ole hommata tuonne mahdollisimman tylsää ja harmitonta sakkia, jotta se vain elämältä maistuva ja koko perheelle suunnattu viihdepläjäys toimii?
Anna Abreu voisi päästä pikkutyttöjen takia mukaan, niillekin kun pitää tuossa joku olla, mutta yhtään biisiä mä en siltä demipissikseltä tiedä, joten sikälikin olisi mielestäni hieman huono valinta. Ja Jukka Poika toisi uuden genren mukaan. Mutta että Laura Närhi tai joku Juha Tapio? Mun yhden kaverin yksi naispuolinen kaveri sanoi kerran että sillä on yks hyvä biisi. Siinä sen meriitit. Ei ole edes Kari Tapion poika.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
He ovat uudet Vain elämää -artistit! | Viihde | Iltalehti.fi

Kattaus selvillä ja linkki vie tutun ja turvallisen iltalehden sivuille.

Vituiksihan tämä nyt meni. Jos nyt unohdetaan kaksi syvästi mielipiteitä jakavaa persoonaa, onhan tuolla melko outoja valintoja verrattuna vaikkapa edellisen kauden settiin. Viime kaudella joka ainoalta artistilta pystyi nimeämään vähintään muutaman biisin ilman ongelmia. Se lienee kuitenkin ohjelman ajatuskin kun ihmisillä on jotain kosketuspintaa kappaleisiin kun niitä sitten aletaan coveroimaan.

Nyt onkin mukava kuulla sitten ne useat Hurmerinnan, Närhen, Jukka Pojan sekä Abreun hitit. No Annan kappaleita pystyn nimeämään sentään muutaman.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nyt onkin mukava kuulla sitten ne useat Hurmerinnan, Närhen, Jukka Pojan sekä Abreun hitit. No Annan kappaleita pystyn nimeämään sentään muutaman.

Minä en pysty puolestani muistamaan kuin ehkä vain yhden Abreun biisin. Sellaista kuraa on hän suoltanut näiden vuosien aikana, että ihan hiljaiseksi vetää. Kiva katsella, mutta ei mitään persoonaa hänen musiikissaan.
Maarit Hurmerinnan tuotanto on vain aavistuksen paremmin hallussa.

Hanhiniemi on ihan omissa sfääreissään tuossa porukassa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hanhiniemi on ihan omissa sfääreissään tuossa porukassa.

Niinpä, olisi edes ollut Alangoista Ismo, niin olisi kuultu Hassisen Konetta ja Siekkareita puhumattakaan Ismon lava presenssistä, mutta Ilkka?! Mitä se on tehnyt, teininä mulla oli Hyvää Yötä Bangkok -levy, se oli silloin ihan jees kun ei tajunnut musiikista vielä paljoakaan.

Abreau vetää varmaan tunteella Asserin kapakkaan.

Joka tapauksessa on hienoa että Hanhiniemen kaltainen legenda lähtee tälläiseen formattiin mukaan ja sillä saa meikäläisenkin seuraamaan minkälaisen vedon Hanhiniemi vetää villapaidassaan Abreaun tuotannosta, jännää.

_
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Niinpä, olisi edes ollut Alangoista Ismo, niin olisi kuultu Hassisen Konetta ja Siekkareita puhumattakaan Ismon lava presenssistä, mutta Ilkka?!

Mutta Ismohan onkin sen tyyppinen henkilö joka tuskin suostuisi menemään tuollaisiin hömppäohjelmiin. Ohjelman genre taitaa muutenkin rajoittaa vähän karheampien persoonien halukkuuttaa osallistua siihen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä luulen että Abreu tulee yllättämään, selkeesti eniten tota valintaa nyt dissataan mutta Idolssista muistan että silloin joku 16-vee Abreu oli oikeasti hyvä laulaja, typeriä äshä-maneereja sillä silloin oli mutta oiskohan noista päästy jo vähän eroon kun ikääkin on jo sentään täysi-ikäisyyden päälle?

Laura Närhi ja Pauli Hanhiniemi on hyviä valintoja, Jukka Poika taas hyvä harvinaisemman genren edustaja ja Ilkka Alangoltakin jotain ihan OK biisejä on versioitavana. Tää Tapio ei paljoa sano, vissiin ihan suosittu ukko kuitenkin SuomiPop-piireissä eli kai se laulaa osaa. Hurmerinta, kuka vittu?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pirskatin pirskatti, en juuri keksi paskempia ja ärsyttävämpiä nais- ja mieslaulajia kuin Maarit Hurmerinta ja Jukka Poika.

Taitaa jäädä katsomatta, vaikka muuten tuo kattaus on ihan hyvä. Juha Tapio ehkä vähän tylsä, mutta menettelee.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta Ismohan onkin sen tyyppinen henkilö joka tuskin suostuisi menemään tuollaisiin hömppäohjelmiin. Ohjelman genre taitaa muutenkin rajoittaa vähän karheampien persoonien halukkuuttaa osallistua siihen.
Tämä. Veikkaan kyllä, että Ismo Alankoakin on tähän ohjelmaan pyydetty. Toinen asia on, että lähteekö pyydetty henkilö. Onhan tuon aiemman tiimoilta jo kuultu muutamaltakin tunnetulta rokkarilta aika selkeä mielipide formaatista.

Kaikki muusikot ei ole erityisen innokkaita lähtemään ohjelmaan, eli osin joudutaan varmaan tyytymään siihen mitä saadaan.

Mitä tulee tähän kattaukseen, niin en ymmärrä miten se olisi sitä aiempaa huonompi? Itse asiassa vähemmän ärsyttäviä ja turhia persoonia tuolla on keskimäärin ja Hanhiniemi jopa ihan arvostettava muusikko, vaikka nyt en sinänsä millään lailla tunnustaudu ko. herran ihailijaksi.

Noin muuten ihan sama, kun tuskinpa katson tuota ohjelmaa nyttenkään, noiden henkilöiden musiikki kun ei ole sillä tapaa koskettanut koskaan henkilökohtaisesti, että siitä saisi jotain fiiliksiä kun rallettelevat toistensa rallatuksia.

Enkä usko, että katsoisin vaikka mukana olisi joku ihan suosikkiartistini.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mutta Ismohan onkin sen tyyppinen henkilö joka tuskin suostuisi menemään tuollaisiin hömppäohjelmiin. Ohjelman genre taitaa muutenkin rajoittaa vähän karheampien persoonien halukkuuttaa osallistua siihen.

Niin hömppä ja hömppä. Tässä on ilmeisesti ollut kahdentyyppistä kritiikkiä musiikkiaiheisia tositv-formaatteja ajatellen, eniten olen bongaillut kritiikkiä Idols-tyyppistä zero to hero jutuista missä repäistään jokin 16v gimma perähikiältä mukaan raadolliseen musiikkibisnekseen ja eihän se mikään salaisuus ole että levy-yhtiöhän Idols-tähdillä on ajatellut rahaa tehdä. Toki suomessa piirit on niin pienet ettei varmaan valot häikäise suurenmaailman tyyliin mutta kyllä niitä mulkkuja on suomen musabisneksessä siinä missä maailmallakin. Tähän liittyvä kritiikki on tullut ihan aiheesta.

Vain Elämäähän on taas jo kannuksensa näyttäneiden show jossa vedetään muiden biisejä, jokin Tartu Mikkiin jne on ihan sama asia, jammaillaan vaan lyhyemmässä ajassa lainabiiseillä.
Jos joku tälläistä kovin sanoin kritisoi niin väistämättä tulee perisuomalainen kateus mieleen koska aika hyvin hilloa artistit tekee mitä ekasta tuotantokaudesta on tihkunut tietoa, levyt myynet jotain tripla platinaa, keikat loppuunmyytyjä jne. Tässä tapauksessa ei edes tv-yhtiö/levy-yhtiö pääse riistämään artisteja, eivät edes lähtisi mukaan jos joku muu taho keräisi kaikki hillot levyistä ja keikoista. Pelkkä oman naaman näyttäminen ja sitä kautta oman tuotannon lisämyynti on todellakin pientä sen rinnalla mitä tuo ykköskausi sai aikaan.

Mikäs se järkevin Vain Elämää kritiikki on ollut? Ei ehkä sovi jonkun imagoon nyyhkiä ja kaveerata telkussa muiden eri genren artistien kanssa, mutta yksikään suomi-muusikko joka tekee hillonsa suomessa ei luulisi olevan varaa kieltäytyä tälläisistä rahoista, vähän väliähän joku muusikko itkee kun levyistä ei tuu mitään, joutuu kiertää 365 päivää vuodessa jotta saa normityöläisen palkan jne.

Nelonen osui kultasuoneen. Hyvä formaatti. Näin mahdollisimman objektiivisesti katsottuna ja musadiggarina.

Hanhiniemi on nyt ensimmäinen artisti joka osuu tässä lähelle omaa musamakua, Kolmannen Naisen kulta-ajalla 90-luvun vaihteessa oli iso vaikutus mun teini-iän musamakuun mitä kotimaisiin artisteihin tulee. Aina mä olen ollut musadiggari, tositv-diggari aika paljon vähemmän mutta en nyt keksi miten haukkuisin tai kritisoisin mun suosikkiartistin mukaan lähtöä. Hanhiniemen karismalla tulkitsee jos jonkinlaista settiä.

_
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mitä tulee tähän kattaukseen, niin en ymmärrä miten se olisi sitä aiempaa huonompi? Itse asiassa vähemmän ärsyttäviä ja turhia persoonia tuolla on keskimäärin

Ketkä viime vuoden kattauksesta vetävät ärsyttävyydellään vertoja Anna Abreulle tai Jukka Pojalle? Uransa suhteen järkyttävässä laskusuunnassa oleva ikiliisa ja sinne ikuisuuspajareilleen jäänyt hamppuhessu hakevat kyllä vertaisiaan. Myös näistä viime kauden turhuuksista suhteessa tähän kauteen olisi kiva kuulla lisää.

Viime kaudella oli lähinnä näitä "koko kansan staroja", urallaan nosteessa oleva räppäri sekä teinityttöihin vetoava herkkä rokkipoju. Nylon Beatin parempi puolisko sai osuutensa anteeksi, koska oli se Nylon Beatin parempi puolisko.

No, mutta makuasioita nämä. Tai vitut on. Olen oikeassa, kerrankin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ketkä viime vuoden kattauksesta vetävät ärsyttävyydellään vertoja Anna Abreulle tai Jukka Pojalle?
No ei tässä uudessakaan porukassa mitään lempimusiikoitani ole, mutta suurin osa on aika HMV.

Kieltämättä Jukka Poika on vuosi vuodelta ruvennut ärsyttämään enemmän ja enemmän. Aikoinaan se oli melko harmiton hamppupäissä reggaeta hoilaava tyyppi, mutta nyt tuntuisi, että tunkee itsensä vähän joka tuuttiin ja musiikkikin on muuttunut kertaluokkaa jos ei kahta paskemmaksi.

Tuossa aiemmassa porukassa oli kuitenkin sellaisia tapauksia kuin Cheek, Nipa Neumann ja Jonne Aaron sekä Erin jotka on aivan sietämättömiä tapauksia ja tekee täysin riman alittavaa musiikkia (sellaista, että on pakko kääntää kanava jos sattuu kohdalle). Hiukan ironisestikin joku Katri Helena ja ehkä Jari Sillanpää on sellaisia joilla on sentäs laulutaidoiltaan jotain annettavaa musiikille tai on ainakin joskus ollut. Kaija Koo nyt on lähinnä vitsi, jollain kierolla tavalla sympattava, koska tekee niin tahattoman koomista musiikkia, että sillä on jo camp-arvoa.

Mutta joo, en minä näitä ohjelmia ole katsonut enkä katso. Kun ei kiinnosta. Katsoo se kuka haluaa. On tullut dissattua, mutta mitä se toisaalta minulta on pois jos joku tykkää.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketkä viime vuoden kattauksesta vetävät ärsyttävyydellään vertoja Anna Abreulle tai Jukka Pojalle? Uransa suhteen järkyttävässä laskusuunnassa oleva ikiliisa ja sinne ikuisuuspajareilleen jäänyt hamppuhessu hakevat kyllä vertaisiaan. Myös näistä viime kauden turhuuksista suhteessa tähän kauteen olisi kiva kuulla lisää.
Siis hetkinen, siellähän oli viime vuonna seuraavat muusikot:

Jari Sillanpää: mummojen suosikki, yksikään alle 70-vuotias ei tietääkseni kuuntele miehen musiikkia

Katri Helena: kts. edellä. Voisi kadota jo julkisuudesta pitkin autiota hiekkarantaa tai vasten auringon siltaa. Saa itse valita, kunhan ei tarvitse enää katsella tai kuunnella tätä tai ketään ex-miestään.

Erin: Nasaaliduon rasittavampi osapuoli. Ja ei, sooloura ei ole yhtään sen parempi kuin Nylon Beat-ura.

Cheek: Oravannäköinen räppäri, joka ei voi nukkua makuupussissa. Jos mä oisin sä, en kuuntelisi tällaista skeidaa. Oli viime kauden mielenkiintoisin ja vähiten ärsyttävä vieras, mikä kertoo kaiken oleellisen.

Kaija Koo: Todellinen ikipissis. Kuka keksi Kaija Koon? Joutaisi kuritushuoneelle.

Jonne Aaron: Angstisten teinityttöjen suosikki. Muuta en tiedä, enkä tunne yhtään biisiä. Hyvä niin.

Neumann: Jos jotain positiivista hakee, tunnen tämän tyypin biisit. Tarkemmin ajatellen, se on kyllä vahvasti negatiivista. Naukuva merimies, facebookissa. Kansa tykkää, minä en.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Varmaan ihan kiva ohjelma, mutta miksi siellä pitää olla mukana jotain leikkejä? Keskittyisivät vaan musiikkiin, niin voisivat saada parempiakin osallistujia. Ainakin Anssi Kelalta ja Kauko Röyhkältä jäi myöntyvä vastaus saamatta noiden ohjelmaan kuuluvien leikkien vuoksi.
Edellisellä kaudella ei kiinnostanut kukaan, nyt sentäs Hanhiniemi.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Varmaan ihan kiva ohjelma, mutta miksi siellä pitää olla mukana jotain leikkejä?

Tähän vahva sama. Formaatti toimisi ilman pelleilyä ja voisihan sitä ottaa jonkun iltanuotiohetken akustisesti tuohon mukaan.

Edellä mainittua nimitystä lainaten Oravannäköinen räppärihän yritti tuota viime kaudella, olla osallistumatta hömppään. Ja paineli välillä valkoisella Maseratilla Nipan kanssa fiilistellen autoista. Mutta vakavasti ottean niin olen ymmärtänyt että tuossa annetaan jokaiselle artistille vuoronperään "oma päivä" ja silloin voi kehitellä mitä hyvänsä ohjelmaa siinä hollilla. Tässä tullaan taas sitten siihen että ketä kiinnostaa katsoa kun muutaman muusikon joukko tekee jotain tyhjänpäiväistä keskenään. Ymmärrän hyvin että vain musiikki kiinnostaa joitain tässä ohjelmassa, niin minuakin.

Tämähän on itse asiassa tosi-tv:n suurin ongelma, tai ainakin omasta mielestäni, ketä kiinnostaa kahden tai useamman ihmisen käsikirjoittamaton löpinä? Ei ainakaan mua ja sitä on pelkästään esimerkiksi Big Brother.

_
 

Supreme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Jukka Pojan versio Laura Närhen Tuhlari-kappaleesta oli timanttia! Ehdottomasti paras veto tähän mennessä uudella kaudella.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nuo musiikkiosuudet ovat olleet ihan mielenkiintoista seurattavaa, vaikkei mitään omia suosikkityyppejä koskaan tule mukaan lähtemäänkään, todennäköisesti. Sinänsä formaatti on ihan jees, mitä muiden biisien luritteluun tulee, mutta myös mun mielestäni nuo hippaleikit voisi jättää pois.

Näistä nykyisistä Jukka Poika on hauska seurattava, kun en juuri genreä muuten kuuntele tai mitään siitä tiedä. Sellaista positiivista ja hauskaa jammailua, tosin en sitten tiedä, kuinka pitkään tuota jokaisen biisin letkajenkaksi vetämistä sietää. Alanko ja Hanhiniemi vaikuttavat perusfiksuilta miehiltä, vaikken juuri kummankaan ilmaisusta pidä. Hanhiniemi on mulle enemmän profiloitunut lauluntekijänä, enkä hirveästi tykkää hänen tulkinnoistaan. Abreu on aika lapsi, Närhi taas hyvin tuntematon persoona, vaikka biisit lopulta olivat radiosta tuttuja. Hurmerinnan laulutyyli ja ääni on aika scheisseä makuuni. Juha Tapio on tutuin näistä mulle, ja vaikken hirveästi ole uusinta tuotantoa kuunnellut, on pakko sanoa että onhan se aivan törkeän lahjakas laulaja. Ymmärrän, ettei varsinkaan peruspoikamiehelle ehkä aukea tuo runoilijapoikamainen tulkinta, mutta teksteissä löytyy kyllä syvyyttäkin, eikä vain arttuwiskarimaista vollotusta siitä miten kaikki kuolee eikä mökillekään enää pääse kun piha on kasvanut umpeen.

Ei multa elämästa paljon häviäisi ilman tätä ohjelmaa, mutta ihan kiva ja harmiton ohjelma tuo on. Näyttää tuottavan lahjakkaillekin muusikoille ihan aitoja tunnekokemuksia.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pauli Hanhiniemi tempaisi rouhean version Siideripissis-kipaleesta. Kymmenen pistettä rockabillymaisesta tyylistä ja esitykseen heittäytymisestä!

Nelonen - Vain Elämää - Paulin Siideripissis-versio

Tää oli kyllä todella loistava! Ja muutenkin oli huikea jakso eilen, itse nimesin eilisen Jukan päivän kaikkien aikojen VE-jaksoksi, mukaan lukien myös 1. tuotantokauden puolitoistatuntiset. Tämä määritelmä siis kokonaisuus huomioiden eli musiikit + muu oheistoiminta. Eilisen musiikkitarjonnasta niin kunhan Vain Elämää levy(t) ilmestyy niin Jukka Pojan biiseistä jakso toi ison määrän takuuvarmoja hittejä talven markkinoille. Paulin Siideripissis, sekä Annan, Ilkan ja Juhan vedot olivat huikeita.

Pauli Hanhiniemi on kyllä yllättänyt allekirjoittaneen totaalisesti tässä ohjelmassa ja nimen omaan positiivisella tavalla. Olin ihan varma, että kaveri on juro kuin mikä ja vetelee baarituolissa istuen biisit puolihuolimattomasti läpi hitaalla svengillä niin, että kotisohvalla on nukahtaminen lähellä. Mitä vielä! Hitto Pauli on ollut kolmessa ensimmäisessä jaksossa täydellinen kuningas, niin mikrofonin takana kuin myös pihaleikeissä. Huikea äijä!
 

Tuamas

Jäsen
Itse olen lähinnä katsonut boksilta pelkät vedot ja kaksi artistia tuossa selvästi erottuu, erityisesti sovitusten rohkeuden osalta. Eli Jukka-poika on vetänyt hienot versioinnit ja ohjelman tämän kauden selvä kuningas Pauli Hanhiniemi on yllättänyt heittäytymiskyvyllään. Aivan huikea jannu. Ilkka Alanko sovittaa kaikki biisit neljäksi ruusuksi (laulutaito erittäin rajallinen), Juha Tapio balladeiksi (joskin hänellä lienee vielä "värkeissä varaa") ja naiset nyt ovat olleet melko mitäänsanomattomia. Yllättävän hyvä kausi tähän asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös